April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
@ assevas: joh dat is niet niks zo ziek zijn! Je bent het zeker dan echt wel helemaal zat dat binnenzittten? Kan je je nog wel een beetje vermaken? Ik zal je zo in de tabel zetten.

@T&G: netjes hoor dat je bloeddruk nu helemaal ok is. ben benieuwd wanneer je mag!

@ Noerie: haha jij blijft aan de gang met etentjes! Hier was smurf ook al na z'n ochtendfles zo wakker dat ie niet meer naar bed wilde (is ineens de laatste week helaas) dus we zitten ook al 3 dagen beneden om 7 uur en wat duurt een dag dan lang zeg! Misschien moet je pam nog ff een tip geven welke kratjes dus wel stevig zijn haha

@ Louise: aha voorwerk, ja daar zal ik dan ook wel last van gaan krijgen. Bij de 1e helemaal niks aan voorwerk nog niet eens een harde buik gehad dus ben benieuwd. Nu is de vraag hoe lang duurt het voorwerk..........

@ Enka: fijn he die hormonen, ik kan het me wel voorstellen. Ik ben soms ook ineens echt zo'n sentimentele doos terwijl ik daar normaal echt geen last van heb.....

Vandaag is kleine vent in een vervelende bui, wil veel teveel wat niet gaat dus jengelen en huilen, en dat gaat dan de hele dag nog door tot man thuis is want dan draag ik hem mooi over gna gna (dus nog maar 6 uur te gaan........)
hey Beer waren we mooi tegelijk bezig haha

Ik hoop dat ik de 40 niet ga halen maarja het zegt niks natuurlijk he. Fynn was er met 38+4 dus ik hoop dat deze ook ziets gaat doen (als ik maar geen 2 weken overtijd ga lopen lijkt me echt vreselijk!!)
goedemorgen allemaal!!

@Assevas: natuurlijk ben je welkom!! Als ik jouw verhaal lees, ben ik er toch nog gelukkig genadig vanaf gekomen . Ik heb weliswaar ook bij de tweede, derde en huidige zwangerschap emesafene moeten nemen, maar gelukkig was ik er niet zo erg aan toe als jij. In ieder geval hoop ik dat je toch nog kunt genieten van de resterende zwangerschap. Fijn dat het met de baby wel goed gaat.

@Louise: ik heb dat ook al een paar keer gehad, maar aangezien ik nu pas 35+4 weken ben, moet de baby toch nog maar even blijven zitten waar 'ie zit. Alhoewel ik ook niet hoop dat ik 2 weken overtijd ga lopen. Ik heb nu al het idee dat het allemaal zo lang duurt omdat ik al met 34 weken ben gestopt met werken. De andere keren pas met 36 weken. Dus toen was ik na een weekje thuis al klaar om te bevallen en nu moet ik 3 weken wachten tot de 37 weken.....

@Enka: ik heb dat ook, dat ik af en toe om de meest banale dingen helemaal in de tranen schiet. Tja, hormonen...

@T&G: fijn dat de bloeddruk weer goed is en spannend weer, misschien volgende week al de baby! Ik ben echt benieuwd wanneer hier de eerste baby wordt geboren.

@Beer: ik hoop eerlijk gezegd ook dat ik voor de uitgerekende datum ga bevallen (soms denk ik dat ook), maar ik gok er maar niet op. De oudste is 8 dagen later geboren en de andere twee 3 dagen eerder, dus het zal er wel zo omheen hangen. Ik heb wel ontzettende last van mijn schaambeen, vooral als ik me omdraai in bed, doet het echt pijn. Minder, maar goed de langste tijd hebben we al gehad.

@Steenbokje: nog genoten van GA? Ik heb ze zelf nog nooit gezien, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen.

Vanochtend heb ik al een berg babykleertjes weggestreken en ben nu eigenlijk nog bezig (even tussendoor koffiedrinken). Toch altijd een voldaan gevoel als alles schoon en glad in de commode ligt.

Zo, ik ga weer verder!

Groetjes, Ruma
@ Louise: Jeetje, dat si wel even heftig lijkt mij. Off had je meteen al door dat het niet voor het eggie was?

@ Enka: Kan me voorstellen dat je daar even van de rel van bent. Zeker met die bergen hormonen in je lichaam natuurlijk.

@ Beer: Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik echt hartstikke overtijd ga lopen. Ik hoopte op iets eerder, maar afgelopen donderdag zei de verloskundige dat de baby nog veel ruimte had, niet helemaal ingedaald was en dat hij/zij waarschijnlijk nog wel even lekker zit. Mijn buik zit ook nog best 'hoog'. En ik ben nu toch al 37+4.

@ Elma: Ik had de kleine man gisteren ook al heel vroeg in bed gelegd. Was mooi geweest. Voor hem maar ook voor mij en zijn pappa:-). Ik ben inderdaad wel even uitgegeten, hihi. Sterkte met die kleine vandaag!

Was wel leuk om kratjes te halen. Ik ben naar de slijter gegaan en gevraagd of ik kratjes mocht lenen. Gaat die man naar achteren en die bleef een behoorlijke tijd weg. Kwam hij met 4 beige kleurige kratjes zonder merknaam erop. Vond de lieve man even wat netter staan dan 4 van die heineken kratjes. Schattig toch:-)?

Goed bezig Ruma! Je bent de laatste dagen behoorlijk die spijkertjes met kopen aan het slaan he? Fijn hoor!
Hallooo,

Elmanita: Ik moest nog een mand halen bij hema om een plant in te zetten, en we gingen ook wel een beetje om er ff uit te zijn...

Idd een leuke fiets, heb ook ff gespiekt op internet!En handig;-)

Assevas: poe dat is idd heftig zeg, Hoe gaat het nu met je?

gelukkig gaat het met je baby goed!

Noerie: haha...wat aardig van die meneer dat ie daar over nadenkt!

TammieenGwennie: fijn dat alles goed was bij de controle!

LouiseP: pff wat spannend, ik denk dat ik ook ff zou denken dat het was begonnen!

Enka: Haha ik ken t, die hormonen he...

Beer: ik heb echt geen idee, maar ik zou t niet erg vinden als ze

wat eerder komt hoor, en langer hoeft van mij al helemaal niet, maarja dat heb je niet in de hand he

Ruma: ja was leuk, heb ik weer wat te kijken, mocht ik me gaan vervelen,

Zo nu ff was doen en stofzuigen!

fijne dag!!!
Beer: ik hoop zooo dat de kleine meid besluit er eerder uit te komen. Heb wel met vk afgesproken dat als ze er niet is op de uitgerekende datum dat ik dan heel snel daarna al ingeleid ga worden omdat zij ook wel inzien dat ik het niet meer langer ga trekken. Las in het maart-topic dat veel meiden daar behoorlijk overtijd zijn allemaal, laten we hopen dat dat bij ons niet het geval is

Noerie: Lijkt me ook best een gek idee om te horen dat je waarschijnlijk later gaat bevallen dat je al die tijd gedacht/gehoopt hebt. Aardig trouwens van de slijtermeneer om zo mee te denken.

Elmanita: thnx voor het toevoegen in de tabel! Is je kleine nog een beetje bijgetrokken vandaag?

Enka: mijn lief noemt me tegenwoordig soms al mammazilla of hormonica, omdat ik af en toe ook om de gekste dingen uit mn dak ga.....

Steenbokje: het gaat naar omstandigheden redelijk. Merk dat mn conditie echt slecht geworden is en dat ik bij het minste of geringste al uitgeput ben, maar ik hoef in ieder geval niet meer iedere dag te spugen en ik kan weer wat in het huishouden doen, dus ik blijf positief denken! Gelukkig ook onder behandeling bij een goede therapeute die me ook de zwangerschapsbegeleiding/yoga geeft.

Hebben jullie ook zo genoten van het weer vandaag? ben bijna de hele middag buiten geweest. Eerst een wandelingetje gewaggeld en daarna lekker in de tuin gezeten met boekje en wat drinken.
Haha, een wandelingetje gewaggeld...
Beer: ik denk dat ik over de 40 weken heen ga.... zag het gedoe van gisteren echt als voorwerk. Ook denk ik dat het wel beter is als ie even blijft zitten.

Enka; dat gevoel heb ik soms ook heel erg: wat voor wereld is dit? Vandaag weer dat gedoe uit Oostenrijk op tv: bleh. Of het nieuws in de krant over buschauffeurs die in mekaar worden getimmerd.

Ik heb de 'tip' in je bericht ook uitgevoerd en na het lezen van je bericht enveloppen besteld... is dat ook weer gebeurd. :-)
Al iemand bevallen vannacht? Hier niet hoor, en hoop nu ook na het weekend. Dochter wordt deze week nog drie, dus hij wacht nog maar even!

Die hormonen zijn erg he, ik lees de krant ook bijna niet meer. Het kan je allemaal zo aangrijpen nu!

Zo weer naar VK, kom daarna nog wel even terug.
Nee hoor hier geen bevalling. BIB* (*Baby in Buik)

Beer, jij hebt van het weekend dus nog een drukke verjaardag voor de boeg, succes.

LouiseP, waarom denk je dat het beter is als ie nog even blijft zitten, je bedoelt tot over de 40 weken?

Assevas, wel fijn dat je VK zo met je meedenkt. Oh en jij doet ook al lekker aan de waggelpas. Hihi ik ga straks ook nog even waggelend boodschappen doen.

Noerie, wat grappig zo'n stylish verantwoorde slijter. Al gewend aan de hoogte?

Elma, is de kleine man al wat vrolijker? Ik moet ook zeggen dat mijn lontje de laatste dagen wel wat korter is maar ik weet me goed in te houden.

Ruma, jij dus ook lekker bezig met allehande klusjes. iedere keer iets helpt toch.

T&G, spannend bij jou zeg. Ook dat je volgende week dus waarschijnlijk weet wanneer jullie een klein hummeltje in handen hebben.

Ik heb net maar de ziekenhuistas ingepakt en onder het bed gezet, als ik dan thuis beval kunnen ze ook daar al mijn spullen er weer uit plukken

Begin nu echt nesteldrang te krijgen haha, moet wel lachen om mezelf, zie overal stof en vlekken wat ik normaal nooit zie. Het liefst zou ik zelfs nog de muren gaan schilderen

Voor Thijmen ga ik zo ook maar een koffertje inpakken, als hij dan ineens weg moet hoeven we dat niet ook allemaal bij elkaar te zoeken.

Nou wij gaan even wat drinken en boodschappen doen, tot later
Goeiemorgen hier ook niks hoor (mag ook nog niet haha)

Enka: gisterenmiddag was het even helemaal bal dus meneer lag om stipt 6 uur al in z'n bed en werd daar vanmorgen een stuk vrolijker wakker gelukkig. Vandaag en morgen is ie lekker naar de creche dus dan mag ie rustig uit z'n vel springen haha. En goed idee ik moet die tas ook deze week doen, hij staat al wel in de slaapkamer maarja zonder inhoud heb je er niet zo veel aan natuurlijk haha

Beer: dat wordt nog even druk op het eind he? Ben benieuwd of je T&G voor gaat zijn!

Ruma: goed op weg al hoor. Ik ga deze week de kleertjes wassen dan kunnen ze aan de lijn drogen en dan de commode in. Als het goed is gaan we van het weekend Fynn naar boven verhuizen want alles is zo goed als klaar nu (eindelijk!!).

Noerie: wat een meedenkende man! Nou hopen dat ie lekkere stevige heeft uitgezocht haha

Assevas: fijn dat je vk meedenkt want iedere dag langer is voor jou al helemaal geen feest natuurlijk. En hier ook waggelen hoor, vanmiddag even naar het dorp (kapper en boodschappen) maar dan ga ik maar met de auto want moet weer even een cola sloot aanleggen (man is verslaafd geloof ik!) en dat is toch wel een beetje teveel sjouwen........
Allemaal aan het waggelen dus, ik ook enorm. Af en toe kan ik echt niet meer lopen.

Enka, das wel een idee om ook een koffertje voor de kids klaar te zetten, ga ik ook doen denk ik. Vind Thijmen het spannend worden nu?

Elma, nee, jij mag nog niet he! En dan wil je ook nog niet.

Net bij VK geweest, alles goed, bloeddruk enzo, kom al weken niets meer aan, maar dat is niet erg. Hij blijft alleen boven het bekken zweven, zoals verwacht. Moet echt meteen gaan liggen als de vliezen breken, baal er wel een beetje van. Ga echt niet meer lekker nog even de stad in ofzo.

Verder qua gewicht dacht deze vk weer eerder aan 6 dan 7 pond, grappig hoe dat blijft wisselen.
hoi meiden,

Ik volg jullie. Hier gaat alles goed, wel waggelen.

Noerie: leuk van de slijter. Morgen komt bij ons Albert.nl. ik heb ook maar meteen wat kratjes besteld. er moeten er 7 onder dus we moeten de kraamvisite aan het bier zetten denk ik zo.

Enka: ik ken dat gevoel van wat voor wereld is dit? Dat heb ik ook wel op het werk als je ziet wat daar ooit het ziekenhuis binnenkomt wat anderen bewust gedaan hebben, bah.

Enka: ik kan me zo moeilijk zetten tot schoonmaken, vreselijk.

Ik heb wel de belastingaangifte de deur uit gewerkt. We krijgen een paar duizend euro terug van het huis.

Assevas, leuk dat je komt meeschrijven!

Pamster: woon jij in de binnenstad? Bevalt het wel of zijn jullie aan het rondkijken. Ik vind nu nesselande ook wel heerlijk moet ik zeggen.

Wat willen jullie met voeding gaan doen? Ik wil weer voor de borstvoeding gaan maar heb voor de zekerheid wel poeder in huis. Moet er niet aan denken dat de baby honger lijdt.

Straks naar de VK.

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Goedemorgen, hier ook nog met zeer beweeglijke BIB (gelukkig)

Vv: worden leuke kraamvisites met al dat bier! Ik ga in ieder geval proberen om borstvoeding te geven. Volgens mij moet dat wel gaan lukken aangezien ik s ochtends al van die mooie rondjes in mn t-shirt heb zitten.

Beer: gelukkig was alles weer goed bij de vk. Alleen jammer dat je niet meer onbezorgd lekker even weg kan.

Ga maar weer even toegeven aan mijn nesteldrang. Onze twee poezenmonsters zijn weer lekker aan het verharen, dus ik kan bezig blijven met stofzuigen argghhh...
Assevas: da's idd fijn ja dat ze je dan in willen leiden...

Beer: ik vroeg de VK gister ook of ze kon schatten maar ze zei dat dat idd steeds weer kan verschillen, ik zie t tegen die tijd dus wel.

Ook hier begint t waggelen steeds meer te komen, vooral als ik moe ben. En steeds moeilijker uit bed/ bank komen:-)

Oja moet ik ook nog ff doen, belastingaangifte!

Ik wil gaan proberen om BV te gaan geven, ik denk dat ik ook maar voor de zekerheid poeder haal want stel dat t niet lukt, doen jullie dat ook?Idd zielig om de baby honger te laten lijden.Of heeft de kraam dit bij?Heb geen idee....

Hier schijnt t zonnetje alweer..lekkerr. hoop dat t zo blijft:-)

Fijne dag allemaal!!!!
Uhm zou ik al bezig zijn of zijn het die oefenweeen... Ik kijk het nog even aan maar de harde buiken komen toch wel met een regelmaat van 4 tot 6 per uur...

Gisteren mijn vochtvasthoud probleempje aangekaart en zodra ik er hoofdpijn en tintelende vingers bij krijg moet ik gelijk bellen. Mijn bloeddruk was iets aan de hoge kant maar niet schokkend. Beebje word geschat op 3 kilo.

Spannend.....

Assevas welkom hoor!

Gezellig het word nu echt drukker hiero moest ff een paar post doorlezen!

VV Ja woon echt in de binnenstad uhm laten we zeggen dat het grappig is om al die mensen over de markt nu te zien schuiven terwijl ik met lappie op balkon zit. We zijn wel aan het kijken voor een ander huis maar ff die crisis afwachten. We willen wel richting Ommoord of Nesselande.

Waggel hier ook aanwezig pff en lange stukken lopen lukt niet meer zo ben ik bekaf.

Babyshower was echt een verrassing, hele leuke kadootjes gekregen en een mand met kadootjes voor als ik bevallen ben. Natuurlijk van die lekkere rare spelletjes gedaan, was echt hilarisch.

Beer hoe zat het met de viva april hyves??? Ging die nog door of niet?

Zo weer een ellenlange post, ik ga ff die harde buiken afwachten en ff relax onder de douche. Ben benieuwd..

Hou jullie op de hoogte

Wij gaan vanavond ook is kijken of we wat terug krijgen van de belasting, toch lekker meegenomen.

Elma gefeli met je nieuw fiets! Heb hem ook ff gespot mooi hoor.
Pam, wat spannend!

Ik ben heel erg benieuwd.

Als ik nog eens naar de markt ga op zaterdag kom ik een keer een bakkie doen.

Ik sta ook op hyves onder mijn "echte" naam dat is

Als jullie mij willen zoeken zet dan ook even je nick in de uitnodiging. Het lijkt me heel leuk om via de hyves wat contact te hebben met elkaar en ook foto's uit te wisselen. Misschien een keertje koffie drinken.

Ik haal morgen dit bericht weg vanwege de privacy of jullie moeten heel veel berichten typen dat dit bericht helemaal onderaan staat.

Elma: kun je nog wel fietsen?

Assevas: waarom wachten ze met inleiden tot de uitgerekende datum als je je niet zo goed voelt. de baby is toch al klaar met 37 weken. Lijkt me heerlijk om de kleine al wat eerder te hebben. Maar daar zal wel een reden achter zitten.

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
@ Beer: Fijn dat alles goed was qua bloeddruk enzo. Inderdaad wel balen dat de baby nog niet ingedaald is. Is het zo dat je nu dan een grotere kans hebt dat je vliezen met een plons breken? Kan me voorstellen dat je daar dan erg tegenop ziet. Dochter is deze week dus jarig! Leuk! Dan zal de bevalling vast nog wel even op zich laten wachten. Gewoon ophouden, haha!

@ Enka: Dat is ook zo. Voor zoonlief moet ik natuurlijk ook een tasje klaarzetten. Helemaal niet aan gedacht. Wat stom! Bedankt voor de tip dus. Je bent echt lekker bezig he? De muren schilderen gaat was ver, maar ik ken het gevoel:-)

@ Elma: Kijk, inderdaad gewoon lekker vroeg in bed leggen die kleine:-)! Ik was ook blij vandaag. Vandaag gaat zoontje naar de overblijf en de naschoolse. Ga ik straks even ophalen. Maar vandaag dus een heerlijke dag voor mezelf gehad. Fijn!

En dit weekend dus de laatste grote klus klaren? De verhuizing van Fynn naar boven?

@ VV: 7 kratjes?!?! Dat wordt zuipen in die kraamweken dan:-). Niet voor jou alleen als je borstvoeding gaat geven:-). Ik ga het ook proberen maar heb wel besloten dat ik niet heel veel toestanden toe ga laten. Ik hoop dat het een beetje wil lukken allemaal.

@ Assevas: heb je echt al natte plekken in je shirt? Grappig zeg. Hier nog niks hoor.

@ Pamster: O jeetje; het zal toch niet?!?!? Spannend zeg!!! En anders gewoon rete vervelend natuurlijk. Ik ben benieuwd...

Leuk dat je babyshower zo geslaagd was. Zijn er meerdere in je omgeving met kinderen?

Ja, ik ben ook nog steeds voor de hyves. Wie wil hem aanmaken? Ik weet niet zo goed hoe je zo'n groepshyves aan moet maken.

Net naar mijn ouders gefiets. Is zo;n klein half uurtje heen. Was lekker met dit weer. Echt opschieten doe ik niet maar het ging goed. Net lekker een ijsje gehaald en in het zonnetje opgegeten. Ik wordt steeds relaxter. Ik was het zwanger zijn even zat, maar nu ook niet echt meer. Over 2 weken en 2 dagen ben ik uitgerekend. Maar dat is wel heel snel. Als het er over 4 weken is vind ik dat ineens eigenlijk ook wel heel snel.
Hier heb ik een groep aangemaakt. Nu moeten jullie je volgens mij even aanmelden (ook even jullie vivanaam vermelden) en dan kan ik jullie accepteren.

Zijn er verder nog vrijwilligers die mee willen beheren? Is namelijk wel handig voor het geval ik even bezig ben

Ik heb alles zo afgeschermd dat het alleen voor leden zichtbaar is allemaal dus geen vreemden.

Als we er een betje allemaal zijn kunnen we deze post weer verwijderen.

Pamster: SPANNEND
Pam: spannend hoor! Of je bent alvast flink aan het oefenen dat kan ook nog natuurlijk... Als ze onder de douche minder worden of weggaan dan weten we genoeg, hou ons op de hoogte!

Enka: heb een aanvraag gedaan om lid te worden maar kon nergens een tekst erbij zetten dus heb je ook maar even persoonlijk gevraagd om vriendjes te worden met de nick erbij anders wordt het wel lastig gokken wie wie is natuurlijk!

Noerie: ja dit weekend naar boven! Ben benieuwd of ie meteen braaf gaat slapen zonder stennis.

VV: nou nu fietsen is niet echt meer geweldig al zit je wel netjes rechtop op zo'n moederfiets dus kleine stukjes lukt denk ik wel. maar dan is ie er maar alvast voor als we straks 2 ukkies hebben. En hier wordt het flesvoeding, heb ik bij de 1e ook gedaan (jaja slechte mama ik weet het) en is me prima bevallen. Heb ook helemaal geen stuwing gehad (wel lekkende borsten in de laatste weken) dus misschien was het wel de beste keuze . het is meer dat ik dus echt geen type ben voor borstvoeding......

Pam & Steenbokje: succes met de belasting , heb ik ff mooi mazzel dat ik met een accountant getrouwd ben

Steenbokje: volgens mij moet je zelf poeder regelen. Misschien is het handig om of van die kant en klare pakjes te halen of anders friso want die hebben 2 pakken van 450 gram (per doosje). en aangezien die dingen als ze eenmaal open zijn binnen een x aantal weken op moeten is het misschien wat zonde om voor 1 flesje zo'n heel pak open te rukken.......

zo we gaan dalijk lekker aan de pannnenkoeken jammie
Hallo,

Pamster: jee wat spannend, ben benieuwd!!

Elmanita: zo dat is idd handig zo'n man

Ok dan weet ik dat, zorg ik dan ik wat poeder in huis heb...

Assevas: fijn dat het nu redelijk met je gaat en je goed wordt begeleid door een therapeut, hopelijk blijf je je nu beter voelen!

Zo nu ga ik ff kijken of ik op die hyves site kom....
@ Enka: Ik wil wel mee beheren hoor. Ik kon geen bericht meesturen met het aanvragen. Ik heb je dus maar prive een bericht gestuurd. Mijn hyves is namelijk ook weer een 'nepnaam'. Handig weer!

Leuk, leuk!
Ik heb me aangemeld voor de hyvessite, ik zag alleen niet hoe ik tekst mee kon sturen,
Ik heb me ook net aangemeld en je een berichtje gestuurd! Meld me later, moet nu naar een vergadering!
Heb me ook aangemeld voor de hyves. Thnx Enka dat je m hebt aangemaakt.

Elma: handig he zo'n financiele man in huis. Die van mij is nog bezig met zn accountancy studie, maar ik hoef me ook geen zorgen te maken over aangiftes e.d. (moet m alleen wel helpen herinneren dat ie het moet doen) Waren de pannenkoeken lekker?

VV: ik wil zelf pas ingeleid worden na de uitgerekende datum. Tot die tijd trek ik het nog wel (denk ik nu) en ik wil kleine boef zelf de kans geven om de bevalling op gang te krijgen. Maar a.s. vrijdag mag ik weer naar de vk en dan zullen we gaan bespreken hoe of wat.

Nou dames, fijne avond!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven