‘Dat doet ie normaal nooit!’

29-07-2018 10:27 780 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zal je gebeuren. Ben je lekker aan het wandelen, ontsnappen er twee van die agressieve k*thonden en lig je minimaal anderhalve week in t ziekenhuis.
https://www.ad.nl/binnenland/echtpaar-o ... ~a790c04a/
Vriendelijk.
VivaVivienne schreef:
04-08-2018 22:20
Ach ach, na je uitspraak in je OP van 'agressieve k*thonden' wil je gaan beweren dat je wel van honden houd? Right.
Je wordt steeds grappiger
Vriendelijk.
miekemv schreef:
04-08-2018 22:25
Daar heb je zeer zeker een punt.
Iets zegt me dat jij ook niet zo van honden houd.. prima hoor, maar laat die beesten dan gewoon met rust in plaats van ze te demoniseren zoals to doet.
patatjedubbelmayo schreef:
04-08-2018 22:30
Je wordt steeds grappiger
Laatst kwam ik twee van die agressieve kut kinderen tegen. Maar verder houd ik wel van kinderen hoor!
Zo kom jij over :thumbsup:
De to is inderdaad een intolerante hondenhaatster. Vreselijke mensen zijn dat. Mensen die dieren haten.
En haar haat wil zij verspreiden en doorgeven aan haar kinderen. Dat is gewoon walgelijk.

En als ze honden zou kennen, dan wist ze dat honden de meest genereuze en innemende wezens zijn die er bestaan. Ik weet dat. Ik ben er mee opgegroeid. Ik leef al heel lang met ze samen. Het zijn engeltjes.
Ik heb absoluut geen hekel aan honden. Ze komen vaak gezellig (en door eigenaar en mijzelf aangemoedigd) op me af en in de buurt heb ik een paar vaste knuffelhonden. Ik ben gek op ze. Behalve op die die ik niet kan peilen. Nerveuze, agressieve honden met raar gedrag, daar kan ik niets mee. Ik wil dan kunnen vertrouwen op de eigenaar die ervoor zorgt dat de hond niet aanvalt. Dat is alles.
Het is heel makkelijk om mij dan als hondenhater weg te zetten, maar dat is pertinent onjuist.
iones schreef:
04-08-2018 22:26
Niet helemaal. Goed lezen. Ze wil de angst van het kind in stand houden door het te voeden dmv troost. Dát is precies wat ze doet.

Maar een kind hoeft niet getroost te worden als er niets aan de hand is. En dat is wat je je kind moet leren: er is niets aan de hand, je hoeft niet bang te zijn.
Ze wil helemaal geen angst in stand houden omdat er geen angst is. Ze heeft haar kind altijd wel getroost wanneer ie bang was. And guess what, zoon zit op dit moment op n boot met vrienden van ons en twee uit de kluiten gewassen New Foundlanders en een Landseer.
Vriendelijk.
vrouwjagersma schreef:
04-08-2018 22:35
Ik heb absoluut geen hekel aan honden. Ze komen vaak gezellig (en door eigenaar en mijzelf aangemoedigd) op me af en in de buurt heb ik een paar vaste knuffelhonden. Ik ben gek op ze. Behalve op die die ik niet kan peilen. Nerveuze, agressieve honden met raar gedrag, daar kan ik niets mee. Ik wil dan kunnen vertrouwen op de eigenaar die ervoor zorgt dat de hond niet aanvalt. Dat is alles.
Het is heel makkelijk om mij dan als hondenhater weg te zetten, maar dat is pertinent onjuist.
Jij bent de TO toch niet?
Honden die nerveus zijn, zijn veelal niet opgevoed en weten niet waar hun plek is in de rangorde. Ze verleggen daarom steeds hun grens om er achter te komen, nemen de hoogste rang over. Maar hun eigenaren laten ze, er zijn geen grenzen. En dan escaleert het op een dag. Het maakt ze onberekenbaar. Maar ze zijn feitelijk zo gemaakt door de mens.

Veel mensen zouden geen hond moeten hebben.
VivaVivienne schreef:
04-08-2018 22:28
Ga je nog uitleg geven op die rare vliegtuig 'berekening' van je of niet?
Wat is daar raar aan? Die 150000 beten per jaar is algemeen bekend. Daarvan is 20% een buitenstaander, een passant.

En het aantal gebeten en doodgebeten honden is slechts topje ijsberg van wat officieel bekend is. Om zelf gebeten te worden ben ik niet van gecharmeerd zacht uitgedrukt maar je moet al helemaal niet aan mijn hond komen.
VivaVivienne schreef:
04-08-2018 22:30
Iets zegt me dat jij ook niet zo van honden houd.. prima hoor, maar laat die beesten dan gewoon met rust in plaats van ze te demoniseren zoals to doet.
Ik houd niet van alle honden. En niet voor me nadenken aub dat kan ik prima zelf.
iones schreef:
04-08-2018 22:37
Jij bent de TO toch niet?
Honden die nerveus zijn, zijn veelal niet opgevoed en weten niet waar hun plek is in de rangorde. Ze verleggen daarom steeds hun grens om er achter te komen, nemen de hoogste rang over. Maar hun eigenaren laten ze, er zijn geen grenzen. En dan escaleert het op een dag. Het maakt ze onberekenbaar. Maar ze zijn feitelijk zo gemaakt door de mens.

Veel mensen zouden geen hond moeten hebben.
Gisteren noemde iemand anders die hier reageerde me nog een hondenhater. Blijkbaar is dat wat men denkt dan. Net vond iemand het nog stom dat ik vond dat hondenbeten niet per se de schuld van de gebetene zijn.

Verder ben ik het met je eens.
vrouwjagersma schreef:
04-08-2018 22:35
Precies dat. Ik ben opgegroeid met heel veel honden om me heen. En hun eigenaren vertrouw ik volkomen. Temeer omdat zij weten dat geen enkel dier 100% te vertrouwen is.
Dat maakt hen geen hondenhaters en mij ook niet.
Vriendelijk.
04-08-2018 22:42
Precies dat. Ik ben opgegroeid met heel veel honden om me heen. En hun eigenaren vertrouw ik volkomen. Temeer omdat zij weten dat geen enkel dier 100% te vertrouwen is.
Mensen gelukkig wel ;-)
Weet jij welk dier het meest onbetrouwbaar is? Dat is de mens! Qua betrouwbaarheid mogen wij mensen een voorbeeld nemen aan dieren!

miekemv schreef:
04-08-2018 22:40
Ik houd niet van alle honden. En niet voor me nadenken aub dat kan ik prima zelf.
Ik weet dat jij niet van alle honden houdt. En ik denk ook dat jij meer een kattenmens bent.

Ik hou wel van alle honden, maar dat wil niet zeggen dat ik honden niet onopgevoed kan vinden of ongeschikt voor de maatschappij.
iones schreef:
04-08-2018 22:50
Weet jij welk dier het meest onbetrouwbaar is? Dat is de mens! Qua betrouwbaarheid mogen wij mensen een voorbeeld nemen aan dieren!
Nou dat ben ik niet met je eens.

Er zijn heel veel dieren die ik niet vertrouw. Of ze er nou lief uitzien of niet.
Simpelweg omdat het een dier is en die zijn instinct volgt.
Och dear, krijgen we de ‘toen ik de mensen leerde kennen ging ik van dieren houden’ speech :rofl:
Vriendelijk.
Yasna schreef:
04-08-2018 22:52
Nou dat ben ik niet met je eens.

Er zijn heel veel dieren die ik niet vertrouw. Of ze er nou lief uitzien of niet.
Simpelweg omdat het een dier is en die zijn instinct volgt.
Als een dier zijn instinct volgt is hij toch betrouwbaar? Want dan weet je toch wat hij gaat doen?

Een dier heeft geen dubbele agenda. Een mens wel. Dat is het enige dier met een dubbele agenda.

Dus ook al ben je het niet eens, jouw redenering loopt mank.

En dan nog iets... .mensen zijn ook dieren met instinct. Veel meer dan we zelf erg in hebben. Maar dat is niet het geen wat ze onbetrouwbaar maakt. Net zo min als bij dieren.
04-08-2018 22:54
Och dear, krijgen we de ‘toen ik de mensen leerde kennen ging ik van dieren houden’ speech :rofl:
Dat had je dus mis!
Ik had het niet mis want die preek had je al gegeven.
Vriendelijk.
Maarre hoe zit dat nou ook al weer met mijn angst voor honden die ik op mijn kind heb overgedragen?
Vriendelijk.
04-08-2018 22:58
Ik had het niet mis want die preek had je al gegeven.
O ja? Waar dan? Ik heb niet zitten preken. Wat een rare manier van discussiëren heb jij. Je argumenten zijn duidelijk op. Maar dat waren ze een tijdje terug al. En dan ga je een beetje zitten blaten met die lachsmiley erbij. Tsja..... als je niets beters weet...
iones schreef:
04-08-2018 23:01
O ja? Waar dan? Ik heb niet zitten preken. Wat een rare manier van discussiëren heb jij. Je argumenten zijn duidelijk op. Maar dat waren ze een tijdje terug al. En dan ga je een beetje zitten blaten met die lachsmiley erbij. Tsja..... als je niets beters weet...
Lees jezelf ff terug.
Vriendelijk.
Wat is eigenlijk je doel van dit topic starten?????
04-08-2018 22:36
Ze wil helemaal geen angst in stand houden omdat er geen angst is. Ze heeft haar kind altijd wel getroost wanneer ie bang was. And guess what, zoon zit op dit moment op n boot met vrienden van ons en twee uit de kluiten gewassen New Foundlanders en een Landseer.
Ach wauw, fantastisch!! Wat ben je toch een stoer mens, wil je een sticker?
VivaVivienne schreef:
04-08-2018 23:09
Wat is eigenlijk je doel van dit topic starten?????
Alle honden de wereld uit helpen natuurlijk duhuh
Vriendelijk.
04-08-2018 23:09
Alle honden de wereld uit helpen natuurlijk duhuh
En nu een serieus antwoord of heb je die niet? Als rasechte hondenliefhebber.
VivaVivienne schreef:
04-08-2018 23:10
En nu een serieus antwoord of heb je die niet? Als rasechte hondenliefhebber.
Na al die achterlijke opmerkingen over mij verwacht je echt dat ik serieus op jouw vraag in ga?
Vriendelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven