Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
maandag 30 juli 2018 om 23:25
Tijdens onze gesprekken stelt hij geen vragen (zowel via whatsapp als in het echt) . Ik vraag geregeld wat aan hem in een gesprek om hem te leren kennen. Over zijn leven, waar hij zich mee bezig houdt. Maar ik krijg nooit een vraag. Ik ben maar uit mezelf wat dingen gaan vertellen.
Ik dacht eerst dat hij gewoonweg niet zoveel belangstelling had, maar hij vraagt me dus wel steeds op date, en als ik wat verteld heb komt hij erop terug, en daarnaast zijn onze gesprekken zeker niet oppervlakkig of zo.
Wat ik al schreef; hij is erg verlegen en komt sociaal gezien wat onhandig over soms. Maar het stoort me, dus ik denk dat ik er een balletje over opgooi.
Ik dacht eerst dat hij gewoonweg niet zoveel belangstelling had, maar hij vraagt me dus wel steeds op date, en als ik wat verteld heb komt hij erop terug, en daarnaast zijn onze gesprekken zeker niet oppervlakkig of zo.
Wat ik al schreef; hij is erg verlegen en komt sociaal gezien wat onhandig over soms. Maar het stoort me, dus ik denk dat ik er een balletje over opgooi.
winkje87 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 23:35
1.06% gewijzigd
maandag 30 juli 2018 om 23:38
Ik heb dat ook met iemand en dat viel me ook op. En het is niet dat de gesprekken op zich niet lopen en dat ze gesloten is, maar er komt geen enkele persoonlijke vraag en het is niet dat ze niet sociaal is (of overkomt). Ik zie dat zelden, dus ik vind het ook erg bijzonder.winkje87 schreef: ↑30-07-2018 22:46Wat ik hier al eerder schreef; ik denk dat het sociale onhandigheid is. Want hij komt daarin wat onhandig over. Maar hij reageert wel altijd heel uitgebreid, vraagt me wel veel uit (is ook een vraag natuurlijk;)) en onthoudt wel alles was ik zeg en komt erop terug.
Maar goed ik praat niet zo graag over mezelf, dat voelt altijd raar als introvert zijnde, dus dit dwingt me om dat toch te doen, leer ik weer iets van.
Ik vergeet zelden dingen die mensen vertellen en dat verrast ze ook vaak als ik er later op terugkom, dus dat is blijkbaar ook bijzonder. Dus misschien is je date gewoon zo als mens en zit er geen reden achter.
maandag 30 juli 2018 om 23:45
Ja, dat is mijn inschatting ook een beetje van hem. Wellicht is het mijn eigen onzekerheid een beetje, maar ik vind het wel belangrijk dat iemand de emotionele intelligentie heeft om de ander in een gesprek het gevoel te geven dat er ook belangstelling naar diegene uitgaat. Ik geloof niet dat hij ongeïnteresseerd is, maar ik zou het wel fijn vinden om af een toe een oprechte "hoe is het nou met jou?"oid te krijgen.spell68 schreef: ↑30-07-2018 23:38Ik heb dat ook met iemand en dat viel me ook op. En het is niet dat de gesprekken op zich niet lopen en dat ze gesloten is, maar er komt geen enkele persoonlijke vraag en het is niet dat ze niet sociaal is (of overkomt). Ik zie dat zelden, dus ik vind het ook erg bijzonder.
Maar goed ik praat niet zo graag over mezelf, dat voelt altijd raar als introvert zijnde, dus dit dwingt me om dat toch te doen, leer ik weer iets van.
Ik vergeet zelden dingen die mensen vertellen en dat verrast ze ook vaak als ik er later op terugkom, dus dat is blijkbaar ook bijzonder. Dus misschien is je date gewoon zo als mens en zit er geen reden achter.
Ik ga er een opmerking over maken, maar misschien gewoon geen match. Wel zonde, want hij is enorm intelligent, heeft heel veel boeiende dingen te vertellen en ik vind hem woest aantrekkelijk

dinsdag 31 juli 2018 om 00:02
Ik lees je wel vaker en zo onzeker kom je op mij niet over. Je bent meestal redelijk nuchter. Ik kom zelf altijd erg nors en gesloten over en mensen beoordelen me dus ook vaak zo. Pas als ze me beter leren kennen dan komen ze tot de conclusie dat ik veel geïnteresseerder ben dan dat het lijkt.winkje87 schreef: ↑30-07-2018 23:45Ja, dat is mijn inschatting ook een beetje van hem. Wellicht is het mijn eigen onzekerheid een beetje, maar ik vind het wel belangrijk dat iemand de emotionele intelligentie heeft om de ander in een gesprek het gevoel te geven dat er ook belangstelling naar diegene uitgaat. Ik geloof niet dat hij ongeïnteresseerd is, maar ik zou het wel fijn vinden om af een toe een oprechte "hoe is het nou met jou?"oid te krijgen.
Ik ga er een opmerking over maken, maar misschien gewoon geen match. Wel zonde, want hij is enorm intelligent, heeft heel veel boeiende dingen te vertellen en ik vind hem woest aantrekkelijk![]()
Dan is het niet raar dat er ook tegenovergestelde types zijn: mensen zijn die dus zo open overkomen dat het lijkt alsof ze geïnteresseerd zijn, maar dat dat dus helemaal niet zo is. Veel mensen valt dat niet op, omdat die het idee hebben dat ze hun verhaal kunnen doen en niet verder kijken. Ik ben van de persoonlijkheidstypes en ik vraag me wel eens af of bepaalde types zo zijn.
Maar, misschien is het wel zo dat, aangezien jij hem intelligent, boeiend en aantrekkelijk vindt, meerdere mensen (lees: vrouwen) dat vinden en ze altijd aan zijn lippen hangen en hij nooit geleerd heeft om zelf interesse te tonen of dat nooit hoeft te doen.
dinsdag 31 juli 2018 om 00:13
Iedereen heeft zo zijn onzekerheden hè
Ik begin er gewoon rustig over.
inderdaad, mensen kunnen soms onterecht een ander beeld oproepen van zichzelf bij anderen.
Maar ik denk wel dat het me te veel stoort om verder te daten, mocht hij niet daarin een beetje naar mij toe bewegen. Het is ook lastig om een emotionele band op te bouwen voor mij zo, als ik me te veel ga afvragen om mijn verhalen wel welkom zijn lukt dat gewoonweg niet.

inderdaad, mensen kunnen soms onterecht een ander beeld oproepen van zichzelf bij anderen.
Maar ik denk wel dat het me te veel stoort om verder te daten, mocht hij niet daarin een beetje naar mij toe bewegen. Het is ook lastig om een emotionele band op te bouwen voor mij zo, als ik me te veel ga afvragen om mijn verhalen wel welkom zijn lukt dat gewoonweg niet.
dinsdag 31 juli 2018 om 00:24
Ik had een stukje van je tekst gemist (dat stukje van intelligent, boeiend én vnl woest aantrekkelijk) dan snap ik de onzekerheid wel beter.winkje87 schreef: ↑31-07-2018 00:13Iedereen heeft zo zijn onzekerheden hè![]()
Maar je zei toch dat hij wel geïnteresseerd is als je zelf praat en dat hij op zaken terugkomt? Het lijkt me dat je je dat dan niet hoeft af te vragen, maar ik begrijp je gevoel wel.
Hoewel ik zelf niet echt emotioneel bindt, heb ik er ook moeite mee, omdat ik het zie als een vorm van interesse tonen en ik heb dat niet echt nodig, maar ik beoordeel een ander daar wel op, want ik vind evenwichtigheid wel belangrijk in al mijn type relaties.
Moeilijk moeilijk. Ik zou hem gewoon luchtig zeggen dat je dat is opgevallen. Zo'n directe opmerking is vaak ook een goede manier om te kijken hoe iemand werkelijk is. Twee vliegen in één klap zou ik zeggen.

dinsdag 31 juli 2018 om 08:12
Inderdaad over beginnen winkje. Herkenbaar voor me, heb ook zo'n date/relatie gehad. Bij hem was het een cultuur dingetje. Daarna ging het beter. Voor hem misschien ook. Lijkt me geen onwil als hij je steeds wil zien.
Donderdag een date met mijn festival man
Kreeg gisteren nog een appje van een vriend van hem, dat hij me zo'n topper vind en bedankt voor de gezelligheid. En dat hij zin heeft dat hij mij kan voorstellen aan zijn vriendin. Want hij weet zeker dat we een klik hebben.
Haha hoe cute. Best apart, ontmoet je een leuke man en zijn z'n vrienden ook al weg van je. Heb ik die vuurdoop al gehad
nu nog hopen dat mijn festival man en ik het nog lang goed kunnen vinden samen.
Donderdag een date met mijn festival man

Kreeg gisteren nog een appje van een vriend van hem, dat hij me zo'n topper vind en bedankt voor de gezelligheid. En dat hij zin heeft dat hij mij kan voorstellen aan zijn vriendin. Want hij weet zeker dat we een klik hebben.
Haha hoe cute. Best apart, ontmoet je een leuke man en zijn z'n vrienden ook al weg van je. Heb ik die vuurdoop al gehad

dinsdag 31 juli 2018 om 12:00
ik vind dat ook vreemd
mannen spreken uit dat ze zo weinig matches hebben - tot hun ontevredenheid of frustratie. Dat komt oa doordat er veel meer mannen dan vrouwen tinderen.
dan ís er (eindelijk?) een match, met mij dan (in dit geval). en dan zeggen ze niks. ook niet als ík het gesprek open.
en dan wel de match laten staan... soms wel maaaaandenlang - tenzij ik de match ophef wegens dat zwijgen.
dat snap ik niet.
kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
dinsdag 31 juli 2018 om 12:05
ooooh "woest aantrekkelijk én intelligent" WOW!winkje87 schreef: ↑30-07-2018 22:31Ik heb komend weekend weer een afspraak met de man waarbij de vraagtekens ontbreken in zijn vocabulaire. Ik ga toch even vragen of hij zich er bewust van is dat hij nooit vragen stelt aan me. Nu ook weer over de app: vraag ik hoe zijn weekend is geweest. Antwoord en geen vraag terug.. Zo wonderlijk. Laatste kans. Als het hierna niet beter wordt dan hou ik ermee op.
succes en veel plezier!
dinsdag 31 juli 2018 om 12:09
Wat een kleffe bedoeling met al die vrienden.ywtje schreef: ↑31-07-2018 08:12Donderdag een date met mijn festival man
Haha hoe cute. Best apart, ontmoet je een leuke man en zijn z'n vrienden ook al weg van je. Heb ik die vuurdoop al gehadnu nog hopen dat mijn festival man en ik het nog lang goed kunnen vinden samen.
Don't follow me. I'm lost too..
dinsdag 31 juli 2018 om 12:10
je klinkt zooo blij!ywtje schreef: ↑31-07-2018 08:12Donderdag een date met mijn festival man
Haha hoe cute. Best apart, ontmoet je een leuke man en zijn z'n vrienden ook al weg van je. Heb ik die vuurdoop al gehadnu nog hopen dat mijn festival man en ik het nog lang goed kunnen vinden samen.
het leest als het begin van een mooie romance

dinsdag 31 juli 2018 om 13:50
Ik durfde het niet te zeggen. Mijn eerste gedachte was: waarom doen die vrienden zo krampachtig hun best om hem aan de vrouw te krijgen ? Is er iets mis met hem?

dinsdag 31 juli 2018 om 14:30
Die vrienden zijn vrienden van hem en een vriendin van mij. Dus ga ze sowieso zien ongeacht of het wat wordt met hem of niet. Staat er compleet los van.
En ik hou van klef, dus helemaal mijn mensen

dinsdag 31 juli 2018 om 14:38
Ik geniet en wat iedereen denkt dat maakt me niet uit. Ik ben een enthousiasteling. Dat het na donderdag zomaar over kan zijn ben ik me terdege van bewust. Maar ik heb besloten te genieten, ten volle, van wat er op mijn pad komt.
Zo grappig hoe enthousiasme als negatief weg gezet wordt en ik ook nog de behoefte voel me te verdedigen haha.
Ik ga genieten in stilte, heerlijk bij mezelf houden en de mensen die me kennen
Zo grappig hoe enthousiasme als negatief weg gezet wordt en ik ook nog de behoefte voel me te verdedigen haha.
Ik ga genieten in stilte, heerlijk bij mezelf houden en de mensen die me kennen

dinsdag 31 juli 2018 om 14:50
Ik snap Ywtje (ben zelf net zo), maar snap de reacties hier ook want zij staan er buiten dus hebben hun volle verstand erbij zonder gevoelens voor deze man.
Dus rustig aan Ywtje en geniet lekker van dit gevoel.
Daarbij las ik ooit een advies van jou aan Kopstoot dat je ook dacht dat ze te snel ging toen ze jubelend poste over haar eerste date.. Wellicht goed om dat zelf ook nog even ter harte te nemen
Daarbij las ik ooit een advies van jou aan Kopstoot dat je ook dacht dat ze te snel ging toen ze jubelend poste over haar eerste date.. Wellicht goed om dat zelf ook nog even ter harte te nemen

anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 14:58
0.74% gewijzigd

dinsdag 31 juli 2018 om 14:58
Maar waar lees jij dat ik dat niet doe?
We bouwen dit heel rustig op. Amper app contact alleen over het noodzakelijke. Ben geen hardloper. Alleen enthousiast en blij dat dit me overkomt. Dat de klik van ons af straalde dat iedereen om ons heen enthousiast werd. Tja.. Kan er niks aan doen dat dit me enorm blij maakt, na vijf jaar date ellende.

dinsdag 31 juli 2018 om 14:59
Daar werden grootse liefdesverklaringen gedaan. Dat vind ik wat anders. Zelf ben ik aan het ontdekken. Weet nog niks van hem dus liefdesverklaringen mogen nog even uit blijven. Van zijn en mijn kant. Dat moet groeienDelila- schreef: ↑31-07-2018 14:50Ik snap Ywtje (ben zelf net zo), maar snap de reacties hier ook want wij staan er buiten dus hebben hun volle verstand erbij zonder gevoelens voor deze man.
Daarbij las ik ooit een advies van jou aan Kopstoot dat je ook dacht dat ze te snel ging toen ze jubelend poste over haar eerste date.. Wellicht goed om dat zelf ook nog even ter harte te nemen![]()