Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??
vrijdag 24 juli 2009 om 20:43
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
zondag 22 juli 2018 om 10:54
zondag 22 juli 2018 om 10:57
Sorry Trotter, je hebt gelijk. Ik generaliseerde inderdaad.
Maar je kunt niet ontkennen dat de meeste reacties op dit soort vraagstellingen vaak nogal bekrompen en klein denkend zijn.
(Zei een ook al geen huisvrouw-zijnde forummer)
zondag 22 juli 2018 om 11:00

zondag 22 juli 2018 om 11:01
Uhm mijn ex heeft bewezen dat nadat ik hem eruit gegooid heb hij om die reden verder is gegaan met zijn vriendinnetje.Een kind en 15jaar verder is hij nadat hij ruim een jaar haar had belazerd weer verder gegaan met weer een ander. Dus hoezo bekrompen de gezegde hoe je er aan komt, kom je er ook van af bestaat niet voor niks.
zondag 22 juli 2018 om 12:26
En omdat dat jouw ervaring is geldt dat natuurlijk gelijk voor alle mannen!Vlinder1963 schreef: ↑22-07-2018 11:01Uhm mijn ex heeft bewezen dat nadat ik hem eruit gegooid heb hij om die reden verder is gegaan met zijn vriendinnetje.Een kind en 15jaar verder is hij nadat hij ruim een jaar haar had belazerd weer verder gegaan met weer een ander. Dus hoezo bekrompen de gezegde hoe je er aan komt, kom je er ook van af bestaat niet voor niks.
zondag 22 juli 2018 om 12:37
Fijn dat jullie samen gelukkig zijn! Blijkbaar liep zijn huwelijk niet goed, anders was ie niet vreemd gegaan en verliefd op een ander geworden. Betekent niet dat hij dat weer gaat doen natuurlijk. Mensen worden ouder en wijzer. Vreemdgaan en scheiden komt helaas heel veel voor, kan zelfs de besten overkomen.
Ik hoop dat jullie niet uit elkaar groeien en op tijd aan de bel trekken als het minder goed gaat. Ook in het belang van jullie dochtertje en jouw stiefkinderen. Veel geluk samen!
Ik hoop dat jullie niet uit elkaar groeien en op tijd aan de bel trekken als het minder goed gaat. Ook in het belang van jullie dochtertje en jouw stiefkinderen. Veel geluk samen!
zondag 22 juli 2018 om 12:44
Niet iedereen is geboren voor een relatie ‘tot de dood je scheidt’. Hij is daar blijkbaar niet voor gemaakt. Maar 15 jaar samen vind ik best lang hoor. Dan betekende het wel iets.Vlinder1963 schreef: ↑22-07-2018 11:01Uhm mijn ex heeft bewezen dat nadat ik hem eruit gegooid heb hij om die reden verder is gegaan met zijn vriendinnetje.Een kind en 15jaar verder is hij nadat hij ruim een jaar haar had belazerd weer verder gegaan met weer een ander. Dus hoezo bekrompen de gezegde hoe je er aan komt, kom je er ook van af bestaat niet voor niks.
zondag 22 juli 2018 om 12:49
Wat heb je dat mooi omschreven, dankjewelappelientjex schreef: ↑22-07-2018 12:37Fijn dat jullie samen gelukkig zijn! Blijkbaar liep zijn huwelijk niet goed, anders was ie niet vreemd gegaan en verliefd op een ander geworden. Betekent niet dat hij dat weer gaat doen natuurlijk. Mensen worden ouder en wijzer. Vreemdgaan en scheiden komt helaas heel veel voor, kan zelfs de besten overkomen.

zondag 22 juli 2018 om 14:49
Hoe kom je daar nou bij? Toen ik mijn huidige man leerde kennen waren we allebei vrijgezel. En anderen in mijn omgeving die op latere leeftijd (weer) een relatie kregen ook.
Als je beweert dat het een feit is heb je daar vast wel een betrouwbare bron bij?
zondag 22 juli 2018 om 15:10
Respect?!Mutsie2 schreef: ↑22-07-2018 08:15Het is niet zo gek dat hij me liet ‘bungelen’, het nemen van de beslissing om een huwelijk na zoveel jaar te beëindigen neem je niet in een maand. Dat getuigt, achteraf gezien, juist van respect voor zijn ex.
(...)
En ik ga ingeruild worden? Nog zo’n aanname.. omdat een man tijdens zijn jaren slepende, slechte huwelijk verliefd wordt op een ander en na lang wikken en wegen voor zijn eigen geluk kiest is hij gelijk nooit meer te vertrouwen? Kortzichtig hoor!

Ik vind het uiterst onrespectvol om stiekem vanuit een relatie in de rondte te gaan neuken.
Deze man had geen enkel respect voor zijn vrouw, anders had hij gelijk wel open kaart gespeeld ipv zijn nieuwe schoenen al goed in te lopen.
Succes ermee

zondag 22 juli 2018 om 15:29
Je bent volgens mij een van die vaste groep moraalridders die in dit soort topics altijd uitgebreid van je laat horen. Ik ga niet met jou in discussie.
zondag 22 juli 2018 om 15:35
Tuurlijk is het niet netjes en onrespectvol. En heel pijnlijk ala je dat zelf overkomt. Maar dat betekent niet dat de liefde niet echt is en ze geen geluk verdienen of kunnen hebben.

zondag 22 juli 2018 om 15:42
Tot hij een ander tegen kwam die toehapte.appelientjex schreef: ↑22-07-2018 12:44Niet iedereen is geboren voor een relatie ‘tot de dood je scheidt’. Hij is daar blijkbaar niet voor gemaakt. Maar 15 jaar samen vind ik best lang hoor. Dan betekende het wel iets.
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 15:44
2.36% gewijzigd

zondag 22 juli 2018 om 15:43
Het gaat erom dat het nou niet bepaald een betrouwbare vent en vader is.appelientjex schreef: ↑22-07-2018 15:35Tuurlijk is het niet netjes en onrespectvol. En heel pijnlijk ala je dat zelf overkomt. Maar dat betekent niet dat de liefde niet echt is en ze geen geluk verdienen of kunnen hebben.

zondag 22 juli 2018 om 15:43
Het gaat erom dat het nou niet bepaald een betrouwbare vent en vader is.appelientjex schreef: ↑22-07-2018 15:35Tuurlijk is het niet netjes en onrespectvol. En heel pijnlijk ala je dat zelf overkomt. Maar dat betekent niet dat de liefde niet echt is en ze geen geluk verdienen of kunnen hebben.
zondag 22 juli 2018 om 15:47
Liever een moraalridder dan een vreemdgaande bedrieger. En natuurlijk wil je niet met mij in discussie, dat win je namelijk nooit. De 'feiten' die je verzint zijn immers helemaal geen feiten.
zondag 22 juli 2018 om 15:47
Dat weet je helemaal niet. Je kent hem niet en je weet niet hoe zijn vorige huwelijk was en wat de context was. Die redenatie vind ik kort door de bocht. Vreemdgaan is slecht, maar niet het einde vd wereld.Vlinder1963 schreef: ↑22-07-2018 15:43Het gaat erom dat het nou niet bepaald een betrouwbare vent en vader is.

zondag 22 juli 2018 om 15:49
zondag 22 juli 2018 om 15:52

zondag 22 juli 2018 om 15:54
Whaddayaknow, dit is ook al een gekopieerd topic:
http://www.relatietip.nl/ervaringen/par ... tie_4.html
http://www.relatietip.nl/ervaringen/par ... tie_4.html
zondag 22 juli 2018 om 15:55
Hoe kan je dat nou zeggen?Vlinder1963 schreef: ↑22-07-2018 15:43Het gaat erom dat het nou niet bepaald een betrouwbare vent en vader is.
Mijn vriend is sinds zijn 18e bij zijn ex geweest (dat was zijn eerste vriendinnetje) en daarna de afgelopen negen jaar bij mij.
Twee relaties en 1x de fout in gegaan.. is hij dan nooit meer betrouwbaar?