Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
8102 schreef:
27-07-2018 20:46
Ik heb het allemaal gelezen.
Was het banwaardig?? Nee toch of ben ik gek
KyloRen schreef:
27-07-2018 19:43
En toch heeft Missie gelijk ;-D
Ik heb ook even zitten terugkijken in dat bantopic, maar ik kreeg de indruk dat het sowieso niet allemaal klopt.
Geen zin om dat uit te zoeken, maar mijn gevoel was dat de 24- en 48-uursbannen helemaal niet altijd volgens het bansysteem gaan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Anoniem - ammehoela
S-Meds schreef:
27-07-2018 20:38
Iets raars: volgens het bantopic heb ik een ban. Vanwege twee regels in het topic van de vrouw van de man van de fuchsiakweker. Ik vroeg haar waarom ze niet door had gevraagd over het evenement. Daar werd To pissig om en vervolgens kwam het paard hinneken dat TO mij onder de negeer moest zetten. Ja zegt TO dat ga ik doen, ik ga je lekker negeren. Waarop ik zei: maar je deed het niet. Afijn dat was te provocerend en daarom heb ik nu 48 uur denk ik. Maar ik ben nog steeds op vrije voeten. Afijn dit topic is een staftopic, kijk uit. Ik zal er zo wel afgegooid worden en deze kan weer in de boekjes.

Vaarwel.
Huh? Dit is toch niet ban waardig?
Solomio schreef:
27-07-2018 20:47
Ik heb ook even zitten terugkijken in dat bantopic, maar ik kreeg de indruk dat het sowieso niet allemaal klopt.
Geen zin om dat uit te zoeken, maar mijn gevoel was dat de 24- en 48-uursbannen helemaal niet altijd volgens het bansysteem gaan.
ach ja kwijtschelding na drie maanden heb ik ooit nooit gehad.
Ttass schreef:
Huh? Dit is toch niet ban waardig?
Nee vertel dat tegen de mod
S-Meds schreef:
Alles is banwaardig.
In the eye of the beholder enzeau.

Adieu.

David Dunning
S-Meds schreef:
HEt was niet eens stafwaardig.
S-Meds schreef:
Zeker niet. Ik vond het een zinnige post. Maar to wil alleen maar gelijk. Meer niet.
anoniem_183335 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 20:51
0.50% gewijzigd
8102 schreef:
27-07-2018 20:49
HEt was niet eens stafwaardig.
Nee natuurlijk niet. Maar dat maakt niet uit, iemand ruikt bloed. Mijn vorige ban was ook onterech n.a.v. een onzinstafje. Die is herroepen, maar ze hebben hem blijkbaar niet verwijderd want nu heb ik ineens 48 uur. Voor niets.
Solomio schreef:
Volgens mij missen ze een deel nadat ze een tweede bantopic hadden aangemaakt. Het samenvoegen lijkt mis te zijn gegaan.
Ik kan dus in feite niks meer schrijven, als je hier om geband kan worden kan iedereen wel in het cachot. Als een ban terecht is zal ik niet piepen hoor maar ik word er gewoon bijgenaaid om niets.
S-Meds schreef:
27-07-2018 20:52
Ik kan dus in feite niks meer schrijven, als je hier om geband kan worden kan iedereen wel in het cachot. Als een ban terecht is zal ik niet piepen hoor maar ik word er gewoon bijgenaaid om niets.
Join my club.
KyloRen schreef:
27-07-2018 20:51
Volgens mij missen ze een deel nadat ze een tweede bantopic hadden aangemaakt. Het samenvoegen lijkt mis te zijn gegaan.
Maar er zijn twee zinnen van mij verwijderd in dat topic, dus in die zin zou het kloppen. Zogenaamd wegens provocatie. En ik moest net opnieuw ingelogd. Ik denk dat er een ban -bug is.
Nemaìn’ schreef:
27-07-2018 20:53
Join my club.
valt me nog mee dat jij niet gestaft bent, jij was veel steviger dan ik
KyloRen schreef:

Dit inderdaad. Want die week van Impala klopt echt wel (de volgorde tenminste, ze had pas nog 48 uur.)
De op de man opmerking in het modtopic vond ik nou niet echt heel erg dramatisch)
S-Meds schreef:
27-07-2018 20:53
Maar er zijn twee zinnen van mij verwijderd in dat topic, dus in die zin zou het kloppen. Zogenaamd wegens provocatie. En ik moest net opnieuw ingelogd. Ik denk dat er een ban -bug is.
Ik denk dat ze hun eigen beleid niet meer snappen.
KyloRen schreef:
Volgens mij heeft dat tweede bantopic maar heel kort bestaan, lijkt me stug dat daardoor zo veel in de war is geraakt.

David Dunning
Pipistrello schreef:
27-07-2018 20:55
Dit inderdaad. Want die week van Impala klopt echt wel (de volgorde tenminste, ze had pas nog 48 uur.)
De op de man opmerking in het modtopic vond ik nou niet echt heel erg dramatisch)
Maar dan blijft het hun fout, en moeten ze niet anderen erop afrekenen.
deze past weer prima in het rijtje belachelijke bannen, de onterechte 48 uur die nooit werd uitgevoerd.
S-Meds schreef:
27-07-2018 20:54
valt me nog mee dat jij niet gestaft bent, jij was veel steviger dan ik
Viel wel mee toch? Volgens mij heb ik niets strafwaardige gepost (rennen allemaal naar dat topic nu en alsnog staffen!).
S-Meds schreef:
27-07-2018 20:56
deze past weer prima in het rijtje belachelijke bannen, de onterechte 48 uur die nooit werd uitgevoerd.
Je krijgt hem nog hoor. Wedden?
Nemaìn’ schreef:
27-07-2018 20:56
Viel wel mee toch? Volgens mij heb ik niets strafwaardige gepost (rennen allemaal naar dat topic nu en alsnog staffen!).
Nee. Niemand.
ik denk dat de mods beter de IP van de TO even checken
Nemaìn’ schreef:
27-07-2018 20:57
Je krijgt hem nog hoor. Wedden?
tuurlijk
S-Meds schreef:
27-07-2018 20:58
tuurlijk
Moesten we je nog een keer staffen? :blob:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven