Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
25-07-2018 21:30
Ik dacht dat je me mattie was. Nu heb ik geen andere keus dan je te staffen

:wtf:
Jij loopt hier al zooooo ook lang, dat je nog geen Juun bent. Teleurstellend. 😁
Solomio schreef:
25-07-2018 21:28
Ja, ik las het en Marana schreef ook zoiets.
Ik wilde het even bevestigen.
Dat het destijds misging met de Angels had volgens mij niets te maken met het feit dat ze niet meer anoniem waren, maar dat weet ik niet meer zeker.

ik schreef gisteren ook al zoiets, maar vandaag is het blijkbaar pas actueel, ik liep voor :proud:

Ik kan me voorstellen dat het misloopt als het de schijn van anonimiteit heeft maar niet meer echt zo is. Beter gewoon vanaf het begin open. Over het algemeen worden op die fora ook mensen met draagvlak/overwicht/zonder fitties/etc gevraagd om te modereren. En is duidelijk wie de moderators indien nodig corrigeert.
_Inkie_ schreef:
25-07-2018 21:32
Die zeewind is ook niet meer wat het geweest is.
Het is al dagen windstil. Niet te harden in huis.
MevrouwJack schreef:
25-07-2018 21:23
Eerder deze week dacht je nog dat VJ en ik dezelfde waren en je sloeg ook al aan op een opmerking van Pipistrello over aluhoedjes waar niks mee aan de hand was. Enigszins paranoïde kom je wel over. Vind je het nog steeds wel leuk om hier te forummen?
Zo paranoia was ik niet toen ik gisteren cryptisch zei dat kia wel een juun is, toen iedereen dat ontkende. Ook zij die beter wisten.
En dat andere (het dubbelnicken waar ik jou even van verdacht) was gewoon een misverstandje dat jij graag opblaast. En zelf mede hebt veroorzaakt. Moet je geen antwoord geven op een vraag die ik aan iemand anders stel.
impala wijzigde dit bericht op 25-07-2018 21:38
8.19% gewijzigd
.
yasmijn schreef:
25-07-2018 21:33
De missende hoofdletter deed de iPhone. Snap het ook niet.
MENSENLIEF! Nooit gedacht dat jij een mod was zeg.

Maar dit bewijst het.
Die geven ook de schuld aan de apparaten en snappen het ook niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Marana-- schreef:
25-07-2018 21:34
ik schreef gisteren ook al zoiets, maar vandaag is het blijkbaar pas actueel, ik liep voor :proud:

Ik kan me voorstellen dat het misloopt als het de schijn van anonimiteit heeft maar niet meer echt zo is. Beter gewoon vanaf het begin open. Over het algemeen worden op die fora ook mensen met draagvlak/overwicht/zonder fitties/etc gevraagd om te modereren. En is duidelijk wie de moderators indien nodig corrigeert.
Dat is gewoon het beste!
Marana-- schreef:

Dat laatste is essentieel.
.
feow schreef:
25-07-2018 21:35
MENSENLIEF! Nooit gedacht dat jij een mod was zeg.

Maar dit bewijst het.
Die geven ook de schuld aan de apparaten en snappen het ook niet.
😂
Geen bijzonderheden
impala schreef:
Zo paranoia was ik niet toen ik gisteren cryptisch zei dat kia een juun is. En dat andere (het dubbelnicken waar ik jou even van verdacht) was gewoon een misverstandje dat jij graag opblaast. En zelf mede hebt veroorzaakt. Moet je geen antwoord geven op een vraag die ik aan iemand anders stel.
Je snapt het nog steeds niet helemaal dus. Excuses aanvaard hoor.
Tjezus, wat vals
yasmijn schreef:
25-07-2018 21:30
Ik dacht dat je me mattie was. Nu heb ik geen andere keus dan je te staffen

:wtf:
:flirting:
impala schreef:
En dat andere (het dubbelnicken waar ik jou even van verdacht) was gewoon een misverstandje dat jij graag opblaast. En zelf mede hebt veroorzaakt. Moet je geen antwoord geven op een vraag die ik aan iemand anders stel.

Ja MevrouwJack. Eigen schuld. Moet je maar niet zomaar je mening geven op een openbaar forum :hihi:
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 21:41
0.26% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
25-07-2018 21:38
:flirting:
Voel je hem ja?
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
25-07-2018 21:20
De paranoia druipt ervanaf.
Of is dat een diagnose?
Ik ben zelf jarenlang mod geweest op een forum, waar de mods gewoon onder hun 'eigen' naam forumden. Geen enkel probleem. En we hielden elkaar onderling best in de gaten, of er geen vriendjespolitiek speelde.
Ik was ook jaren mod en zelfs mede-admin op 'n forum en men vond mij juist altijd heel objectief modereren. Iedereen wist wie de mods en admins waren.
redbulletje schreef:
25-07-2018 21:41
Ik was ook jaren mod en zelfs mede-admin op 'n forum en men vond mij juist altijd heel objectief modereren. Iedereen wist wie de mods en admins waren.
alle zwangeren een ban
redbulletje schreef:
Het vorige forum waar ik actief op was had ook een systeem waarbij forummers ook modereerden. Anoniem, maar het lekte altijd snel uit. Bovendien bleken de personen die ogenschijnlijk objectief overkwamen en over enig overwicht te beschikken, in de praktijk dat nooit vol te kunnen houden tijdens het modereren. Zeker als ze zelf in een topic belandden waarbij ze eigenlijk zichzelf zouden moeten sanctioneren.
redbulletje schreef:
We konden ook makkelijk door medeforummers aangesproken worden, er was duidelijk wie de medemods waren, die ook aangesproken konden worden.
Zeer transparant en duidelijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
S-Meds schreef:
25-07-2018 21:42
alle zwangeren een ban
Ik dacht precies hetzelfde :D
Mispoes!
S-Meds schreef:
alle zwangeren een ban
En iedereen onder de twaalf een doodsverklaring
S-Meds schreef:
alle zwangeren een ban
.
Haha ja. Redbull; je kent het verschil tussen objectief en consistent toch hè? :rofl:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
S-Meds schreef:
alle zwangeren een ban
:rofl:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik weet niet beter dan dat op fora de gebruikers ook modereren. Gaat voor zover ik voor de schermen meekrijg altijd prima.

Maar goed, Viva is natuurlijk een behoorlijk afwijkend en problematisch forum.
S-Meds schreef:
alle zwangeren een ban
Geloof niet dat er daar veel zwangeren/moekes zaten eerlijk gezegd. Het was in elk geval geen subject op het forum.
redbulletje schreef:
25-07-2018 21:47
Geloof niet dat er daar veel zwangeren/moekes zaten eerlijk gezegd. Het was in elk geval geen subject op het forum.
Nee, die zwangerosaurussen hielden hun mond wel :D
|Courage| schreef:
25-07-2018 21:44
.
Haha ja. Redbull; je kent het verschil tussen objectief en consistent toch hè? :rofl:
Ik verwijderde alleen doodsverwensingen en met persoonsgegevens smijten. De rest tolereerde ik. Ook als iemand mij door het slijk haalde. Daardoor mocht ik ook admin worden. Er zat ook 'n mod die op 'n gegeven moment haar hele subforum (wat hier pijler heet) gewist had omdat ze zich persoonlijk aangevallen voelde door iemand. Zulke types moet je geen toegang tot de knoppen geven.
RégineFilange schreef:
25-07-2018 21:46
Ik weet niet beter dan dat op fora de gebruikers ook modereren. Gaat voor zover ik voor de schermen meekrijg altijd prima.

Maar goed, Viva is natuurlijk een behoorlijk afwijkend en problematisch forum.
Het kind is hier met het badengelenwater weggegooid. En we hebben er een misgeboorte voor teruggekregen. (edt: nee dit is geen persoonlijk aanval, ik bedoel het fenomeen undercover mod)
impala wijzigde dit bericht op 25-07-2018 21:53
9.30% gewijzigd
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven