Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Q hoort bij het meubilair hier
Is goed Erykah
Appel geen idee of hij komt eten hehe.. Ik heb GRP nog niet gevraagd voor een vervolgdate.. Het is duidelijk dat ie een bezig bijtje is..
Appel! hoe was het hoe was het hoe was het? ik sta op springen! (story of my life zo langzamerhand :-)
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 19:27:

Appel! hoe was het hoe was het hoe was het? ik sta op springen! (story of my life zo langzamerhand :-)
Date was heel leuk en een leuke klik hadden we. Leuk zitten kletsen...en gezoend in het zwembad

Ik heb je advies om niet naar de sauna te gaan volledig in de wind geslagen Xen
tjeetje Appel...nou leuk! Vervolg denk je?
Jawel, hij komt een keer eten...heb ik al gevraagd!

Ik laat het op advies van Erykah maar over me heen komen. Ben altijd zo'n twijfelkont na zo'n date. Vind hij mij echt leuk en niet alleen voor de 'leuk' en wat gaat er verder gebeuren...vragen vragen
quote:appeltje72 schreef op 10 maart 2009 @ 19:34:

Date was heel leuk en een leuke klik hadden we. Leuk zitten kletsen...en gezoend in het zwembad

Ik heb je advies om niet naar de sauna te gaan volledig in de wind geslagen Xen Leuk!! Goed bezig. En ja...sauna is heerlijk. Gelijk heb je.
[quote]Vleermuis28 schreef op 10 maart 2009 @ 18:23:

Nee snowboard man is over .. dat was met carnaval heur .. Gut hoe lang ben je weggeweest ? quote]

Maar je hebt wel met hem carnaval gevierd met je vriendin toch?

Heb je je misdragen daar?
Sorry Appel,noem mij maar preuts of ouderwets, maar als je op 1e date naar sauna gaat zit t er toch dik in dat t alleen voor de leuk is?
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 19:53:

Sorry Appel,noem mij maar preuts of ouderwets, maar als je op 1e date naar sauna gaat zit t er toch dik in dat t alleen voor de leuk is?Hij had anders ook wel gewoon op de koffie gekomen hoor is dat minder voor de 'leuk'?
Ha die Miran, welcome! (ken je me nog?!!)

Xen, goed dat je t aan collega hebt gevraagd, sommigen hebben gewoon heul veul/teveel aan hun hoofd. Maar leuk dat jullie gaan.

Trouwens wanneer ga je weer koor proefdraaien?

Tja, wat moet je zeggen over dat 2 forummers op vakantie gaan?..

Leuk dat het kan en ze moeten lekker gaan genieten!

Over girlsnightout, helaas ben ik er niet bij. Heb nog behoefte om gewoon Wuzzie te blijven, time will tell 4 future....

De rest, HAAIII&ZWAAII
Nou, ik zit meestal niet naakt aan de koffie....jij wel? :-)
Rectificatie! ik zeg niet dat 2 forummers niet op vakantie kunnen! is alleen maar leuk als mensen via dit forum elkaar vinden. Ben alleen verbaasd dat het gaat om 2 mensen die elkaar maar 1 gezien hebben en dat WM geen vriend/in heeft om op vakantie te gaan. Thats it!

Hai Wuzz, morgen Xfactor auditie!

met jou ok?
Appeltje 2e date zit er in dusse geen zorgen ..

Je bent al verder dan ik

Ik moet hem nog vragen voor een 2e date, maar geloof dat ik mij ook geen zorgen hoef te maken..
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 20:00:

Nou, ik zit meestal niet naakt aan de koffie....jij wel? :-)

Naar de sauna gaan is in principe bedoeld om je te ontspannen, je drinkt/eet wat, je kletst wat en iedereen is gelijk wat dat betreft. Ik ga niet gelijk naar een date z'n piel zitten staren of ik ga niet met mn tieten lopen zwaaien, sex in de sauna is uit den boze. Dat is in de verste verte de bedoeling niet.

Waarom niet naar de sauna zou ik zeggen? Maar misschien ben ik daar weer te makkelijk in.
Grinnik, spannend hoor Appel en Vleer!

Ga je Xfactor auditie doen Wuz??
Appeltje je hebt toch wel stiekem naar zijn piemel gekeken ? dat zou ik wel doen namelijk
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 20:00:

Nou, ik zit meestal niet naakt aan de koffie....jij wel? :-)ik hou niet eens van koffie
Ik snap het idee sauna wel Appel, snap alleen niet dat je op een 1e date (er vanuit gaande dat je iets serieus wilt met die man) daar naar toe gaat. Een 1e date is ook kwestie van aftasten (geesteljk en lichamelijk) en je gaat me niet vertellen dat je alleen maar in zn mooie blauwe ogen gekeken hebt.

En als het zo a-sexueel is in een sauna, waarom zoen je daar dan wel?
Xen, zen zen....

Watsegebeurd, je bent itchy?

Ik zeg nergens dat jij zei bla bla bla

Xen, heul eerlijk?! Zal mij worst wezen, tis hun leven. Ze hebben allebei heel lang vakantie vanwege hun beroep, ze voelen dat het kan. Ze moeten het nog uitvogelen. Dan vindt Wuzzie het prima! (voorzover het toe doet)
quote:Vleermuis28 schreef op 10 maart 2009 @ 20:08:

Appeltje je hebt toch wel stiekem naar zijn piemel gekeken ? dat zou ik wel doen namelijk pssssst...niet verder vertellen, maar ik had mn rolmaat meegenomen...
Nee MP,

Xen gaat morgen proefdraaien bij een ander koor, meer....hoe was het alweer Xen. Daarom dat van Xfactor
Die rectificatie was ook niet zo zeer voor jou bedoeld hoor Wuzz, maar in het algemeen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven