Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 11 augustus 2018 om 21:39
"Die gele" vindt ik toch een beetje onsympathiek klinken.shifty schreef: ↑11-08-2018 16:58En die andere gele reageerde net als ik sarcastisch op de eerdere opmerking dat het gezellige geklets hier bedoeld is om de rijen gesloten te houden. Dus ook die andere gele was niet degene die over die onzin begon.
Ik kan best een mep hebben, ik vind het alleen wel jammer dat je dan over mijn constructieve bijdrage heen leest.
It's PartyTime!
zaterdag 11 augustus 2018 om 21:42
Ik heb nooit een 'zij-napraat' geopend hoor. Wel heb ik samen met een paar anderen het Stamcafé bedacht, en dat werd inderdaad een ziekenboeg. Maar zelfs dat Stamcafé heb ik niet geopend, want toen dat open moest had ik een ban.TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:39O, er is ook ooit eens een (zij) napraat geweest, door lady voldemort toen geopend, maar dat liep ook niet door.
zaterdag 11 augustus 2018 om 21:49
Krediet opbouwenLady*Voldemort schreef: ↑11-08-2018 21:46Wat een geslijm trouwens ineens tegen de mods, op het CM-topic.
Vriendelijk.
zaterdag 11 augustus 2018 om 21:51
Je kan een kotssmiley plaatsen. Krijg je gegarandeerd reactie op.Lady*Voldemort schreef: ↑11-08-2018 21:46Wat een geslijm trouwens ineens tegen de mods, op het CM-topic.
zaterdag 11 augustus 2018 om 21:59
De mods hebben zich de tandjes gewerkt vandaag, dan vind ik wat complimenten wel op zijn plaats.Lady*Voldemort schreef: ↑11-08-2018 21:46Wat een geslijm trouwens ineens tegen de mods, op het CM-topic.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:17
Wat let je?
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:18
Hou wel rekening met de ban die het oplevert. Ik doe het niet want dan zit ik een week op het strafbankje. Maar ga je gang.
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:18
Lady*Voldemort schreef: ↑11-08-2018 21:46Wat een geslijm trouwens ineens tegen de mods, op het CM-topic.
Nou, ik vind het normaal ook een rigide stelletje, maar op het werk wat ze vandaag hebben moeten doen ben ik toch écht niet jaloers
Het liep sneller vol dan een gangbang in de Lees Ook zeg maar.
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:20
Eens. Maar gelukkig kan je in de context zien dat het sympathiek bedoeld was.
En blijkbaar is er een extra kenmerk nodig dan alleen de kleur om ons uit elkaar te kunnen houden. Dus moeten we ons misschien juist niet focussen op het verwijzen naar de kleur
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:22
Hmpf. Ik gok erop dat verreweg de meeste mensen op hun werk wel eens een kutklusje moeten doen. Stel je voor dat we al die mensen maar moeten overladen met liefdesbrieven, cocktails en lekkere hapjes.the_Wicked_Witch schreef: ↑11-08-2018 22:18Nou, ik vind het normaal ook een rigide stelletje, maar op het werk wat ze vandaag hebben moeten doen ben ik toch écht niet jaloers.
Het liep sneller vol dan een gangbang in de Lees Ook zeg maar.
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:23
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:23
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:28
Hij stond er ooit tussen, maar wegens de zweer is ie weggenoordkoreaand. We hebben toen nog actie gevoerd voor terugkeer van de pukie, maar dat heeft helaas geen zoden aan de dijk gezet.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑11-08-2018 22:23Ben wel een schijterd. Durf niet.
Zie hem er ook niet tussen staan, de kots smiley.
Je kunt hem wel googlen en dan copypasten als afbeelding.
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:28
Lady*Voldemort schreef: ↑11-08-2018 22:22Stel je voor dat we al die mensen maar moeten overladen met liefdesbrieven, cocktails en lekkere hapjes.
Dat vind ik een goed idee!
Kom ik jou op de eerst volgende hete dag hapjes en ijsjes brengen. Kom jij mij dan tequila brengen als er op mijn werk weer eens een rel uitbreekt? (Ik zit nog in de liefdevolle flow van het 2 is genoeg topic, sorry
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:29
Lijkt me een prachtig idee. Aankomend schooljaar moeten mijn leerlingen applaudisseren na elk lesuur. Elke vrijdag bloemen. Jij kunt voor elke week een diner gaan, of wellicht champagne tijdens het mangelen.Lady*Voldemort schreef: ↑11-08-2018 22:22Hmpf. Ik gok erop dat verreweg de meeste mensen op hun werk wel eens een kutklusje moeten doen. Stel je voor dat we al die mensen maar moeten overladen met liefdesbrieven, cocktails en lekkere hapjes.
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:32
Lady*Voldemort schreef: ↑11-08-2018 22:22Hmpf. Ik gok erop dat verreweg de meeste mensen op hun werk wel eens een kutklusje moeten doen. Stel je voor dat we al die mensen maar moeten overladen met liefdesbrieven, cocktails en lekkere hapjes.
Maar de mods moeten de kutklusjes doen omdat de TD niet werkt/niet functioneert/niet bestaat dus dat vind ik wel degelijk een verschil.
Ik zie niet echt iets verkeerds aan een virtueel hart onder de riem. Het is niet dat dat nog nooit eerder gebeurd is.
En ik heb ook vaak genoeg op ze gemopperd trouwens maar ze mogen het ook wel eens horen als ze goed werk verricht hebben.
Dierproeven.
zaterdag 11 augustus 2018 om 22:38
Over vandaag kan ik niet oordelen want ik was op pandajacht in Rhenen, maar na alle andere spaminvasies waren het niet de betaalde mods maar de vrijwillige juniormods die de rotzooi konden opruimen. Dus stel dat de betaalde mods het vandaag voor één keertje zelf hebben gedaan vind ik dat nog steeds geen reden tot juichen.Calamitycat schreef: ↑11-08-2018 22:32![]()
Maar de mods moeten de kutklusjes doen omdat de TD niet werkt/niet functioneert/niet bestaat dus dat vind ik wel degelijk een verschil.
Ik zie niet echt iets verkeerds aan een virtueel hart onder de riem. Het is niet dat dat nog nooit eerder gebeurd is.
En ik heb ook vaak genoeg op ze gemopperd trouwens maar ze mogen het ook wel eens horen als ze goed werk verricht hebben.