3D film bios ergernis

15-08-2018 11:32 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Mijn vriend en ik willen naar the Meg in de bios, nou blijkt dat die haast overal alleen in 3D te zien is. Hetzelfde geldt voor veel andere films.
Zijn wij nou de uitzondering die NIET houdt van 3D? Dat brilletje is irritant en ik word duizelig van t beeld. Ik zeg: 3D in bios afschaffen.

Ik hoor graag jullie mening!
Helemaal met je eens.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik vind 't ook helemaal niets
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Hier ook helemaal mee eens. Ik word er een soort van wagenziek van. Man heeft alleen een hekel aan het brilletje.
The owls are not what they seem
Ik ben het ook met je eens! Gelukkig is hier altijd wel een 2D optie in de buurt te vinden.
Je kunt ook een 3d naar 2d brilletje opzetten als je vooral last hebt van de effecten ipv een brilletje...
Roerend mer je eens, ik ga er ook echt niet heen als het alleen in 3D kan.
Ik heb “Meg” in IMAX-3D gezien. En ik vind het wel geweldig. Dat wagenziek gevoel is alleen de eerste paar seconden. (Bij mij dan) En dat brilletje, tja, hoop dat ze daar iets op verzinnen, maar die irritatie doorsta ik wel voor een prachtige filmervaring. Vind ik.
Ik heb moeite met diepte zien. Voelt alsof ik door een kijkdoos kijk
Wie wat wil die moet wat.
Ja, daarom gaan we vaak naar kleine bioscopen ipv pathe, die bieden zelfde films (en leuke films uit binnen/buitenland) gewoon in 2D aan.
Dan heb je ook pauze in je film, krijg je koffie uit echte mokken en echte bonen ipv wegwerpbekers en automaat-zooi.
Plus is goedkoper (dus dan kopen we wel die koffie, bij pathe doen we dat niet)
anoniem_371912 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 11:42
6.20% gewijzigd
Ik kan door oogoperaties niet goed 3d zien dus ik baal ook dat deze hype nog niet voorbij is. Ik heb niet de indruk dat 3d nou zo'n daverend succes is in de bios.

Als ik met anderen naar de bios ga draag ik inderdaad een 3d-naar-2d bril. Is voor n paar euro op internet te bestellen. Nu heb ik alleen nog de ergernis dat ik 3,50 toeslag moet betalen voor een effect dat ik ongedaan maak :biggrin:
Wilhetnietweten schreef:
15-08-2018 11:41
Ik heb “Meg” in IMAX-3D gezien. En ik vind het wel geweldig. Dat wagenziek gevoel is alleen de eerste paar seconden. (Bij mij dan) En dat brilletje, tja, hoop dat ze daar iets op verzinnen, maar die irritatie doorsta ik wel voor een prachtige filmervaring. Vind ik.
Wat is het verschil tussen imax 3d en gewoon 3d?
ik ben geweest maar 3d voegde inderdaad niks toe
Lorem Ipsum
VelvetVolvo schreef:
15-08-2018 11:37
Je kunt ook een 3d naar 2d brilletje opzetten als je vooral last hebt van de effecten ipv een brilletje...
Heb ik, hielp geen moer voor mij. Die bandjes om je pols tegen wagenziekte blijken wel te werken. Ik zit dus (zo min mogelijk, maar soms kan het niet anders) in de bios met zo'n brilletje op en twee bandjes om mijn pols. Bizar maar waar.
The owls are not what they seem
Ja, heel irritant. Laatst per ongeluk een 3d zaal ingelopen ( draaide tegelijkertijd met de 2d film), werd acuut duizelig. Snel naar 2d gerend :)
Waardeloos hè? En als ze wel in 2D draaien, dan op onmogelijke tijden. Hier om kwart voor 11 's avonds op een doordeweekse dag en in 3D gewoon om 20.00 uur. Zo'n 2D bril wordt ik misselijk van, 3D voegt niets toe, zit vervelend als je brildragend bent en je betaalt ook nog eens een toeslag voor iets wat je niet wilt.
"Boring conversation anyway"
Wakemeup schreef:
15-08-2018 11:42
Wat is het verschil tussen imax 3d en gewoon 3d?
Een groter (panorama) scherm en surroundgeluid.
In de Metropolis (Antwerpen) kun je altijd uit minstens 3 versies kiezen bij dat soort films: normaal, 3D of 4DX (inclusief bewegende stoelen, waterdamp, wind etc)
Van 4DX werd ik ook wel 'n beetje misselijk al vond ik het wel 'n gave toevoeging bij Jumanji.
redbulletje schreef:
15-08-2018 11:51
Van 4DX werd ik ook wel 'n beetje misselijk al vond ik het wel 'n gave toevoeging bij Jumanji.
Ja, ik heb Jumanji ook in 4DX gezien, ook ik vond die toevoeging daar best gaaf. Verder vind ik 4DX niet zo spectaculair als dat ze ons willen doen laten geloven.
Hier ook iemand die er absoluut niet tegen kan!
Eens! Tijd voor een petitie en kamervragen!
Ik vind het ook niks. Mogen ze van mij vandaag nog afschaffen. Klote James Cameron.
RaveMeisje schreef:
15-08-2018 11:41
Ik heb moeite met diepte zien. Voelt alsof ik door een kijkdoos kijk
Met een ooglapje een oog uitschakelen helpt al wat. In mijn geval minder hoofdpijn, maar ik vind het niks al dat 3Dspul
Eens!
Ik vind het leuk en bij de pathé hier is ook altijd de 2d versie te zien voor mensen die er niet van houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven