April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Vandaag een lief shirtje gekocht in maat 50/56: Do Not Disturb staat er op, haha.

Dank voor het meedenken met de kraamhulp... vind het fijn om te weten dat kraamhulpen dus waarschijnlijk wel flexibeler zijn dan bij de intake wordt gezegd... Ik wil dat mijn man ook wel een paar dagen vrij neemt, maar het is even kijken hoe en wat. De eerste twee dagen krijg je gewoon voor bevalling en aangeven, maar daarna denk ik dat hij toch even een halve dag of dag nodig heeft om dingen over te dragen voordat hij nog drie dagen vrij kan nemen. Misschien moet ik het gewoon maar zien hoe het loopt.

Aankomend weekend maar even het bedje in mekaar zetten en opmaken; ik ben dan 35,5 week. Commode staat al gevuld klaar. Ook moeten we de kinderwagen nog even ombouwen naar babystand, want die gebruik ik nu veel voor mijn 3-jarige. Krijg ik wel commentaar op; dat hij te groot is etcetera, maar ik heb geen zin om met mijn dikke buik achter hem aan te rennen en fietsen met twee kinderen op de fiets gaat gewoon niet meer. Nog een paar weekjes. :-)
Hoi meiden, Alsjemenou, prima die hyves, heb al een account vanwege ander topic. Dus graag...

Noerie bij mij ook niets ingedaald hoor, maar dat gaat ook niet meer gebeuren. De laatste is ook niet meer ingedaald (nouja , tijdens de bevalling wel natuurlijk). Is inderdaad wel iets onrustiger, vanwege het feit dat die vliezen als eerste kunnen breken. Als je nou net in een winkel staat ofzo, niet zo fijn idee.

Overigens was dat bij de derde ook de reden dat ik naar het ziekenhuis moest.

Ruma bij mij waren ze respectievelijk 3400, 3600 en 3800 gram, beetje hetzelfde als bij jou dus. In die lijn zou deze nu dus 4000 moeten worden zou je zeggen. Het zegt overigens niets, mijn 1e en 3e zijn nu nog twee ukkies voor hun leeftijd, terwijl de tweede echt groot is (net zo groot als de eerste).

TG, spannend zeg, dat je nu misschien gewoon kunt bevallen! Hoop het voor je.

Elma, leuk moederfiets kijken, wat voor een is het? Ik heb trouwens al tijden niet meer gefietst.

Alles gaat goed hier, ben het nu eigenlijk minder zat dan een paar weken terug. Hij mag nog best even blijven zitten!
Ik had me voor genomen om mee te lezen maar niet alles gaat zo als ik wil hahaha. Ik heb daarom alleen de laatste pagina gelezen.

T&G spannend zeg ik hoop het voor je.

Ik zie dat er nu al 3 zijn die 37 weken zwanger zijn.
Daar was ze weer! Onwijs bedankt voor jullie opbeurende woorden, dat hielp echt! Een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Ondertussen heb ik het idee dat mijn neus soms weer ietsje open gaat, maar ik durf het nog niet hardop uit te spreken...hihi, bang dat ie het hoort en weer dicht gaat zitten.

Het stop zetten van mijn studie was ook een goede zet. Moet een beetje wennen aan het idee, maar mijn coach, partner en ouders waren het er roerend mee eens dus dat helpt. En ik vind het nu echt leuk dat ik me vol mag bezig houden met de babykamer en het afronden van de verbouwing thuis. Ik verwacht dat ik in september gewoon op een school ga werken en dat ik dan die laatste opdrachten kan afmaken en voor de rest kan ik de resterende verslagen gewoon thuis doen. Het komt er meer op aan, wanneer ik daar puf en tijd voor heb als ik straks een baby heb... Maar ja, dat weet niemand, dat wordt ervaren.

Bij mij is de kraamzorg afgelopen woensdag geweest, heb recht op 49 uur en ook een kleine bijdrage maar ik moet even checken in mijn polis of ik dat ook nog vergoed krijg...ik ben nl nogaal royaal verzekerd. Maar ach...die eigen bijdrage is bijna niks. Ik heb aangegeven dat ik geen stagiaires en/of een leerling over de vloer wil hebben. Even alle aandacht op mijzelf.

Dat hyves hoeft van mij niet, uiteraard moeten jullie dat lekker wel doen als je zin hebt.

En idd een bizar idee dat sommigen al bij 37 wkn zijn, WAUW. Dan wordt het echt ECHT! En wat cool dat je een geschat gewicht krijgt! Bij mij was ie op de echo elke keer iets boven het gemiddelde met benen en buikomtrek, maar meer weet ik niet. De VK zei de laatste keer dat ze vond dat ie "jongensbillen" heeft...haha, nou wie weet....

O ja en kaartjes dus...wij hebben nog steeds niets! Aaargh...dat is naast de kledingkasten een project wat niet loopt helaas. Moeten we dit wknd maar eens een ei over leggen. Hoop dat ik India-man zover krijg. A.s. zaterdag gaan we iig kledingkasten bestellen en vitrage voor in de slaapkamer want op 3 hoog hebben we wat inkijk en altijd de gordijnen dicht is ook wat ongezellig.

Ga zo naar bed, want morgen staat de hulp voor de deur om half 9...niet lekker uitslapen dus .

Liefs
Goodmorning

India kijk even op poobies.com voor geboortekaartjes daar heb je ze in een uurtje geregeld mocht het nodig zijn! Wij hebben daar een leuk kaartje ontworpen. Ik duim voor die neus van je dat ie niet zo eigenwijs moet zijn en gewoon weer open moet.

Ik heb weer fijn heel de nacht wakker gelegen van het maagzuur blehh 2 graviscon genomen maar mocht niet baten, en het fijne dat het op donderdagavond natuurlijk studenten stap avond is in Rotterdam en de herrie echt bizar was! Maar goed dat hoort erbij als midden in de stad woont! Maar ik mis de vogeltjes die lekker liggen te fluiten. (hoor je hier alleen op zondagochtend)

En Elmanita heb je nog een leuke fiets gescoord??
Even ego: gisteren de hele slaapkamer verhuisd en zelfs al de schilderijtjes opgehangen. Resultaat is erg mooi maar ik was echt bekaf. Zo erg dat ik gewoon niet goed heb geslapen. Vanmiddag ook nog volle bak, want vriendinnetje van oudste komt nog spelen en man is niet thuis, dus kan ik alvast oefenen met 4 kinderen....
Oehw hahaha sterkte vanmiddag Ruma! En toch wel lekker dat je weer wat weg kan strepen van het lijstje toch! Veel plezier met de 4 kids vandaag.
Alvast succes vanmiddag Ruma (al hoop ik wel dat je bij haar geen luiers hoeft te verschonen ).

Pam: we gaan dalijk pas kijken als man terug is van z'n studiedag. Ik ga eens even lekker rondneuzen maar ik denk dat het een gazelle bloom gaat worden dat is geloof ik de enige waar niet zo'n enorm stuur op zit.......

India: zo te lezen is het inderdaad allemaal goed gegaan met het stopzetten. En natuurlijk komt het allemaal af dan duurt het maar iets langer toch?

Beer: voel je dat nog als ze indalen tijdens de bevalling? De 1e lag hier echt al weken voor de bevalling vast maar ik heb zo'n idee dat nummer 2 zich daar niet aan gaat wagen (waarom zou je ook als je nog plek zat hebt daar met je hoofd klem gaan zittten haha).
Elma, nee dat voel je niet echt, dat is dan gewoon onderdeel van het hele proces.

Ruma, ik ken het, ik had er woensdag nog 5 in totaal. Vandaag heb ik het beter geregeld, ze zijn allebei ergens spelen en ben alleen met de jongste.

Vandaag niemand bevallen op vrijdag de 13e, ik heb geen plannen in ieder geval!

Wel een mooie dag trouwens, beetje lente.
@ Ruma: Goed zeg! Kan me voorstellen dat het wle even (te) zwaar was, maar dat kan je wel weer van je lijstje halen moet je maar denken. Ik hoop dat vanmiddag mee is gevallen...

@ Beer: Is het dan zo als de baby og niet helemaal is ingedaald dat dan vaker je vliezen 'keihard' breken dan?

@ Elma: Is ook zo. Ik ga het ook rustiger aan doen. Ik ben ook wel zo;n beetje klaar nu. Heb gisteren en vandaag overdag even een uurtje geslapen en dat is toch wel erg fijn!

En keuze voor de fiets gemaakt? Mijn nicht heeft ook zo'n echte moederfiets en ze zijn toch wel echt heel fijn hoor!

Zeker de achterop omdat deze langer is. Stiefzoon is nogal lang en zit zo langzamerhand met zijn knieen in mijn rug te porren als hij in zijn zitje zit:-)

@ Pam: wat balen van dat maagzuur. Daar heb je al een behoorlijk tijdje last van he? Nog een 'paar' weken!

@ India: Fijn dat het toch allemaal goed voelt dat je je studie even 'stop' hebt gezet. Vind ik ook leuk dat ze het geboorte gewicht schatten. Vorige week was het 3200 gram, nu tussen de 3000 en 3100. Ik ben benieuwd.

Heerlijke dag vandaag! Ik ben lekker in de duinen wezen wandelen. Zo'n 2 uur. Gaat nog prima, al merkte ik wel dat ik het laatste stukje een beetje aan het hijgen sloeg:-).

Vanavond bij vriendinnen eten,. Wel gezellig maar dat wordt een redelijk latertje schat ik zo in. Ik moet het niet meer te laat maken want dat trek ik niet meer zo goed. Maarja; straks zal ik wel niet zo snel meer een avondje weg gaan zo net met de baby en de borstvoeding. Dus nu nog maar even doen allemaal.

Verder via Marktplaats een box gescoord gisteren. Topding!

Fijn avondje iedereen!
Goh, ik blijf even ego bezig: Vandaag alle kleertjes gesorteerd voor de baby en ook nog voor de andere 3. Voor Simon staan nu in ieder geval 3 dozen klaar met mt 86/92, 92/98 en 98/104 met veel kleertjes voor het juiste seizoen, tenzij hij natuurlijk een stuk sneller groeit dan de andere twee (zou eigenlijk wel moeten aangezien hij eet als een bouwvakker). En ik heb zelfs al 2 wasmachines gedraaid met babywas. Gaat goed zo!

Ik zat me alleen af te vragen wat ik daarna met de babykleertjes ga doen, aangezien dit ook echt de laatste baby is. Ik vind het zo zonde om ze gewoon maar weg te doen en in de (nabije) toekomst is ook nog niemand uit mijn omgeving zwanger die ik een plezier ermee zou kunnen doen. Zucht.

@Noerie: etentje gezellig en lekker geweest? Geniet er idd nu nog maar even van.

@Beer: A.s. woensdag nemen ze allebei nog eens een vriendje mee en dan zal het, voorzichtig gezegd, voorlopig de laatste keer zijn. Alhoewel de jongens nu helemaal ondersteboven zijn van hun speelkamer en ik dus echt helemaal geen last van ze heb. Als ze beneden spelen, hebben ze om de haverklap ruzie of ze sturen Simon de hele tijd weg die dat natuurlijk ook niet pikt en het op een krijsen zet...

Fijn weekend!
@ Ruma: Lekker bezig zeg! Etentje was erg leuk en gezellig. Wel pas om 3 uur in bed en dat was niet zo slim. Maarja; jammer dan:-)

ook een fijn weekend nog even!
Ik had vrijdag avond ineens een babyshower hahahaha

Was echt super met de meest rare uiteenlopende spelletjes en natuurlijk veel cadeautjes! Lag er ook pas om 3 uur in en om 9 uur er weer uit. Pfff Gisteren avond vroeg naar bed gegaan heb ik heel de nacht wakker gelegen.

Heb idd echt als grootste kwaal het maagzuur, maar gelukkig op en aan zodat ik er niet continu last van heb.

Ook nu maar echte klossen gescoord aangezien we door de kratjes heen gezakt waren hahahaha

Jeetje ben nu echt klaar voor de kleine! Nog 4 weekjes.

Elmanita nu wel je fiets gescoord??? hihihihi

Noerie ik ken het wel hoor van nu nog ff doen wat straks...

Ruma wil je de baby kleertjes straks niet toch nog bewaren voor later?? Zou het zonde vinden om ze weg te moeten doen. Mijn moeder had mijn kleertjes ook nog en een paar dingetjes krijgt mijn meissie ook aan.

Uhm steenbokje heeft zich al een paar dagen niet gemeld! Waar ben je????
Goedemorgen, hier ben ik weer!

Had even een paar dagen geen puf om te typen, moe enzo.Ik heb eerlijk gezegd ook niet alle postst gelezen...

En gisterochtend belde mijn vader me uit bed, dat ze de auto hadden volgeladen met spullen en onze kant opkwamen.Wel aardig natuurlijk, maar op dat moment dacht ik: grrr

Ze hadden een box van iemand over kunnen nemen en een wiegje die we kunnen lenen zodat de baby de eerst paar weken bij ons op de kamer kan.Wel fijn natuurlijk.

We zijn toen met zijn vieren naar Scheveningen gegaan, hier niet zo ver vandaan. Daar een flinke wandeling gemaakt en nog ergens wat gegeten.Was aardig uitgeblust toen we s avonds thuiskwamen, maar wel gezellig!

Noerie; Ik las dat je uit eten bent geweest, was het lekker en gezellig?

Pamster: Wat leuk een babyshower!! Lekker verwend zeker?

Ik kan er ook niet meer zo goed tegen; laat naar bed, dan is heel mijn ritme naar de knoppen en ben ik de hele dag lam...

De rest ook een leuk weekend gehad?

Nouja we hebben nog een dagje...hier schijnt de zon nu, straks maar ff op de fiets richting strand denk ik, beetje actief doen. Als ik fit genoeg ben....

fijne dag nog!!!
goeiemorgen!

Ruma: lekker bezig geweest jij! En alles al aan het wassen ook goed hoor. Je kan de kleertjes nog even bewaren en anders verkopen op marktplaats oid? Als dit een meisje wordt dan ga ik kijken of ik de dames die na mij bevallen van een jongen in onze vriendenkring (zijn er 3) blij kan maken met zijn kleertjes. Ik ga wel het eerste pakje dat hij aanhad bewaren, wil dat inlijsten met een mooie baby foto.

Pam: nee nog steeds geen fiets uitgezocht. degene die ik had gezien op internet hadden ze niet staan (gazelle bloom) en die ze wel hadden staan waren niet mooi (vond ik dan). Dus vandaag gaan we even kijken in Rotterdam daar zit een hele grote fietsenwinkel en ik hoop dat die wel alles heeft staan om eens even goed te vergelijken. Leuk een babyshower! Veel leuke kadootjes gekregen?

Steenbokje: zozo dat is lekker actief zeg! Dat jullie daar allemaal nog puf voor hebben, ik ben al blij als ik nog normaal adem kan halen na het boodschappen doen haha

Noerie: als het zo laat is geworden was het zeker gezellig haha. Alweer een beetje bijgekomen?

Weer mooi weer vandaag (al zeiden ze gisteren dat het druilerig zou worden maar ik merk er niks van hier), vanmiddag op visite bij een collega die net verhuisd is. Eens even testen of het wel een babyproof huis is
Hallo dames,

Na een paar dagen dit topic te hebben gelezen, trek ik toch maar de stoute schoenen aan om ook een berichtje te posten en te vragen of ik nog mag meeschrijven met jullie. Het is rijkelijk laat, dat weet ik, maar ben pas een paar dagen geleden door een vriendin op deze site gewezen.

Ik ben 18 april uitgerekend, maar hoop met heel mn lijf dat onze kleine boef eerder gaat komen, aangezien ik al zeven maanden ziek thuis zit door de zwangerschap.

Mocht het topic al vol zitten, eerlijk zeggen hoor, alle begrip. Jullie schrijven allemaal al heel lang met elkaar en dan kan ik me voorstellen dat een vreemde eend in de bijt er niet meer zo goed bijpast!

In ieder geval allemaal vast heel veel succes met de laatste loodjes!
@Assevas...wat mij betreft ben je welkom hoor. 7 maanden ziek thuis...how come?

@steenbokje...respect...ik ben al buiten adem als ik de trap oploop!!

@Ruma...dit is ook onze laatste, dus ik ga wat op marktplaats zetten en wat bewaren..

@Elmanita....en? was het huis babyproof?? En nog geslaagd voor een fiets? Ik heb ook een mama fiets. Die is extra stabiel voor de zitjes van de kids (heet ook een stabilo, geloof van Batavus) Maar we hebben ook een bakfiets. Ideaal ding is dat!!

@Pam...wat heb je allemaal gekregen??? Ik zag op de april 2009 hyves dat de eerste baby is geboren. Komt echt dichtbij nu!!

Hier gisteravond een hele boel (licht gevoelige) harde buiken gehad. Maar vandaag weer niets aan de hand natuurlijk. Morgen weer een ctg en dan door naar de gyn. Als het goed is nog één weekje voor dat gyn inwendig onderzoek gaat doen om te kijken wanneer ik mag gaan bevallen....
Goedemiddag!!

Elmanita en TammieenGwennie: het is maar een kwartiertje fietsen:-) Maar het weer sloeg om hier dus zijn we maar naar stad gefietst( ook kwartiertje fietsen) Alleen na 20 minuutjes slenteren kreeg ik last van mijn rug buik en heupen dus zijn we maar weer teruggegaan.Gisteren hield ik t langer vol op de pier, gek hoe dat per dag kan verschillen!

TammieenGwennie: Ben benieuwd wat de gyn zegt morgen, succes!

Assevas: ik schrijf ook nog niet zo lang mee, maar werd met open armen ontvangen:-D dus jij vast ook;-)

Ik vraag me ook af hoe het komt dat je zolang al ziek bent?

Zo nu ga ik Grey's Anatomie kijken, mijn vriend heeft alle! seizoenen voor me gedownload, heb t nog niet t eerder gezien, ben benieuwd.Lekker onder mijn fleece dekentje op de bank:-)
Jahaaa de fiets is binnen! Tenminste we kunnen hem woensdag ophalen. Het is een BSP Seine geworden en we hebben er direct een voorzitje met windschermpje bijgekocht dus Fynn kan mee op de fiets.

Welkom Assevas natuurlijk mag je nog meeschrijven! Geef je gegevens maar door dan zet ik je in de tabel erbij. Weten jullie al wat het gaat worden? En ben je al zo lang uit de running door bekkeninstabiliteit of iets anders?

T&G: nou het huis was semi baby proof, vooral de speakersurround set die half op de vloer lag was wat minder handig maar goed het huis heeft het overleefd haha. Spannend joh nog een weekje wachten en dan gaan we zien of je al aan de beurt bent!

Steenbokje: ja dat is altijd de vraag he hoe je lijf mee gaat werken op een dag. Nog wel wat lekkers/leuks/boeiends gescoord in de stad of ging je gewoon even voor de lol?

Ik ga de lekkerbekjes in de oven gooien, kleine vent was vanmorgen al om 7 uur klaarwakker dus man en ik zijn al net zo lang wakker en dus lui en moe!
Dank jullie wel voor het welkom! Voor de tabel hier de volgende gegevens:

ik ben 29, het is ons eerste kindje en het wordt een meisje!

Ik kan me voorstellen dat je graag wil weten waarom ik al zo lang thuis zit. Ik zal proberen om het zo kort en bondig mogelijk te omschrijven.

Vanaf het begin ben ik eigenlijk continu misselijk. Dat werd vanaf mijn zesde/zevende week zo erg dat ik ook overmatig ben gaan braken. Naast het spugen kreeg ik ook last van enorme migraine-aanvallen waardoor ik nog meer moest overgeven. Een vicieuze circel dus. Door het vele spugen is mijn slokdarm kapot gegaan, dus toen spuugde ik ook bloed e.d. mee. Ook ben ik in binnen 4 weken 12 kilo afgevallen omdat ik te weinig voedsel binnenhield en dreigde ik uit te drogen. Gelukkig niet in het ziekenhuis gelegen (die was net gesloten in die periode vanwege de niet-steriele ok's) en met allerhoogste dosis emasafene en paracetamol hield ik in ieder geval wat kleine beetjes vocht binnen. Vanaf dat moment hebben de vk en de arbo-arts eigenlijk beslist dat ik niet meer zou kunnen werken tot het einde van mijn zwangerschap. Dat was rond de 17 weken. Vanaf half december ging het wel beter, hoefde niet meer dagelijks emasafene te nemen en kon af en toe weer eens naar buiten. Men denkt nu een beetje dat ik wel eens allergisch zou kunnen zijn voor het HCG-hormoon, en dat maak je natuulijk nogal veel aan tijdens een zwangerschap

Lichtpuntje: met kleine boef gaat het allemaal prima. Die groeit goed en ze schatten dat het een dikke achtponder gaat worden. Is ook al ingedaald en ligt netjes met het hoofdje naar beneden.

Nou dames, dat is mijn verhaal! Fijne zondagavond verder en TammieenWennie: veel succes bij de gyn morgen!
@ Assevas: Jeetje, wat een toestand zeg. Wat zal jij dan blij zijn als je meisje straks geboren is en je weer een beetje de oude kunt worden. En ook een welkom van mij!

@ Elma: Heb je fiets even bekeken op het internet. Ziet er erg goed uit hoor. Leuk! Nog niet helemaal bijgekomen. mijn ouders kwamen gisteren eten. Was erg gezellig maar ook weer net even te laat. En de kleine man hier was ook heerlijk wakker om 7 uur. Grrr....

@ Pamster: Leuk dat er een babyshower was. Was het een verrassing?

@ Tammie: Jeetje, wat spannend allemaal bij jou zeg!

Vanavond vroeg op stok. Vannacht voor het eerst op een hoog bed geslapen. Het bed staat op kratjes en heeft nacht 1 keurig gehouden:-)
@Assevas...wat een toestand. Lijkt me verschrikkelijk, 9 maanden misselijk. Maar gelukkig heeft je kleine meid er geen last van!!

@All...kom net van de gyn. Bloeddruk was helemaal goed, dus hoef volgende week pas terug te komen, en voortijd geen ctg te maken! Ik ben dan (maandag) bijna 38 weken, en gyn gaat dan inwendig onderzoek doen om te kijken hoe het er voor staat en wanneer ik ingeleid kan worden. Gyn denkt nu toch wel weer aan een 'grote' baby. (dat idee had ik zelf de laatste weken ook al, als je ziet hoe mega ik in vier weken ben geworden)
Ik was gisteren op weg naar een verjaardag en dacht opeens: "Oh, ik heb buikpijn; ik moet ongesteld worden" omdat het zo'n buikpijn was onderin je buik. (ik ben nog niet bevallen hoor... voordat je dat denkt)

Op de verjaardag kreeg ik zo'n buikkramp over mijn hele buik. Niet echt weeen die 'golven' maar ik werd er gewoon misselijk van, dus ik ben naar huis gegaan. Thuis in bad gaan zitten, wat wel hielp, en toen gingen ze wel weg, kwamen ze weer en gingen weer weg. Ik had pizza besteld, maar die kwam te vroeg, dus die heb ik lekker in bad opgegeten. :-)

Vannacht ook heel de nacht last van mijn buik gehad, maar nu gaat het weer heel goed. Zal wel voorwerk geweest zijn; ik weet het niet... Bij mijn tweede heb ik dit ook een beetje gehad, maar toen wist ik niet dat het bij een tweede zwangerschap hoorde.
Hallo allemaal,

Even een kopietje hoor, had gereageerd en lang verhaal getypt en toen..... verkeerde knopje grrr alles weg

Hier gaat alles goed. Beeb zit er nog steeds en het kaartje is eindelijk af, we hebben de enveloppen gestickerd en de eerste wasjes ook al gedaan. Nu nog even de laatste dingen in de babykamer en dan zijn we er helemaal klaar voor. Nou ja die babykamer maak ik me niet zo druk om. De baby komt toch de eerste weken bij ons op de kamer.

Verder had ik gisteravond even een huiluurtje... aanleiding was een vechtpartij van een stel malloten hier op straat voor ons huis. En toen liep ik naar Thijmen om te kijken of hij nog sliep en dan zie ik hem lief liggen en beeb in buik en hormonen... En toen kreeg ik echt het idee "wat is dit voor wereld?" Maar goed, is nu weer over hoor.
Hey Louise, weet je dat ik precies hetzelfde heb gehad gisteren en vannacht. Ik dacht ook echt even dat het zou gaan beginnen. Ben blij dat het nu over is.

Assevas, natuurlijk welkom en wat een heftig verhaal. Lijkt me niet fijn om mee te maken. Gelukkig gaat het goed met jou en je dochter.

T&G spannend bij jou!

Hier gaat het ok, heb eerlijk gezegd echt niet het idee dat ik 40 weken ga halen hoor! Zijn er meer die echt dat gevoel hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven