Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
WM: vragen staat vrij volgens mij. Waarom vermoed je he?

Voor de rest; ook goedemiddag !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Onderbuikgevoel.....ik weet het niet....iets in mij zegt dat.....
Tja.. als je het graag wilt weten, als het zinvol is om te weten moet je het vragen; anders blijf je er nog lang mee zitten.

Maar het kan ook zo zijn dat het je feitelijk helemaal niets oplevert; waarom zou je het dan willen weten?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik weet ook niet of ik het wil weten. Feit is wel dat we elkaar nog moeten zien. Ik heb nog spullen van hem hier....
WM, ik zou snel die spullen even regelen. Ik vermoed ook dat RP2 een vriendinnetje heeft. Ik weet eigenlijk niet eens of ik het echt wil weten. Wat doet het met jou als zijn antwoord: "Ja, ik heb een nieuw vriendinnetje" is?

RP2 heeft helemaal niet meer gereageerd op mn msn berichtje, terwijl hij zijn msn naam ondertussen al 2 keer veranderd heeft. Hij moet het gezien hebben. Raar vind ik dat.

Maar goed, met mij gaat het een beetje mwahmwah, kan ook niet precies aanwijzen wat er is, maar voel me niet zo top.

Ik heb me trouwens weer aangemeld op RP, ik kreeg de kriebels van jullie berichten erover!
Hoi Allemaal...

@WM: je kwelt jezelf! alleen al door er aan te denken...vraag het maar niet...

@Ingel: Hoe is het met je gesnotter???

@Pop: raar dat ie geen reactie geeft..dikke knuf!

ik voel me ook mwah, maar weet ook niet precies waarom..

Er is hier nog veel geschreven zeg, gisteravond! Heb niet alles gelezen, maar het was gezellig volgens mij.
Hoooooi!

Ook weer thuis!

lees nu de hot vleeswarensessie tussen sissie en Q,..als de katten van huis zijn....

Appeltje: details (including the dirty)

Leuk TP dat je naar Marco Borsato gaat! Ik vergeet nooit meer zn concert op de dam tijdens het millennium...

WM en Pop: ik zou liever van hem horen dat er een nieuwe liefde is dan er via via achterkomen. Maar ja, soms is het beter helemaal niets te weten. WM heeft nog kans om het te vragen iig. Pop, raar dat ie dan niet even reageert he?

Velen hebben het mwah mwah gevoel geloof ik, hier nog 1tje (vandaag dan, maar ook saaaaaie maandag).

kreeg wel leuk mailtje van iemand op RP, die zelfs weet wat mn nick betekent...heeft vast oud-grieks gehad dan :-)

Wil eigenlijk op 2 mannen wel reageren, hebben ook mailadressen gegeven, maar heb de juiste spirit er nog niet voor..

Waar is Mozz?????
Hellow virtuals,

Ff een keer op tijd thuis, al gegeten ook, beter!

Voor degenen met een mwah mwah moment. Denk aan iets leuks, bijvoorbeeld Wuzzie die haar haren net zo heeft als dr avatar en met dr ogen rolt als volgende emoticon en ook nog s gekke bekken trekt

Als je nog geen smile heb weet ik ik het ook niet, Bassi inhuren dan?
Goeienavond.

Hier nog een behoorlijk brak iemand. Heb net gegeten en weinig trek om vanavond nog iets te gaan doen. Had ook een behoorlijk saaie dag vandaag, voor de verandering.

Ach..ik geef de vleeswaren gewoon de "schuld".
blijft ook zooooooo grappig. Ook grappig dat ik weer zon dummie ben dat er bij mij niet een mooie clickable link komt..
En toch petje af voor al dat onlinedating. Ik ben aan het forummen begonnen omdat ik ook online wou gaan daten en jullie nodig zou hebben (probeer ook mijn bijdrage te leveren he).

Maar heb er toch zoooo weinig zin in, vind het arbeidsintensief, ben te romantisch en wil hm irl tegenkomen, te hoog risicogehalte.

In een kroeg heb je meteen door of het wel of niet klikt en ga je er op in. Met t net ben je minstens een paar berichten en ontmoeting verder. Neuh.

En om te zeggen dat het ook als leuke nieuwe mensen ontmoeten en op andere plekken komen te ervaren is......

Van wat ik hoor en lees valt dat reuze mee (of gewoon thuis of café of happie) en blijkt er geen klik te zijn.

Waste of my time. Klinkt nega, maar zo zie ik het (nu) en daarom de bevestiging (had al een vermoeden maar wou het proberen) dat het voor mij niet werkt.
Wat blijft zooo grappig Xen, naast de niet gelukte clikables??
Hi,

Iedereen beetje last van de monday-blues?

Ja het was vannacht erg gezellig met Q

Ik kreeg vanmorgen nog smsje van badman. Hij wilde voor vanavond afspreken, wilde me graag zien. Gesmst dat ik afspraak had vanavond dus dat we voor andere keer deze week konden afspreken en of er wat veranderd is bij hem. Hij vroeg of ik het af wilde zeggen want hij wilde graag naast me liggen en wat dies meer zij en dat er niets veranderd was maar dat ik dat wel leuk zou vinden???? Nou volgens mij snapt hij het niet helemaal of ben ik niet duidelijk geweest. Ik ga hem even bellen vanavond want dat is misschien duidelijker dan via de sms.

Ik ga zo bij vriendin eten en bij haar slapen. Haar man is nachtje weg en zij hebben zo'n heerlijk Hastensbed!
quote:pop1980 schreef op 09 maart 2009 @ 17:41:

WM, ik zou snel die spullen even regelen. Ik vermoed ook dat RP2 een vriendinnetje heeft. Ik weet eigenlijk niet eens of ik het echt wil weten. Wat doet het met jou als zijn antwoord: "Ja, ik heb een nieuw vriendinnetje" is?

RP2 heeft helemaal niet meer gereageerd op mn msn berichtje, terwijl hij zijn msn naam ondertussen al 2 keer veranderd heeft. Hij moet het gezien hebben. Raar vind ik dat.

Toch raar ja, hij kan toch normaal antwoorden en als hij niet met je wilt praten zou hij je hebben delete en dat heeft hij dus niet gedaan. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je had gezegd dat je zelf na een tijdje terugkijkend zou kunnen benoemen wat niet helemaal goed is gegaan bij een beindigde relatie/contact. Weet je

(al) in dit geval (als je t kwijt zou willen heur). Xx

Maar goed, met mij gaat het een beetje mwahmwah, kan ook niet precies aanwijzen wat er is, maar voel me niet zo top.

Ik heb me trouwens weer aangemeld op RP, ik kreeg de kriebels van jullie berichten erover!
Joh, wuzz, dan moet je t ook niet doen hoor! heb echt wel hele leuke ervaringen gehad met onlinedaten, ondanks dat 'hij' er niet tussen zat. Nu is het voor mij ook beetje aftasten en merk ik dat ik het eigenlijk helemaal niet meer zo leuk vind. Spendeer ook liever mn tijd en energie aan andere dingen, merk ik.

heb ik gisteravond collega gesmst dat ik kaartje over heb (vriendin had dubbele afspraak) voor theater a.s. zaterdag en of ze mee wil, geen reactie vandaag....vind ik toch raar of ben ik raar?
quote:Wuzzie schreef op 09 maart 2009 @ 18:58:

Wat blijft zooo grappig Xen, naast de niet gelukte clikables??Moet je even knippen en plakken! Vliegende Panters...om het algemene humeur hier even op te krikken
Erykah: tjeetje....hij gaat dus alleen voor de sex. Idd bellen!

Veel plezier bij je vriendin!
Erykah,

Lastig heur. Hoe leuk vind jij hem?

(Lees het antwoord morgen of zo als je al weg bent)

Slaap ze in dat lekkere bed. Gezellie, logeerpartijen op je 35+ .
quote:Erykah schreef op 09 maart 2009 @ 19:02:

Hi,

Iedereen beetje last van de monday-blues?

Ja het was vannacht erg gezellig met Q

Ik kreeg vanmorgen nog smsje van badman. Hij wilde voor vanavond afspreken, wilde me graag zien. Gesmst dat ik afspraak had vanavond dus dat we voor andere keer deze week konden afspreken en of er wat veranderd is bij hem. Hij vroeg of ik het af wilde zeggen want hij wilde graag naast me liggen en wat dies meer zij en dat er niets veranderd was maar dat ik dat wel leuk zou vinden???? Nou volgens mij snapt hij het niet helemaal of ben ik niet duidelijk geweest. Ik ga hem even bellen vanavond want dat is misschien duidelijker dan via de sms.

Ik ga zo bij vriendin eten en bij haar slapen. Haar man is nachtje weg en zij hebben zo'n heerlijk Hastensbed!Zijn opmerkingen zeggen weer (meer dan) voldoende. Ik denk dan ook niet dat het je iets verder brengt als je met hem gaat bellen. De bevestiging en herbevestiging van het feit dat je de juiste keuze hebt gemaakt, heb je al lang, dus wat zou een verhernieuwd gesprek nu nog uithalen? Hmm...een Hastensbed is inderdaad wel een topper. Dat ligt heerlijk, in ieder geval vast beter dan het vleeswarenbed. (Aan de andere kant zal het dan wel weer minder gezellig zijn, maar dat moet je dan maar op de koop toenemen..). Veel plezier.
Mwah Xen,

Merk tegenwoordig dat vriendinnen ook niet gelijk reageren op mails/smsjes hoor.

En ik ook minder snel actie=reactie niet eens bewust, je neemt het gewoon over. Het kan zijn dat je nog niet precies weet of je kunt of wilt en reactie uitstelt ipv zeggen ik kom erop terug...
Xenia...vliegende panters zijn leuk, al paar keer gezien in theater. En ja die conclusie heb ik ook getrokken dat hem alleen daarom gaat.

Wordt vervolgd morgen

Ik moet nu echt rennen, iedereen fijne avond! X
maar ik heb haar hele dag gezien he? (wel op andere verdieping), dus ik dacht dat ze even niets wilde zeggen waar andere collega;s bij zijn (sommige zijjn echt...ahum krengen zeg maar), maar er waren wel paar momenten dat ze even iets had kunnen zeggen, denk ik zo. Anyway, had t zelf ook kunnen vragen natuurlijk...laat maar :-)
Je zegt het zelf al meid. Waarom heb je niet gevraagd joh....

Missch nie aangekomen.

Had vandaag ook belde een dinnetje op dr mobiel voicemail heul raar. Bel haar thuis neemt ze op zegt ze mobiel staat gewoon aan en ik zie je gemiste call nie. Ondertussen aan het kleppen gaat haar mobiel af....mijn call komt binnen heuh.

Als een date dit verhaal had verteld.......

Mensen hebben ook zooveel aan hun hoofd. Vriendin gemaild, zullen we dan en dan bakkie doen. Komt ze niet op terug. Weken later mailt ze we moeten wel een keer bakkie gaan doen. Ik stuur haar mijn eerdere mail terug één en al schaamte, ze was het Helemaal vergeten. Vol/Vergiet hoofd, tis toch nie normaal meer die snelle tijden......
Ik ga omkleden, fietsen richting sporten. Missch tot laterrrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven