Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
eckano schreef:
26-07-2018 15:25
En Loes, wat zei de dokter? Altijd vervelend als er ineens zoiets optreedt....

Ik zat hier intussen in Frankrijk helemaal hysterisch te wezen vanwege een kind dat klaagde over een loszittende tand (nadat ze tegen iemands elleboog was aangelopen); dat was op een zondag en daar doen ze hier kennelijk niet aan tandartsen - bleek maandag na het raadplegen van onze eigen tandarts dat dat een van de weinige tanden is die nog niet gewisseld is... :facepalm:

Hahaha sta je dan :D
Gelukkig viel het bij jou ook mee!
Mispoes!
Nemaìn’ schreef:
26-07-2018 16:40
Gelukkig!
Kinderen met gekke dingen is nooit fijn.
Nee en het is mijn eerste kindje dus totaal geen ervaring met dat soort dingen en dan ga je toch een beetje twijfelen of je niet te overbezorgd bent, of juist te laconiek. Best lastig soms :)
En dan mag je ook nog alleen bellen bij spoedgevallen....ja weet ik veel haha.

Ik ben echt even heel blij met het forum nu :heart:
Mispoes!
Doornroosje, ik weet niet in welk deel van BE jij woont maar hier (regio Noorderkempen/Antwerpen) geven ze noodweer af voor vanavond. Met hagelbuien, onweer en windhozen.
Dus als je nog iets buiten hebt staan? Voor de zekerheid binnenhalen maar denk ik. Al kan het natuurlijk ook meevallen maar gisteren in NL was er ook veel schade las ik.
prada schreef:
26-07-2018 16:55
Doornroosje, ik weet niet in welk deel van BE jij woont maar hier (regio Noorderkempen/Antwerpen) geven ze noodweer af voor vanavond. Met hagelbuien, onweer en windhozen.
Dus als je nog iets buiten hebt staan? Voor de zekerheid binnenhalen maar denk ik. Al kan het natuurlijk ook meevallen maar gisteren in NL was er ook veel schade las ik.
Roos woont op het droogste plekje van België heb ik me laten vertellen. Daar gaat het nooit meer regenen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
prada schreef:
26-07-2018 16:55
Limburg. Het gaat telkens net langs ons heen. Het heeft hier verdorie van begin juni niet meer geregend. Ik zou willen dat we noodweer kregen. :cry:
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
26-07-2018 17:10
Roos woont op het droogste plekje van België heb ik me laten vertellen. Daar gaat het nooit meer regenen.
Nooit meer. Het blijft hier ook heet. Voor altijd.
doornroosje9 schreef:
26-07-2018 17:12
Limburg. Het gaat telkens net langs ons heen. Het heeft hier verdorie van begin juni niet meer geregend. Ik zou willen dat we noodweer kregen. :cry:
He, een limbo, leuk!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
26-07-2018 17:14
He, een limbo, leuk!
:hello:
doornroosje9 schreef:
26-07-2018 17:17
:hello:
Mijn man is niet ver bij jou vandaan opgegroeid. Stadje B. En schoonvader vertelde ook dat het niet te harden is en de regen elke keer net verderop valt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Roosje, zolang je de chocola koel houdt komt het goed!
Oudblond schreef:
26-07-2018 17:22
Mijn man is niet ver bij jou vandaan opgegroeid. Stadje B. En schoonvader vertelde ook dat het niet te harden is en de regen elke keer net verderop valt.
Br of Bi? ;-D
Head* schreef:
26-07-2018 17:24
Roosje, zolang je de chocola koel houdt komt het goed!
Dat is dus het enige voordeel, de chocolade smelt! Ik hou daar ontzettend van, warme chocolade. Die mag absoluut niet koud zijn. :jump:

Morgen nog 38 gr en dan zaterdag 29! Ik kijk er zo naar uit.
Solomio schreef:
26-07-2018 17:10
:proud:
doornroosje9 schreef:
:there:
JollyRider schreef:
26-07-2018 17:14
He, een limbo, leuk!
Daar is het toch veel te warm voor joh!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
doornroosje9 schreef:
Bij ons ook niet. Elke keer er net langs of verdampt/opgelost voor mijn huis. Ik denk ook zeker al een week of 6 zeker.
Lucifer2018 schreef:
26-07-2018 17:40
Bij ons ook niet. Elke keer er net langs of verdampt/opgelost voor mijn huis. Ik denk ook zeker al een week of 6 zeker.
Maar als jij natregent doe je het niet meer, dus dat is toch best fijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lucifer2018 schreef:
26-07-2018 17:40
Ooit zijn we aan de beurt. Dit kan niet blijven duren zo.
doornroosje9 schreef:
26-07-2018 17:43
Ooit zijn we aan de beurt. Dit kan niet blijven duren zo.
Zaterdag zeggen ze. En dan tot 8 augustus weer niks. o_o
feow schreef:
26-07-2018 17:42
Maar als jij natregent doe je het niet meer, dus dat is toch best fijn.
Nee. :blabla:

:-)
Lucifer2018 schreef:
26-07-2018 17:44
Zaterdag zeggen ze. En dan tot 8 augustus weer niks. o_o
Yep, hier ook, 1,8 mm. Eerst zien, dan geloven. ;-D
doornroosje9 schreef:
26-07-2018 17:31
Br of Bi? ;-D
Br ;)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
26-07-2018 17:56
Br ;)
Hè, wat leuk!
doornroosje9 schreef:
26-07-2018 17:32
Dat is dus het enige voordeel, de chocolade smelt! Ik hou daar ontzettend van, warme chocolade. Die mag absoluut niet koud zijn. :jump:

Morgen nog 38 gr en dan zaterdag 29! Ik kijk er zo naar uit.
Ja, ik kijk ook uit naar koeler weer. Vond het t/m maandag nog heel fijn, 's nachts lekker koel. Maar nu is het me te gortig.
Kia, pb!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven