Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Maar ik zie dat Ygg is geanonimiseerd. Ze was toch prima bezig op dat topic? en anonimiseren was haar last resort toch altijd? wats geburt?
lala66 schreef:
11-08-2018 17:45
Maar ik zie dat Ygg is geanonimiseerd. Ze was toch prima bezig op dat topic? en anonimiseren was haar last resort toch altijd? wats geburt?
Geen idee. Ze mag geen nieuwe nick meer toch?
|Courage| schreef:
11-08-2018 17:44
.
Dan dus al helemáál geen kletstopic voor jou. :rofl:
En ik ben ook niet meelevend genoeg voor dergelijke topics.
Nemaìn’ schreef:
11-08-2018 17:46
Geen idee. Ze mag geen nieuwe nick meer toch?
Huh? Zijn daar regels voor?
Ana_Isabel** schreef:
11-08-2018 17:47
Huh? Zijn daar regels voor?
Schijnbaar.
Nemaìn’ schreef:
11-08-2018 17:48
Schijnbaar.
Apart.
Ana_Isabel** schreef:
11-08-2018 17:50
Apart.
Nee, forummers met afspraken. Zijn/waren er wel meer van.
Nemaìn’ schreef:
11-08-2018 17:51
Nee, forummers met afspraken. Zijn/waren er wel meer van.
Maken ze die met Viva? Uit zelfbescherming?
(sorry voor het vragenvuur. Ik wist niet dat dit bestond.)
Nemaìn’ schreef:
11-08-2018 17:31
Ik ga nu schoorvoetend bekennen dat ik echt helemaal niets van excel begrijp en ook geen idee heb hoe ik er mee moet werken :$

En dat is juist de allerbeste manier om met excel te werken:

Goh ik heb geen idee, maar jij zegt dat je dit dus heel makkelijk in excel zou kunnen doen? En kan jij dan ook al die gegevens daar in zetten zodat ik er ook mee om kan gaan? Wat fijn! dankjewel!

Wil je een bakje koffie erbij?
Ana_Isabel** schreef:
11-08-2018 17:52
Maken ze die met Viva? Uit zelfbescherming?
(sorry voor het vragenvuur. Ik wist niet dat dit bestond.)
Nee, viva met hun. Afspraken of een perma was het toen. Geen idee of ze dat nog doen. Volgens mij zijn er meer met een nickwisselverbod.
shifty schreef:
11-08-2018 17:53
En dat is juist de allerbeste manier om met excel te werken:

Goh ik heb geen idee, maar jij zegt dat je dit dus heel makkelijk in excel zou kunnen doen? En kan jij dan ook al die gegevens daar in zetten zodat ik er ook mee om kan gaan? Wat fijn! dankjewel!

Wil je een bakje koffie erbij?
Ik heb niet eens een idee wat ik dan moet doen als ik een spreadsheet open.

Ik ben dol op opschrijfboekjes/hele mooie schriften :)
Nemaìn’ schreef:
11-08-2018 17:54
Nee, viva met hun. Afspraken of een perma was het toen. Geen idee of ze dat nog doen. Volgens mij zijn er meer met een nickwisselverbod.
Ik snap :idee:
Thanx.
lala66 schreef:
11-08-2018 17:45
Jammer, ik las haar graag.
Nemaìn’ schreef:
11-08-2018 17:54

De huidige mensen aan de knoppen hebben echt geen idee meer. Loopt alweer een tijd iemand met een perma rond hier.
Als iedereen even hier melding doet van dat Viva dagenlang haatdragende topics laat staan en zich dus schuldig maakt aan haatzaaiien: https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... 99a5ae7997

Kom op zeg. Dat die persoon die steeds allemaal tekst neerplempt over hoe racistisch Nederlanders en Westerlingen zijn wel geband wordt maar de teksten en topics blijven nog dagenlang staan kan echt niet.
Moedervanduizenden schreef:
11-08-2018 18:13
Als iedereen even hier melding doet van dat Viva dagenlang haatdragende topics laat staan en zich dus schuldig maakt aan haatzaaiien: https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... 99a5ae7997

Kom op zeg. Dat die persoon die steeds allemaal tekst neerplempt over hoe racistisch Nederlanders en Westerlingen zijn wel geband wordt maar de teksten en topics blijven nog dagenlang staan kan echt niet.

Je overdrijft stierlijk, ook in je post op het mod topic.
Star² schreef:
11-08-2018 18:15
Je overdrijft stierlijk, ook in je post op het mod topic.
Los daarvan maak ik zelf wel uit waar ik wel of geen aangifte van doe.
Zeker nog nooit op Actueel geweest. Daar blijven racistische teksten ook gewoon staan. Dat hoort bij Viva.
"De op de website Viva.nl geplaatste content die van derden afkomstig is, geeft uitsluitend de persoonlijke mening weer van de betreffende deelnemer. Viva.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud hiervan."
RikM schreef:
11-08-2018 18:20
"De op de website Viva.nl geplaatste content die van derden afkomstig is, geeft uitsluitend de persoonlijke mening weer van de betreffende deelnemer. Viva.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud hiervan."

Dus.

Je kan beter naar de pers.
Vriendelijk.
Nemaìn’ schreef:
11-08-2018 17:26
Ook daar heb ik niet dagen, weken of maanden aandacht voor.
Op een gegeven moment is alles wel een keer of wat gezegd en haak ik af. Is er wel weer wat nieuws waar nog niet alles een keer of wat gezegd is.
En voor kletstopics moet je onthouden hoe het met iedereen is en dat kan ik niet.

Daarom is napraat zo lekker, kan je binnenvallen en weggaan naar believen.
Hier heb ik dus ook moeite mee, meestal heb ik daar geen zin in om alles te onthouden. En teruglezen doe ik af en toe maar ook niet altijd
patatjedubbelmayo schreef:
11-08-2018 18:27
Je kan beter naar de pers.
Klaag dan gelijk even over de inhoudsloze lees ooks.

Je hebt wel gelijk.
Vriendelijk.
Nemaìn’ schreef:
11-08-2018 18:32
Klaag dan gelijk even over de inhoudsloze lees ooks.
Over de wat?
Vriendelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven