Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Ik zeg het al tijdens de date.
Robinson schreef:
05-08-2018 22:41
Ik had net een date. Echt aardige jongen maar ik voelde geen klik verder. Soms had ik ook een beetje twijfels of dat hij wel op vrouwen viel ofzo..
Als vrienden zouden we denk ik wel goed kunnen vinden, maar mn gevoel zegt nu nee. En wil meer op mn gevoel gaan vertrouwen :)
Hmm, net al een berichtje binnen dat hij het super leuk vond en dat we snel nog maar eens moesten afspreken.
Hoe snel laten jullie weten als er vanaf jullie kant niet echt een vervolg inzit met date intenties?
zo snel mogelijk!

ik vraag bij het afscheid al hoe het zit. echt letterlijk "wil jíj nog een keer afspreken?".
maar, als ik die vraag moet stellen, weet ik al dat 'de klik' er niet is.
want als het klikt en je vindt elkaar leuk, dan wéét je al dat die volgende date er wel gaat komen.

ik check even mn rijtje: -romantische interesse?, erotische interesse?, vriendschappelijke interesse? zin in nog een date? bij 4 x nee is het wel duidelijk.

en idd, luister naar je gevoel - hoe eng of moeilijk dat soms ook lijkt.

overigens, ik laat het liever niet 'hangen'. ik zeg ook wel eens een dag of wat ná de date dat het voor mij ophoudt wegens te weinig interesse. maar ik meld het wel dat ik niks meer wil. dat past nml bij mijn persoon.
kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Koffiekopjes schreef:
06-08-2018 00:06
Ik zeg het al tijdens de date.

Ik ook. Ik weet t eigenlijk altijd al heel snel dat t m niet wordt.
Daisy83 schreef:
05-08-2018 18:20
Ywtje ik denk dat wij nog wel eens vergeten dat mannen ook onzeker kunnen zijn, of misschien ook niet willen afschrikken door gelijk te happig over te komen. Heb je de afgelopen dagen dagelijks app contact met hem gehad? Wie weet hoor je dan vanavond nog wel wat!
Mijn date staat donderdag, spannend!
Klopt ja. Heb hem gisteren nog gesproken, mijn initiatief toch wel. Maar super lief berichtje gekregen en vrijdag zien we elkaar weer. Heerlijk!

Ah spannend ja, ben benieuwd.
Wat heerlijk ook om te lezen YW! T kriebelt zo mn telefoon uit :p

Ik heb donderdag een date en (wss) vrijdag ook..met een andere dan wel :biggrin:
Ywtje: dat klinkt goed! Veel plezier alvast!

Ik heb hem vanochtend een berichtje gestuurd, dat ik de chemie miste tussen ons van mijn kant. Hij was het daar wel mee eens zei hij en dat hij datzelfde had. We konden verder wel echt heel gezellig kletsen en op vriendschappelijk vlak zou er misschien wel wat uit kunnen komen. Hij stelt voor om nog eens af te spreken met die intenties.
Super ywtje, dat ziet er goed uit :cheer:

Depster spannend, twee nog wel! Lukt mij nooit mijn aandacht/interesse te spreiden haha. Maar denk wel dat het helpt er wat relaxter in te staan als je meerdere dingen tegelijk hebt lopen. Veel plezier in ieder geval!

Robinson, fijn toch dat dat gelijk uitgesproken is nu. En een leuke vriendschap is nooit weg!
Wat leuk al die dates in het vooruitzicht!
Hopelijk met een leuke klik allemaal.
Het valt me op dat veel tindermannen opeens 'neggen', een term uit de sneue pick upcultuur. Heel bizar. Hoe vaak ik al niet rare dingen hoor als 'je durft niet' ' je bent zeker te verlegen' etc.

Ook denken ze dat ik meteen met ze wil afspreken ( ik heb al plannen, alsof ik de hele week op jou zit te wachten) en vaak denken ze ook dat ik meteen bij mij/hem thuis kom...

Ik trek al jaren hufters aan maar deze types leggen het er wel heel erg bovenop
Positieve vibes hier lees ik, superleuk!
@Depster: succes met je 2 dates, goed bezig! Haha

Korte update van mijn kant: date en ik kregen elkaar niet uit onze gedachten, na een week hielden we het niet meer vol en is hij naar me toe gekomen. Geen druk meer op de ketel en simpelweg enorm genieten van elkaar en het moment. Voelt heel fijn voor ons allebei.
Nah ja Delila :-D Is hij uit zichzelf gekomen??
Wat heerlijk meid, geniet :love:
Haha ja, voelt heel erg fijn! :flirting:
Ook fijn om jouw positieve verhaal te lezen!
ywtje, Wat heerlijk. Geniet ervan meid!

robinson, goed en netje afgehandeld. Wie weet houd je er leuk vriendschappelijk contact aan over!

Koffiekopje. Ik begrijp werkelijk de helft maar van wat je steeds typt. Je legt verbanden en doet aannames waar ik niks van snap. Ben je nou werkelijk zo snel verontwaardigd over allerlei dingen?
Misschien is tinder gewoon nu even niks voor je? Je komt om mij zo onrustig en gefrustreerd over.

Delila, Fijn!

De man waar ik het mee af heb gekapt wilde toch nog praten. Heb uitgebreid met hem gesproken en hij zei dat hij zich er totaal niet van bewust was, en wil me heel graag nog blijven zien. Ik twijfel, maar heb wel enorm onhandige signalen afgegeven door bij hem te blijven slapen. :facepalm: Lekker handig, Winkje.... Het zal het hete weer wel zijn....Maar dat is natuurlijk niet zo fair van mijn kant, als zo ik twijfel.
Ook wel eerlijk tegen hem uitgesproken vanmorgen, hij zegt dat me heel graag nog wil blijven zien. Ik weet het gewoon niet, ik kijk even hoe het de komend weken loopt, ik wil hem ook niet bezeren. Hij deed nu wel heel erg zijn best om vragen te stellen. Dat waardeer ik wel echt enorm!
Koffiekopjes schreef:
06-08-2018 13:26

Ik trek al jaren hufters aan maar deze types leggen het er wel heel erg bovenop

:HA:
Ik ben gefrustreerd door alle rare opmerkingen die ik krijg
Koffiekopjes schreef:
06-08-2018 16:10
Ik ben gefrustreerd door alle rare opmerkingen die ik krijg
Het ligt natuurlijk altijd aan de ander ;)
Neggen is een term waarbij mannen lullig doen in de hoop dat een vrouw dan gaat werken voor een lieve reactie.
winkje87 schreef:
06-08-2018 16:11
Het ligt natuurlijk altijd aan de ander ;)
Ik gedraag me altijd netjes op de app. Zeg netjes gedag, ga er niet van uit dat de ander meteen kan reageren, maak geen overdreven seksuele opmerkingen alvorens ik uberhaupt al weet met wie ik praat, stel geen domme vragen (ik ben niet Nederlands van origine en krijg altijd de idiote opmerking dat ik goed Nederlands spreek ookal woon ik hiet al meer dan 20 jaar), lees profielen en maak geen rotopmerkingen.
Alle dingen op tindernightmatres op instagram heb ik al eens gehoord.
Koffiekopjes word jij niet heel erg moe van jezelf?
Volgens mij zit je echt totaal niet lekker in je vel. Ga daar eerst aan werken, doe leuke dingen, ga sporten, weet ik het. Doe in elk geval iets aan jouw frustraties. Je krijgt op je pad wat je uitstraalt, iets met energie enzo.

Winkje, kijk het even aan. Hoe word jij normaal verliefd? Ben je van de patsboem, of laten groeien liefde?
Dan is tinder toch misschien niks voor jou? Helemaal niet erg hoor. Maar als het je te veel frustreert, dan houdt het gewoon op. Het belangrijkste is dat je er plezier in hebt. Ik kom dat soort dingen werkelijk nooit tegen.
ywtje schreef:
06-08-2018 16:21
Koffiekopjes word jij niet heel erg moe van jezelf?
Volgens mij zit je echt totaal niet lekker in je vel. Ga daar eerst aan werken, doe leuke dingen, ga sporten, weet ik het. Doe in elk geval iets aan jouw frustraties. Je krijgt op je pad wat je uitstraalt, iets met energie enzo.

Winkje, kijk het even aan. Hoe word jij normaal verliefd? Ben je van de patsboem, of laten groeien liefde?
Ik heb nooit patsboem, maar ik ga me wel hechten na verloop van tijd, en dat groeit dan uit in verliefdheid, maar daar gaan vaak maanden overheen.
winkje87 wijzigde dit bericht op 06-08-2018 16:27
0.00% gewijzigd
winkje87 schreef:
06-08-2018 16:24
Ik heb nooit patsboem, maar ik ga me wel hechten na verloop van tijd, en dat groeit dan uit in verliefdheid, maar daar gaan vaak maanden overheen.
Dan zeker een kans geven en even genieten. Hij doet z'n best. Jij vindt hem aantrekkelijk neem ik aan?
ywtje schreef:
06-08-2018 16:26
Dan zeker een kans geven en even genieten. Hij doet z'n best. Jij vindt hem aantrekkelijk neem ik aan?
Jazeker! Maar hij is dus wel erg terughoudend van aard. Ik heb me in het verleden ook wel eens 'gehecht' aan mannen die niet goed bij me paste, of onbereikbaar waren. Dat wil ik zien te voorkomen tegenwoordig. Ik ben wat kritischer over met wie ik een langere tijd omga.
winkje87 schreef:
06-08-2018 16:28
Jazeker! Maar hij is dus wel erg terughoudend van aard. Ik heb me in het verleden ook wel eens 'gehecht' aan mannen die niet goed bij me paste, of onbereikbaar waren. Dat wil ik zien te voorkomen tegenwoordig. Ik ben wat kritischer over met wie ik een langere tijd omga.
Daar heb je nu toch voldoende intuïtie voor lijkt me? Je wilt het niet meer, dus volg je gevoel. Zou hij zo'n type kunnen zijn, dan kap je het af :)
Onbereikbaar lijkt hij in elk geval niet te zijn. En of hij past, dat moet de tijd uitwijzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven