Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Wuzz: Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je had gezegd dat je zelf na een tijdje terugkijkend zou kunnen benoemen wat niet helemaal goed is gegaan bij een beindigde relatie/contact. Weet je

(al) in dit geval (als je t kwijt zou willen heur). Xx

Lief dat je ernaar vraagt, ik heb inmiddels nog niet helemaal duidelijk wat er nou mis ging, behalve dat hij wat miste. En wat dat dan precies is weet ik niet, maar ik heb er al meer vrede mee.

Sportze!

Erykah, wat gezellig, zo'n logeerpartijtje! Klinkt een beetje of badman last heeft van zn hormonen. Jammer!!!

Xen, vreemd dat collega niets laat weten, misschien heeft ze een andere afspraak en probeert ze die te verzetten? Vraag het gewoon morgen even joh!

Ik ga nog even uitbuiken op de bank!

Om het lentegevoel een beetje te behouden

Is iedereen weg?? pop al uitgebuikt?
oh zalig indi
Ik heb 'm zelf gemaakt gisteren..erg goed gelukt vind ik

Heerlijk he die lente? Jammer dat er niets meer van over was vandaag...
Oh nou Indi ik heb heerlijk op het muurtje van het schoolplein gezeten hoor, in de zon uit de wind was super fijn!

Hoe voel je je vandaag?
Reiz, heb ff wat uitgevogeld qua parkeren bij Sportpaleis.

Op de ring afrit 1, richting Merksem/centrum, linksaf op de Groenendaallaan(onder de ring door) bij knooppunt Bredabaan(rijschool) rechtsaf, Bredabaan in en rechtdoor blijven rijden, de carettestraat in. Daar is parking Noord, klopt het een beetje?

Kan best lekker autorijden, maar in Belgie ben ik niet zo'n held, zeker omdat ik er totaal de weg niet ken.
ja goed gelukt

zo'n wind vandaag hoop dat die alle regen wegblaast zodat we eindelijk voluit van de zon kunnen profiteren!!
@TP ja hoor dat klopt maar daar zit dus ook het filestuk in kun je eigenlijk nie verkeerd rijden omdat het daar zo aanschuiven zal zijn dat je gewoon de "stroom" moet volgen

Is trouwens voor de brug die parking van de parking naar sportpaleis is dan alleen nog maar de brug overwandelen
Gaat wel weer beter, MP! Hier was het erg koud vandaag en regenachtig..niks aan..

Ik denk ook wel dat ik weet waar mijn tijdelijke dip vandaan komt (moet ongesteld worden )
Hey Indi dat zou wel eens kunnen: denk dat ik daarom ook met dip zit
Ik weet wel zeker dat dat de reden is

Chocola dan maar???
mmmmmm heeeeerlijk
Zoooo, lekker alles dr uit getrapt en nu frissie frissie. Zooo heerlijk lekker douchen en dan lekker bodylotion.

Reiz & In (de rest is er nie?!) ikke ook ongesteld maar ben nie van de choco en dat voor een vrouw hihihi. Met mijn verjaardag trakteer ik op het werk altijd (!) Leonidas (doosje met 2 stuks voor iedereen). Laatst was collega in België en die bracht dus hele waarsch. goede dure bonbons voor me....en ik BEN nie van de choco maar ze zijn goed terechtgekomen daar nie van....
Mmmmmm.. Belgische bonbons!! Die witte rechthoekige met een nootje erop..daar doe ik een moord voor!
Zo vriendinnetje is net weg...was erg gezellig.

Heb VL net geconfronteerd met mijn onderbuikgevoelens. Hij zegt nog geen ander te hebben of gevoelens voor een ander. Ik geloof hem wel.....
Hoi WM

Indi, vast lekker, weet nie eens welke je bedoelt.

Ene, leuke foto hoor!!
WM, wat voor gevoel(ens) heb je bij VL (nog)?
Goed dat je het gevraagd hebt, Wm!

Thanks, wuzz!
Gevoelens voor VL zijn natuurlijk niet in één klap weg. Het was heel intens voor mij wat we hebben beleefd samen. Maar ik kan het wel stapje voor stapje afsluiten omdat ik weet dat er geen toekomst in zit. Het heeft geen zin om erin te blijven hangen....

Het is niet makkelijk maar wel het beste.
WM,

Tnx om te antwoorden je legt uit wat er met de gevoelens (zou) moet(en) gebeuren).

Maar om wat voor gevoelens gaat het?

-verliefd

-genegenheid

-gemis

-vriendschap

-waardering

-dankbaarheid

-lust

etc etc
Stelt het je nu een beetje gerust te weten dat hij geen ander, of gevoelens voor een ander heeft WM? Hem je hem net gebeld, of gesmst? Denk dat je daar wel even 3x over nagedacht hebt, om hem dat te vragen, of niet?
Oke Reiz, we zullen het gaan zien, ben nou al zenuwachtig of ik wel goed rijd, en niet ergens verkeerde afslag neem.
Ik ben niet meer verliefd denk ik op VL, dat is sinds die dag in de vakantie zo afgebrokkeld omdat ik "een klap" in mijn gezicht kreeg. Beetje om mijzelf in bescherming te nemen.

Ik voel mis wel de genegenheid, heb nog steeds warme gevoelens voor hem, de sex was ook erg fijn, maar ook gewoon het contact. Even een smsje of even gezellig bellen als ik klaar ben met werk, of hij die spontaan belde... Gewoon het fijn kunnen praten met elkaar over van alles en nog wat.
Je hoeft trouwens niet op het forum antwoord te geven.

Waarom ik dat expliciet vraag?

Omdat als je zelf zou weten om wat voor specifieke gevoelens het gaat het helpt bij hoe je die gevoelens "aanpakt" ermee omgaat. Omdat (als het goed is) je beter snapt waar die gevoelens vanuit jezelf vandaan komen.
Nee TP, gewoon gevraagd. Maar wel van te voren gevraagd of hij helemaal eerlijk wilde zijn en niet wilde liegen om mij te sparen ivm verdriet.

Hij vond het niet erg dat ik het vroeg en begreep wel dat ik het kwijt moest....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven