Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
woensdag 8 augustus 2018 om 14:04
Ben jij stiekem gewoon geen troll koffie?
Anyhow, ik zit dus friends te kijken.. daar vinden ze om de haverklap dates. Daar lijken ze ook overal makkelijk mensen op een date te kunnen vragen.. (ja ja ik ben mij bewust van r feit dat t een serie is)
Maar zou t nou echt zoveel makkelijker gaan in Amerika? Nou gaat het daten daar volgens mij wel anders... of ik kijk gewoon te veel Netflix
Anyhow, ik zit dus friends te kijken.. daar vinden ze om de haverklap dates. Daar lijken ze ook overal makkelijk mensen op een date te kunnen vragen.. (ja ja ik ben mij bewust van r feit dat t een serie is)
Maar zou t nou echt zoveel makkelijker gaan in Amerika? Nou gaat het daten daar volgens mij wel anders... of ik kijk gewoon te veel Netflix
woensdag 8 augustus 2018 om 14:10
Haha Depster, had jij niet twee dates staan deze week? 
Ik deel je gevoel wel over Amerika en daten, naar mijn idee vragen mannen vrouwen daar veel sneller en vaker officieel 'op date'.
Ik ben zelf ook zo old skool (of Amerikaans?) en wil als vrouw op date gevraagd worden. Net als dat ik gezoend wil worden en zelf nooit zou beginnen. In Nederland lijken veel mensen vooral gelijkwaardigheid en gelijkheid te verwarren. Ik vind mannelijke mannen rete aantrekkelijk en ja, daar hoort imo initiatief nemen bij.
Ik deel je gevoel wel over Amerika en daten, naar mijn idee vragen mannen vrouwen daar veel sneller en vaker officieel 'op date'.
Ik ben zelf ook zo old skool (of Amerikaans?) en wil als vrouw op date gevraagd worden. Net als dat ik gezoend wil worden en zelf nooit zou beginnen. In Nederland lijken veel mensen vooral gelijkwaardigheid en gelijkheid te verwarren. Ik vind mannelijke mannen rete aantrekkelijk en ja, daar hoort imo initiatief nemen bij.
woensdag 8 augustus 2018 om 14:12
Come on, jij zegt het aan de mannen op straat te kunnen zien dat ze HBO zijn. Doe ff normaal.Koffiekopjes schreef: ↑08-08-2018 14:08Nee. Is het zo raar dat je mensen uit het eigen milieu wil daten dan?
woensdag 8 augustus 2018 om 16:36
Het percentage singles neemt vanaf 26/27 wel een duikvlucht inderdaad, daar heb je een punt. Heb je wel eens naar leuke NMLK-events of gelijkaardig gekeken? Dat vind ik persoonlijk nog best wel een leuke manier om in ieder geval met mensen buiten je eigen cirkel in contact te komen.Koffiekopjes schreef: ↑08-08-2018 13:16Ben ik helaas niet. In mijn stad is alleen een hbo en dat zie je ook af aan de mannen op straat. Op het werk is iedereen bezet. Toen ik studeerde kwam ik veel aantrekkelijke mannen tegen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
woensdag 8 augustus 2018 om 17:31
De mannen die hier rondlopen zijn meerendeels tattoo Sjonnies met stekels en gouden kettingen. Vaak nog een plat accent. Die zie je niet op de uni hoor.
anoniem_370967 wijzigde dit bericht op 08-08-2018 17:36
4.23% gewijzigd
woensdag 8 augustus 2018 om 17:34
Ik heb niet echt behoefte om daar heen te gaan om een man te zoeken. Dat is zo geforceerd. Tinder is vrijblijvender.kantlijn schreef: ↑08-08-2018 16:36Het percentage singles neemt vanaf 26/27 wel een duikvlucht inderdaad, daar heb je een punt. Heb je wel eens naar leuke NMLK-events of gelijkaardig gekeken? Dat vind ik persoonlijk nog best wel een leuke manier om in ieder geval met mensen buiten je eigen cirkel in contact te komen.
woensdag 8 augustus 2018 om 17:41
Maar tinder werkt niet voor je, roep je de hele tijd. Einstein (wel misschien iemand van jouw niveau) zei ooit: waanzin is steeds opnieuw hetzelfde doen en een andere uitkomst verachten.Koffiekopjes schreef: ↑08-08-2018 17:34Ik heb niet echt behoefte om daar heen te gaan om een man te zoeken. Dat is zo geforceerd. Tinder is vrijblijvender.
woensdag 8 augustus 2018 om 19:23
Ik sluit me wel aan bij Koffie dat een zekere intelligentie een basisvoorwaarde is. Op universiteit herken je echt wel deftige mensen. Voor mij is dat ook soort waarmee ik interessantste gesprekken voer. Helaas is dat type vrouwen erg zeldzaam. Vroeger zag je de gemeenschappelijke vrienden, wat best hielp.
woensdag 8 augustus 2018 om 22:05
woensdag 8 augustus 2018 om 22:08
Ik hou wel van het gelijk van de koffietent, dat lompe, ongepolijste. Het zijn juist de gemiddelde jurist en bedrijfskundige die ik slecht trek. O ja, zelf ben ik gesjeesd en een kutnerd.Koffiekopjes schreef: ↑08-08-2018 22:04Ik heb niks tegen mooie tattoos. Wel tegen tattoos van tribals, namen of Ajax.
En ja, op de universiteit loopt ook xat dom volk rond. Maar de kans is kleiner dan als je op een mbo kijkt.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
woensdag 8 augustus 2018 om 22:17
woensdag 8 augustus 2018 om 22:19
Beetje kort door de bocht tribals worden echt niet alleen gezet bij hooligans.Koffiekopjes schreef: ↑08-08-2018 22:15Geloof me, een hipster neemt echt geen tribal tattoo. Ik heb het hier over het type voetbal hooligan.