Ik wil regen!

maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?

woensdag 25 juli 2018 om 20:12
Lijkt me fantastisch, maar toch bedankt. Ik hou het bij mijn ene loedertje.Calamitycat schreef: ↑25-07-2018 20:02In peace weet ik niet, wel in heat![]()
Balin toevallig nog twee broertjes en een zusje nodig?
woensdag 25 juli 2018 om 20:22

woensdag 25 juli 2018 om 20:28
Geen maagpijn, dat gebeurt niet na het eten van antiek beschuit, maar je kan wel eventjes een kopje thee drinken om de boel wat los te maken daarbinnen en tegelijkertijd koel je dan wat af ook.Calamitycat schreef: ↑25-07-2018 20:22Lijkt me verstandig. Dan moet ik er maar vanuit gaan dat ik het, behalve misschien wat maagpijn, wel zal overleven![]()

woensdag 25 juli 2018 om 21:05
Ja, geweldig hè?Calamitycat schreef: ↑25-07-2018 21:03Ben blij voor je dat je er nog eentje hebt kunnen bemachtigen.

woensdag 25 juli 2018 om 21:20
Ik heb zo'n hekel aan ventilatoren. Zat gisteren iemand naast me met een blaadje papier te wapperen ter verkoeling en dan moet ik al oppassen dat ik niet uitval: Mens stop dat gewapper, kan er niet tegen. Ik gun als we met een groepje ergens komen altijd ieder ander het plekje het dichts bij de airco/ ventilator
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

woensdag 25 juli 2018 om 21:31
Ik moet wel oppassen om er niet bovenop te gaan zitten, anders zit ik straks met een snottebel.kopjekoffie70 schreef: ↑25-07-2018 21:20Wat zal je dan genieten van je ventilator Cateutje![]()
Hier staat de mobiele airco te brommen, zou ik ook niet meer willen missen.

woensdag 25 juli 2018 om 22:39
Bedoel je mij?

woensdag 25 juli 2018 om 23:07
Een woord: gazpacho. Ik heb een megapan gemaakt. De komende dagen eet ik dat, met stokbrood en olijfolie (en pathé en boursin en tapenade en droge wordt). Dagelijks een stokbroodje halen lukt me nog net. Koken niet.zazamaenade schreef: ↑25-07-2018 19:40Oh mensen, geef me eens een schop.
Ik moet nog boodschappen doen en wat anders regelen, maar ik zie er zo tegenop om naar buiten te gaan, het is hier nog steeds 30 graden![]()
Collega van mij had gister lasagne gemaakt. Vroeg zich achteraf ook af welk onderdeel van ‘ovengerecht’ hij ook alweer precies een goed idee had gevonden.
Krekel is geen boomkrekel trouwens. Gewoon een luidruchtig krekel-in-een-boom. In de tuin aan de andere kant van het huis hebben we er wel meer, maar dat zijn gewoon ogen-dicht-en-je-waant-je-in-Frankrijk-krekels. Wel ontspannen. Dit exemplaar is gewoon niet leuk.
Morgen oplossing in de vorm van een airco, hopelijk. Ik geloof nog steeds niet helemaal dat ie écht geleverd gaat worden. Maar zo ja: dan kan het raam dicht.

anoniem_63dd656acb052 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 23:13
1.05% gewijzigd