Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 augustus 2018 om 09:15
redbulletje schreef: ↑16-08-2018 09:11Sorry zeggen wil ik best doen, maar niet tegen iemand die me op zo'n manier benadert.
En dan nóg was het fatsoenlijk geweest om de post weg te halen. Maar dit komt niet binnen geloof ik.
Such fun!1
donderdag 16 augustus 2018 om 09:16
Nou, ik vond haar eerste reactie nog mild vergeleken bij wat er daarna allemaal nog kwam hoor. Het escaleerde pas na de reactie van RB die jij ook aanhaalt.
donderdag 16 augustus 2018 om 09:16
TanteBedelia schreef: ↑16-08-2018 09:15Je kan ook denken zo van nu is het genoeg geweest sinds gisterenavond.
Onderwerp is klaar.
Je "vecht"het maar met FV uit en anders laat je het rusten.
Ook zo.
Such fun!1

donderdag 16 augustus 2018 om 09:19
Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2018 09:16Nou, ik vond haar eerste reactie nog mild vergeleken bij wat er daarna allemaal nog kwam hoor. Het escaleerde pas na de reactie van RB die jij ook aanhaalt.
Dat ben ik niet met je eens. Een topic binnenvallen en zo tekeer gaan en gelijk gaan schelden vind ik allesbehalve mild. Schelden vind ik hier nooit gepast en nooit mild. Maar goed, blijkbaar denken sommige mensen daar anders over.

donderdag 16 augustus 2018 om 09:24
Je hebt gelijk. Maar wat mij vooral triggerde om te reageren, was het natrappen wat sommigen doen, terwijl diegene zich niet kan verweren. Dat vind ik gewoon gemeen. Verder ben ik het met je eens dat het eigenlijk (net als bijna altijd) nergens over gaat. Het blijft toch een welles nietus verhaal en altijd naar een ander wijzen.TanteBedelia schreef: ↑16-08-2018 09:19Ik lees al sinds gisterenavond mee hier over. Inclusief dat topic,
Het sop is de kool niet waard met constant blijven hameren er op.

donderdag 16 augustus 2018 om 09:28
ik vind dat gehint naar prive situaties echt onzettend grensoverschrijdend en ik snap heel goed dat FV zich daardoor bedreigd voelde. Dat er niet opgetreden is richting RB vind ik ongelofelijk raar.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 09:29
0.21% gewijzigd

donderdag 16 augustus 2018 om 09:29

donderdag 16 augustus 2018 om 09:31
een viva verleden met stalking, rb weet best dat ze provoceerde met dit voorbeeld en dat fv zou reagerenblijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2018 09:05FV heeft een eh... pittige communicatiestijl en een soms zeer uitgesproken eigen mening. Ze kan niets schrijven of - steeds dezelfde -mensen duiken er boven op. Het allerleukste schijnt te zijn om haar van racisme te beschuldigen. Dat heeft ze de laatste maanden geregeld - hier, op het modtopic en in verschillende topics - aangegeven. Geen wonder dat ze daar steeds driftiger van wordt.
Jij ziet 1 spektakeldingetje, maar hebt dan geen weet van wat er allemaal aan vooraf gegaan is.
donderdag 16 augustus 2018 om 09:32
Het was een algemeen voorbeeld wat werd gegeven. Het had over tig forummers kunnen gaan. Het is toch echt FV die het naar zichzelf toe trok.
donderdag 16 augustus 2018 om 09:32
Privé situaties? Het is hier uitgebreid op het forum besproken, dus dan is er weinig privé meer aan.
Beetje alsof ik over de rooie ga wanneer er iemand meldt dat er een forumster is met twee autistische zoons waarmee het allemaal niet zo vlekkeloos verloopt.
Toch raar als ik dan ineens bang ben voor herkenbaarheid?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 16 augustus 2018 om 09:34
Op napraat komen regelematig de nicks voor van pejeka, iris en zelfs redbull. Who cares niemand maakt er een issue van, daar is napraat voor toch.Wilhetnietweten schreef: ↑16-08-2018 08:49Ik leg het niet alleen bij RedBull neer. Maar ze zegt net zelf, dat ze heel goed weet over wie het gaat. Waarom dan juist dat aanhalen, terwijl ze weten kan dat FV daarop (fel) gaat reageren. Daarmee praat ik niet goed hoe FV reageerde, want dat was ook niet handig en heeft ze dan ook (terecht) een ban voor gehad. Maar het is gewoon niet fair om na te gaan trappen, zeker ook omdat ze zichzelf niet kan verdedigen nu.
Waarom moeten we FV met fluwelen handschoentjes aanpakken. Houden jullie toch op met die BS dat mensen haar niet mogen noemen en dat alles op verzoek van haar gewist moet worden want anders is het pesten en weet ik het allemaal.

donderdag 16 augustus 2018 om 09:35
Bedreigd? Door RB? Ik geloof niet dat ze zich bedreigd voelde. Het niet leuk vinden aangehaald te worden is een ander verhaal, maar bedreigd?
Net zoiets als schrijven Star heeft 2 kinderen en een vent, RB heeft geen kinderen en geen vent, forummer X heeft een elftal, etc.

donderdag 16 augustus 2018 om 09:36
Nee dat wist ik niet. Bovendien was wat ik schreef anoniem en maakte ze er zelf 'n publieke rel van.
Als ze gestalkt wordt hierover waarom staat haar eigen topic over de hele zaak dan nog gewoon online?
donderdag 16 augustus 2018 om 09:37
Niet zo gek, als ze zichzelf erin herkent. Tuurlijk, ze had het subtieler kunnen doen. Maar lees de post van BGB eens. Misschien snap je dan waarom ze, als door een adder gebeten, reageerde.

Dit dus.Solomio schreef: ↑16-08-2018 09:32Privé situaties? Het is hier uitgebreid op het forum besproken, dus dan is er weinig privé meer aan.
Beetje alsof ik over de rooie ga wanneer er iemand meldt dat er een forumster is met twee autistische zoons waarmee het allemaal niet zo vlekkeloos verloopt.

Solomio schreef: ↑16-08-2018 09:32Privé situaties? Het is hier uitgebreid op het forum besproken, dus dan is er weinig privé meer aan.
Of dit idd.
Het was ook het verdraaien van, he.Solomio schreef: ↑16-08-2018 09:32Privé situaties? Het is hier uitgebreid op het forum besproken, dus dan is er weinig privé meer aan.
Neem nou jouw voorbeeld.
Het wordt alweer heel anders als ik zou zeggen “ ja, blablabla, autistische moeders kunnen geen kinderen opvoeden . Hier op het forum is er ook zo een en met die kinderen, nou, daar gaat het heel erg slecht mee “ .
Dat maakt het alweer heel anders.
Dan ga ik heel erg voorbij aan bepaalde zaken en ik geef er een eigen twist aan om mijn mening kracht bij te zetten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 16 augustus 2018 om 09:41
blijfgewoonbianca schreef: ↑16-08-2018 09:37Het was ook het verdraaien van, he.
Neem nou jouw voorbeeld.
Het wordt alweer heel anders als ik zou zeggen “ ja, blablabla, autistische moeders kunnen geen kinderen opvoeden . Hier op het forum is er ook zo een en met die kinderen, nou, daar gaat het heel erg slecht mee “ .
Dat maakt het alweer heel anders.
Dan ga ik heel erg voorbij aan bepaalde zaken en ik geef er een eigen twist aan om mijn mening kracht bij te zetten.
Ja en dat is niet leuk, maar bedreigend? Rare, enge stalkers weten toch alles al, daar heb je geen RB voor nodig.
donderdag 16 augustus 2018 om 09:45
Als iemand zeven stappen overslaat in zo’n verhaal en er een totaal eigen draai aangeeft, dan blijft de uitkomst misschien nog wel gelijk, maar ben je absoluut niet blij dat de hele wereld die eigen draai te lezen krijgt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.