Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Ik wil er geen topic voor openen, dus daarom hier maar even, hoe krijg ik zo'n motto onder bij mijn naam???
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:barba schreef op 15 januari 2009 @ 09:04:

Ik wil er geen topic voor openen, dus daarom hier maar even, hoe krijg ik zo'n motto onder bij mijn naam??? bij mijn viva kun je je profiel wijzigen en bij "over mij" kun je een motto invoeren ... succes !
Bedankt Yamuna, het is gelukt.
Het topic Heeft er iemand HARPIC MAX of WC EEND thuis staan? is een oproepje. Wel heel leerzaam.
quote:Livre schreef op 15 januari 2009 @ 11:04:

Het topic Heeft er iemand HARPIC MAX of WC EEND thuis staan? is een oproepje. Wel heel leerzaam. Staat inmiddels op het prikbord.
Het is bijna een week goed gegaan, maar er is er toch weer eentje niet in orde.
quote:geve schreef op 16 januari 2009 @ 15:29:

Het is bijna een week goed gegaan, maar er is er toch weer eentje niet in orde.

Heb jij ergens in je leven een trauma op gelopen van katten
quote:geve schreef op 16 januari 2009 @ 15:29:

Het is bijna een week goed gegaan, maar er is er toch weer eentje niet in orde. Bedankt voor de tip! "Kat niet in orde" is verplaatst naar Wonen en hopelijk gaat het daar snel beter met haar.
Bij Geld en Recht staat een oproep naar iets illegaals: topic
quote:Jaschenca schreef op 19 januari 2009 @ 12:34:

Bij Geld en Recht staat een oproep naar iets illegaals: topicT en TO zijn verdwenen van het forum. Bedankt voor het doorgeven (en ik check het mod topic op Geld en Recht ook, alleen is er nooit zoveel te doen op die pijler )
Van de originele verjaardag heb ik ook een exemplaar gesloten.

Verplaatst:

Colaflesjes => Lijf en lijn (en alle 3 samengevoegd)

afdingen/korting op nieuwe auto => Geld en recht

droog jij je af tussen je tenen? => Lijf en lijn
quote:Viva Angel2 schreef op 19 januari 2009 @ 12:44:

[...]

T en TO zijn verdwenen van het forum. Bedankt voor het doorgeven (en ik check het mod topic op Geld en Recht ook, alleen is er nooit zoveel te doen op die pijler )Ik dacht laat ik het voor de zekerheid maar effe ook hiero melden . Dergelijke oproepen moeten snel van de forumbodem verdwijnen, maar je was er snel bij Vief!
quote:Jaschenca schreef op 19 januari 2009 @ 13:00:

[...]

Ik dacht laat ik het voor de zekerheid maar effe ook hiero melden . Dergelijke oproepen moeten snel van de forumbodem verdwijnen, maar je was er snel bij Vief!

Ben het met je eens, zoiets moet snel weg zijn. Een mail bereikt me overigens nog sneller, en in zo'n geval mag je ook meerdere angels mailen.

Nogmaals dank voor het doorgeven. En Dodo1001 ook!
"Belachelijk" dubbelop, mosterd, leesbrilvergetengeval, waarzitmijnF5toetsgeval: topic
anoniem_20135 wijzigde dit bericht op 19-01-2009 17:23
Reden: typo
% gewijzigd
quote:Jaschenca schreef op 19 januari 2009 @ 17:03:

"Belachelijk" dubbelop, mosterd, leesbrilvergetengeval, waarzitmijnF5toetsgeval: topicDank je wel. Hij zit stevig op slot.
Hoi angel 2. Vanavond bleek lezen weer moeilijk.

Topic: gezocht single vrouwen tussen de 25 en 35 is (wie had dat gedacht) een oproepje.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 19 januari 2009 @ 23:22:

Hoi angel 2. Vanavond bleek lezen weer moeilijk.

Topic: gezocht single vrouwen tussen de 25 en 35 is (wie had dat gedacht) een oproepje.Wordt het weer scriptietijd? Een ongebruikelijk verzoek, schreef ze, ze moest eens weten! Maar ook deze staat inmiddels op het prikbord. Bedankt voor het doorgeven.
Hey engel,

ik heb even een beleidsvraag (bij gebrek aan de vivapijler)

Hoe zit het nou met dat open modereren? Alleen 3 was eerst anoniem en er was toen sprake van dat de nieuwe engeltjes zich moesten aanpassen aan dat open modereren beleid. Maar sinds Int weg is, weten we nog steeds niet wie zijn opvolger is. Hoe zit dat? Is er dan toch voor gekozen om weer anoniem te modereren in de toekomst?
Het lijkt mij dat die betreffende angel dat toch zelf uitmaakt?

Is toch niet verplicht(alhoewel ik ook wel beetje nieuwsgierig ben hoor nu )
Het idee was dat we het open modereren eerst zouden uitproberen, voordat we het definitief zouden invoeren. Daartoe hebben we de periode tot eind vorig jaar genomen. Inmiddels hebben wij Angels onze indrukken doorgegeven en de redactie is nu aan het evalueren. Op grond daarvan wordt besloten hoe we verder doorgaan. Alleen zijn ze momenteel nogal druk met wat andere zaken die misgaan op het forum. Traagheid, stack overflow, je hebt ze ongetwijfeld voorbij zien komen. Daarom duurt het even voordat we uitsluitsel hebben.
Ok, dank voor je antwoord engel, dan wacht ik nog ff af.
quote:Viva Angel2 schreef op 20 januari 2009 @ 18:42:

Inmiddels hebben wij Angels onze indrukken doorgegeven en de redactie is nu aan het evalueren. Op grond daarvan wordt besloten hoe we verder doorgaan. Alleen zijn ze momenteel nogal druk met wat andere zaken die misgaan op het forum. Traagheid, stack overflow, je hebt ze ongetwijfeld voorbij zien komen. Daarom duurt het even voordat we uitsluitsel hebben.

Als je het zo leest moet die forumredactie toch hartstikke druk bezig zijn he. Daar stel ik me dan zo'n hele zaal zwaar doordenkende en met elkaar in discussie gaande carrièregerichte streef-meiden bij voor die elke punt en komma, elke invalshoek, oorzaak en gevolg, wens en realiteit tegen het licht houdt om dan, na dagen - nee weken! - een uiterst evenwichtig gemotiveerd "Ja we doen het" of "Nee we doen het niet" wereldkundig te maken. Adembenemend!

Maar o jee, de forumredactie heeft eerst nog andere katten te geselen: niet alleen moet die uiterst gewichtige moderatorbeslissing de deur uit, NEE er zijn ook nog zaken die mis gaan op het forum! Echt? Nou, dat was ons nog niet eerder opgevallen hoor. Een werkende zoekfunctie, wat is dat? Op een intuïtieve manier plaatjes plakken of avatar wijzigen, nog in dit leven of niet? Niet-werkende vriendenfunctie. Nog iets van die tags gehoord? Ja de traagheid en stack overflow zijn nieuw maar heel eerlijk: daar is de forumredactie niet écht mee bezig he. Dat zijn namelijk klusjes voor de techneuten die dit forum ineen geknutsteld hebben. Hoogstens is dat een "He jongens, doe er wat aan" interventie vanuit de forumredactie maar meer ook niet.

Dus hou ons niet voor de gek, please. Wij snappen ook wel dat een forumredactie uit niet meer bestaat dan één hooguit 2 personen die dit doen naast andere bezigheden, dat andere prioriteiten zwaarder wegen of dat ze een beslissing uitschuiven omdat ze er gewoon geen zin in hebben. Niets menselijks is ons vreemd en dat zal ook wel gelden voor de forumredactie.
Er is een verloren gelopen dwerghamster gespot.

Misschien kan de forumredactie, naast haar vele andere taken natuurlijk , ook eens nadenken over een ander icoontje voor de Wonen-pijler zodat voor iedereen, ook nieuwe leden, meteen duidelijk wordt dat huisdiertopics dààr thuishoren.
quote:geve schreef op 21 januari 2009 @ 10:20:

[...]

Dus hou ons niet voor de gek, please. Wij snappen ook wel dat een forumredactie uit niet meer bestaat dan één hooguit 2 personen die dit doen naast andere bezigheden, dat andere prioriteiten zwaarder wegen of dat ze een beslissing uitschuiven omdat ze er gewoon geen zin in hebben. Niets menselijks is ons vreemd en dat zal ook wel gelden voor de forumredactie.

Zo zijn je zure citroenen nu een keertje op Geve?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven