Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zaterdag 28 juli 2018 om 07:12
Ga ik zeker doen. Nooit meer op het zuiden.Habbekratz schreef: ↑28-07-2018 07:00Hier was het heerlijk koel om 5 uur vooral in de tuin (Noorden).
Echt als je een ander huis wil kopen neem een tuin op het Noorden,echt ideaal met deze hitte.
De huishouding staat bij de meesten op een lager pitje met deze hitte denk ik,mijn hobby is het niet in ieder geval.
Liefst ook in het bos.
Ik heb echt geen bal gedaan want te ziek dus vind ronduit smerig voor mijn doen. Maar vooral veel troep met de kinderen thuis en binnen aan het spelen. Al is de tuin ook ontploft.
Ik heb maandag en dinsdag geen kinderen, geen werk en man is er ook amper. En dan wil ik juist niks doen dus ga vandaag iedereen aan het werk zetten.
zaterdag 28 juli 2018 om 07:39
Laten we hopen dat het niet zover komt. Van mij mag het elke zomer zijn zoals het vorig jaar was. Dit de hele zomer lang trek ik niet. Dan verhuis ik echt naar IJsland.Habbekratz schreef: ↑28-07-2018 07:04Als het nu elk jaar richting 40 graden gaat zijn we het op een gegeven moment misschien gewend![]()
zaterdag 28 juli 2018 om 07:52
Van mij mag het weken blijven zoals het nu is. Ik meen me te herinneren dat we vorige zomer vaak weer zoals nu hadden: rond 20-25 graden en bewolkt. En in het voorjaar warm: ik teken er voor.
Ik heb vannacht voor de 3e nacht slecht geslapen. Ik zit nu op m'n werk en ben echt kapot. Gelukkig maar tot 12.00 werken. Ik ga heel de middag bankhangen en/of slapen. Even bijkomen van de afgelopen dagen.
En komend jaar ga ik investeren in een goede airco en ventilatoren. Zoals afgelopen nachten: nooit meer!
Ik heb vannacht voor de 3e nacht slecht geslapen. Ik zit nu op m'n werk en ben echt kapot. Gelukkig maar tot 12.00 werken. Ik ga heel de middag bankhangen en/of slapen. Even bijkomen van de afgelopen dagen.
En komend jaar ga ik investeren in een goede airco en ventilatoren. Zoals afgelopen nachten: nooit meer!
zaterdag 28 juli 2018 om 07:57
Vorig jaar was prima zomer qua zon. Voorjaar ook.mick87 schreef: ↑28-07-2018 07:52Van mij mag het weken blijven zoals het nu is. Ik meen me te herinneren dat we vorige zomer vaak weer zoals nu hadden: rond 20-25 graden en bewolkt. En in het voorjaar warm: ik teken er voor.
Laatste paar jaar lijkt het elk voorjaar en zomer warmer en zonniger te zijn. Maar op de een of andere manier vergeten mensen dat. Ze onthouden dan die ene week regen. Terwijl er vorig jaar ook records zijn verbroken. Vooral in mei juni en eerste helf juli dahct ik.. maar toch.
Ik haat zomer dus ik heb dat andersom. Ik onthou die 5 weken zon en warm voorjaar.
zaterdag 28 juli 2018 om 07:58
Westerpaviljoen schreef: ↑28-07-2018 06:56In Rotterdam regent het
En de temperatuur buiten is heerlijk.Echt koel, snel even alles openzetten incluis voordeur.
(Alleen nu kruipt baby de straat op haha)
Hier tot 3 uur op geweest wegens onweer. De temp was daarna binnen dusdanig afgekoeld dat het wel lekker was om te slapen.
Zojuist echter weer door benauwdheid wakker geworden. Het is hier donker en buienradar geeft aan dat het over niet al te lange tijd zal beginnen met regenen. We
We wachten het af. Te moe om nu al op te staan dus dit gaat een loungende zaterdagochtend worden.
zaterdag 28 juli 2018 om 08:01
Haha, zo ligt mijn kat al de hele week voor de aircooler.Oakes schreef: ↑28-07-2018 07:58![]()
Hier tot 3 uur op geweest wegens onweer. De temp was daarna binnen dusdanig afgekoeld dat het wel lekker was om te slapen.
Zojuist echter weer door benauwdheid wakker geworden. Het is hier donker en buienradar geeft aan dat het over niet al te lange tijd zal beginnen met regenen. We
We wachten het af. Te moe om nu al op te staan dus dit gaat een loungende zaterdagochtend worden.
![]()
zaterdag 28 juli 2018 om 08:05
Heerlijk die wind he. Net een fohn voor al het zweetLucifer2018 schreef: ↑28-07-2018 08:02Dank! Ik voel me al een stuk beter nu met de wind en alles open.![]()
zaterdag 28 juli 2018 om 08:08
Ik hou van de lente en van de herfst. De warme dagen die daar tussen zitten: heerlijk. De zomer kan me eerlijk gezegd gestolen worden.Lucifer2018 schreef: ↑28-07-2018 08:00Vind het trouwens wel fijn dat ik een keer niet alleen sta in de snak naar regen en koelte.
Voel me ineens erbij horen. Waarvoor heel erg veel dank!![]()
Heerlijk koel nu buiten maar tjee wat blijft het huis warm! Alles maar open houden vandaag.
zaterdag 28 juli 2018 om 08:16
Lady*Voldemort schreef: ↑28-07-2018 08:12Het heeft geregend!!! En nog best wel hard ook!
Het waren maar tien minuten, maar het waren de mooiste tien minuten van mijn leven.