Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

vrijdag 27 juli 2018 om 15:56
Koffiekopjes schreef: ↑27-07-2018 15:49Wat is het toch opeens met die bordspellen. Ik vind dat zo niet sexy, een man die dat leuk vindt. Doet me denken aan nerdjes van 14. Yikes.

vrijdag 27 juli 2018 om 16:04
vrijdag 27 juli 2018 om 16:06
Koffiekopjes schreef: ↑27-07-2018 16:04Misschien ben ik nu gewoon te bitter om te daten. Maar laat me dan even lekker klagen in dit topic!
Lekker constructief ook. Man ik word oud...

vrijdag 27 juli 2018 om 17:33
Dat doe ik ook niet hoor, zit op IC en daar kan iedereen je zomaar een bericht sturen. Ik heb geen tijd om elke dag mannen iets terug te sturen. Bovendien, vaak als je een afwijzing stuurt, zien ze dat toch als opening om door de praten. Niet reageren is het beste. Zijn toch vaak standaardberichten die ze naar meerdere vrouwen tegelijk sturen.BruinHondje schreef: ↑27-07-2018 15:20Je kunt toch gewoon een kort berichtje terugsturen met ‘Ik heb geen interesse. Succes met daten’ o.i.d.? Dat vind ik beleefd.
...

vrijdag 27 juli 2018 om 18:23

vrijdag 27 juli 2018 om 18:56
Hah! Ik heb geen foto van mijzelf waar ik in de lucht spring :p
Ik vraag mij inderdaad af waar mannen op af knappen bij tindervrouwen. Volgens mij wel eens iets gelezen over de snapchat filters en fotos waar ze opstaan met paarden..
vrijdag 27 juli 2018 om 20:27
Hey, ik lees of post hier soms mee. Ik heb nu toch iets raars; ik heb nu een paar dates met een man gehad die nooit vragen stelt. Maar echt nooit!
Ik vraag hem bijvoorbeeld wat hij doet, hoe het met hem is en hoe zijn vakantie was, of naar andere specefiekere dingen in zijn leven. Daar geeft hij dan antwoord op en thats it! Nooit een geïnteresseerde wedervraag. Ook als ik onze appgesprekken lees. Nul vragen. Zo bizar!
Onze gesprekken in persoon lopen wel goed, en gaan wel dieper dan de oppervlakte. Ik vertel uit mezelf namelijk gewoon het een en ander. Hij onthoudt wel alles wat ik zeg, en komt erop terug de volgende keer bijvoorbeeld, dus hij is wel geinteresseerd in wat ik zeg, maar dat interesse tonen dmv vragen stellen vind ik toch wel een dingetje.
Ik denk dat het sociale onhandigheid is en vat het niet echt persoonlijk op, maar het stoort me wel.
Ik vind de emotionele intelligentie/ attent genoeg zijn om te weten wanneer je interesse kan tonen wel belangrijk in een mogelijke partner/date.
Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?
Ik vraag hem bijvoorbeeld wat hij doet, hoe het met hem is en hoe zijn vakantie was, of naar andere specefiekere dingen in zijn leven. Daar geeft hij dan antwoord op en thats it! Nooit een geïnteresseerde wedervraag. Ook als ik onze appgesprekken lees. Nul vragen. Zo bizar!
Onze gesprekken in persoon lopen wel goed, en gaan wel dieper dan de oppervlakte. Ik vertel uit mezelf namelijk gewoon het een en ander. Hij onthoudt wel alles wat ik zeg, en komt erop terug de volgende keer bijvoorbeeld, dus hij is wel geinteresseerd in wat ik zeg, maar dat interesse tonen dmv vragen stellen vind ik toch wel een dingetje.
Ik denk dat het sociale onhandigheid is en vat het niet echt persoonlijk op, maar het stoort me wel.
Ik vind de emotionele intelligentie/ attent genoeg zijn om te weten wanneer je interesse kan tonen wel belangrijk in een mogelijke partner/date.
Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?

vrijdag 27 juli 2018 om 20:46
vrijdag 27 juli 2018 om 21:06
Hmmm ik zou dat ook niet echt kunnen waarderen winkje87.. Hoe verlopen jullie live gesprekken dan, vraagt hij dan ook niets? Aangezien je noemt dat hij wel onthoudt wat je hebt verteld, dan komt hij daar toch op terug of gaat dat anders? Ik zie dan eenrichtingsverkeer voor me.
Geven jullie eigenlijk meteen aan wat je wilt mbt daten? Ik laat het meestal eerst een beetje op zijn beloop, maar na laatste ervaring vraag ik me toch af of ik gelijk moet aangeven dat ik date met het oog op een relatie, mocht het klikken.
Hoe doen jullie dat?
Geven jullie eigenlijk meteen aan wat je wilt mbt daten? Ik laat het meestal eerst een beetje op zijn beloop, maar na laatste ervaring vraag ik me toch af of ik gelijk moet aangeven dat ik date met het oog op een relatie, mocht het klikken.
Hoe doen jullie dat?

vrijdag 27 juli 2018 om 21:14
Ik laat het meestal op zijn beloop in het begin mbt doel van daten.
In onze gesprekken stelt hij ook geen vragen, maar het is niet echt eenrichtingsverkeer. Ik haak vaak in op zijn verhalen. En hij komt er inderdaad op terug vaak.
Kan me werkelijk niet herinneren in onze drie dates dat er ook maar 1 vraag kwam. Niet in persoon, niet via de app. De enige vraag die er komt is mij uitvragen. Zo wonderlijk steeds.
In onze gesprekken stelt hij ook geen vragen, maar het is niet echt eenrichtingsverkeer. Ik haak vaak in op zijn verhalen. En hij komt er inderdaad op terug vaak.
Kan me werkelijk niet herinneren in onze drie dates dat er ook maar 1 vraag kwam. Niet in persoon, niet via de app. De enige vraag die er komt is mij uitvragen. Zo wonderlijk steeds.