Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 augustus 2018 om 00:55
Jou ken ik (als nick) al heel lang. Wie jij of wie dan ook irl bent interesseert me niets.
Hier onder nieuwe nicks binnen komen vallen, zogenaamd gezellig meekletsen en dan ineens blijkbaar ouwe fitties moeten uitvechten vind ik persoonlijk nogal een achterbakse manier van forummen.
Of je begint met een schone lei en geeft iedereen dezelfde blanco nieuwe kans die je voor jezelf claimt met je nieuwe nick, óf je blijft gewoon je eigen herkenbare zelf met je oude of een duidelijk herkenbare nick. Maar zogenaamd nieuw zijn maar dan wel treiterige "grapjes" maken om lekker even nicksgewijs-anoniem te sneren... Tja, sneu.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 16 augustus 2018 om 00:57
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-08-2018 10:51
Reden: Op de man
Reden: Op de man
19.92% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

donderdag 16 augustus 2018 om 05:41
Die gast is echt fout. Ik heb ‘m ook wel eens gestaft. (En kreeg dat vervolgens ook nog een tijd van hem te horen). Maar door de slechte ‘administratie’ van de mods loopt hij hier nog rond.

donderdag 16 augustus 2018 om 06:08
Waarom moet er met respect worden gereageerd als iemand als een ordinair viswijf om zich heen gaat trappen? Ik zie haar dat de laatste tijd wel vaker doen op willekeurige forummers en onschuldige opmerkingen. Ik ben hier wel voor erger uitgemaakt en sla toch ook niet zo idioot door? Ben al blij dat de mod van dienst dit keer niet blind op het stafje heeft gereageerd maar daadwerkelijk heeft gelezen.

donderdag 16 augustus 2018 om 08:30
Wat een flauwekul.
donderdag 16 augustus 2018 om 08:31
Toch vind ik, dat jij op zijn zachts gezegd, niet handig gepost hebt in dat bewuste topic. Ik geloof meteen dat je het niet als provocatie hebt bedoeld, maar FV vatte het wel als zodanig op. Als je dat serieus had genomen, was het wellicht niet zo uit de hand gelopen. FV is nu geband voor haar overdreven reactie, die net zo goed onnodig was.redbulletje schreef: ↑16-08-2018 06:08Waarom moet er met respect worden gereageerd als iemand als een ordinair viswijf om zich heen gaat trappen? Ik zie haar dat de laatste tijd wel vaker doen op willekeurige forummers en onschuldige opmerkingen. Ik ben hier wel voor erger uitgemaakt en sla toch ook niet zo idioot door? Ben al blij dat de mod van dienst dit keer niet blind op het stafje heeft gereageerd maar daadwerkelijk heeft gelezen.
Maar om nu nog even door te gaan en haar verder af te branden, terwijl ze zich nu niet kan verdedigen (waartoe ze meer dan goed in staat is), vind ik echt heel kwalijk. Het zou je sieren, RB, als je in dit geval ook de hand in eigen boezem steekt.

donderdag 16 augustus 2018 om 08:34

donderdag 16 augustus 2018 om 08:37
@wilhetnietweten:
BGB reageerde op deze post over Hats. Misschien bedoelde ze haar stelling over FV. Met betrekking tot Hats vind ik de stelling van RGB : "massaal over het randje duwen" echt flauwekul.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 08:38
1.99% gewijzigd

donderdag 16 augustus 2018 om 08:37
Ik heb geen goed forumgeheugen en onthou alleen maar dingen die iemand te pas en te onpas in willekeurige topics benoemt. Dat van FV was blijkbaar zo'n dingetje want haar oorspronkelijke topic had ik voor het me gisteren werd aangereikt uberhaupt nooit gelezen. Als ze het zo'n privacygevoelig ding vindt moet ze het zelf niet zo vaak benoemen. Ik had bewust geen nickname genoemd, maar als het een forummer was geweest met wie ik op goede voet stond had ik waarschijnlijk iets geschreven in de trant van je moet 'ns met die-en-die gaan praten want zij heeft er 'n slechte ervaring mee.Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2018 08:31Toch vind ik, dat jij op zijn zachts gezegd, niet handig gepost hebt in dat bewuste topic. Ik geloof meteen dat je het niet als provocatie hebt bedoeld, maar FV vatte het wel als zodanig op. Als je dat serieus had genomen, was het wellicht niet zo uit de hand gelopen. FV is nu geband voor haar overdreven reactie, die net zo goed onnodig was.
Maar om nu nog even door te gaan en haar verder af te branden, terwijl ze zich nu niet kan verdedigen (waartoe ze meer dan goed in staat is), vind ik echt heel kwalijk. Het zou je sieren, RB, als je in dit geval ook de hand in eigen boezem steekt.
donderdag 16 augustus 2018 om 08:38
Dit dus. En een aantal forummers met grootheidswaanzin.Lucifer2018 schreef: ↑16-08-2018 08:35Ja vind ik ook. Vooral heel veel hysterie en drama maken over weinig.
Overdrijfziekte.
¡Apagando las luces!
donderdag 16 augustus 2018 om 08:40
donderdag 16 augustus 2018 om 08:41
Degene over wie dit gaat heeft alles naar zichzelf toe getrokken. Dat was niet de eerste keer. Het valt mij op dat betreffende forummer steeds extremer reageert.Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2018 08:31Toch vind ik, dat jij op zijn zachts gezegd, niet handig gepost hebt in dat bewuste topic. Ik geloof meteen dat je het niet als provocatie hebt bedoeld, maar FV vatte het wel als zodanig op. Als je dat serieus had genomen, was het wellicht niet zo uit de hand gelopen. FV is nu geband voor haar overdreven reactie, die net zo goed onnodig was.
Het is niet fair om dit bij RedBull neer te leggen.
donderdag 16 augustus 2018 om 08:46
Wat ik ervan vind?
Dat sommige forummers ondanks een nieuwe nick zelfs voor mij binnen een paar posts herkenbaar zijn.
En dat ik dat gezanik over de slechte sfeer 'van de laatste tijd' echt heel irritant vind.
Dat sommige forummers ondanks een nieuwe nick zelfs voor mij binnen een paar posts herkenbaar zijn.
En dat ik dat gezanik over de slechte sfeer 'van de laatste tijd' echt heel irritant vind.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 16 augustus 2018 om 08:48
redbulletje schreef: ↑16-08-2018 08:37Ik heb geen goed forumgeheugen en onthou alleen maar dingen die iemand te pas en te onpas in willekeurige topics benoemt. Dat van FV was blijkbaar zo'n dingetje want haar oorspronkelijke topic had ik voor het me gisteren werd aangereikt uberhaupt nooit gelezen. Als ze het zo'n privacygevoelig ding vindt moet ze het zelf niet zo vaak benoemen. Ik had bewust geen nickname genoemd, maar als het een forummer was geweest met wie ik op goede voet stond had ik waarschijnlijk iets geschreven in de trant van je moet 'ns met die-en-die gaan praten want zij heeft er 'n slechte ervaring mee.
Joh, je had ook gewoon kunnen zeggen 'sorry, was niet als provocatie bedoeld, ik haal het weg'.
Dat lijkt me de enige nette reactie. Want het wás gewoon niet netjes.
Such fun!1