Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

zondag 28 januari 2018 om 23:12
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove

Wachten op start | Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel |
Wachten op cryo-tp | blauwerok, Doces |
In de wachtweken |
.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd(m/v) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen | ICSI3+ MESA/TESE |
AMC | |||
-Sense- (36/41) |
2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's | ICSI2 | wacht op intake UZ Gent (oktober) | OLVG/UMC | |
Zizo (35/39) |
2014 | 2016 | matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) | ICSI3 | herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's | ICSI 2 | wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 | - |
Diamond30 (32/38) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF |
IVF3 | Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh | |
Labgeek1990 (26/31) |
2016 | 2017 | zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk | ICSI1 | icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze | Amphia/Erasmus |
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP | zelf proberen met stimulatie | ||
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. | Even pauze nu, opties bekijken | EMC |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 mislukt (5x TP) | Wachten op start ICSI2 | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) | IVF3 | pauze | |
G-power1989 (29 / 30) |
jan 2016 | juli 2017 2e kindje | weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt | ICSI2 | icsi 2 | WZA/UMCG |
Yaradreamz (36/ 45) |
? | ? | hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's | ICSI+MESA/TESE | herstellen van mk | EMC |
Puk32 (34/38) |
2015 | feb 2017 | Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk | IVF/ICSI 1 | onderzoeken mk's, wachten op start | MMC / Tilburg |
Vienna25 (33/32) |
eind 2014 | begin 2016 | Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders | ICSI 1 | Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad | Belgie |
Alaynee (28/?) |
Azoöspermie | ICSI 1+TESE | Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad | DD | ||
mamamaria81 (37/40) |
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). | 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen | wachten op start IVF3 | ism UMCU | ||
Zot-83 (35/39) |
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) | ICSI+ECD | wachten op nieuwe poging | Alicante | ||
innerpeace (37) |
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk | ICSI1 | wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) | Voorburg | ||
blauwerok (37/38) |
2017 | 2017 | ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg | ICSI1+PGD | ||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd

donderdag 9 augustus 2018 om 12:58
Duufje ik wens jou echt heel veel succes toe! Zo fijn dat je allemaal spullen hebt gekregen. Ik had niks over, anders had ik het met alle liefde opgestuurd. Bij ons zijn ze heel strak met voorschrijven.
Je hebt straks het dubieuze record van 6 puncties, maar als het resultaat heeft, dan telt het resultaat.
Ik ben nu volledig ziek gemeld. Licht bloedverlies en morgen begin ik met cytotec. Ik zit wat plompverloren op de bank, maar denk zo lekker te gaan netflixen. Er schijnt een nieuw seizoen van orange is the new black te zijn.
Ik haal veel steun uit jullie lieve reacties. Ik heb nog een apart topic aangemaakt. Ik wil het hier niet te veel vervuilen.
Je hebt straks het dubieuze record van 6 puncties, maar als het resultaat heeft, dan telt het resultaat.
Ik ben nu volledig ziek gemeld. Licht bloedverlies en morgen begin ik met cytotec. Ik zit wat plompverloren op de bank, maar denk zo lekker te gaan netflixen. Er schijnt een nieuw seizoen van orange is the new black te zijn.
Ik haal veel steun uit jullie lieve reacties. Ik heb nog een apart topic aangemaakt. Ik wil het hier niet te veel vervuilen.
donderdag 9 augustus 2018 om 18:16
Ik hoop zo ontzettend dat deze poging tot een heel mooi resultaat mag leiden. Jij schreef ooit aan mij: hopelijk het begin van iets moois en dat hoop ik nu enorm voor jou. Alles positieve energie en vibes jouw kant op! En ja - een echte IVF-warrior kan je nu wel noemen vermoed ik

Zizo: Wat Duufje zegt - het is gewoon klo*e om vanaf cloud 9 weer van de roze wolk af te donderen en weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. Het is zo leeg, na alle euforie. Ik vind, niet dat jij er ook maar iets aan hebt, dat het hebben van een MK bij de meiden hier toch wat harder binnenkomt. Ik gun het natuurlijk niemand, maar bij ons hier gaat er toch zo'n lang proces aan vooraf. Ik zat destijds op mijn werk, maar wel in tranen, dus echt productief was ik niet. Goed dat je het qua werk wat rustiger aan doet.
Zot: Hoe gaat het met je medicatie? Voor jou komt de TP ook weer dichterbij. Ik hoop dat je daarna nooit meer naar Spanje moet voor zwangerschaps gerelateerde dingen omdat deze cryo gewoon blijft plakken.
off-topic: volgende week horen we het definitief mbt huis: de hypotheek verstrekker van onze koper heeft nl. een deadline op 17 Augustus. Brrr - ben er een beetje naar van...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 9 augustus 2018 om 18:57
Lieve zizo, na heel lange tijd kwam ik hier nog eens kijken en lees ik je verdrietige berichtje
ik vind het zoooo ontzettend erg voor jullie! Ik heb ook een vroege miskraam gehad, zoals baggal schreef, is het 'voor ons' nog eens zo zwaar om dragen vind ik. Hopelijk vind je veel steun bij je partner en familie/vrienden
.
Veel sterkte

Veel sterkte

donderdag 9 augustus 2018 om 21:55
Zizo ik vind het zo naar voor jou en je partner. Je schrijft dat je het hier niet te veel wilt vervuilen. Maar je mag hier alles schrijven wat je maar wilt. Iedereen leeft met je mee. Ik zou het erg verdrietig vinden als je het gevoel hebt het er te veel of te lang over te hebben. Heel veel sterkte
mamamaria Hoop dat je niet een maand hoeft te wachten. Snap heel goed dat je het irritant vind want je wacht al zo lang.
Het klopt dat ons eerste kindje ook uit ICSI geboren is. Zonder icsi kan ik niet zwanger worden maar het is gelukt met een prachtig resultaat waar ik erg dankbaar voor ben. Het grijpt me daarom extra aan dat het nog niet bij iedereen gelukt is. Er schrijven hier zoveel vrouwen mee die al heel erg lang aan de beurt zijn voor positief nieuws!
Vienna Mijn duimen draaien overuren. Een terugplaatsing gaat door als het volgens de arts ook echt zin heeft. Maar snap heel goed dat je nergens vanuit gaat.
windmolen
Alvast heel veel succes deze 'tweede ronde'! Fijn dat de Utro heeft gewerkt.
miekje Fantastisch nieuws
Gefeliciteerd.
Biekkie Het is verdrietig maar zo begrijpelijk dat je er al vanuit gaat dat het mis gaat. Succes op het wachtbankje. Ik hoop zo dat je ongelijk gaat krijgen.
Duufje Niks mis mee om jezelf moed in te praten. Fijn dat je het korte protocol mag doen. Ik hoop met iedereen mee dat het een dubieus record is met een gouden randje.
baggal Heel veel succes komende week. Wat zou het een opluchting zijn als de verkoop rond is.
mevrouwstippel wat goed dat je super fit deze poging in gaat. Hoop dat het heel succesvol gaat zijn voor je.
Verder iedereen bedankt voor de felicitaties. Heel lief! Ik hou mijn reserves. Maar heb genoeg afleiding gelukkig.

mamamaria Hoop dat je niet een maand hoeft te wachten. Snap heel goed dat je het irritant vind want je wacht al zo lang.
Het klopt dat ons eerste kindje ook uit ICSI geboren is. Zonder icsi kan ik niet zwanger worden maar het is gelukt met een prachtig resultaat waar ik erg dankbaar voor ben. Het grijpt me daarom extra aan dat het nog niet bij iedereen gelukt is. Er schrijven hier zoveel vrouwen mee die al heel erg lang aan de beurt zijn voor positief nieuws!
Vienna Mijn duimen draaien overuren. Een terugplaatsing gaat door als het volgens de arts ook echt zin heeft. Maar snap heel goed dat je nergens vanuit gaat.
windmolen
Alvast heel veel succes deze 'tweede ronde'! Fijn dat de Utro heeft gewerkt.
miekje Fantastisch nieuws

Biekkie Het is verdrietig maar zo begrijpelijk dat je er al vanuit gaat dat het mis gaat. Succes op het wachtbankje. Ik hoop zo dat je ongelijk gaat krijgen.

Duufje Niks mis mee om jezelf moed in te praten. Fijn dat je het korte protocol mag doen. Ik hoop met iedereen mee dat het een dubieus record is met een gouden randje.
baggal Heel veel succes komende week. Wat zou het een opluchting zijn als de verkoop rond is.
mevrouwstippel wat goed dat je super fit deze poging in gaat. Hoop dat het heel succesvol gaat zijn voor je.
Verder iedereen bedankt voor de felicitaties. Heel lief! Ik hou mijn reserves. Maar heb genoeg afleiding gelukkig.
anoniem_371045 wijzigde dit bericht op 09-08-2018 22:00
3.93% gewijzigd
donderdag 9 augustus 2018 om 21:59
Duufje: ik duim echt super hard mee voor elke stap vanaf nu!
Dat alles mag meezitten. Is je zo gegund. Ook knap dat je weer moed hebt verzameld, is niet niks wat we er allemaal voor moeten doen.
Biekkie: ah, zit ik niet alleen op het bankje. Hoop dat minstens een van ons er positief af gaat!
MevrouwStippel: deze week ging gelukkig heel snel voorbij, lekker vrij en een hoop leuke dingen gedaan. Vandaag toch een voorraadje action testen gehaald.
Denk dat ik morgen gewoon al eens probeer voor die 75 cent per test. Zou dan 11dpo zijn, wel vroeg. Maar kan me weinig schelen dit keer
.
Wat goed dat je zo fit bent (bij mij kan beter...) en jammer dat je ongesteld bent. Weet even niet precies wat jouw volgende stap is?
Zizo: sterkte meid
. Vind het zo oneerlijk. Wat iemand ook schrijft, zeker bij ‘ons’ waar het toch al niet meezit. Hoop dat de afleiding een beetje helpt. Nieuwe seizoen Oranje is the new Black is een aanrader (kon zelf niet ophouden met kijken....).
Dat alles mag meezitten. Is je zo gegund. Ook knap dat je weer moed hebt verzameld, is niet niks wat we er allemaal voor moeten doen.
Biekkie: ah, zit ik niet alleen op het bankje. Hoop dat minstens een van ons er positief af gaat!
MevrouwStippel: deze week ging gelukkig heel snel voorbij, lekker vrij en een hoop leuke dingen gedaan. Vandaag toch een voorraadje action testen gehaald.
Denk dat ik morgen gewoon al eens probeer voor die 75 cent per test. Zou dan 11dpo zijn, wel vroeg. Maar kan me weinig schelen dit keer

Wat goed dat je zo fit bent (bij mij kan beter...) en jammer dat je ongesteld bent. Weet even niet precies wat jouw volgende stap is?
Zizo: sterkte meid

vrijdag 10 augustus 2018 om 06:31
Duufje, ik heb door de klap van t weer misgaan niet meer aan gedacht de utro op te sturen. Wil je ze nog? Sorry, dat ik niets meer heb laten horen.
Vienna, we gaan alletwee positief t bankje af ok? 11 dpo is niet zo vroeg hoor, ik heb nu met 5 tp's 3 x positief getest, 2x 9 dpo en 1 x 10 dpo. Een x is er niks gebeurd en nu weet ik t nog niet, vandaag 9 dpo dus ik ga vanavond testen.
Vienna, we gaan alletwee positief t bankje af ok? 11 dpo is niet zo vroeg hoor, ik heb nu met 5 tp's 3 x positief getest, 2x 9 dpo en 1 x 10 dpo. Een x is er niks gebeurd en nu weet ik t nog niet, vandaag 9 dpo dus ik ga vanavond testen.

vrijdag 10 augustus 2018 om 10:14
Spannend hoor Biekkie en Vienna.
Het is net goed dat ik ongesteld ben geweest want ik moest ten laatste 17-08 weer aan de pil zijn voor het lange protocol.
Ik begin 30 augustus weer met prikken. En ga een paar dagen vantevoren ook weer naar het ziekenhuis om de medicatie op te halen voor deze poging.
Zelfs ik heb soms toch weer een sprankeltje hoop. Ik voel me ook weer stabieler door de lange pauze. En denk dat als ik weer een teleurstelling moet verwerken dat ik er weer beter mee om kan.
Het is net goed dat ik ongesteld ben geweest want ik moest ten laatste 17-08 weer aan de pil zijn voor het lange protocol.
Ik begin 30 augustus weer met prikken. En ga een paar dagen vantevoren ook weer naar het ziekenhuis om de medicatie op te halen voor deze poging.
Zelfs ik heb soms toch weer een sprankeltje hoop. Ik voel me ook weer stabieler door de lange pauze. En denk dat als ik weer een teleurstelling moet verwerken dat ik er weer beter mee om kan.

vrijdag 10 augustus 2018 om 11:43
Net terug vd echo.
Er was een klein embryootje te zien maar de hartslag was nog niet echt duidelijk.
We zagen wel wat knipperen vaag...
Arts zei dat het 2 kanten op kan gaan.. 1. Ik ben minder ver dan ik dacht
2. Het is foute boel...
Nu 1 week in onzekerheid afwachten en dan terugkomen voor de definitieve uitslag..
Ben even erg moedeloos, verdrietig en bang..
Er was een klein embryootje te zien maar de hartslag was nog niet echt duidelijk.
We zagen wel wat knipperen vaag...
Arts zei dat het 2 kanten op kan gaan.. 1. Ik ben minder ver dan ik dacht
2. Het is foute boel...
Nu 1 week in onzekerheid afwachten en dan terugkomen voor de definitieve uitslag..
Ben even erg moedeloos, verdrietig en bang..

vrijdag 10 augustus 2018 om 19:29
Sheela, hè bah, wat een nare eerste echo, meid. Zei de arts nog iets over hoe klein het embryo was en bij welke termijn dat zou passen? Ik ga duimen dat het een late innesteling was. Ik vind het heel knap dat je positief wil blijven. Sterkte met deze lange week afwachten.
Zizo, ook voor jou veel sterkte. Ik hoop dat het binnenkort op gang komt en dat je niet teveel pijn hebt. Knuffel!
MevrouwStippel, spannend dat het allemaal weer dichterbij komt. Ik herken dat heel erg, na een langere pauze heb ik ook op een gegeven moment weer het gevoel dat een teleurstelling weer te dragen is. Dat is denk ik wel belangrijk. Maar ik hoop heel erg dat dat deze ronde niet nodig is voor jou!
Vienna, hoe gaat het bij jou? Heb je idd vandaag nog getest? Wel nog wat aan de vroege kant hoor! Nog niet de hoop opgeven als het negatief is. Ik hoop op een streepje voor jou!
Duufje, onwijs veel succes!!
Biekkie, ook voor jou duim ik weer.
Zizo, ook voor jou veel sterkte. Ik hoop dat het binnenkort op gang komt en dat je niet teveel pijn hebt. Knuffel!
MevrouwStippel, spannend dat het allemaal weer dichterbij komt. Ik herken dat heel erg, na een langere pauze heb ik ook op een gegeven moment weer het gevoel dat een teleurstelling weer te dragen is. Dat is denk ik wel belangrijk. Maar ik hoop heel erg dat dat deze ronde niet nodig is voor jou!
Vienna, hoe gaat het bij jou? Heb je idd vandaag nog getest? Wel nog wat aan de vroege kant hoor! Nog niet de hoop opgeven als het negatief is. Ik hoop op een streepje voor jou!
Duufje, onwijs veel succes!!
Biekkie, ook voor jou duim ik weer.
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:50
Sheela: wat onzeker. Ik hoop dat je gewoon iets minder ver bent en het volgende week allemaal goed is. Knap dat je je weer bij elkaar hebt geraapt!
Bij mij een negatieve test zoals verwacht. Ik heb nog een beetje hoop, wie weet. En een gevoel dat als het dit keer niets is geworden, het ook goed is. Hopelijk hou ik dat vast, wel relaxed zo
.
Bij mij een negatieve test zoals verwacht. Ik heb nog een beetje hoop, wie weet. En een gevoel dat als het dit keer niets is geworden, het ook goed is. Hopelijk hou ik dat vast, wel relaxed zo

vrijdag 10 augustus 2018 om 23:27
Sheela: kun je nagaan wanneer je eisprong was? Heel irritant zo’n discutabele echo. Hoop dat het goed komt meis.
MwStippel: ook weer van start! En ook voor jou is het een beladen poging... succes!
Zizo: sterkte met de tabletten.
MwStippel: ook weer van start! En ook voor jou is het een beladen poging... succes!
Zizo: sterkte met de tabletten.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

zaterdag 11 augustus 2018 om 09:45
Sheela wat naar zeg. Ik blijf duimen dat het bij trekt en je volgende week positief nieuws krijgt. Heel erg spannend voor jullie.
Vienna mmm misschien te vroeg getest. Toch stom een omo witte test. Ik duim nog heel even door.
Zizo heel veel sterkte de komende dagen. Ik vind het zo verschrikkelijk voor je.
Vienna mmm misschien te vroeg getest. Toch stom een omo witte test. Ik duim nog heel even door.
Zizo heel veel sterkte de komende dagen. Ik vind het zo verschrikkelijk voor je.
zaterdag 11 augustus 2018 om 10:20
Zizo ik denk aan je...
Vienna, het kan nog te vroeg zijn he!?!
Ik heb ook getest, action test, als je m uit elkaar haalt zie je een heel heel vaag streepje. Vanmorgen getest, dus vanavond nog maar eens want savonds gewoon duidelijkere testen bij mij.
Heb het met tp nog gezegd, zo raar dat je bijvoorbeeld wo avond bijna positieve lh test hebt, smorgens dan amper een streepje, denk je nou, was het toch al positief en nu niet meer, is ie die avond weer super duidelijk. Ze gingen er niet op in, alleen dat het niet zoveel uitmaakt, qua tp...
Ik heb echt een mega opgezette buik. Knoopje kan eigenlijk niet meer dicht. Ook best buikpijn, maar niet zo in m'n liezen zoals vorige x. Ik lijk serieus 5 mnd zwanger. Geen idee wat er is.
Baggal, ik hoop dat t geregel rond huis nu snel rond is. Geeft stress!
Vienna, het kan nog te vroeg zijn he!?!
Ik heb ook getest, action test, als je m uit elkaar haalt zie je een heel heel vaag streepje. Vanmorgen getest, dus vanavond nog maar eens want savonds gewoon duidelijkere testen bij mij.
Heb het met tp nog gezegd, zo raar dat je bijvoorbeeld wo avond bijna positieve lh test hebt, smorgens dan amper een streepje, denk je nou, was het toch al positief en nu niet meer, is ie die avond weer super duidelijk. Ze gingen er niet op in, alleen dat het niet zoveel uitmaakt, qua tp...
Ik heb echt een mega opgezette buik. Knoopje kan eigenlijk niet meer dicht. Ook best buikpijn, maar niet zo in m'n liezen zoals vorige x. Ik lijk serieus 5 mnd zwanger. Geen idee wat er is.
Baggal, ik hoop dat t geregel rond huis nu snel rond is. Geeft stress!

zaterdag 11 augustus 2018 om 11:22
Biekkie: spannend zeg! heb zelf weinig ervaring met vroegtesten; het zou mij alleen maar meer onzeker maken denk ik. Dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Maar doe gewoon wat voor jou werkt. Ik duim voor je dat het raak is!
Vienna ik duim voor je dat je wel positief zult testen!
Mahi Sorry, ben jou volgens mij vergeten te feliciteren; bij deze, van harte meis!!
MwStippel Vind dat jij nu ook wel eens aan de beurt bent!!
Mooi is dat idd, is iig mijn ervaring; dat je na een mislukte poging, kunt denken, 'dit trek ik niet nog een keer!' en je echt hopeloos kunt voelen maar dat je er met de tijd weer naartoe groeit en merkt dat je de veerkacht toch weer hebt om er weer tegenaan te gaan! Fijn dat je er klaar voor bent! Ik ga voor je duimen!!
flipje heel waar wat je schrijft, bedankt voor de support! Ook van de andere dames hier, dit maakt het wel wat dragelijker, te weten dat er hier vrouwen zijn die hetzelfde, soms eenzame traject, doorlopen en alle spanning etc die daarbij komt kijken.
denk dat mensen die dit niet hebben meegemaakt dit nooit helemaal kunnen begrijpen/ invoelen.
Hier vannacht een paar uur wakker gelegen, aanvankelijk ivm onze oude hond die eruit moest voor een extra plasje.
Mijn hoofd gebroken met de kalender in mijn hand maar ik kan de precieze datum niet meer terughalen wanneer de cb test de smiley aangaf en wanneer wij daar actie op hebben ondernomen
Dit maakt mij wel iets meer hoopvol.
Hopelijk ben ik idd minder ver dan ik dacht door een late innestelling zoals Mahi ook al opmerktte.
Maar onzeker is en blijft en het wel.
Het zal niet de eerste keer zijn dat mijn -gebrek aan -wiskundig inzicht me in de steek laat en ik hoop maar dat het volgende week met een sisser af gaat lopen.
Vienna ik duim voor je dat je wel positief zult testen!
Mahi Sorry, ben jou volgens mij vergeten te feliciteren; bij deze, van harte meis!!

MwStippel Vind dat jij nu ook wel eens aan de beurt bent!!
Mooi is dat idd, is iig mijn ervaring; dat je na een mislukte poging, kunt denken, 'dit trek ik niet nog een keer!' en je echt hopeloos kunt voelen maar dat je er met de tijd weer naartoe groeit en merkt dat je de veerkacht toch weer hebt om er weer tegenaan te gaan! Fijn dat je er klaar voor bent! Ik ga voor je duimen!!
flipje heel waar wat je schrijft, bedankt voor de support! Ook van de andere dames hier, dit maakt het wel wat dragelijker, te weten dat er hier vrouwen zijn die hetzelfde, soms eenzame traject, doorlopen en alle spanning etc die daarbij komt kijken.
denk dat mensen die dit niet hebben meegemaakt dit nooit helemaal kunnen begrijpen/ invoelen.
Hier vannacht een paar uur wakker gelegen, aanvankelijk ivm onze oude hond die eruit moest voor een extra plasje.
Mijn hoofd gebroken met de kalender in mijn hand maar ik kan de precieze datum niet meer terughalen wanneer de cb test de smiley aangaf en wanneer wij daar actie op hebben ondernomen

Dit maakt mij wel iets meer hoopvol.
Hopelijk ben ik idd minder ver dan ik dacht door een late innestelling zoals Mahi ook al opmerktte.
Maar onzeker is en blijft en het wel.
Het zal niet de eerste keer zijn dat mijn -gebrek aan -wiskundig inzicht me in de steek laat en ik hoop maar dat het volgende week met een sisser af gaat lopen.