Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lise1985 schreef:
31-07-2018 12:18
Waarom werd je uitgescholden?
Ik had een zin verkeerd gelezen waarin ze onder meer mij noemde en het woord anderen en daarna had ze het over stalkers. Ik dacht dat ze mij een stalker noemde. Maar dat waren die anderen dus ofzo. Zag ik pas veel later en toen was het leed al geschaad.
Zij boos en door het lint.
Oakes schreef:
31-07-2018 12:20
Uh, dit is Napraat. Daar mag nagepraat worden. Positief en negatief.

Maar ik wil ook wel in kletsmodus, hoor. Wat zal ik eten als lunch? Poffertjes met peren, of pizza. Keuzes, keuzes. :huh:
Poffertjes met een peren, een pina colada bij een waterval. Wat wil een mens nog meer :heart:
Head* schreef:
31-07-2018 12:06
Hier in de napraat zeik je keer op keer op keer op keer over jouw bannen en ohohoh, dat ze zo onterecht zijn.
Nou, dit dus.
Mispoes!
Coconuts12 schreef:
31-07-2018 12:23
Poffertjes met een peren, een pina colada bij een waterval. Wat wil een mens nog meer :heart:
Kijk, dat valt me nou positief op. :heart: Thx!
Ik heb oliebollen als lunch :proud:

Muntje, je hebt gestaft, het is beoordeeld, je kunt het nog eens staffen of erover mailen, maar er hier weer over beginnen is gewoon gezuig.
feow schreef:
31-07-2018 12:21
Zeg muntje, kun jij je niet laten omsmelten tot een slotje?

Je doet aan zuigen en stoken (goed voor het smeltvuur)
En je stinkende best om iemand een ban aan te smeren. Er zijn geen verschrikkelijke dingen tegen je gezegd hoor. Hoe erg jij je best ook deed om dat uit te lokken.

Misschien kun je tijdens het smeltproces het koper nog even gebruiken als spiegel.

Goed advies.
Such fun!1
Hier de reactie die ik eerst op het mod topic plaatste, in reactie op Muntje:

Ik kreeg gisteren een reactie van de CM, op mijn klacht dat er ergens niet ingegrepen was hoewel het zwáár op de man was. Veel erger heb ik de laatste tijd hier niet gezien. De CM erkende dat ook (of exacter, zei: dat ontken ik niet). Maar: " het topic had al 3000 posts en was al bijna dicht, en er werd over en weer eea gezegd. Dús waren er geen maatregelen genomen."
Dan weten we dat ook weer, tegen sluitingstijd van een topic kun je ongestraft los gaan.

Ik kan hier ook wel zeggen om welke post het ging: Het lied van FV over 'Iris die de lakens deelde met creepy Amand'

Ik zou hier niet over gemaild hebben, als het hele modbeleid niet ter discussie was gesteld en ik zelf daarbij ook een ban had opgelopen voor iets dat ik toch stukken minder erg vond. Ik heb het als voorbeeld aangedragen voor het inconsequente beleid.

Nu ik toch bezig ben, mijn eigen ban was omdat ik tegen Jolly had gezegd: Maar jij bent dan ook een mattie, ook al zeg je die zelf niet te hebben.
Dat was een reactie op zijn post, waarin hij zei hij geen problemen heeft met het mod beleid. Poef, een ban wegens Op de Man.
Vinden jullie dit op de man?
impala wijzigde dit bericht op 31-07-2018 12:33
14.51% gewijzigd
.
feow schreef:
31-07-2018 12:21
Zeg muntje, kun jij je niet laten omsmelten tot een slotje?

Je doet aan zuigen en stoken (goed voor het smeltvuur)
En je stinkende best om iemand een ban aan te smeren. Er zijn geen verschrikkelijke dingen tegen je gezegd hoor. Hoe erg jij je best ook deed om dat uit te lokken.

Misschien kun je tijdens het smeltproces het koper nog even gebruiken als spiegel.
Ze hoeft geen ban hoor. Gewoon die post verwijderen. Maar dat is al gebeurd hoorde ik van Nemaìn.

Vind je post heel mooi trouwens. Net een gedicht.
Marana-- schreef:
31-07-2018 12:24
Ik heb oliebollen als lunch :proud:

Muntje, je hebt gestaft, het is beoordeeld, je kunt het nog eens staffen of erover mailen, maar er hier weer over beginnen is gewoon gezuig.
dus het is gezuig om te protesteren over het feit dat de mods met 2 maten meten??
Oakes schreef:
31-07-2018 12:24
Kijk, dat valt me nou positief op. :heart: Thx!
:bigkiss:
Loullah schreef:
31-07-2018 12:11
Bannen? Whahaha, ik las bananen :rofl:

Maar eeehh, ze waren ook onterecht dus wat is je punt?
Dat je zeikt.
Ik ga zo pastasalade maken. Net heel veel gele kersttomaatjes uit de kas gehaald. Beetje geitenkaas en honingtijm dressing erbij.
Coconuts12 schreef:
31-07-2018 12:12
Dan kom ik ook!
Gezellig!
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
31-07-2018 12:27
Ik ga zo pastasalade maken. Net heel veel gele kersttomaatjes uit de kas gehaald. Beetje geitenkaas en honingtijm dressing erbij.
Wat zijn dat? Groeien die alleen met Kerstmis?
Impala: nee.
Nou de post is weg, ook weer opgelost.
Mispoes!
Coconuts12 schreef:
31-07-2018 12:28
Die klimaatverandering toch ook.
Head* schreef:
Dat je zeikt.

Goed punt.
Mispoes!
Head* schreef:
Gezellig!
Oakes komt ook, die neemt poffertjes met peren mee!
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 12:29
Die klimaatverandering toch ook.
Het moet niet veel gekker worden.
Head* schreef:
Dat je zeikt.
Nou, blijkbaar komen de mods ook pas in actie bij heeeeulll veeeeeel zeiken. Zo is mijn ban mij aangesmeerd namelijk, om het er nog even over te hebben. :mrgreen:
Coconuts12 schreef:
:D
Mispoes!
Dan weten we dat ook weer, tegen sluitingstijd van een topic kun je ongestraft los gaan.

Hmmmm, dank voor de tip.
Coconuts12 schreef:
31-07-2018 12:30
Oakes komt ook, die neemt poffertjes met peren mee!
Goeie combi, poffertjes met peren en pina colada!
Loullah schreef:
31-07-2018 12:31
Nou, blijkbaar komen de mods ook pas in actie bij heeeeulll veeeeeel zeiken. Zo is mijn ban mij aangesmeerd namelijk, om het er nog even over te hebben. :mrgreen:
Maar verder vind je het allemaal wel best en zo :wtf:
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven