Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
'autoriteit' is in ieder geval zonder h. (sorry, kan het niet laten).
the_Wicked_Witch schreef:
20-08-2018 23:27
Ik dacht meer dat de therapie zijn doel voorbij geschoten was.
;-D
shifty schreef:
Ik denk dat ze het bedoelde als eufemisme voor 'kinderachtige egocentrische slappe hap en tamelijk zwakzinnig excuus voor iemand waarvan mag worden aangenomen wordt dat ie op twee benen loopt, alhoewel er openlijk aan getwijfeld kan worden of ie zindelijk is'.

Maar die aanname is geheel voor mijn eigen rekening.
Zo welbespraakt ben ik niet. Ik ben van de 3 woord zinnen.
the_Wicked_Witch schreef:
Ik dacht meer dat de therapie zijn doel voorbij geschoten was.
:HA:
Haha Shifty, mooi.
Phineas schreef:
'autoriteit' is in ieder geval zonder h. (sorry, kan het niet laten).
En verleden tijd van ‘gelden’ is volgens mij ook niet ‘geldde’ :-). Kun je ook maar beter niet in betreffend topic schrijven want dan gaat ‘ie helemaal los.
lemoos2 schreef:
20-08-2018 23:32
En verleden tijd van ‘gelden’ is volgens mij ook niet ‘geldde’ :-). Kun je ook maar beter niet in betreffend topic schrijven want dan gaat ‘ie helemaal los.
Dat kan hij nu blijkbaar even niet :-)
Nemaìn’ schreef:
20-08-2018 23:28
Zo welbespraakt ben ik niet. Ik ben van de 3 woord zinnen.

Ik weet het. Kort en bondig is niet mijn specialiteit :cencored:
Wat is dat voor onzin dat er in het mod-topic steeds van alles wordt verwijderd? Ik had kritiek op het beleid, en gaf ondersteuning aan de tip van Himalaya, maar blijkbaar mag dat niet? Wat zijn dat voor communistische praktijken?
Phineas schreef:
20-08-2018 23:36
Dat kan hij nu blijkbaar even niet :-)
He’ll be back. With a vengeance. Het is alleen niet meer helemaal helder of dat op de samenleving als geheel is gericht of enkel het vrouwelijke deel.
lemoos2 schreef:
20-08-2018 23:32
Ik zie nu jouw motto pas! Zo goed als hetzelfde als het dialect hier. 8-)
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
20-08-2018 23:41
Ik zie nu jouw motto pas! Zo goed als hetzelfde als het dialect hier. 8-)
Jij bent toch ook een Limbo?
streepjesdekbed schreef:
20-08-2018 23:39
Wat is dat voor onzin dat er in het mod-topic steeds van alles wordt verwijderd? Ik had kritiek op het beleid, en gaf ondersteuning aan de tip van Himalaya, maar blijkbaar mag dat niet? Wat zijn dat voor communistische praktijken?
Je mag NOOIT kritiek geven op het beleid. Hopelijk heb je je lesje geleerd nu. :proud:
lemoos2 schreef:
20-08-2018 23:42
Jij bent toch ook een Limbo?
Yep. Wel een Belgische.
doornroosje9 schreef:
20-08-2018 23:43
Yep. Wel een Belgische.
Oh, ik ben een dubbele Limbo. NL en BE :-D
streepjesdekbed schreef:
Ik zet mijn berichten gewoon weer terug.
lemoos2 schreef:
20-08-2018 23:43
Oh, ik ben een dubbele Limbo. NL en BE :-D
Hoe doe je dat? o_o
doornroosje9 schreef:
20-08-2018 23:42
Je mag NOOIT kritiek geven op het beleid. Hopelijk heb je je lesje geleerd nu. :proud:
Ik schreef alleen dat die toetsing van extra posts na een eerste onzinnig is. Dat juist daarom de problemen ontstaan. Nou ja, dan niet, zoek het met je stomme forum.

(Oke, nou ja, vooruit, ik schreef ook dat het erop leek dat ze daar bij Viva niet logisch konden nadenken... ;-D)
Ik vraag me wel serieus af wat er met hem aan de hand is. Klinkt niet gezond.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
20-08-2018 23:45
Ik vraag me wel serieus af wat er met hem aan de hand is. Klinkt niet gezond.
Diagnoses mogen niet.
doornroosje9 schreef:
20-08-2018 23:44
Hoe doe je dat? o_o
Pa uit NL limboland, moeder uit BE limboland. Geboren worden in NL (limboland) met NL vader voor NL nationaliteit en de Belgische krijg je cadeau via moeder. Maar goed, in Amsterdam denken locals schijnbaar standaard dat ik een Duitser ben. Dat kan er ook nog wel bij :-D
streepjesdekbed schreef:
20-08-2018 23:45
Ik schreef alleen dat die toetsing van extra posts na een eerste onzinnig is. Dat juist daarom de problemen ontstaan. Nou ja, dan niet, zoek het met je stomme forum.

(Oke, nou ja, vooruit, ik schreef ook dat het erop leek dat ze daar bij Viva niet logisch konden nadenken... ;-D)
Sommige beslissingen van Viva zijn inderdaad niet heel erg doordacht. Je geraakt eraan gewend hoor, geef het een paar weken. ;-D
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 20-08-2018 23:50
0.10% gewijzigd
streepjesdekbed schreef:

Yep. Vooral niet kritisch zijn. Willen ze niet horen.
Ik deed een Nemaintje, nog een keer posten in een al gewist bericht. Is gewoon wéér weggehaald.
lemoos2 schreef:
20-08-2018 23:47
Pa uit NL limboland, moeder uit BE limboland. Geboren worden in NL (limboland) met NL vader voor NL nationaliteit en de Belgische krijg je cadeau via moeder. Maar goed, in Amsterdam denken locals schijnbaar standaard dat ik een Duitser ben. Dat kan er ook nog wel bij :-D
O ja, klinkt logisch. Ha, nog meer Belgen op het forum! :jump:
Pipistrello schreef:
20-08-2018 23:48
Yep. Vooral niet kritisch zijn. Willen ze niet horen.
Ik deed een Nemaintje, nog een keer posten in een al gewist bericht. Is gewoon wéér weggehaald.
Ik doe dat al heel lang. Heb er zelf de meeste lol om denk ik :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven