Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 13 augustus 2018 om 02:19
.
Nooit gedacht dat die len zij was. Vond hem wel diagnostische tips geven.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
maandag 13 augustus 2018 om 04:08
Serieus, hoe kom je daarbij?
[...]
En aankondigen onder welke naam je terugkomt na de ban waarvan je weet dat je hem gaat krijgen.
Hoewel: volgens jou niet.
Leg eens uit alsjeblieft?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2018 14:29
Reden: 'quote' verwijderd
25.20% gewijzigd
maandag 13 augustus 2018 om 04:09
Wat laaghangende bewolking ja. Of een heldere opklaring, het is maar hoe je het bekijkt.
(Dit is wel het meest filosofische dat je van me kunt krijgen om 4 uur 's ochtends overigens
Tjezus, wat vals
maandag 13 augustus 2018 om 04:13
O, en voor alle duidelijkheid: ik ben al 13 jaar niet verhuisd of van provider veranderd en ben uiteraard niet één van die mensen die jullie noemen.
Vraag me wel af waarom niemand me ooit een pb'tje heeft gestuurd met die vermoedens.
Behoorlijk vies, dit weirde spelletje hierboven..
En ik heb geen tweede nick; moet makkelijk na te gaan zijn via mijn IP-adres.
Jullie moeten je doodschamen
Vraag me wel af waarom niemand me ooit een pb'tje heeft gestuurd met die vermoedens.
Jullie moeten je doodschamen
maandag 13 augustus 2018 om 06:37
MevrouwJack schreef: ↑13-08-2018 04:09Wat laaghangende bewolking ja. Of een heldere opklaring, het is maar hoe je het bekijkt.
(Dit is wel het meest filosofische dat je van me kunt krijgen om 4 uur 's ochtends overigens)
maandag 13 augustus 2018 om 08:04
Ben jij dat konijn, of niet? Want lees het nu van nemain en buuffie.Lenn12345 schreef: ↑13-08-2018 04:13O, en voor alle duidelijkheid: ik ben al 13 jaar niet verhuisd of van provider veranderd en ben uiteraard niet één van die mensen die jullie noemen.
Jullie moeten je doodschamen![]()
maandag 13 augustus 2018 om 09:06
Wel grappig dat je eerst die namen noemt en daarna aangeeft dat je die namen niet gaat noemen.
Ze krijgt waarschijnlijk geen ban omdat het noemen van namen niet verboden is. De term geestesziek is ook geen diagnose maar een (niet hele positieve) waardering van je geestelijke gesteldheid. En het koppelen van deze gesteldheid aan een gepermabande (die daarvoor ook gepermaband is) is ook niet verboden. Daarnaast is de naam Lenn vrij algemeen op dit forum maar kom jij nu hier zelf aangeven dat het om jou gaat.
Maar je wil dus eigenlijk zeggen dat je het er volledig mee eens bent dat de persoon achter Amalia/Sapsarrow een gevaarlijk geestesziek iemand is waar je niet mee geassocieerd wil worden?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2018 14:30
7.92% gewijzigd
maandag 13 augustus 2018 om 09:20
Nee zeg! Ik ben gewoon nog steeds het Kuiken. Schrok gisteren zelf ook van de gelijkenis qua nick, maar ik ben het dus niet geweest.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 13 augustus 2018 om 09:22
Jij bent goed wakker!shifty schreef: ↑13-08-2018 09:06Wel grappig dat je eerst die namen noemt en daarna aangeeft dat je die namen niet gaat noemen.
Ze krijgt waarschijnlijk geen ban omdat het noemen van namen niet verboden is. De term geestesziek is ook geen diagnose maar een (niet hele positieve) waardering van je geestelijke gesteldheid. En het koppelen van deze gesteldheid aan een gepermabande (die daarvoor ook gepermaband is) is ook niet verboden. Daarnaast is de naam Lenn vrij algemeen op dit forum maar kom jij nu hier zelf aangeven dat het om jou gaat.
Maar je wil dus eigenlijk zeggen dat je het er volledig mee eens bent dat de persoon achter Amalia/Sapsarrow een gevaarlijk geestesziek iemand is waar je niet mee geassocieerd wil worden?
sue-heck wijzigde dit bericht op 13-08-2018 09:33
0.43% gewijzigd
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog