Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 15 augustus 2018 om 16:56
Djeez, jij fout mens jij, een beetje die man helemaal voor je alleen willen houden. Tssssk.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 15 augustus 2018 om 17:00
Ja helemaal mee eens!Boheme schreef: ↑15-08-2018 16:34Weer zo lekker kortzichtig als altijd.
Ik vind dat wel je met een (ontbrekende) kinderwens geen compromis kunt sluiten. Maar die to heeft duidelijk gezegd dat ze geen kinderen meer wil en de vriend kiest dan alsnog voor haar. Nouja, dan moeten ze het zelf weten toch?

woensdag 15 augustus 2018 om 17:02
Maar natuurlijk, anders geen seks!Grobbekuiken_ schreef: ↑15-08-2018 16:37Uh?! Wat een onzin zeg.
Hoe zit dat dan met mannen die al kinderen hebben en geen tweede leg willen met een nieuwe partner die nog een kind van hem wil? Die moeten hun nwe partner dan ook verplicht bezwangeren?

woensdag 15 augustus 2018 om 18:36

woensdag 15 augustus 2018 om 18:47
Nee, ik ook.
Ben ook benieuwd of er maatregelen zijn genomen wegens ‘op de man’ in het betreffende topic waar een forummer compleet uit haar panty gaat.
Of dat er weer het ‘all men are equal but some are more equal than others’ beleid wordt toegepast.
Ben ook benieuwd of er maatregelen zijn genomen wegens ‘op de man’ in het betreffende topic waar een forummer compleet uit haar panty gaat.
Of dat er weer het ‘all men are equal but some are more equal than others’ beleid wordt toegepast.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 15 augustus 2018 om 18:49
Alleen als je een waarschuwing krijgt. Dan krijg je een pop-up waar je mee akkoord moet gaan. Ook als je het er niet mee eens bent.

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 15 augustus 2018 om 18:49
Ik had een vermoede dat slachtoffer mij zou staffen. Ik heb dus op het stafje geklikt en jawel, het was al gemeld. Dat ze je dan wel.
Ik heb een waarchuwing voor offtopic in het mod topic. Zo te zien iedereen die erin gereageerd had.

woensdag 15 augustus 2018 om 18:54
ze geven gewoon toe in het mod topic dat ze het bansysteem niet altijd volgen. Wij weten nu dat dit geldt voor pjk. waarom dit is is geheim

woensdag 15 augustus 2018 om 18:55
De enigen van wie ik überhaupt weet hoeveel kinderen ze hebben zijn Ikigai en Redbulletje en ik gluur toch ook al wel even mee. Sommige mensen verwachten blijkbaar dat anderen ze super interessant vinden en van alles over ze weten of zo. Alhoewel er vast creeps tussen zitten die inderdaad dingen bijhouden.