Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zondag 29 juli 2018 om 07:51
Het is koeler in huis en ik ben niet meer misselijk. Dus dat is mooi. Rest van het lichaam staat nog in hittestand. Alles is dik en pijnlijk daardoor en hoofdpijn is ook nog niet weg.
En het word weer warmer dus ik moet zeker tot 10 augustus nog zo rondlopen vrees ik.
Ik duim voor een lagedrukgebied dat ons wel kan bereiken.
En het word weer warmer dus ik moet zeker tot 10 augustus nog zo rondlopen vrees ik.
Ik duim voor een lagedrukgebied dat ons wel kan bereiken.
zondag 29 juli 2018 om 08:57
Het is hier heerlijk nu! Gisteren heeft het behoorlijk geregend, in de nacht, ochtend en een giga tropische plensbui in de middag. Knapte er helemaal van op. Ook was het heerlijk koel, huis is afgekoeld naar 24 graden, er hangt nog veel warmte vast maar dat is grotendeels weg. Heb gisteravond zowaar een vestje moeten pakken omdat ik het koud kreeg.
Dat was lang geleden.
Vandaag maximaal 25 graden hier, maar een koelere nacht wederom. Morgen iets warmer maar ook dan s'nachts 17 graden. Dat vind ik al helemaal goed. Ik ben zo blij dat hier de hittegolf echt voorbij is. Omgeving Amsterdam overigens.
Ik voel me ook meteen weer een stuk fitter. Heb ook heerlijk geslapen, was super moe van die 3 gebroken nachten.
Dat was lang geleden.
Vandaag maximaal 25 graden hier, maar een koelere nacht wederom. Morgen iets warmer maar ook dan s'nachts 17 graden. Dat vind ik al helemaal goed. Ik ben zo blij dat hier de hittegolf echt voorbij is. Omgeving Amsterdam overigens.
Ik voel me ook meteen weer een stuk fitter. Heb ook heerlijk geslapen, was super moe van die 3 gebroken nachten.
zondag 29 juli 2018 om 09:07
Ik was gisteren ook helemaal kapot na die slapeloze twee nachten warmte. Heb dan ook de hele dag niets uitgevoerd, en languit gelegen. Zelfs voor series kijken was ik te moe maar in slaap vallen lukte ook niet. Ik ben heel blij dat ik vanochtend weer goed wakker werd en heb nu weer zin om dingen te gaan doen.
zondag 29 juli 2018 om 09:24
Weet je wat ik ook zo fijn vind? Dat je weer normaal kan koken en eten. Ik heb zo ongezond gegeten de afgelopen dagen. Geen energie om iets te koken, dus maar soepjes opwarmen ( uit blik want geen kracht om het zelf te maken ), veel brood en meer waterijsjes dan ik wil tellen. Mijn hele koelkast lag vol met flesjes ijskoud water.
Nu ga ik straks lekker boodschappen doen en vanavond een mooie grote pan groentesoep maken. Weer wat vitamine naar binnen. De nacht goed slapen heeft ook enorm goed gedaan. Zelfs de kat liet me liggen tot half 9.
Nu ga ik straks lekker boodschappen doen en vanavond een mooie grote pan groentesoep maken. Weer wat vitamine naar binnen. De nacht goed slapen heeft ook enorm goed gedaan. Zelfs de kat liet me liggen tot half 9.
zondag 29 juli 2018 om 09:29
Ik moet strakjes een uur in een grote tent zitten op het heetst van de dag en daar schijnt de zon al volop en word 29 graden.
Ik ga staan aan een van de uitgangen. Het is dat het voor mijn kind is anders no way
Ik zie dat er dinsdag hier regen verwacht word. Ik hoop op buien voor iedereen die ze nog niet hebben gehad.
Ik ga staan aan een van de uitgangen. Het is dat het voor mijn kind is anders no way
Ik zie dat er dinsdag hier regen verwacht word. Ik hoop op buien voor iedereen die ze nog niet hebben gehad.
zondag 29 juli 2018 om 09:34
Fijn Lucifer, en alle anderen die wat opgeknapt zijn.
Gisterenavond buiten gezeten, had bezoek en die vonden het lekker. Zelf zat ik met een dik fleecevest aan. Later binnen het vest aangehouden. Het was binnen nog 26 graden, maar had het fris.
Binnen is het nu 24 graden. Wennen hoor. Heb de neiging om onder een dekentje te gaan zitten.
Gisterenavond buiten gezeten, had bezoek en die vonden het lekker. Zelf zat ik met een dik fleecevest aan. Later binnen het vest aangehouden. Het was binnen nog 26 graden, maar had het fris.
Binnen is het nu 24 graden. Wennen hoor. Heb de neiging om onder een dekentje te gaan zitten.
zondag 29 juli 2018 om 09:43
zondag 29 juli 2018 om 09:50
nachtvlinder1977 schreef: ↑29-07-2018 00:00Shitterdeshit!!! Al die buitjes die buienradar mij had beloofd zijn er niet gekomen, niet één druppel![]()
Knap klote zeg ! Sterkte, nogmaals. Ik duim voor je.
nounou
zondag 29 juli 2018 om 10:15
Lucifer2018 schreef: ↑29-07-2018 09:59Haha, ik heb het echt niet koud. Gewoon nog heet. Vannacht was het wel heerlijk.![]()
Ik heb vanaf vanavond 2/3 dagen geen kinderen thuis.
Ik ga mijn ritme maar omgooien. Lekker slapen tussen 11 en 17.00 uur. En dan lekker tot heel laat buiten zitten.![]()
Ja, dat is geen gek idee, als je overdag kunt slapen
De avonden en nachten zijn nu opeens wel erg fijn, ja.
Gistermiddag was ik opeens zó verschrikkelijk moe dat ik even ben gaan liggen, en 's avonds ook nog eens op tijd naar bed, dat was al lang geleden. Alsof ik door de warmte al die tijd in vechtstand heb gestaan, en nu eindelijk kon ontspannen.
Hopelijk kom je bij, de komende dagen
nounou
zondag 29 juli 2018 om 10:19
Ik had het zowaar ook koud en had vannacht mn dekbed over me heen gedaan.Poppy_del_Rio schreef: ↑29-07-2018 09:32Ik had het vannacht koud en heb het raam dichtgedaan! Nu 21C en bewolkt.
Wauw!
Geen keiharde donderbuien gehad hier, maar het is veel aangenamer en het waait ook in mijn torenkamer met schuine dakramen
Hier is het 24/25 graden nu, heerlijk!
zondag 29 juli 2018 om 10:36
De kat was hier ook helemaal van slag. Een brok frustratie, twee dagen niet gespeeld alleen maar languit gelegen. Geen interesse meer in brokken en want ik had vanwege de warmte meer natvoer gegeten. Helaas gaat ze al het eten wat ze al even niet gegeten heeft, wantrouwen en eet het dan helemaal niet meer.
Dus moest net naast haar etensbakje gaan zitten en tegen haar praten en ze heeft nu eindelijk weer wat brokken gegeten (naast het natvoer).
En ze heeft zich net drie kwartier uitgeleefd op allerlei speeltjes, die ging hier koprollend over de vloer.
Ik zit nu eindelijk weer naar een relaxte kat te kijken.
Dus moest net naast haar etensbakje gaan zitten en tegen haar praten en ze heeft nu eindelijk weer wat brokken gegeten (naast het natvoer).
En ze heeft zich net drie kwartier uitgeleefd op allerlei speeltjes, die ging hier koprollend over de vloer.
Ik zit nu eindelijk weer naar een relaxte kat te kijken.
zondag 29 juli 2018 om 11:04
zondag 29 juli 2018 om 13:19
Halverwege de nacht heb ik wel het dekbed gepakt,ik had het koud. Het ene moment heb ik het snikheet en dan weer koud en ik heb buikpijn en ben misselijk. Gisteren teveel koud drinken en vrieslolly's gehad denk ik. Ben blij dat ik vandaag alleen thuis ben.