Innesteling klaar?
maandag 20 augustus 2018 om 06:11
maandag 20 augustus 2018 om 07:48
Als ik één ding heb geleerd de laatste 2,5 jaar, is dat je er he-le-maal niks aan kan doen. Dat is soms lastig, moeilijk en bij vlagen gekmakend, maar er is helemaal niks wat je kan doen om de uitkomst te veranderen. Mijn advies is dan ook om het los te laten. Stoppen met zoveel testen en wacht het af. Dat is ingewikkeld, maar anders ga je jezelf helemaal gek maken.
maandag 20 augustus 2018 om 08:02
In de eerste periode van de zwangerschap verdubbelt hcg in 40 tot 70 uur. Dus het streepje kan en mag nog steeds licht zijn. Vanaf morgen/overmorgen zou het donkerder moeten gaan worden.
Je hebt positieve testen. Test volgende week nog een keer voor je gemoedsrust en verder niet meer. Dit maakt je alleen maar banger en onzekerder. Verder is het wat andere dames al zeiden een kwestie van afwachten en naar de eerste echo toeleven.
Maar voor nu TO, gefeliciteerd met de zwangerschap!
Je hebt positieve testen. Test volgende week nog een keer voor je gemoedsrust en verder niet meer. Dit maakt je alleen maar banger en onzekerder. Verder is het wat andere dames al zeiden een kwestie van afwachten en naar de eerste echo toeleven.
Maar voor nu TO, gefeliciteerd met de zwangerschap!
maandag 20 augustus 2018 om 08:02
Dit idd. Ik snap al dat getest sowieso niet. Ik heb 1 test gedaan, toen ik al een week overtijd was. Die was positief. Dan weet je toch genoeg? Maar ik snap de vraag van TO ook niet zo goed. Wat moet je met de info dat de innesteling al is geweest? Wat voegt die info toe aan het zwanger zijn? Je kan er niks aan doen als het mis gaat. Je hebt ook geen invloed op de innesteling zelf (tenminste, neem aan dat er niet gerookt, gedronken wordt of drugs gebruikt en dat de foliumzuur al lang genoeg in gebruik is). Ik zou dus gewoon even rustig adem halen. Stoppen met al dat testen en jezelf daarmee gek maken en 9 maanden afwachten. Meer kan je toch niet doen
Succes TO en gefeliciteerd!
maandag 20 augustus 2018 om 09:30
Dit: je hebt positief getest en bent dus zwanger. Ik heb ook in 3 zwangerschappen 3 keer getest. De eerste 2 zwangerschappen eindigden in een miskraam, dus zwangerschap 2 en 3 waren zeker niet onbezorgd. Maar invloed heb je er verder toch niet op en proberen streepjes af te lezen en donkerheid beoordelen geeft vooral extra onrust. Zou ik dus niet doen. Je bent zwanger, het kan nog mis gaan, maar de kans is groter dat het goed gaat.Whomi schreef: ↑20-08-2018 08:02Dit idd. Ik snap al dat getest sowieso niet. Ik heb 1 test gedaan, toen ik al een week overtijd was. Die was positief. Dan weet je toch genoeg? Maar ik snap de vraag van TO ook niet zo goed. Wat moet je met de info dat de innesteling al is geweest? Wat voegt die info toe aan het zwanger zijn? Je kan er niks aan doen als het mis gaat. Je hebt ook geen invloed op de innesteling zelf (tenminste, neem aan dat er niet gerookt, gedronken wordt of drugs gebruikt en dat de foliumzuur al lang genoeg in gebruik is). Ik zou dus gewoon even rustig adem halen. Stoppen met al dat testen en jezelf daarmee gek maken en 9 maanden afwachten. Meer kan je toch niet doen
Succes TO en gefeliciteerd!
Dit gezegd hebbende: een eetstoornis gaat natuurlijk over controle en dat heb je nauwelijks over het verloop van je zwangerschap. En ook niet over het verloop van je bevalling en de eerste tijd met je baby. Als je merkt dat deze zwangerschap je erg triggert in je neiging tot controle en je functioneren negatief beïnvloedt, dan is het wellicht een goed idee om contact op te nemen met je huisarts of een therapeut als je die nog hebt?
maandag 20 augustus 2018 om 17:55
Heb je binnen de tijd dat je moet aflezen dat streepje? Als dat streepjes pas komt na de afleestijd is dit negatief te noemen. Die van cb en d3 action geven bijna allemaal na de inleestijd soms ern streep... ik zou deze testen niet vertrouw dan enkel als binnen de tijd die streep komt. Dat hoor ik graag even van je. Ik zou dan de senis clearblue digitaal doen die ik gewoon wel betrouwbaar.Semmybrouwer schreef: ↑20-08-2018 06:11Zojuist getest met een test van de action (die deed ik gisteren vóór de CB ook alleen dan nu met ochtend urine). Het streepje blijft even licht als gisteren (echt een heel licht streepje).. baard me wel zorgen want het zou juist donkerder moeten worden gedurende de dagen én met ochtend urine..
maandag 20 augustus 2018 om 18:51
Doe niet zo dwingend joh. TO beslist zelf wat ze laat weten toch?mamavan2draken schreef: ↑20-08-2018 17:55Heb je binnen de tijd dat je moet aflezen dat streepje? Als dat streepjes pas komt na de afleestijd is dit negatief te noemen. Die van cb en d3 action geven bijna allemaal na de inleestijd soms ern streep... ik zou deze testen niet vertrouw dan enkel als binnen de tijd die streep komt. Dat hoor ik graag even van je. Ik zou dan de senis clearblue digitaal doen die ik gewoon wel betrouwbaar.
maandag 20 augustus 2018 om 21:47
Bemoei jij je met je eigen zaken dan? Ik dwing niet. Ik hoor dat nog wel even.van je is hier een normaal gebruik van een dialect. En we bedoelen daarmee dat ze dat dus even moet nagaan etc. Das net zo ik zeg dat ue zit te ziften. En dat betekemd hier dat je dus niet mee bemoeien moet.. punt.JonathanStrange schreef: ↑20-08-2018 18:51Doe niet zo dwingend joh. TO beslist zelf wat ze laat weten toch?
Ze moet zelf weten of ze dat mij wilt.laten weten. Er gebeurd meer hier achter de schermen met priveberichten dan ooenbaar dus bemoei jij je met je eigen zooi en to kan zelf wel reageren dat als ze dat niet wil hebben we jouw niet bij nodig...
maandag 20 augustus 2018 om 21:55
Gezellig hiermamavan2draken schreef: ↑20-08-2018 21:47Bemoei jij je met je eigen zaken dan? Ik dwing niet. Ik hoor dat nog wel even.van je is hier een normaal gebruik van een dialect. En we bedoelen daarmee dat ze dat dus even moet nagaan etc. Das net zo ik zeg dat ue zit te ziften. En dat betekemd hier dat je dus niet mee bemoeien moet.. punt.
Ze moet zelf weten of ze dat mij wilt.laten weten. Er gebeurd meer hier achter de schermen met priveberichten dan ooenbaar dus bemoei jij je met je eigen zooi en to kan zelf wel reageren dat als ze dat niet wil hebben we jouw niet bij nodig...
maandag 20 augustus 2018 om 21:56
Gezellig hiermamavan2draken schreef: ↑20-08-2018 21:47Bemoei jij je met je eigen zaken dan? Ik dwing niet. Ik hoor dat nog wel even.van je is hier een normaal gebruik van een dialect. En we bedoelen daarmee dat ze dat dus even moet nagaan etc. Das net zo ik zeg dat ue zit te ziften. En dat betekemd hier dat je dus niet mee bemoeien moet.. punt.
maandag 20 augustus 2018 om 22:00
Ik begrijp iig nu wel waarom jouw kinderen draken zijn.mamavan2draken schreef: ↑20-08-2018 21:47Bemoei jij je met je eigen zaken dan? Ik dwing niet. Ik hoor dat nog wel even.van je is hier een normaal gebruik van een dialect. En we bedoelen daarmee dat ze dat dus even moet nagaan etc. Das net zo ik zeg dat ue zit te ziften. En dat betekemd hier dat je dus niet mee bemoeien moet.. punt.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 20 augustus 2018 om 22:05
Oh ja hoor ik ben zwanger geweest. Na 2 miskramen 7 jaar niets en toen hup toch onverwacht zwanger. Maar zo overdreven doen? Eh nee. En ik ben zeker niet op allerlei fora gaan posten om maar felicitaties te krijgen. Zwanger worden is echt redelijk normaal en geen wereld prestatie, nee ook niet na 7 jaar niets.Semmybrouwer schreef: ↑19-08-2018 21:13Wauw, zelf nooit zwanger geweest? Elke zwangerschap lijkt me heel bijzonder voor degene die het meemaken! Het is echt niet allemaal vanzelfsprekend. Nogal gevoelloos zulke reactie zeg.
Ik heb allaaaaang google doorgelezen, al maanden gelezen, ook daar schrijft iedereen wat op gezien google gewoon openbaar is. Ik stel een vraag en daar zou ik antwoord op willen, gaat me niet om de felicitaties.
maandag 20 augustus 2018 om 22:09
maandag 20 augustus 2018 om 22:14
Dabedoelik.Lady*Voldemort schreef: ↑20-08-2018 22:12Mijn kinderen wisten het verschil tussen wiki en google al toen ze zes waren.
En zo vreselijk hoogbegaafd zijn ze niet eens.
maandag 20 augustus 2018 om 22:17
Ik dacht dat ik de enige was die dat dacht. Iedereen vliegt hier elkaar in de haren.
maandag 20 augustus 2018 om 22:18
maandag 20 augustus 2018 om 22:19
Haha, zo, zeg.mamavan2draken schreef: ↑20-08-2018 21:47Bemoei jij je met je eigen zaken dan? Ik dwing niet. Ik hoor dat nog wel even.van je is hier een normaal gebruik van een dialect. En we bedoelen daarmee dat ze dat dus even moet nagaan etc. Das net zo ik zeg dat ue zit te ziften. En dat betekemd hier dat je dus niet mee bemoeien moet.. punt.
maandag 20 augustus 2018 om 22:33
Kijk, daar doe ik het voor.