Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hoi TP, alles kits?
Ok WM,

Dus als ik het goed lees mis je:

Aandacht! (de dingen die je noemt rubriceer ik zelf onder aandacht)

En nix mis om eerlijk te antwoorden, ik hang je niet op. Als ik het zelf ook zo goed zou weten was ik nu niet single dus...

Maar ik hou gewoon van brainstorm sessies
Nou aandacht is het overkoepelende woord....

Maar het gevoel gaat dieper....
lieve dames,

Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken

Ik wens u allen een prettige nacht!
Slaap lekker lieve Indi....nog even en we gaan de vakantie plannen
Dieper...hm..

Kende je hem eerder of was het iemand die je echt net na VM leerde kennen?

Als je hem niet eerder kende, wat vind je zelf van het feit dat kort na VM in een relatief korte omgang met VL je zulke diepe gevoelens voor hem hebt ontwikkeld.

Als je hem eerder kende is wellicht ander scenario van toepassing..
Sweetie dreams Indie hihihi
Ik kende hem niet eerder Wuzz. Ik heb hem ontmoet via Paiq.

Ik weet niet, het was voor mij heel speciaal. Het voelde zo al vanaf het moment dat ik hem ontmoete. Konden heel goed samen praten over van alles en nog wat. Heel breed. Samen lachen, samen huilen. Het voelde gewoon heel vertrouwd en vrij.

Jeetje wat is het moeilijk om onder woorden te brengen zeg....
Ik voelde hem aan en hij mij......

Deden leuke dingen samen, maar konden ook samen genieten van niets.....
WM, knuffel van mij!

Ik ben net terug van salsa, was verplaatst, maar van 9 tot 10 is toch wel een beetje een gekke tijd. Ben nu nog helemaal actief!

Ga toch zo maar naar bed, want moet toch slapen!

Trusten voor iedereen!

MP, lekker dat je in het zonnetje kon zitten. Bij mij was het alleen maar regen en ellende.... Brrr...
Dank je wel Pop! Ook jij een knuffel terug!

Slaap lekker!
WM,

Soms zijn gevoelens moeilijk te verwoorden ja...

Soms zegt iedereen dat je door moet gaan en dat het niet veel (kon) voorstelde/(voorstellen).

En dan krijg je het gevoel niet serieus genomen te worden en voel je je gefrusteert omdat je wilt overtuigen hoe het voelt omdat je ervan uit gaat dat als anderen je uitleg snappen ze jou zullen steunen (bevestiging).

Maar alleen jij weet wat je hebt gevoeld, NIEMAND maar dan ook NIEMAND kan dat voor je invullen. Waar je WEL voor moet waken is dat je niet in valkuilen stapt en in patronen verzeild raakt. Blijf eerlijk tegenover jezelf.

Alles heeft een reden en uit alles kun je lering trekken, zorg dat je een volgende keer door je lering meer beslagen ten ijs komt daar gaat het om.

Hoe je het leert maakt niet uit MAAR zorg dat je telkens wat leert!!!!

Ik ga pitten WM, slaap lekker (strax).
Dank je wel Wuzzie voor je laatste reply, die waardeer ik echt.

Ik probeer steeds wat te leren. Als je mij vergelijkt met 5 jaar terug ben ik al zoveel gegroeid. Dat weet ik van mijzelf en dat zegt mijn moeder en mijn dierbare vriendinnen.

Ik ben alleen nooit uitgeleerd en dat realiseer ik mijzelf ook. Ook van deze situatie leer ik weer met VL.
Ook ik ga nu slapen....Slaap lekker!!
Avonddd alllll

Ik ben weer thuis. morgen lekker een dagje vrij
Leuke smsjes van GRP... ga hem morgen denk ik maar eens uitnodigen om een avondje bij mij te komen..

Ga eens ff terug lezen
Hoi Wuzzie, heb nog steeds dat mwah gevoel. Gaat niet slecht, maar om nou te zeggen dat ik me helemaal happy en blij voel...ook weer niet! Kan het niet goed omschrijven, beetje saai gevoel, gevoel dat iedereen een leuker leven dan jij hebt, en dat je veels te weinig leuke dingen meemaakt. Ik lach graag en veel, maar heb soms dagen dat ik niet gelachen heb. Dan moet ik altijd denken aan dat spreekwoord; een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd! Nou, dan heb ik die dagen dus niet echt geleefd, best droevig eigenlijk. Zou me zo graag écht happy willen voelen, ben ook echt iemand van hoge pieken/diepe dalen, en nu zit het er beetje tussenin, wel stabiel, gewoon rustig, maar als je mij nu vraagt of ik gelukkig ben, moet ik toch nee antwoorden denk ik....
TP, ben er nog. Veels te lui om op te staan en naar bed te lopen, beutje suf door bier (hoegaarden grand cru, meer alchohol).

Permanente staat van geluk is ook saai hoor. Dan wordt het zo vanzelfsprekend dat je het niet meer herkend en ervan kunt genieten als je je weer toppie happy voelt.

Maar iig voel je je niet ongelukkig.

Weet je wat er in je leven zou moeten veranderen wil je het gevoel krijgen dat je happy bent. Wanneer was je voor het laatst happy?
Klinkt leuk Vleer GRP.

Spannend als je hem uitnodigt. Het voelt dus goed genoeg om zelf balletje op te pakken én hem bij je thuis te laten komen.
Echt langdurig happy ben ik nog nooit geweest, zijn dan meer de momenten dat ik me happy voelde. Zoals een leuke avond met een vriendin, of een fijn gesprek met iemand. De eerste mooie lentedag. Gewoon kleine dingen. Voel me al heel lang beetje hetzelfde, rustig, stabiel, soms tevreden, maar ook saai en soms eenzaam. Ondanks dat ik mezelf wel goed ken, en van mezelf weet, dat ik een zachtaardig en lief persoon ben voor anderen.

En je kan met mij ook lachen, maar zijn maar een paar mensen in m'n omgeving die me écht kennen, van binnen. Die zijn me ook heel dierbaar, maar je allerdiepste gevoelens ken je alleen zelf..
Zaten net ff op msn te kletsen, hij wasook net thuis.

Hij zou afgelopen zaterdag naar vrienden gaan in een andere stad.Heeft hij afgezegd om mij te ontmoeten. En daar gaat hij nou a.s zaterdag heen. Toen reageerde ik daarop met oja je had dat verschoven en heel lief typte hij : Ja voor de juiste redenen
hehe een vriend vroeg of ik verliefd ben.. Nah nee maar vind GRP wel leuk en wil hem graag beter leren kennen ..

Krijg ik dit toegestuurd :

http://www.youtube.com/watch?v=e2BtQv0m8ac
TP,

En wat is de conclusie dus...Als je je (langdurig) happy zou willen voelen wat zou er veranderd moeten worden in je leven.

Als je dit op een rij hebt kun je kijken welke in je macht liggen om op korte termijn wat aan te doen.

Overigens, als je van lachen houdt huur je toch een comedy (hou er zelf nie van) en lach je je rot voor een uurtje.

Of denk Wuzzie nu ff te simpel....
Wuzzie is beutje tipsy...en moet morgen en de hele week nog scherp wezen op t werk, anyways.

Vleer, die Jordy is no-go he? Ivm leeftijd!

Neuh, je klinkt niet verliefd, je klinkt onder de indruk (mijns inziens)
Vleer, wanneer ziet hij zijn kids. Meesten waarvan ik weet hebben ze iig eens in de twee weken. Maar en dit weekend en volgende week heeft hij ze niet?

En hij is Wo-er, 29 met 2 kids, klopt het? (voor mijn beeldvorming...verder nix aan handje is Wuzzie's mind)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven