Mode & Beauty alle pijlers

Krasjes rayban

30-07-2018 16:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb een rayban zonnebril en heb m laten vallen op de glazen. Zitten nu paar kleine krasjes op.
Heb ooit gehoord dat tandpasta erop moet doen. Iemand ervaring? Thanks
Als jarenlange brildrager zeg ik: die krasjes blijven er net zo lang zitten totdat je er nieuwe glazen in laat zetten. Heb je er last van als je 'm op hebt?
Pergamon schreef:
30-07-2018 16:06
Als jarenlange brildrager zeg ik: die krasjes blijven er net zo lang zitten totdat je er nieuwe glazen in laat zetten. Heb je er last van als je 'm op hebt?
Nee.. gewoon lelijk
marla862 schreef:
30-07-2018 16:07
Nee.. gewoon lelijk
Niet gaan lopen klooien dan. Meer kans dat je het erger maakt dan het is. Nieuwe glazen overwegen als het je echt stoort. Kan je bij elke winkel laten doen. Als je heel graag het Ray Ban icoontje wil bewaren ben je wel een heel stuk duurder uit dan glazen zonder icoontje. (Ik heb glazen op sterkte in een ray ban bril laten zetten, maar heb gekozen voor niet-Ray Ban glazen en zit dus ook niet met dat debiele logootje op 't glas. Maar goed, sommige mensen wil perse dat logootje naturlijk)
ga even langs de winkel, in sommige modellen kan je voor niet al te veel geld nieuwe glazen laten zetten.
Glazen van ray-ban voor de aviator zijn echt niet heel duur.
Ik heb vorig jaar 40 euro betaald voor nieuwe aviator glazen. Van die gekleurde spiegelglazen. Ook bizar eigenlijk want een nieuwe bril was 169 euro dus zou je voor het montuur 129 euro betalen
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
30-07-2018 16:18
Glazen van ray-ban voor de aviator zijn echt niet heel duur.
Ik heb vorig jaar 40 euro betaald voor nieuwe aviator glazen. Van die gekleurde spiegelglazen. Ook bizar eigenlijk want een nieuwe bril was 169 euro dus zou je voor het montuur 129 euro betalen
Oh echt? Het verschil zou bij mij (niet een aviator) € 70 op een set zijn geweest. Vond ik best fors.
In tandpasta zit schuurmiddel, dus dat zou ik niet op een brillenglas smeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven