Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 20 augustus 2018 om 23:28
the_Wicked_Witch schreef: ↑20-08-2018 23:27Ik dacht meer dat de therapie zijn doel voorbij geschoten was.

maandag 20 augustus 2018 om 23:28
Zo welbespraakt ben ik niet. Ik ben van de 3 woord zinnen.shifty schreef: ↑20-08-2018 23:27Ik denk dat ze het bedoelde als eufemisme voor 'kinderachtige egocentrische slappe hap en tamelijk zwakzinnig excuus voor iemand waarvan mag worden aangenomen wordt dat ie op twee benen loopt, alhoewel er openlijk aan getwijfeld kan worden of ie zindelijk is'.
Maar die aanname is geheel voor mijn eigen rekening.

maandag 20 augustus 2018 om 23:29
the_Wicked_Witch schreef: ↑20-08-2018 23:27Ik dacht meer dat de therapie zijn doel voorbij geschoten was.

maandag 20 augustus 2018 om 23:41

maandag 20 augustus 2018 om 23:42
Jij bent toch ook een Limbo?doornroosje9 schreef: ↑20-08-2018 23:41Ik zie nu jouw motto pas! Zo goed als hetzelfde als het dialect hier.![]()
maandag 20 augustus 2018 om 23:42
Je mag NOOIT kritiek geven op het beleid. Hopelijk heb je je lesje geleerd nu.streepjesdekbed schreef: ↑20-08-2018 23:39Wat is dat voor onzin dat er in het mod-topic steeds van alles wordt verwijderd? Ik had kritiek op het beleid, en gaf ondersteuning aan de tip van Himalaya, maar blijkbaar mag dat niet? Wat zijn dat voor communistische praktijken?

Life is short. Eat dessert first.

maandag 20 augustus 2018 om 23:43
Oh, ik ben een dubbele Limbo. NL en BE

maandag 20 augustus 2018 om 23:44
Ik zet mijn berichten gewoon weer terug.streepjesdekbed schreef: ↑20-08-2018 23:39Wat is dat voor onzin dat er in het mod-topic steeds van alles wordt verwijderd? Ik had kritiek op het beleid, en gaf ondersteuning aan de tip van Himalaya, maar blijkbaar mag dat niet? Wat zijn dat voor communistische praktijken?

maandag 20 augustus 2018 om 23:45
Ik schreef alleen dat die toetsing van extra posts na een eerste onzinnig is. Dat juist daarom de problemen ontstaan. Nou ja, dan niet, zoek het met je stomme forum.doornroosje9 schreef: ↑20-08-2018 23:42Je mag NOOIT kritiek geven op het beleid. Hopelijk heb je je lesje geleerd nu.![]()
(Oke, nou ja, vooruit, ik schreef ook dat het erop leek dat ze daar bij Viva niet logisch konden nadenken...

maandag 20 augustus 2018 om 23:47
Pa uit NL limboland, moeder uit BE limboland. Geboren worden in NL (limboland) met NL vader voor NL nationaliteit en de Belgische krijg je cadeau via moeder. Maar goed, in Amsterdam denken locals schijnbaar standaard dat ik een Duitser ben. Dat kan er ook nog wel bij

maandag 20 augustus 2018 om 23:47
Sommige beslissingen van Viva zijn inderdaad niet heel erg doordacht. Je geraakt eraan gewend hoor, geef het een paar weken.streepjesdekbed schreef: ↑20-08-2018 23:45Ik schreef alleen dat die toetsing van extra posts na een eerste onzinnig is. Dat juist daarom de problemen ontstaan. Nou ja, dan niet, zoek het met je stomme forum.
(Oke, nou ja, vooruit, ik schreef ook dat het erop leek dat ze daar bij Viva niet logisch konden nadenken...)

doornroosje9 wijzigde dit bericht op 20-08-2018 23:50
0.10% gewijzigd

maandag 20 augustus 2018 om 23:48
streepjesdekbed schreef: ↑20-08-2018 23:39Wat is dat voor onzin dat er in het mod-topic steeds van alles wordt verwijderd? Ik had kritiek op het beleid, en gaf ondersteuning aan de tip van Himalaya, maar blijkbaar mag dat niet? Wat zijn dat voor communistische praktijken?
Yep. Vooral niet kritisch zijn. Willen ze niet horen.
Ik deed een Nemaintje, nog een keer posten in een al gewist bericht. Is gewoon wéér weggehaald.
maandag 20 augustus 2018 om 23:50
O ja, klinkt logisch. Ha, nog meer Belgen op het forum!lemoos2 schreef: ↑20-08-2018 23:47Pa uit NL limboland, moeder uit BE limboland. Geboren worden in NL (limboland) met NL vader voor NL nationaliteit en de Belgische krijg je cadeau via moeder. Maar goed, in Amsterdam denken locals schijnbaar standaard dat ik een Duitser ben. Dat kan er ook nog wel bij![]()

maandag 20 augustus 2018 om 23:50
Ik doe dat al heel lang. Heb er zelf de meeste lol om denk ikPipistrello schreef: ↑20-08-2018 23:48Yep. Vooral niet kritisch zijn. Willen ze niet horen.
Ik deed een Nemaintje, nog een keer posten in een al gewist bericht. Is gewoon wéér weggehaald.