Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Haha Pipistrello, precies.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Lady*Voldemort schreef:
16-08-2018 20:48
Oh daar ga ik eens naar kijken! En dan vooral naar een manier om te zorgen dat mijn dure handschoenen niet ergens bij het ongemerkte goed op een vestiging in het westen des lands terecht komen :proud:
Daar komen de slimme ideeën van de Brabo's te pas: lintjes aan de handschoenen. En om ervoor te zorgen dat de handschoenen netjes aan de voorkant binnen handbereik blijven, zit er tussen de lintjes nog een dwarslintje om afglijders te voorkomen.

Afbeelding
Ksenija heeft een ban van een maand ivm ongepaste opmerkingen.

Joh..
Pipistrello schreef:
16-08-2018 23:31

Joh..
.
Je verwacht het niet he? :-D
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Pipistrello schreef:
16-08-2018 23:15
Gelukkig hebben we het ook over eten gehad en de kitten van Solo.
Hoogtepunt van de dag was voor mij de gevaren van kleurgebruik op het Haakforum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Pipistrello schreef:
16-08-2018 23:15
Gelukkig hebben we het ook over eten gehad en de kitten van Solo.
Nog 9 nachtjes........

Afbeelding
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Pipistrello schreef:
16-08-2018 23:31

Joh..
We zullen haar missen.

Een maand, hoe komen we het door.....

David Dunning
Een kitten :love:
Solomio schreef:
17-08-2018 07:44
Nog 9 nachtjes........

Afbeelding
Hij heeft in de afgelopen 24 uur wel een hoop wit erbij gekregen. Is het een soort schimmel, net als het paard van Sint?
Irma3110 schreef:
17-08-2018 09:09
Hij heeft in de afgelopen 24 uur wel een hoop wit erbij gekregen. Is het een soort schimmel, net als het paard van Sint?

Nee hij is per ongeluk in z'n drinkbakje gesprongen denk ik.
Irma3110 schreef:
17-08-2018 09:09
Dit is z'n tweelingbroertje.

David Dunning
:love:
Life is short. Eat dessert first.
We zijn weer one big happy family zie ik. Iedereen die we een ban konden aansmeren heeft lekker een ban en we keuvelen hier fijn verder over huisjes, boompjes en beestjes. Dát is mijn forum :heart:
deepspace schreef:
17-08-2018 12:09
We zijn weer one big happy family zie ik. Iedereen die we een ban konden aansmeren heeft lekker een ban en we keuvelen hier fijn verder over huisjes, boompjes en beestjes. Dát is mijn forum :heart:

Pas op, of ik ga mijn eerder veel te lange post samenvatten in twee woorden :whip:
Kan ik hier vragen of jullie mee willen denken over een slagzin? Iets met handen uit de mouwen.
Als dat niet kan ook goed hoor :heart: dan open ik nog drie topics.
Tjezus, wat vals
Dat topic over dat half miljoen om dat kind te kopen, ik geloof er niets van.
Nemaìn’ schreef:
17-08-2018 13:24
Dat topic over dat half miljoen om dat kind te kopen, ik geloof er niets van.
Amerika he, altijd verdacht.
MevrouwJack schreef:
17-08-2018 12:50
Kan ik hier vragen of jullie mee willen denken over een slagzin? Iets met handen uit de mouwen.

Ik wil wel even meedenken, waar gaat het over. (Nouschi is toch met vakantie, dan kan dat wel even :biggrin: )

EDIT; je kunt wel zien waar ik het eerst kom als ik het forum open :nut: :proud:
MevrouwJack schreef:
17-08-2018 12:50

In welke context?
Head* schreef:
17-08-2018 13:28
Amerika he, altijd verdacht.
Alsof je al die tijd jouw mail niet hebt zien binnenkomen op de iPad van je kind. Hm hm.
Ik had diverse spy programma’s op mijn laptoen toen bleek. Eerst internet er af, alles schoongemaakt en toen toch maar een nieuwe gekocht om zeker te weten dat er echt geen spyware en keyloggers opstonden.

Dus dat mannen zo ziek zijn om dat te doen dat begrijp ik. Dat je je eigen mail nog nooit hebt zien binnenkomen op de iPad van je kind begrijp ik niet.
Zeker bij zo’n jong kind kijk je toch geregeld mee.
Nemaìn’ schreef:
17-08-2018 13:31
Alsof je al die tijd jouw mail niet hebt zien binnenkomen op de iPad van je kind. Hm hm.
Ik had diverse spy programma’s op mijn laptoen toen bleek. Eerst internet er af, alles schoongemaakt en toen toch maar een nieuwe gekocht om zeker te weten dat er echt geen spyware en keyloggers opstonden.

Dus dat mannen zo ziek zijn om dat te doen dat begrijp ik. Dat je je eigen mail nog nooit hebt zien binnenkomen op de iPad van je kind begrijp ik niet.
Zeker bij zo’n jong kind kijk je toch geregeld mee.

Ja tuurlijk doe je dat, vooral als je ex het je lastig maakt. Maar ik moet zeggen dat ik al heel snel zoiets had van jaja, en toen ik las dat ex een Amerikaan is, en rijk, toen had ik wel weer gezien. Heb het topic niet meer gevolgd.
MevrouwJack schreef:
16-08-2018 23:05
Zo on topic zijn we al in geen tijden geweest. We moeten toch onder ogen zien dat er mogelijk een verband is tussen Nouschi's afwezigheid en ons on topic gezemel.
Oh haha dat zal ze leuk vinden. :HA:
Is Nouschi op wereldreis ofzo?
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
17-08-2018 14:23
Is Nouschi op wereldreis ofzo?
Op zoek naar rijke mannen in Amerika?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
17-08-2018 14:28
Op zoek naar rijke mannen in Amerika?
Wie weet?
Damned if I don’t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven