Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Habbekratz schreef:
28-07-2018 07:00
Hier was het heerlijk koel om 5 uur vooral in de tuin (Noorden).
Echt als je een ander huis wil kopen neem een tuin op het Noorden,echt ideaal met deze hitte.

De huishouding staat bij de meesten op een lager pitje met deze hitte denk ik,mijn hobby is het niet in ieder geval.
Ga ik zeker doen. Nooit meer op het zuiden. :-D

Liefst ook in het bos. :-D

Ik heb echt geen bal gedaan want te ziek dus vind ronduit smerig voor mijn doen. Maar vooral veel troep met de kinderen thuis en binnen aan het spelen. Al is de tuin ook ontploft. ;)

Ik heb maandag en dinsdag geen kinderen, geen werk en man is er ook amper. En dan wil ik juist niks doen dus ga vandaag iedereen aan het werk zetten. :whistle:
Rotterdam....heerlijk buitje. 20 grade ik ben blij.
Habbekratz schreef:
28-07-2018 07:04
Als het nu elk jaar richting 40 graden gaat zijn we het op een gegeven moment misschien gewend ;-)
Laten we hopen dat het niet zover komt. Van mij mag het elke zomer zijn zoals het vorig jaar was. Dit de hele zomer lang trek ik niet. Dan verhuis ik echt naar IJsland.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag het weken blijven zoals het nu is. Ik meen me te herinneren dat we vorige zomer vaak weer zoals nu hadden: rond 20-25 graden en bewolkt. En in het voorjaar warm: ik teken er voor.

Ik heb vannacht voor de 3e nacht slecht geslapen. Ik zit nu op m'n werk en ben echt kapot. Gelukkig maar tot 12.00 werken. Ik ga heel de middag bankhangen en/of slapen. Even bijkomen van de afgelopen dagen.

En komend jaar ga ik investeren in een goede airco en ventilatoren. Zoals afgelopen nachten: nooit meer!
onweer
regen
mick87 schreef:
28-07-2018 07:52
Van mij mag het weken blijven zoals het nu is. Ik meen me te herinneren dat we vorige zomer vaak weer zoals nu hadden: rond 20-25 graden en bewolkt. En in het voorjaar warm: ik teken er voor.

Ik heb vannacht voor de 3e nacht slecht geslapen. Ik zit nu op m'n werk en ben echt kapot. Gelukkig maar tot 12.00 werken. Ik ga heel de middag bankhangen en/of slapen. Even bijkomen van de afgelopen dagen.

En komend jaar ga ik investeren in een goede airco en ventilatoren. Zoals afgelopen nachten: nooit meer!
Vorig jaar was prima zomer qua zon. Voorjaar ook.

Laatste paar jaar lijkt het elk voorjaar en zomer warmer en zonniger te zijn. Maar op de een of andere manier vergeten mensen dat. Ze onthouden dan die ene week regen. Terwijl er vorig jaar ook records zijn verbroken. Vooral in mei juni en eerste helf juli dahct ik.. maar toch.

Ik haat zomer dus ik heb dat andersom. Ik onthou die 5 weken zon en warm voorjaar. :-D :-D
Habbekratz schreef:
28-07-2018 07:56
regen
Mazzelaar! :cheer2:
Ow het waait !!!! :heart:
Westerpaviljoen schreef:
28-07-2018 06:56
In Rotterdam regent het

En de temperatuur buiten is heerlijk.Echt koel, snel even alles openzetten incluis voordeur.

(Alleen nu kruipt baby de straat op haha)
:rofl:

Hier tot 3 uur op geweest wegens onweer. De temp was daarna binnen dusdanig afgekoeld dat het wel lekker was om te slapen.

Zojuist echter weer door benauwdheid wakker geworden. Het is hier donker en buienradar geeft aan dat het over niet al te lange tijd zal beginnen met regenen. We

We wachten het af. Te moe om nu al op te staan dus dit gaat een loungende zaterdagochtend worden.

Afbeelding
en alweer voorbij
Vind het trouwens wel fijn dat ik een keer niet alleen sta in de snak naar regen en koelte.

Voel me ineens erbij horen. Waarvoor heel erg veel dank! :rose:
Lucifer, sterkte! :rose:
o wacht weer onweer
Oakes schreef:
28-07-2018 07:58
:rofl:

Hier tot 3 uur op geweest wegens onweer. De temp was daarna binnen dusdanig afgekoeld dat het wel lekker was om te slapen.

Zojuist echter weer door benauwdheid wakker geworden. Het is hier donker en buienradar geeft aan dat het over niet al te lange tijd zal beginnen met regenen. We

We wachten het af. Te moe om nu al op te staan dus dit gaat een loungende zaterdagochtend worden.

Afbeelding
Haha, zo ligt mijn kat al de hele week voor de aircooler. :-D :-D
Heb ik voor die paar druppels alle ramen dicht gedaan
Oakes schreef:
28-07-2018 08:00
Lucifer, sterkte! :rose:
Dank! Ik voel me al een stuk beter nu met de wind en alles open. :jump:
Nou als dat al de verwachte onweer en regen was dan was het minimaal
Lucifer2018 schreef:
28-07-2018 08:02
Dank! Ik voel me al een stuk beter nu met de wind en alles open. :jump:
Heerlijk die wind he. Net een fohn voor al het zweet ;-)
Lucifer2018 schreef:
28-07-2018 08:00
Vind het trouwens wel fijn dat ik een keer niet alleen sta in de snak naar regen en koelte.

Voel me ineens erbij horen. Waarvoor heel erg veel dank! :rose:
Ik hou van de lente en van de herfst. De warme dagen die daar tussen zitten: heerlijk. De zomer kan me eerlijk gezegd gestolen worden.

Heerlijk koel nu buiten maar tjee wat blijft het huis warm! Alles maar open houden vandaag.
Het heeft geregend!!! En nog best wel hard ook!

Het waren maar tien minuten, maar het waren de mooiste tien minuten van mijn leven.
jose-je schreef:
28-07-2018 07:27
Rotterdam....heerlijk buitje. 20 grade ik ben blij.
Nog een Rotterdammer?
Lady*Voldemort schreef:
28-07-2018 08:12
Het heeft geregend!!! En nog best wel hard ook!

Het waren maar tien minuten, maar het waren de mooiste tien minuten van mijn leven.
:biggrin:
Hier ook regen. Ik wil de zon terug !
beetjegek schreef:
28-07-2018 08:16
Hier ook regen. Ik wil de zon terug !
Die heb ik hier in de aanbieding. Gratis af te halen. Snel graag. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven