Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)
zondag 15 juli 2018 om 20:53
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom!
Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank
Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
| Naam | NOD | Ronde | age v/m | Bijzonderheden |
| Pocassie | 3-1 | 7 | 31/33 | 2e kindje |
| Burg23 | 5-1 | 3 | 32/31 | 1e kindje |
| Mommywensje3 | 5-1 | 3 | 29/29 | 28 Aug implanon verwijderd! Ronde 3 |
| Maya88 | 10-1 | 11 | 30/32 | Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen. |
| Vlindertjezs | 15-1 | 33 | 28/35 | IUI ronde 3 |
| Starsuus | 21-1 | 6 | 34/48 | Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje. |
| Lynn83 | 21-1 | 14 | 35/30 | 1 IUI gehad, feb 2019 weer verder |
| Florazon | 27-1 | 4 | 28/32 | 1e kindje, mk oktober bij 6.4 |
| Tb84 | ? | 27 | 33/34 | November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje. |
| Anoniempje10 | ? | ... | ... | x |
| DE1987 | ? | 2 | 31/38 | geen |
| Troela89 | ? | 4 | 29/34 | diabetes type 1, 2de kindje |
| Luna-87 | ? | 5 | 31/34 | 1ste kindje |
| Cactus11 | ? | 12 | 32/30 | huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek |
| Pindaeter | ? | 13 | 28/30 | x |
| Mies22 | ? | 12 | 28/33 | 1e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt |
| arcticfox1 | ? | ? | 27/36 | eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts |
| Mel-K | |
| Moosforhappines1988 | |
| Deborah30 | |
| Koetjesenkalfjes | |
| Stippeltjesbehang |
| KoekoekK |
| Ijs_monster |
| Nijn-tje |
| *FRozen_Star* |
| Diamantje123 |
| DEM89 |
| Leeuw32 |
| LaChouffe |
| Kikivermeer |
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
maandag 6 augustus 2018 om 10:18
@koekkoek, zou voor zekerheid toch nog even doortesten, door ma kan die ook juist weer eerder zijn geweest, daardoor je lijf echt wat van slag kan zijn.
Ik hoop dat je hem echt nog vindt!
@leeuw, wat vervelend dat je zo misselijk bent en zo moe bent.
Toch de mogelijkheid dat je wel zwanger kan zijn?
@stippel, wat spannend! Dat klinken als goede symptomen. Ga je voor je nod testen?
Inderdaad blij dat mn ei is gevonden. Vandaag nog een knaltest, dus vanavond nog even ons best doen.
Zsa, ondanks de teleurstelling wel genoten van je chocola en wijn?
Ik hoop dat je hem echt nog vindt!
@leeuw, wat vervelend dat je zo misselijk bent en zo moe bent.
Toch de mogelijkheid dat je wel zwanger kan zijn?
@stippel, wat spannend! Dat klinken als goede symptomen. Ga je voor je nod testen?
Inderdaad blij dat mn ei is gevonden. Vandaag nog een knaltest, dus vanavond nog even ons best doen.
Zsa, ondanks de teleurstelling wel genoten van je chocola en wijn?
maandag 6 augustus 2018 om 11:33
Jaa spannend stip! En Leeuw wat lastig zo.. althans dat lijkt mij. Hoe is dat voor jou?
Moos fijn dat je knaltesten hebt zeg! Inderdaad maar goed aan de bak dus!
Zsa hoe gaat ie met jou nu?
Ik ben gelukkig weer aan het werk dus wat afleiding van alles; fijn! Maar heb wel drang om straks weer testje te kunnen doen dus blij als ik nieuwe kan halen
Moos fijn dat je knaltesten hebt zeg! Inderdaad maar goed aan de bak dus!
Zsa hoe gaat ie met jou nu?
Ik ben gelukkig weer aan het werk dus wat afleiding van alles; fijn! Maar heb wel drang om straks weer testje te kunnen doen dus blij als ik nieuwe kan halen
maandag 6 augustus 2018 om 12:02
Vervelend dat onzekere Leeuw, symptomen klinken inderdaad wel zwangerschapachtig..
Voor de rest allemaal succes met testen! (ovulatie of zwangerschap, beide wel spannend)
Ik ben vanochtend wat eerder dan mijn verwachtte/bedachte NOD ongesteld geworden! Is de eerste keer sinds stop AC dus ben er ook wel blij mee want nu heb ik een duidelijk startpunt en weet ik tenminste dat mijn cyclus weer op gang gekomen is. Had gister en eergisteren al wat stemmingswisselingen, nu wel te verklaren.
Ga mijn NOD aanpassen naar 4 september. Betekend dat de vruchtbare dagen tijdens onze vakantie zijn dus dat zit wel goed denk ik
Voor de rest allemaal succes met testen! (ovulatie of zwangerschap, beide wel spannend)
Ik ben vanochtend wat eerder dan mijn verwachtte/bedachte NOD ongesteld geworden! Is de eerste keer sinds stop AC dus ben er ook wel blij mee want nu heb ik een duidelijk startpunt en weet ik tenminste dat mijn cyclus weer op gang gekomen is. Had gister en eergisteren al wat stemmingswisselingen, nu wel te verklaren.
Ga mijn NOD aanpassen naar 4 september. Betekend dat de vruchtbare dagen tijdens onze vakantie zijn dus dat zit wel goed denk ik
maandag 6 augustus 2018 om 15:10
Even een update. Zojuist ongesteld geworden, zoals vandaag verwacht. Voel me nu echt Zwaar down en verdrietig. Tip gebruik maar geen ovulatietesten net voor je NOD want zoals je leest zegt dit niets wanneer deze knal positief is. Wij gaan ronde 8 in, wanneer ik terug ben van vakantie ga ok Goed bijlezen hier. Succes allemaal!
maandag 6 augustus 2018 om 15:10
maandag 6 augustus 2018 om 15:30
maandag 6 augustus 2018 om 16:08
Jaa, ‘t gaat wel. Ik ga straks voorstellen om een deze dagen een fles bubbels open te trekken met m’n vriend. Gewoon omdat het kan.. vanavond en morgen zitten we bij het huis met zwembad van familie. Dus even lekker decadent doen en daarna weer positief de stop op de alcohol.
Hebben trouwens ook een fles alcoholvrije bubbels gekocht.. Viberty van de appie. Iemand wel eens geprobeerd?
Ik voel me wel echt heel slecht. Gewoon weer zo’n ziek gevoel.. lijkt echt veel verschil te zijn met of zonder hormonen ongesteld zijn. Het was ook echt ineens.. dik doorgelekt. Sorry als dat iets te veel informatie is.
Hebben trouwens ook een fles alcoholvrije bubbels gekocht.. Viberty van de appie. Iemand wel eens geprobeerd?
Ik voel me wel echt heel slecht. Gewoon weer zo’n ziek gevoel.. lijkt echt veel verschil te zijn met of zonder hormonen ongesteld zijn. Het was ook echt ineens.. dik doorgelekt. Sorry als dat iets te veel informatie is.
maandag 6 augustus 2018 om 16:17
Weet iemand andere oorzaken dan hcg waardoor mn test zo kan kleuren? Ik heb voor morgen een afspraak bij de ha gemaakt al trouwens.
anoniem_64ce27029005a wijzigde dit bericht op 06-08-2018 16:43
Reden: Even wat liever weggezet.
Reden: Even wat liever weggezet.
4.30% gewijzigd
maandag 6 augustus 2018 om 16:33
Waarom zo tekeer gaan als je een positieve test hebt? Lijkt mij goed nieuws toch? Gefeliciteerd!Skippykoe schreef: ↑06-08-2018 16:17Fuck hoeren zooi.. kutlijf echt.. ik upload zo ff een foto want sla mij maar lek, mn test is heel licht positief. Na een serieus heftige menstruatie van 21 tm 27 juli. Heb in totaal een dikke 2 weken gebloed. Oud/nieuw/oud bloed. 29 juli door de huisarts in middag urine een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.
Weet iemand andere oorzaken dan hcg waardoor mn test zo kan kleuren? Ik heb voor morgen een afspraak bij de ha gemaakt al trouwens.
maandag 6 augustus 2018 om 16:41
Sorry je hebt gelijkStippeltjesbehang schreef: ↑06-08-2018 16:33Waarom zo tekeer gaan als je een positieve test hebt? Lijkt mij goed nieuws toch? Gefeliciteerd!
Ik ben heel bang dat het gezien de timing van de test tov menstruatie niet klopt en dalijk weer fout is.
maandag 6 augustus 2018 om 16:49
maandag 6 augustus 2018 om 16:50
Kan me voorstellen dat je er van schrikt hoor! Wat is de reden dat je een test hebt gedaan als je net een heftige menstruatie hebt gehad?Skippykoe schreef: ↑06-08-2018 16:41Sorry je hebt gelijkik begrijp het gewoon echt niet.. ik ben heel heftig ongesteld geweest, en een test bij de ha was negatief.. ik zal even mn post wat vriendelijker maken.
Ik ben heel bang dat het gezien de timing van de test tov menstruatie niet klopt en dalijk weer fout is.
maandag 6 augustus 2018 om 16:51
Skippy die is echt heel positief idd! Gefeliciteerd
snap wel je frustratie tov menstruatie, maar toch!
DEM wat naar en heftig zeg. Snap wel dat je even flesje open wilt trekken en relaxen voor je weer verder gaat! Groot gelijk ook..
Cactus ook voor jou enorm naar
Stippel spannend!
Moos; zou idd kunnen dat m’n eisprong eerder was. Ik denk zelf dat het wel ergens afgelopen dagen is geweest, want had daarbij passende krampen en gevoelig in onderbuik; maar gek is het allemaal wel met die testen.. internet staat gelukkig vol met dit soort verhalen dat de streep niet zo donker wordt als de controlestreep dus voor nu hou ik dat maar even aan.. we zien het allemaal wel, gek genoeg voel ik me redelijk nuchter, kan er toch niks aan doen..
DEM wat naar en heftig zeg. Snap wel dat je even flesje open wilt trekken en relaxen voor je weer verder gaat! Groot gelijk ook..
Cactus ook voor jou enorm naar
Stippel spannend!
Moos; zou idd kunnen dat m’n eisprong eerder was. Ik denk zelf dat het wel ergens afgelopen dagen is geweest, want had daarbij passende krampen en gevoelig in onderbuik; maar gek is het allemaal wel met die testen.. internet staat gelukkig vol met dit soort verhalen dat de streep niet zo donker wordt als de controlestreep dus voor nu hou ik dat maar even aan.. we zien het allemaal wel, gek genoeg voel ik me redelijk nuchter, kan er toch niks aan doen..
maandag 6 augustus 2018 om 16:56