Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
O,ik heb net het mod topic zitten lezen, ik snap het nu.
TanteBedelia schreef:
18-08-2018 09:35
O,ik heb net het mod topic zitten lezen, ik snap het nu.
:)
the_Wicked_Witch schreef:
14-08-2018 14:15
Nee joh. Forumfossiel.
Mooi woord ‘forumfossiel’ :biggrin: . Als je er op googled krijg je oa deze pagina:

Afbeelding

http://www.jeroenmirck.nl/2011/11/moder ... s-de-baas/

;-D
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
18-08-2018 09:58
Mooi woord ‘forumfossiel’ :biggrin: . Als je er op googled krijg je oa deze pagina:

Afbeelding

;-D
Ja, dat was ons wel bekend. Zeer oud nieuws.
Geen bijzonderheden
GroenTuintje schreef:
18-08-2018 09:58

Afbeelding

;-D
Sjees...woop woop wow spannend! :geek:
Vette mosterd na de maaltijd. Een jaar of tien....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat was in de tijd dat ik net op het forum kwam :yes:
schattigmeisje schreef:
18-08-2018 10:42
Dat was in de tijd dat ik net op het forum kwam :yes:
Ja is een oud artikel, vond het wel grappig.
In 2011 was het heel even hot nieuws.
GroenTuintje schreef:
18-08-2018 10:44
Ja is een oud artikel, vond het wel grappig.
En nog steeds up to date betreft forumfossielen. :rofl:

Ben er zelf ook 1, maar dan ook echt vanaf het begin :mrgreen:
deepspace schreef:
17-08-2018 23:00
Hé sneuneuzen, lekker weer een hele avond in je eentje achter de computer gezeten, contactgestoord als je bent?!

Ben jij het broertje/zusje van ratje? :mrgreen:
Dicca schreef:
18-08-2018 11:34
En nog steeds up to date betreft forumfossielen. :rofl:

:HA: klopt
Zoo dat is rap. Binnen 2 minuten bericht verwijderd op mod.topic. Mag blijkbaar niet dat ik de geweldige oplossing van de TD niet zo geweldig vind.

Sukkels die TD
Pipistrello schreef:
18-08-2018 11:43
Zoo dat is rap. Binnen 2 minuten bericht verwijderd op mod.topic. Mag blijkbaar niet dat ik de geweldige oplossing van de TD niet zo geweldig vind.

Sukkels die TD
Echt :frusty:
Ik ben ook alweer verwijderd. Maar ik had ook het verboden woord (buglijst) geplaatst. Stom van me.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Pipistrello schreef:
18-08-2018 11:43

Sukkels die TD
Ja dat kunnen ze dan weer wel. Ik vind die oplossing ook niet geweldig van de TD. Maar dat wil de lange tenen brigade natuurlijk niet lezen. Want stel je voor dat een adverteerder het leest.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Forummers buiten de deur houden :rofl:
Briljant.
Dierproeven.
Onze maatregel is niet stom en asociaal en onvriendelijk voor nieuwe forummers, want ze hebben er bij aanmelden zélf mee ingestemd!

De grootste bug van dit forum zijn moderators en CM. En de infantiele redactie van het blad wat dit forum als podium voor hun gênante flutstukjes gebruikt.

Maar zoals Jolly laatst beschreef blijf je er van houden. Ondanks de idioten die aan de knoppen zitten. En tegen beter weten in hoop ik dat er ooit iemand komt die het beter maakt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Echt hè?
Ik word steeds benieuwder naar die TD.
Zoveel ongein krijg je toch niet bij elkaar verzonnen?
Pejeka alweer een ban :whistle:
Calamitycat schreef:
18-08-2018 13:29
Forummers buiten de deur houden :rofl:
Briljant.
Dat doen ze al maanden. Nu alleen de spammers nog :rofl: Maar Viva kennende houden ze juist de serieuze forummers buiten de deur en halen ze de spammers binnen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Loullah schreef:
18-08-2018 13:35
Pejeka alweer een ban :whistle:

Hou toch eens op jij.
Het bantopic kunnen we zelf ook lezen.
En nu zit het Modtopic op slot :facepalm:
feow schreef:
18-08-2018 13:34
Onze maatregel is niet stom en asociaal en onvriendelijk voor nieuwe forummers, want ze hebben er bij aanmelden zélf mee ingestemd!

De grootste bug van dit forum zijn moderators en CM. En de infantiele redactie van het blad wat dit forum als podium voor hun gênante flutstukjes gebruikt.

Maar zoals Jolly laatst beschreef blijf je er van houden. Ondanks de idioten die aan de knoppen zitten. En tegen beter weten in hoop ik dat er ooit iemand komt die het beter maakt.
Dit!

En dat een forum niet helemaal goed werkt, daar kan ik best mee leven ook al is het irritant.
Maar die hooghartige houding van de mods, geen enkele kritiek willen horen, constant alles wissen, telkens "stuur maar een mail", daar kan ik erg slecht tegen. De meeste mensen hier zijn kritisch, zeker, maar als we de kans zijn wel constructief kritisch. Maar ook daar is geen enkele ruimte voor. Bah.
Ze zouden zoveel meer draagvlak krijgen als ze gewoon het gesprek aangaan.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 18-08-2018 13:44
3.86% gewijzigd
feow schreef:
18-08-2018 13:34

Mooi omschreven en geheel mee eens.
Dierproeven.
Head* schreef:
18-08-2018 13:41
Dit!

En dat een forum niet helemaal goed werkt, daar kan ik best mee leven ook al is het irritant. Maar die hooghartige houding van de mods, geen enkele kritiek willen horen, constant alles wissen, telkens "stuur maar een mail", daar kan ik erg slecht tegen. De meeste mensen hier zijn kritisch, zeker, maar als we de kans zijn wel constructief kritisch. Maar ook daar is geen enkele ruimte voor. Bah.
+1
Ik ben gewist wegens spam :rofl: .
Terwijl ik alleen maar zei dat ik inmiddels benieuwd was wie er in de zogenaamde TD zitten.

Ik vind het Koreaanse praktijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven