Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 11 augustus 2018 om 17:48
Schijnbaar.
zaterdag 11 augustus 2018 om 17:51
Nee, forummers met afspraken. Zijn/waren er wel meer van.
zaterdag 11 augustus 2018 om 17:53
En dat is juist de allerbeste manier om met excel te werken:
Goh ik heb geen idee, maar jij zegt dat je dit dus heel makkelijk in excel zou kunnen doen? En kan jij dan ook al die gegevens daar in zetten zodat ik er ook mee om kan gaan? Wat fijn! dankjewel!
Wil je een bakje koffie erbij?
zaterdag 11 augustus 2018 om 17:54
Nee, viva met hun. Afspraken of een perma was het toen. Geen idee of ze dat nog doen. Volgens mij zijn er meer met een nickwisselverbod.Ana_Isabel** schreef: ↑11-08-2018 17:52Maken ze die met Viva? Uit zelfbescherming?
(sorry voor het vragenvuur. Ik wist niet dat dit bestond.)
zaterdag 11 augustus 2018 om 17:55
Ik heb niet eens een idee wat ik dan moet doen als ik een spreadsheet open.shifty schreef: ↑11-08-2018 17:53En dat is juist de allerbeste manier om met excel te werken:
Goh ik heb geen idee, maar jij zegt dat je dit dus heel makkelijk in excel zou kunnen doen? En kan jij dan ook al die gegevens daar in zetten zodat ik er ook mee om kan gaan? Wat fijn! dankjewel!
Wil je een bakje koffie erbij?
Ik ben dol op opschrijfboekjes/hele mooie schriften
zaterdag 11 augustus 2018 om 18:04
zaterdag 11 augustus 2018 om 18:13
Als iedereen even hier melding doet van dat Viva dagenlang haatdragende topics laat staan en zich dus schuldig maakt aan haatzaaiien: https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... 99a5ae7997
Kom op zeg. Dat die persoon die steeds allemaal tekst neerplempt over hoe racistisch Nederlanders en Westerlingen zijn wel geband wordt maar de teksten en topics blijven nog dagenlang staan kan echt niet.
Kom op zeg. Dat die persoon die steeds allemaal tekst neerplempt over hoe racistisch Nederlanders en Westerlingen zijn wel geband wordt maar de teksten en topics blijven nog dagenlang staan kan echt niet.
zaterdag 11 augustus 2018 om 18:15
Moedervanduizenden schreef: ↑11-08-2018 18:13Als iedereen even hier melding doet van dat Viva dagenlang haatdragende topics laat staan en zich dus schuldig maakt aan haatzaaiien: https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... 99a5ae7997
Je overdrijft stierlijk, ook in je post op het mod topic.
zaterdag 11 augustus 2018 om 18:20
zaterdag 11 augustus 2018 om 18:27
Je kan beter naar de pers.Moedervanduizenden schreef: ↑11-08-2018 18:13Als iedereen even hier melding doet van dat Viva dagenlang haatdragende topics laat staan en zich dus schuldig maakt aan haatzaaiien: https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... 99a5ae7997
Vriendelijk.
zaterdag 11 augustus 2018 om 18:28
Hier heb ik dus ook moeite mee, meestal heb ik daar geen zin in om alles te onthouden. En teruglezen doe ik af en toe maar ook niet altijdNemaìn’ schreef: ↑11-08-2018 17:26Ook daar heb ik niet dagen, weken of maanden aandacht voor.
Op een gegeven moment is alles wel een keer of wat gezegd en haak ik af. Is er wel weer wat nieuws waar nog niet alles een keer of wat gezegd is.
En voor kletstopics moet je onthouden hoe het met iedereen is en dat kan ik niet.
Daarom is napraat zo lekker, kan je binnenvallen en weggaan naar believen.
zaterdag 11 augustus 2018 om 18:32
Klaag dan gelijk even over de inhoudsloze lees ooks.
zaterdag 11 augustus 2018 om 18:33
Je hebt wel gelijk.Moedervanduizenden schreef: ↑11-08-2018 18:13Als iedereen even hier melding doet van dat Viva dagenlang haatdragende topics laat staan en zich dus schuldig maakt aan haatzaaiien: https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... 99a5ae7997
Vriendelijk.