Ik wil regen!

maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?

woensdag 25 juli 2018 om 13:07
Het is ook meer mentaal. Net of je dan die warmte beter kan verdragen. Maar vervelend dat jij zo'n last van de warmte hebt.Lucifer2018 schreef: ↑25-07-2018 12:42Mijn zieke lichaam zou daar dus echt niet intrappen. Maar leuk bedacht. Klinkt wel lekker denk ik.![]()
![]()
woensdag 25 juli 2018 om 13:08
En ook vanbinnen niet te rauw meer

Dat je zo lang kunt slapen, Cateautje, lijkt me heerlijk. Ik heb vannacht niet genoeg geslapen, maar in de slaapkamer is het nu echt te warm om nog te dutten.
Eergisteren zei ik nog stoer tegen iemand 'dat het wel went, die warmte'

Opvallend weinig muggen, hier, 's nachts. 's Zomers slaap ik altijd onder een klamboe, dat is nu nog helemaal niet nodig.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 25-07-2018 13:10
12.64% gewijzigd
nounou
woensdag 25 juli 2018 om 13:09
Een graad minder zou al prima zijn! Ik heb 'm gekocht voor de slaapkamer. Er kan ook ijs in, dus dat moet toch wel iets doen, denk ik.Lucifer2018 schreef: ↑25-07-2018 12:57Gaat lekker met die dingen en webshops he? Djeez.![]()
Ik heb hem nu op gewoon waaien gezet. Maar ik had gisterenavond een koelelement en een laag water in de bak gedaan en op aircooler gezet. Na een half uur een graad minder en was echt lekker om ervoor te zitten.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 25 juli 2018 om 13:10
Jaja, garen komt er ook bij kijken.zazamaenade schreef: ↑25-07-2018 13:08En ook vanbinnen niet te rauw meer![]()
Dat je zo lang kunt slapen, Cateautje, lijkt me heerlijk. Ik heb vannacht niet genoeg geslapen, maar in de slaapkamer is het nu echt te warm om nog te dutten. Eergisteren zei ik nog stoer tegen iemand 'dat het wel went, die warmte'![]()

Ik raak in een coma van dit weer. Geen gevecht tegen bestand.
woensdag 25 juli 2018 om 13:10

woensdag 25 juli 2018 om 13:15
Ik gebruik die geluiden soms ook. The Honest Guys hebben voor elk seizoen wat. https://www.youtube.com/watch?v=sI-T1vj ... p7csv&t=0s

woensdag 25 juli 2018 om 13:20
Mentaal heb ik geen last. Ik weet dat ik dit weer niet trek lichamelijk. Leg me er bij neer. Meer kan je niet doen. En echte verkoeling zoeken/ bedenken. Kan me er niet over opwinden. Veranderd niks.
Maar regengeluiden vind ik altijd wel fijn. Ik hou ook echt van regen.

woensdag 25 juli 2018 om 13:21
Ha, grappig!Oakes schreef: ↑25-07-2018 13:15Ik gebruik die geluiden soms ook. The Honest Guys hebben voor elk seizoen wat. https://www.youtube.com/watch?v=sI-T1vj ... p7csv&t=0s

woensdag 25 juli 2018 om 13:35
Ja ik heb gister zitten kijken naar een programma over Alaskaredbulletje schreef: ↑25-07-2018 13:28Heb ooit wel 'ns tijdens 'n andere hittegolf de afleveringen van Expeditie Poolcirkel zitten terug kijken. Dat is ook aangenaam! Zijn die nog ergens te vinden online momenteel?

Was goed te doen.
woensdag 25 juli 2018 om 13:39
Ja, geinig he.
Heb nu deze in stereo opstaan voor de hond (verplichte bedrust met deze temperaturen) https://www.youtube.com/watch?v=q4AQDDK ... sv&index=1

woensdag 25 juli 2018 om 13:41
Ik ben blij en dankbaar dat ik heb gedaan wat ik heb gedaan. Beste actie in een lange tijd.
Ik heb vorige week bij de Action voor 1 euro per stuk een aantal katoenen leggings gehaald en die heb ik allemaal tot boven de knie afgeknipt en ze dragen heerlijk met dit weer. Ik heb voor elke dag een schone en draag er niets onder, want trekkend en knellend elastiek dat gaat zweten, daar zit ik niet op te wachten en ik ben toch thuis.
Dat had ik jaren geleden al moeten verzinnen.
Ik had wel korte broeken, maar die zijn van sweatstof en dat is niet te harden.
Ik heb vorige week bij de Action voor 1 euro per stuk een aantal katoenen leggings gehaald en die heb ik allemaal tot boven de knie afgeknipt en ze dragen heerlijk met dit weer. Ik heb voor elke dag een schone en draag er niets onder, want trekkend en knellend elastiek dat gaat zweten, daar zit ik niet op te wachten en ik ben toch thuis.
Dat had ik jaren geleden al moeten verzinnen.
Ik had wel korte broeken, maar die zijn van sweatstof en dat is niet te harden.

woensdag 25 juli 2018 om 14:10
Ik heb weer eens van die opvliegers. Zweten zweten zweten. Stapel natte washandjes in de vriezer gelegd.Heerlijk voor tegen mijn wangen aan te houden straks. Ik douche me ook constant,koud water over mijn lange haar heeeeeeerlijk…...voor even en dan zweet ik alweer. Ben blij dat ik deze week vrij ben.

woensdag 25 juli 2018 om 14:14
Als ik thuis ben en nergens heen moet heb ik ook wat luchtigs aan en slip en bh loos. Kan ik ook zo makkelijk even snel weer onder de douche springen als ik weer opvliegers heb en het zweet als regen stroomt.
woensdag 25 juli 2018 om 14:45
Dank ! Ik heb nu die met de kabbelende rivier en fluitende vogels opstaanOakes schreef: ↑25-07-2018 13:15Ik gebruik die geluiden soms ook. The Honest Guys hebben voor elk seizoen wat. https://www.youtube.com/watch?v=sI-T1vj ... p7csv&t=0s

De beelden zijn ook zo fijn om naar te kijken, alles fris en groen !
nounou
woensdag 25 juli 2018 om 14:53
YWzazamaenade schreef: ↑25-07-2018 14:45Dank ! Ik heb nu die met de kabbelende rivier en fluitende vogels opstaanhttps://www.youtube.com/watch?v=zyHMy7a ... sv&index=9
De beelden zijn ook zo fijn om naar te kijken, alles fris en groen !

woensdag 25 juli 2018 om 15:01
Voor de fietsers onder ons is het met deze hitte oppassen geblazen...
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/over ... meegemaakt
Een deel van het fietspad van en naar mijn werk bestaat uit die vierkante tegels en ik vroeg me al af waarom er steeds een aantal van die tegels levensgevaarlijk omhoog staan
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/over ... meegemaakt
Een deel van het fietspad van en naar mijn werk bestaat uit die vierkante tegels en ik vroeg me al af waarom er steeds een aantal van die tegels levensgevaarlijk omhoog staan

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

woensdag 25 juli 2018 om 15:02
Kom maar hier Teau, het is hier bijna 86 graden maar ik heb inmiddels wel zo'n ding, gedeelde smart is eehhh... Ben vergeten hoe die ging

woensdag 25 juli 2018 om 15:08
Ik denk dat er meerdere dan naar je toekomen Phoebe :p
Hier heeft t vanochtend gestippeld, en toen begon de temperatuur te klimmen..dus gelijk poepie benauwd.
Inmiddels gaat mijn hoofdpijn niet meer weg en houd ik heel wat vocht vast in mijn benen, zij gaan nu ook zeer doen.
Voor nu even ontsnapt naar de airco bij mijn ouders thuis. De mobiele airco werkt nu toch niet...
Ik kijk uit naar zaterdag, na 3 weken vakantie weer werken...maar wel maar 26 graden...
Hier heeft t vanochtend gestippeld, en toen begon de temperatuur te klimmen..dus gelijk poepie benauwd.
Inmiddels gaat mijn hoofdpijn niet meer weg en houd ik heel wat vocht vast in mijn benen, zij gaan nu ook zeer doen.
Voor nu even ontsnapt naar de airco bij mijn ouders thuis. De mobiele airco werkt nu toch niet...
Ik kijk uit naar zaterdag, na 3 weken vakantie weer werken...maar wel maar 26 graden...