Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 10 maart 2009 om 19:43
dinsdag 10 maart 2009 om 19:47
dinsdag 10 maart 2009 om 19:57
dinsdag 10 maart 2009 om 19:58
Ha die Miran, welcome! (ken je me nog?!!)
Xen, goed dat je t aan collega hebt gevraagd, sommigen hebben gewoon heul veul/teveel aan hun hoofd. Maar leuk dat jullie gaan.
Trouwens wanneer ga je weer koor proefdraaien?
Tja, wat moet je zeggen over dat 2 forummers op vakantie gaan?..
Leuk dat het kan en ze moeten lekker gaan genieten!
Over girlsnightout, helaas ben ik er niet bij. Heb nog behoefte om gewoon Wuzzie te blijven, time will tell 4 future....
De rest, HAAIII&ZWAAII
Xen, goed dat je t aan collega hebt gevraagd, sommigen hebben gewoon heul veul/teveel aan hun hoofd. Maar leuk dat jullie gaan.
Trouwens wanneer ga je weer koor proefdraaien?
Tja, wat moet je zeggen over dat 2 forummers op vakantie gaan?..
Leuk dat het kan en ze moeten lekker gaan genieten!
Over girlsnightout, helaas ben ik er niet bij. Heb nog behoefte om gewoon Wuzzie te blijven, time will tell 4 future....
De rest, HAAIII&ZWAAII
dinsdag 10 maart 2009 om 20:03
Rectificatie! ik zeg niet dat 2 forummers niet op vakantie kunnen! is alleen maar leuk als mensen via dit forum elkaar vinden. Ben alleen verbaasd dat het gaat om 2 mensen die elkaar maar 1 gezien hebben en dat WM geen vriend/in heeft om op vakantie te gaan. Thats it!
Hai Wuzz, morgen Xfactor auditie!
met jou ok?
Hai Wuzz, morgen Xfactor auditie!
met jou ok?
dinsdag 10 maart 2009 om 20:06
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 20:00:
Nou, ik zit meestal niet naakt aan de koffie....jij wel?
Naar de sauna gaan is in principe bedoeld om je te ontspannen, je drinkt/eet wat, je kletst wat en iedereen is gelijk wat dat betreft. Ik ga niet gelijk naar een date z'n piel zitten staren of ik ga niet met mn tieten lopen zwaaien, sex in de sauna is uit den boze. Dat is in de verste verte de bedoeling niet.
Waarom niet naar de sauna zou ik zeggen? Maar misschien ben ik daar weer te makkelijk in.
Nou, ik zit meestal niet naakt aan de koffie....jij wel?

Naar de sauna gaan is in principe bedoeld om je te ontspannen, je drinkt/eet wat, je kletst wat en iedereen is gelijk wat dat betreft. Ik ga niet gelijk naar een date z'n piel zitten staren of ik ga niet met mn tieten lopen zwaaien, sex in de sauna is uit den boze. Dat is in de verste verte de bedoeling niet.
Waarom niet naar de sauna zou ik zeggen? Maar misschien ben ik daar weer te makkelijk in.

dinsdag 10 maart 2009 om 20:11
Ik snap het idee sauna wel Appel, snap alleen niet dat je op een 1e date (er vanuit gaande dat je iets serieus wilt met die man) daar naar toe gaat. Een 1e date is ook kwestie van aftasten (geesteljk en lichamelijk) en je gaat me niet vertellen dat je alleen maar in zn mooie blauwe ogen gekeken hebt.
En als het zo a-sexueel is in een sauna, waarom zoen je daar dan wel?
En als het zo a-sexueel is in een sauna, waarom zoen je daar dan wel?
dinsdag 10 maart 2009 om 20:11
Xen, zen zen....
Watsegebeurd, je bent itchy?
Ik zeg nergens dat jij zei bla bla bla
Xen, heul eerlijk?! Zal mij worst wezen, tis hun leven. Ze hebben allebei heel lang vakantie vanwege hun beroep, ze voelen dat het kan. Ze moeten het nog uitvogelen. Dan vindt Wuzzie het prima! (voorzover het toe doet)
Watsegebeurd, je bent itchy?
Ik zeg nergens dat jij zei bla bla bla
Xen, heul eerlijk?! Zal mij worst wezen, tis hun leven. Ze hebben allebei heel lang vakantie vanwege hun beroep, ze voelen dat het kan. Ze moeten het nog uitvogelen. Dan vindt Wuzzie het prima! (voorzover het toe doet)