Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
donderdag 26 juli 2018 om 18:01
Dit doe ik ook al allemaal. Veel alleen, soms samen. Ik heb een baan waar ik dol op ben. Spaar voor een plekje van mezelf dus tripjes nu wat minder, maar het kán. Ik ben alleen veel rustiger/gematigder lijkt het wel. En soms te overprikkeld, dus festivals ben ik gauw zat.
Mijb ex noemde me voorspelbaar en saai hierom. Ik was ook grwoon op aan het einde van het schooljaar icm werk zoeken. Dat wist ik en voelde ik mij rot over.
Mijn ex ervoor had losse handjes en vond mij ook 'saai'.
Als ik nu tegen een man zeg dst ik wat huiselijker ben zeggen ze dat we dan niet bij elkaar passen. Ok. Twee matches zeiden dat. Maar ik wil gewoon mezelf zijn. En hij moet dat ook kunnen. Zonder drugs dan.

donderdag 26 juli 2018 om 18:07
Wat maakt dat de opmerking je zo raakt dan? Je bent toch goed zoals je bent. Dat je rustig bent, is toch totaal niks mis mee. Jouw ex was het andere uiterste, zo'n type zou absoluut niet bij me passen. Ondanks dat ik heel sociaal, outgoing ben en van festivals houdt. Zou knetter worden van zo 1.Koffiekopjes schreef: ↑26-07-2018 18:01Dit doe ik ook al allemaal. Veel alleen, soms samen. Ik heb een baan waar ik dol op ben. Spaar voor een plekje van mezelf dus tripjes nu wat minder, maar het kán. Ik ben alleen veel rustiger/gematigder lijkt het wel. En soms te overprikkeld, dus festivals ben ik gauw zat.
Zou zo'n opmerking dan ook niet zo serieus nemen.

donderdag 26 juli 2018 om 18:14
Mijn tip is, doen wat je lastig vind. Ben zelf van de 'schop onder m'n hol' mentaliteit. Dus daag mezelf uit steeds verder te gaan, waardoor het makkelijker word en uiteindelijk denk je er niet meer bij na.
Nieuwe mensen leren kennen ging jaren terug met een bonk zenuwen, zweet handjes, niet willen gaan etc etc, hoor.
Nu denk ik daar niks meer van
Dus gewoon doen en blijven doen is voor mij de beste tip die ik kan geven.
Nieuwe mensen leren kennen ging jaren terug met een bonk zenuwen, zweet handjes, niet willen gaan etc etc, hoor.
Nu denk ik daar niks meer van

Dus gewoon doen en blijven doen is voor mij de beste tip die ik kan geven.
donderdag 26 juli 2018 om 18:16

donderdag 26 juli 2018 om 19:55
Okc vond ik niemand fysiek aantrekkelijk. Wat is dat pancake? Ik denk dat lexa en zo meer voor de generatie voor mij zijn. Ik ken niemand die er op zit. Wel moeders van vrienden.

donderdag 26 juli 2018 om 22:27
Ik heb ineens een mail ontvangen dat ik een bericht heb op Tinder, is dit nieuw?
Heb dit nooit eerder gehad, jullie wel?
Merk dat ik echt klaar ben met daten trouwens, steeds weer hetzelfde geouwehoer. Ik ga niemand over 1 kam scheren natuurlijk want er zijn ook echt serieuze mannen die een relatie willen. Ik kom ze alleen niet tegen.
Heb dit nooit eerder gehad, jullie wel?
Merk dat ik echt klaar ben met daten trouwens, steeds weer hetzelfde geouwehoer. Ik ga niemand over 1 kam scheren natuurlijk want er zijn ook echt serieuze mannen die een relatie willen. Ik kom ze alleen niet tegen.
donderdag 26 juli 2018 om 23:51
Nou, een fwb lijkt me prima.
vrijdag 27 juli 2018 om 11:05
Ik vind het maar een bijzonder iets dat tinder. ik weet nog niet zo goed wat er van te vinden.
Matches gaan goed, praten ook wel even maar verveelt eigenlijk wel snel. Dan gepikeerde reacties.
Een date gehad waarmee het appen geweldig klikte.. toen ontmoet en het leek wel een junk en ontzettend klef..
Iemand ooit iets ‘echts’ opgebouwd met behulp van tinder?..
Matches gaan goed, praten ook wel even maar verveelt eigenlijk wel snel. Dan gepikeerde reacties.
Een date gehad waarmee het appen geweldig klikte.. toen ontmoet en het leek wel een junk en ontzettend klef..
Iemand ooit iets ‘echts’ opgebouwd met behulp van tinder?..
vrijdag 27 juli 2018 om 11:08
YES!!! <3depster schreef: ↑25-07-2018 19:59
doet mij denken aan een dialoog van games of thrones..
' A man express his feelings to a girl, she rejected.. He was not sad. His friend asked him why he was not sad..'
' Why wasnt he sad?'
' Why should the man be sad? He lost someone who did not love him. But she lost someone who did love her..'
Dit helpt mij altijd als ik even een moeilijk momentje heb mbt mijn breuk.

vrijdag 27 juli 2018 om 11:37
vrijdag 27 juli 2018 om 13:11
ik zit niet op Tinder, maar wel op een andere site. Ik irriteer me vooral aan het feit dat wanneer iemand een bericht stuurt en ik niet reageer, omdat ik geen interesse heb, ze dan een tijd later het gewoon weer proberen. Ze lezen mijn profiel ook niet, want ik heb duidelijk een leeftijdgrens aangegeven en toch reageren mannen die veel ouder zijn! Tot nu wel een leuke date gehad van mijn eigen leeftijd, maar niet zo leuk dat er een tweede komt.
Wees goed voor anderen maar vergeet jezelf niet

vrijdag 27 juli 2018 om 13:56
Een rebound of casual date zonder verplichtingen kan ook helpen om je eerste fysieke verlangen in te lossen en seksuele spanning in te lossen. Daarna kan je er rustiger opnieuw tegenaan gaan met een frisse blik.
vrijdag 27 juli 2018 om 14:39
Als je Koffiekopjes leest, dan zie je dat ze daar niet toe in staat is.Charles_Gentle28 schreef: ↑27-07-2018 13:56Een rebound of casual date zonder verplichtingen kan ook helpen om je eerste fysieke verlangen in te lossen en seksuele spanning in te lossen. Daarna kan je er rustiger opnieuw tegenaan gaan met een frisse blik.
vrijdag 27 juli 2018 om 15:20
Je kunt toch gewoon een kort berichtje terugsturen met ‘Ik heb geen interesse. Succes met daten’ o.i.d.? Dat vind ik beleefd.Iklustgeenkaas schreef: ↑27-07-2018 13:11Ik irriteer me vooral aan het feit dat wanneer iemand een bericht stuurt en ik niet reageer, omdat ik geen interesse heb, ze dan een tijd later het gewoon weer proberen.
Don't follow me. I'm lost too..

vrijdag 27 juli 2018 om 15:35
Als je dit tig x moet doen wordt dan ook vervelend. Ik had dat ook op lexa, staat er heel duidelijk. Toch mannen die ouder (en sommige ook echt veel ouder!) die reageren... en de berichten die ze dan sturen...BruinHondje schreef: ↑27-07-2018 15:20Je kunt toch gewoon een kort berichtje terugsturen met ‘Ik heb geen interesse. Succes met daten’ o.i.d.? Dat vind ik beleefd.
In het begin gaf ik inderdaad heel beleefd een reactie. Daarna zei ik heel kort 'Nee.' en verwijderde ik en soms blokkeerde ik (want ze bleven komen).
Ben ook weer van lexa af gegaan. T aanbod vond ik niet bijzonder.