Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Maar wel lief jullie zorgen! Dank je wel daarvoor.
ywtje schreef:
31-07-2018 14:58
Maar waar lees jij dat ik dat niet doe?
We bouwen dit heel rustig op. Amper app contact alleen over het noodzakelijke. Ben geen hardloper. Alleen enthousiast en blij dat dit me overkomt. Dat de klik van ons af straalde dat iedereen om ons heen enthousiast werd. Tja.. Kan er niks aan doen dat dit me enorm blij maakt, na vijf jaar date ellende.
Het was goed bedoeld, maar blijkbaar kwam het niet zo over op je. Excuus daarvoor. Ik hou me er verder buiten :)
Weet ik Winkje! Lief van je.
En nog even als toevoeging, ik reageerde vanuit een allergie van de reacties van bruinhondje en Waterman. Compleet geen constructieve bijdrage en nogal verbitterd.

Delila en Winkje jullie bijdrage zijn fijn, prettig om te lezen en voor mij zeer welkom.
:heart:
YW, ik wilde er wel op reageren..maar deed het even niet. Stomme reden want ik was namelijk jaloers (ben er niet trots op). Niet dat ik het je misgun! Maar zou dat gevoel zelf ook weer willen haha..

Het is je in ieder geval voor de volle 100 gegund!
BruinHondje schreef:
31-07-2018 12:09
Wat een kleffe bedoeling met al die vrienden.
Hoezo klef, juist leuk toch.

Waarom vind jij dat klef? Vreselijke avatar heb je trouwens, je oude was leuker.
Waterman26 schreef:
31-07-2018 13:50
Ik durfde het niet te zeggen. Mijn eerste gedachte was: waarom doen die vrienden zo krampachtig hun best om hem aan de vrouw te krijgen ? Is er iets mis met hem?
Doe niet zo achterdochtig zeg
depster schreef:
31-07-2018 16:18
YW, ik wilde er wel op reageren..maar deed het even niet. Stomme reden want ik was namelijk jaloers (ben er niet trots op). Niet dat ik het je misgun! Maar zou dat gevoel zelf ook weer willen haha..

Het is je in ieder geval voor de volle 100 gegund!
Depster, wat goed dat je het gewoon zegt. Herkenbaar hoor, dat gevoel dat je het ook graag wilt en de steek als een ander dat moment wel even treft.

Gun het jou ook! En hoop dat je ook een leukerd treft en je hier net zo hard komt jubelen!

Van mij was pas 1 ontmoeting, kan echt alle kanten op.
Over een maand of vijf/zes kan ik pas echt jubelen als dit nog steeds zo voelt. Stapje voor stapje. Wie weet zit ik over een paar weken alweer te sniffen in dit topic. That is life.
Dan denk je bij jezelf: ben blij dat ik dat niet ben ;)
-
anoniem_361510 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 09:06
Reden: Prive
0.00% gewijzigd
Oftewel ywtje, hier lekker van de daken schreeuwen.. houdt je in real-life waarschijnlijk wat nuchterder 😉
Oifa schreef:
31-07-2018 16:23
Hoezo klef, juist leuk toch.

Waarom vind jij dat klef? Vreselijke avatar heb je trouwens, je oude was leuker.
Ik zou eerst een tijdje privacy onder 4 ogen willen hebben, zonder invloed van buitenaf. Al dat gepush en commentaar van vrienden zou ik niks vinden. Liefde ontstaat natuurlijk of niet.

Ik vind m’n nieuwe avatar helemaal geweldig :thumbsup:
Don't follow me. I'm lost too..
BruinHondje schreef:
31-07-2018 23:46
Ik zou eerst een tijdje privacy onder 4 ogen willen hebben, zonder invloed van buitenaf. Al dat gepush en commentaar van vrienden zou ik niks vinden. Liefde ontstaat natuurlijk of niet.

Ik vind m’n nieuwe avatar helemaal geweldig :thumbsup:
Nou mooi dat je zelf blij bent met je avatar.

Ach ik weet niet, liefde kan ook ontstaan met meerdere mensen. 1 op 1 is ook prima maar niet zaligmakend.
Liefde ontstaat onverwachts, je ziet het niet aankomen. Het kan gebeuren op een festival waar al jullie vrienden bij zijn, het kan gebeuren tijdens een vierde date of het kan gebeuren door dat ene lieve appje.

Echter raakt men door liefde (vooral onbeantwoord of genegeerd in welke vorm dan ook) verbitterd.

TO; WAT EEN KAKMUGJES. Ga lekker een ander prikken, in een andere kamer, in een ander huis.
BruinHondje schreef:
31-07-2018 12:09
Wat een kleffe bedoeling met al die vrienden.
Bedoening.
Als je eisenlijstjes maakt, moet je je er natuurlijk niet zelf schuldig aan maken ;)
...
Soepbal schreef:
31-07-2018 20:32
Oftewel ywtje, hier lekker van de daken schreeuwen.. houdt je in real-life waarschijnlijk wat nuchterder 😉
True! Het moet ergens heen :biggrin:
Anárion schreef:
01-08-2018 06:22
Bedoening.
Als je eisenlijstjes maakt, moet je je er natuurlijk niet zelf schuldig aan maken ;)
:HA:
Anárion schreef:
01-08-2018 06:22
Bedoening.
Je bent scherp :worship:

Maar ik denk dat zowel kleffe bedoening als kleffe bedoeling hier van toepassing is. Het doel van haar vrienden is namelijk de twee te koppelen.
BruinHondje schreef:
01-08-2018 11:34

Maar ik denk dat zowel kleffe bedoening als kleffe bedoeling hier van toepassing is. Het doel van haar vrienden is namelijk de twee te koppelen.
Dan zeg je: 'Haar vrienden hebben de kleffe bedoeling om ze te koppelen.' Maar dat is eigenlijk een beetje gek om dat zo te zeggen. Laten we het maar op 'bedoening' houden ;-)
...
BruinHondje schreef:

Het is ook lastig om een foutje toe te geven ;)
BruinHondje schreef:

Wat een invulling. Totaal niet het doel. Het ontstond tussen ons. Pas later op de dag, na veel gezellig geklets en ieder z'n eigen ding doen. Pas daarna werd er om ons heen gezegd, van zowel mijn vrienden als de zijne, dat ze het idee hebben dat we bij elkaar passen.
Dat voelt fijn :)
En weer schiet ik in uitleg modus en verdediging ;)
Er zit wat in jouw schrijven bruinhondje wat bij mij behoorlijk in m'n allergie zit.

Ben ook nerveus voor morgen. Hoe het is 1op1. Man, moet echt ff m'n rust vinden en in de realiteit blijven.
Gelukkig weet je dat je jouw geluk niet hoef te verdedigen YW. Veel plezier morgen! Ik snap je zenuwen, laat ze gaan.. Geniet!
ywtje schreef:
01-08-2018 15:35
Er zit wat in jouw schrijven bruinhondje wat bij mij behoorlijk in m'n allergie zit.

Ben ook nerveus voor morgen. Hoe het is 1op1. Man, moet echt ff m'n rust vinden en in de realiteit blijven.
Trek het je niet aan en keep calm ;)
ywtje schreef:
01-08-2018 15:35

Trek het je niet aan Bruinhondje doet het er om.

Geniet nou maar gewoon en laat de mening van andere je dag van morgen niet verpesten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven