Minnaar
dinsdag 24 juli 2018 om 19:21
Lieve allemaal,
Ik ben nieuw hier maar schrijf even alles van me af.
Een jaar geleden ontmoette ik mijn soulmate. Ik heb er nooit in geloofd maar we wisten beide dat we bij elkaar hoorden vanaf het moment dat we elkaar zagen. Ik heb mijn relatie daarna verbroken en woon nu sinds 8 maanden alleen met de kinderen.
Het afgelopen jaar zien we elkaar enkele dagen per week. Hij slaapt vaker bij mij (als de kinderen er niet zijn) en we zijn zelfs op vakantie geweest in mei. Hij heeft een relatie (gehad) van 25 jaar en 2 kinderen. In december heeft hij de relatie verbroken. Ouders en vrienden zijn hiervan op de hoogte. Ook heeft hij een appartement vanaf februari maar hij woont nog bij zijn vriendin omdat de kinderen niet op de hoogte zijn. Er is veel gebeurd (privé omstandigheden) waardoor zijn proces om thuis weg te gaan is gestagneerd. Hij heeft wekelijks therapie om zich voor te bereiden om de kinderen op de hoogte te stellen van de breuk met zijn vriendin.
Zijn ex vriendin is passief. Ze leidt haar eigen leven maar heeft verdriet en praat niet over de situatie. Ik heb het afgelopen jaar al meerdere malen het contact verbroken maar na (maximaal) een week hou ik het niet meer vol en zoeken we elkaar weer op. Hij geeft aan dat hij heel goed weet wat hij wil en dat is bij mij zijn. Het vertellen aan de kinderen zorgt bij hem voor angsten. Hij besteed nu in de vakantie extra veel tijd aan de kinderen voor een bevestiging dat hij een goede vader is (en dat is hij!; ik heb zijn kinderen ook al 2x ontmoet).
Hij geeft aan tijd nodig te hebben in zijn proces om dit goed af te kunnen sluiten. Hij vindt het moeilijk om mensen te kwetsen, vooral zijn kinderen.
Ik merk zelf dat ik het steeds moeilijker krijg. Ik kan nergens meer van genieten. Ik voel me zo afhankelijk maar kan tegelijkertijd écht niet zonder hem! Afstand nemen lukt me niet hoe graag ik dat ook zou willen. Ik ben er echt van overtuigd dat hij de stap gaat zetten, de vraag is alleen wanneer....
Ik ben nieuw hier maar schrijf even alles van me af.
Een jaar geleden ontmoette ik mijn soulmate. Ik heb er nooit in geloofd maar we wisten beide dat we bij elkaar hoorden vanaf het moment dat we elkaar zagen. Ik heb mijn relatie daarna verbroken en woon nu sinds 8 maanden alleen met de kinderen.
Het afgelopen jaar zien we elkaar enkele dagen per week. Hij slaapt vaker bij mij (als de kinderen er niet zijn) en we zijn zelfs op vakantie geweest in mei. Hij heeft een relatie (gehad) van 25 jaar en 2 kinderen. In december heeft hij de relatie verbroken. Ouders en vrienden zijn hiervan op de hoogte. Ook heeft hij een appartement vanaf februari maar hij woont nog bij zijn vriendin omdat de kinderen niet op de hoogte zijn. Er is veel gebeurd (privé omstandigheden) waardoor zijn proces om thuis weg te gaan is gestagneerd. Hij heeft wekelijks therapie om zich voor te bereiden om de kinderen op de hoogte te stellen van de breuk met zijn vriendin.
Zijn ex vriendin is passief. Ze leidt haar eigen leven maar heeft verdriet en praat niet over de situatie. Ik heb het afgelopen jaar al meerdere malen het contact verbroken maar na (maximaal) een week hou ik het niet meer vol en zoeken we elkaar weer op. Hij geeft aan dat hij heel goed weet wat hij wil en dat is bij mij zijn. Het vertellen aan de kinderen zorgt bij hem voor angsten. Hij besteed nu in de vakantie extra veel tijd aan de kinderen voor een bevestiging dat hij een goede vader is (en dat is hij!; ik heb zijn kinderen ook al 2x ontmoet).
Hij geeft aan tijd nodig te hebben in zijn proces om dit goed af te kunnen sluiten. Hij vindt het moeilijk om mensen te kwetsen, vooral zijn kinderen.
Ik merk zelf dat ik het steeds moeilijker krijg. Ik kan nergens meer van genieten. Ik voel me zo afhankelijk maar kan tegelijkertijd écht niet zonder hem! Afstand nemen lukt me niet hoe graag ik dat ook zou willen. Ik ben er echt van overtuigd dat hij de stap gaat zetten, de vraag is alleen wanneer....
dinsdag 24 juli 2018 om 19:30
Ik vind het moeilijk te geloven dat hij 5 (!!!) maanden nodig heeft om zijn kinderen in te lichten terwijl zijn vrouw het al weet. Hoe kan het dat zij met hem in 1 huis blijft wonen als ze weet dat hij regelmatig naar jou gaat. Dat lijkt me erg masochistisch. Bijna niemand zou dat volhouden denk je ook niet ?
Of ze weet het niet en hij is helemaal niet van plan met haar te stoppen.
dinsdag 24 juli 2018 om 19:30
Ik geloof er niks van dat zijn “ex” op de hoogte is. Heb je met haar gesproken?
Ik kan me niet voorstellen dat er een vrouw is die haar ex-man 5 maanden bij haar in huis laat wonen, terwijl hij al een ander heeft, zodat hij op zijn tijd z’n boeltje kan pakken. Koekoek!
Ik kan me niet voorstellen dat er een vrouw is die haar ex-man 5 maanden bij haar in huis laat wonen, terwijl hij al een ander heeft, zodat hij op zijn tijd z’n boeltje kan pakken. Koekoek!
pergamon wijzigde dit bericht op 24-07-2018 19:32
53.76% gewijzigd
dinsdag 24 juli 2018 om 19:32
En wekelijks therapie he, om het z’n kinderen te kunnen vertellen.Ouwedibbes schreef: ↑24-07-2018 19:30Ik vind het moeilijk te geloven dat hij 5 (!!!) maanden nodig heeft om zijn kinderen in te lichten terwijl zijn vrouw het al weet. Hoe kan het dat zij met hem in 1 huis blijft wonen als ze weet dat hij regelmatig naar jou gaat. Dat lijkt me erg masochistisch. Bijna niemand zou dat volhouden denk je ook niet ?
dinsdag 24 juli 2018 om 19:37
Ik ken trouwens wel een stel (60+) waarvan de man er zeer regelmatig een neukertje (of 2) er naast heeft, en die zijn nog bij elkaar. Waarom mag Joost weten, want God wat zitten zij in een ongelukkig huwelijk, maar ze zijn nog bij elkaar. Terwijl hij zijn neukertjes ook de halve wereld beloofd.
Maar dit is misschien niet wat je wil horen.
Maar dit is misschien niet wat je wil horen.
dinsdag 24 juli 2018 om 19:45
Ga er maar vanuit dat zij dan ook niet op de hoogte is dat hij überhaupt “op het punt staat te vertekken”, dat hij dat ook niet gaat doen, en dat hij -met wat pech- tijdens zijn “wekelijkse therapiesessie” bij een compleet ander iemand zit.
dinsdag 24 juli 2018 om 19:46
Dit idd, wat een vaag verhaal. Bij mij zouden de alarmbellen aardig gaan rinkelen.Pergamon schreef: ↑24-07-2018 19:30Ik geloof er niks van dat zijn “ex” op de hoogte is. Heb je met haar gesproken?
dinsdag 24 juli 2018 om 19:48
dinsdag 24 juli 2018 om 19:54
Wacht maar tot zij gaan puberen en dit allemaal naar boven komt. Het verknipte leugenachtige gedrag wat je zelf vertoont krijg je dan 10x zo hard in je gezicht terug en dat allemaal omdat je soulmate niet de ballen had om zijn relatie netjes af te sluiten.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-07-2018 19:33Had jij nou ook nog maar even gewacht met alle schepen achter je te verbranden, he ?
Zijn jouw kinderen wel blij voor jou ; zo’n soulmaye is natuurlijk niet niets.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zij weet het niet.. na 5 maanden tijd... sorry hoor.. open je ogen.. jij bent gewoon zijn ne*kertje.. therapie heeft hij waarschijnlijk met zijn VRIENDIN (dus niet zijn ex als ze nog van niets weet) voor HUN relatie. Zou hem een ultimatum stellen, weet je meteen wie hij belangrijker vindt. Waarschijnlijk zijn gezin en vriendin, maar dan heb je voor jezelf wel een duidelijk beeld en kan verder. Of hij kiest voor jou, en dan kunnen jullie samen verder. Zou sowieso me niet zo laten gebruiken.
anoniem_651da94e23d29 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 19:57
20.05% gewijzigd
Best verwarrend. Je noemt hem je soulmate, maar je hebt al een paar keer afstand van hem genomen en het contact verbroken. Waarom doe je dat, als hij jouw soulmate is?
En je besluit je OP met de overtuiging dat hij echt wel bij zijn ex weg zal gaan.
Wederom, waarom dan het contact tussentijds verbreken?
En je besluit je OP met de overtuiging dat hij echt wel bij zijn ex weg zal gaan.
Wederom, waarom dan het contact tussentijds verbreken?