Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 18:17:

Oh Vleer, laat maar joh :-) Ze kent Badman niet eens!ohwww maar Vleer ken ik wel al wat langer dan vandaag
RP .. zal er wel nooit iets van snappen..

Toen ik net lid was , kreeg ik elke dag een of meerdere berichten van iemand.. Leuk wat heen en weer gemaild via RP.

Vervolgens stuurde ik hem voor het weekend een mailtje gewoon normaal mailtje, niets op gehoord.. Vandaag een mailtje gestuurd hoe zijn weekend was geweest.. Krijg ik een berichtje terug dat ik zijn gegevens moet wissen en moest opdonderen ??? En vervolgens ben ik geblokkeerd hehe

Ander RP meneer wilde mijn emailadres.. nou vond ik dat niet nodig om die direct te geven. Dus meldde hem dat ook dat ik liever eerst gewoon wat heen en weer mailde via RP.. Vervolgens word ik door hem geblokkeerd..

Schiet mij maar lek
ik ben niet zon planner Miran, tenminste ik plan niet maaaaaaaaaaden van te voren, maar heb wel t plan om in september naar 'mijn' eiland te gaan. Hoef dan alleen maar ticket te boeken, want kan bij het halve eiland logeren. Misschien gaat er een vriendin mee, dan boek ik wel een appartementje.

Broken hearts van: WM, Erykah, Vleer (alhoewel...), TP....(vergeet ik nou iemand?)
Nee snowboard man is over .. dat was met carnaval heur .. Gut hoe lang ben je weggeweest ?

Ik heb inmiddels een date gehad via RP afgelopen zaterdag.. GRP wordt hij genoemd hier.. was leuk en gezellig en nog steeds contact met elkaar zowel via sms , telefoon als msn... Dus dat wordt vast een vervolgdate.. nu ben ik er alleen nog niet over uit of ik die 2e date moet voorstellen of het aan hem moet afhangen..
Heeeee Miran wat leuk en fijn dat je er weer bent!! Gaat alles goed met je? Mooie reis gehad dus?

Ik ben echt zo moe...vannacht tot 3 uur liggen praten met vriendin over van alles en nog wat. Was leuk!!

Badman nog gebeld maar kreeg hem niet te pakken. Kreeg later sms dat hij in vergadering zat en mij vandaag zou bellen, heel apart als ie eerst smst dat ie wilt afspreken. Ik had de bevestiging al hoor....vorige week al, maar wilde hem wel spreken om te vragen waar hij in godsnaam mee bezig is.

Xen...hoe gaat met jou? Zit je al in leuk mailverkeer via RP met iemand of iemanden?

Vleer....klinkt wel erg gezellig met mr. Grunn! Is dit nu zijn offficiele afkorting of?

Q...hoe gaat met jou? Hastensbed was erg ok, maar ik ga toch voor het vleeswarenbed

En hoi to everybody!!
Ik dacht dat jij gedeactiveerd stond op RP, Vleer, vanwege GRP?
Hey Erykah! Klinkt weer als een leuk girliesavondje! Badman wordt nu wel heel weird! wat een domper zeg! hoop dat je je niet te kut er onder voelt.
Heyy Erykah !

Ohw dus Vleer en jij hebben allebei een badman?

Wat betekent GRP?
Oh trouwens, heb mn collega gevraagd vandaag hoor over zaterdag en ze was t echt helemaal vergeten, sorrysorry, maar ze gaat graag mee gelukkkig. Gaan naar Nightwriters met o.a. Kluun

Nu dacht ze dat al mn homorvriendjes ook meegaan, maar dus niet (voor de verandering). Die zijn weken daarna weer aan de beurt (Veldhuis&Kemper en een toneelstuk geloof ik).
Volgens mij staat Vleer allesbehalve gedeactiveerd.

@Erykah: Ik ook hoor! Wel zo smakelijk ook...en zo.
Ik heb een GRP
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 18:23:

ik ben niet zon planner Miran, tenminste ik plan niet maaaaaaaaaaden van te voren,

Ik ook niet hoor

maar heb wel t plan om in september naar 'mijn' eiland te gaan. Hoef dan alleen maar ticket te boeken, want kan bij het halve eiland logeren. Misschien gaat er een vriendin mee, dan boek ik wel een appartementje.

In ieder geval leuk om dat vooruitzicht te hebben!

Dat bedoelde ik meer...

Broken hearts van: WM, Erykah, Vleer (alhoewel...), TP....(vergeet ik nou iemand?)Jeetje zo veel.....Erykah en TP hadden een date dus ?

WM jammer, het klonk zo veelbelovend
Q.. die strandfoto das pas een hele oude foto
quote:Vleermuis28 schreef op 10 maart 2009 @ 18:31:

Q.. die strandfoto das pas een hele oude foto Ach..zoveel ben ik nou ook weer niet veranderd. En ik houd wel van het strand. Da's één van mijn (vele) hobby's.
Trouwens, ben ik nu de enige die het verrassend vindt dat WM en Indi samen op vakantie gaan? Zie daar niemand op reageren nl. (Indi trouwens ook niet :-)
Eykah had date met oude schoolvriend. Misschien kan ze t beter zelf even vertellen, als ze dat wil. Iig had ie haar dag erna uitgenodigd om te badderen, vandaar de naam Badman (copyright Pop)

En TP heeft V voorgoed uit haar leven verbannen, maar misschien had jij dat nog meegekregen?
Xen das heel normaal heur...Ik ga met Q op vakantie naar t strand
Miran...Badman was mijn date maar inmiddels exit. Inderdaad Xenia het is een heel weird verhaal. Lijkt wel of hij niet helemaal spoort, en ik ken hem al wat langer natuurlijk maar dit is wel heel raar. Voel me er niet kut onder hoor, maar ben meer heel heel erg verbaasd dat hij denkt zo met iemand om te kunnen gaan??

En leuk dat je collega meegaat Xen...je druk gemaakt om niets dus?
Ha..hier is Indi..

Ik vind het niet zo verrassend hoor..spreek Wm namelijk wel vaker dan alleen hier Is erg gezellig!

Hallo allemaal trouwens!
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 18:33:

Trouwens, ben ik nu de enige die het verrassend vindt dat WM en Indi samen op vakantie gaan? Zie daar niemand op reageren nl. (Indi trouwens ook niet :-)ohw wat grappig, nou ik wacht maar even op die samenvatting toch wel veel gebeurd in 2 weken !
Miran ik ga het zo in het kort vertellen. Even snel eten ....
Was gewoon monday blues. sissie. Maar ik ben wel wat attenter daarin moet ik zeggen. Een uitnodiging zal ik niet zo snel vergeten :-) maar weet ook dat ze wat unhappy is op dit moment, dus het is haar vergeven :-)
Hoi Miran, welkom terug!
quote:Erykah schreef op 10 maart 2009 @ 18:36:

Miran...Badman was mijn date maar inmiddels exit. Inderdaad Xenia het is een heel weird verhaal. Lijkt wel of hij niet helemaal spoort, en ik ken hem al wat langer natuurlijk maar dit is wel heel raar. Voel me er niet kut onder hoor, maar ben meer heel heel erg verbaasd dat hij denkt zo met iemand om te kunnen gaan??

En leuk dat je collega meegaat Xen...je druk gemaakt om niets dus?Als je de verbazing weer voorbij bent, dan rest niets anders dan medelijden over zijn gedrag en ben je blij dat het niet tot een relatie (in wat voor vorm dan ook) heeft geleid. Ik zou ook niet meer bellen; je bereikt er geen ruk mee volgens mij en doet jezelf er alleen maar pijn mee.
Ja, maar jullie hebben elkaar nog maar 1x gezien toch? dat is meer mijn verbazing, naast het feit dat WM volgens mij zwemt in de vriendinnetjes en dan met iemand van het forum op vakantie gaat...niet lullig t.o.v. jou bedoeld, maar ik ben gewoon verbaasd thats all.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven