Ik wil regen!

maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?

woensdag 25 juli 2018 om 15:59
woensdag 25 juli 2018 om 16:05
Zo gauw googelen levert op : 1-2 jaar

Klote krekel

nounou

woensdag 25 juli 2018 om 16:05
Ik wil je hoop niet de grond in boren, maar Google zegt dit:
De levensduur van een krekel is ongeveer 1 tot 2 jaar.
https://www.keeskooijman.nl/portfolio-item/krekel/

woensdag 25 juli 2018 om 16:07
https://www.destentor.nl/zutphen/moniqu ... ~a47925aa/
,,Wij hebben onze volgers op social media er al op gewezen dat onze bezorgers het deze dagen warm hebben en het zeer kunnen waarderen als zij een glaasje water of een ijsje krijgen."
,,Wij hebben onze volgers op social media er al op gewezen dat onze bezorgers het deze dagen warm hebben en het zeer kunnen waarderen als zij een glaasje water of een ijsje krijgen."

woensdag 25 juli 2018 om 16:14
Ja die kwam ik op FB al tegenHabbekratz schreef: ↑25-07-2018 16:07https://www.destentor.nl/zutphen/moniqu ... ~a47925aa/

Als de postbode slim is gaat ie 's nachts bezorgen. Mag wel niet, maar nood breekt wet.
IJsjes heb ik trouwens niet. Op zich heb ik er best geld voor en ik heb ook een vriezer en zo, maar ik zou werkelijk niet weten hoe ik die dingen zonder auto levend van de supermarkt naar hier krijg.

woensdag 25 juli 2018 om 16:17
Lady*Voldemort schreef: ↑25-07-2018 16:14Ja die kwam ik op FB al tegen
Als de postbode slim is gaat ie 's nachts bezorgen. Mag wel niet, maar nood breekt wet.
IJsjes heb ik trouwens niet. Op zich heb ik er best geld voor en ik heb ook een vriezer en zo, maar ik zou werkelijk niet weten hoe ik die dingen zonder auto levend van de supermarkt naar hier krijg.
Dat heet koeltas

woensdag 25 juli 2018 om 16:19
Lady*Voldemort schreef: ↑25-07-2018 16:14Ja die kwam ik op FB al tegen
Gaat best goed met zo'n kleine koeltas en wat koelelementen. Gebruik ik nu ook om melk en zo in te vervoeren, ik zit een half uur van de winkels vandaan.
nounou
woensdag 25 juli 2018 om 16:21
Deze is mooi zeg ! Die van 16:13 had ik al eerder gepost

nounou

woensdag 25 juli 2018 om 16:25
Ik heb 1 lade van mijn vriesvak vol met van die waterijslolly's. Een zak met 10 stuks voor 0.48 eurocent,die bevriezen pas in de vriezer. Vorige week 20 zakken meegenomen.Hele gezin lachte me uit.Maar zie met deze hitte gaan er 2 zakken per dag doorheen.Heerlijk tegen de dorst.Lady*Voldemort schreef: ↑25-07-2018 16:14IJsjes heb ik trouwens niet. Op zich heb ik er best geld voor en ik heb ook een vriezer en zo, maar ik zou werkelijk niet weten hoe ik die dingen zonder auto levend van de supermarkt naar hier krijg.

woensdag 25 juli 2018 om 16:27
Mijn laatste keer in Oostenrijk was het ook zo heet, maar in het bergdorpje waar ik was stonden troggen die bergwater opvangen en dat water is alleen maar niet bevroren omdat het constant in beweging is. Wat verlang ik naar dat water zeg, lekker met mijn voetjes erin gedompeld, net zolang tot het pijn gaat doen. Heeeeeerlijk!!!

woensdag 25 juli 2018 om 16:27

woensdag 25 juli 2018 om 16:29
Ja, die heb ik ook altijd in huis en voor bezorgers heb ik nu flesjes smaakwater in de koelkast staan. Ze zijn er echt heel blij mee, dat merk ik wel aan de reacti9e als ik er eentje overhandig. Ach, voor die paar dubbeltjes...Habbekratz schreef: ↑25-07-2018 16:25Ik heb 1 lade van mijn vriesvak vol met van die waterijslolly's. Een zak met 10 stuks voor 0.48 eurocent,die bevriezen pas in de vriezer. Vorige week 20 zakken meegenomen.Hele gezin lachte me uit.Maar zie met deze hitte gaan er 2 zakken per dag doorheen.Heerlijk tegen de dorst.

woensdag 25 juli 2018 om 16:30

woensdag 25 juli 2018 om 16:33
Ja die had ik ook (vier zakken), maar tot mijn verbijstering bleek zoon die in mijn afwezigheid allemaal te hebben verzwolgenHabbekratz schreef: ↑25-07-2018 16:25Ik heb 1 lade van mijn vriesvak vol met van die waterijslolly's. Een zak met 10 stuks voor 0.48 eurocent,die bevriezen pas in de vriezer. Vorige week 20 zakken meegenomen.Hele gezin lachte me uit.Maar zie met deze hitte gaan er 2 zakken per dag doorheen.Heerlijk tegen de dorst.

En morgen moet ik werken, dan kom ik hooguit op de terugweg nog langs het sparretje en die verkoopt ze niet. Omlopen naar appie is geen optie na een werkdag in deze omstandigheden, dan laat ik onvermijdelijk het leven. Ik heb trouwens nog wel een bak vanille-ijs liggen, en die gaat eraan vanavond. En op mijn werk zit de vriezer inmiddels stampvol met ijsjes dus overdag komt het ook wel goed.