Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 augustus 2018 om 23:18
Daar komen de slimme ideeën van de Brabo's te pas: lintjes aan de handschoenen. En om ervoor te zorgen dat de handschoenen netjes aan de voorkant binnen handbereik blijven, zit er tussen de lintjes nog een dwarslintje om afglijders te voorkomen.Lady*Voldemort schreef: ↑16-08-2018 20:48Oh daar ga ik eens naar kijken! En dan vooral naar een manier om te zorgen dat mijn dure handschoenen niet ergens bij het ongemerkte goed op een vestiging in het westen des lands terecht komen![]()

vrijdag 17 augustus 2018 om 00:00
.Pipistrello schreef: ↑16-08-2018 23:31Ksenija heeft een ban van een maand ivm ongepaste opmerkingen.
Joh..
Je verwacht het niet he?

Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:19
Hoogtepunt van de dag was voor mij de gevaren van kleurgebruik op het Haakforum.Pipistrello schreef: ↑16-08-2018 23:15Gelukkig hebben we het ook over eten gehad en de kitten van Solo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 17 augustus 2018 om 07:44
Nog 9 nachtjes........Pipistrello schreef: ↑16-08-2018 23:15Gelukkig hebben we het ook over eten gehad en de kitten van Solo.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 17 augustus 2018 om 07:50
We zullen haar missen.Pipistrello schreef: ↑16-08-2018 23:31Ksenija heeft een ban van een maand ivm ongepaste opmerkingen.
Joh..
Een maand, hoe komen we het door.....
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 17 augustus 2018 om 09:39

vrijdag 17 augustus 2018 om 12:48
Pas op, of ik ga mijn eerder veel te lange post samenvatten in twee woorden

vrijdag 17 augustus 2018 om 13:29
MevrouwJack schreef: ↑17-08-2018 12:50Kan ik hier vragen of jullie mee willen denken over een slagzin? Iets met handen uit de mouwen.
Als dat niet kan ook goed hoordan open ik nog drie topics.
Ik wil wel even meedenken, waar gaat het over. (Nouschi is toch met vakantie, dan kan dat wel even

EDIT; je kunt wel zien waar ik het eerst kom als ik het forum open

vrijdag 17 augustus 2018 om 13:31
MevrouwJack schreef: ↑17-08-2018 12:50Kan ik hier vragen of jullie mee willen denken over een slagzin? Iets met handen uit de mouwen.
Als dat niet kan ook goed hoordan open ik nog drie topics.
In welke context?

vrijdag 17 augustus 2018 om 13:31
Alsof je al die tijd jouw mail niet hebt zien binnenkomen op de iPad van je kind. Hm hm.
Ik had diverse spy programma’s op mijn laptoen toen bleek. Eerst internet er af, alles schoongemaakt en toen toch maar een nieuwe gekocht om zeker te weten dat er echt geen spyware en keyloggers opstonden.
Dus dat mannen zo ziek zijn om dat te doen dat begrijp ik. Dat je je eigen mail nog nooit hebt zien binnenkomen op de iPad van je kind begrijp ik niet.
Zeker bij zo’n jong kind kijk je toch geregeld mee.

vrijdag 17 augustus 2018 om 13:33
Nemaìn’ schreef: ↑17-08-2018 13:31Alsof je al die tijd jouw mail niet hebt zien binnenkomen op de iPad van je kind. Hm hm.
Ik had diverse spy programma’s op mijn laptoen toen bleek. Eerst internet er af, alles schoongemaakt en toen toch maar een nieuwe gekocht om zeker te weten dat er echt geen spyware en keyloggers opstonden.
Dus dat mannen zo ziek zijn om dat te doen dat begrijp ik. Dat je je eigen mail nog nooit hebt zien binnenkomen op de iPad van je kind begrijp ik niet.
Zeker bij zo’n jong kind kijk je toch geregeld mee.
Ja tuurlijk doe je dat, vooral als je ex het je lastig maakt. Maar ik moet zeggen dat ik al heel snel zoiets had van jaja, en toen ik las dat ex een Amerikaan is, en rijk, toen had ik wel weer gezien. Heb het topic niet meer gevolgd.

vrijdag 17 augustus 2018 om 14:04
Oh haha dat zal ze leuk vinden.MevrouwJack schreef: ↑16-08-2018 23:05Zo on topic zijn we al in geen tijden geweest. We moeten toch onder ogen zien dat er mogelijk een verband is tussen Nouschi's afwezigheid en ons on topic gezemel.