April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
*** kom even binnen***

Leuk zeg hier al heel veel verlof. Voord de meeste schiet het nu al op. Ik kom van het mei topic maar ik weet bijna helemaal zeker dat ik ook in april zal gaan bevallen.

***gaat weer weg***
Dames gefeli met jullie verlof! Mijn eerste week zit er al weer op

Gaat veel te hard boehoehoe!

Hier een vrolijke zonnige hang op de bank dag gehad en ff de kraamzorg intake tussendoor gehad! Jeetje ik krijg er 49 uur 1 over de vloer, en dat met schoonmama en vriendlief die ook dan vakantie neemt lekkere drukke bedoening. Maar ik mag het tijdens mijn kraamweek gewoon terug schroeven dus dat scheelt weer! Ik moet er immers voor betalen hahahaha

Elmanita beterschap met je ventje! Hoop dat je meds snel aanslaan hoor..

EN mijn hond doet dat idd ook hahaha ze ligt ook wel op schoot maar niet meer op mijn buik hahahaha

Ik zak weer terug op de bank pfff word een mens moe van niks doen zeg.
Pam: slim wel he die beesten haha leren ze toch wel snel als iemand constant tegen die kop aan zit te porren! Veel zeg die 49 uur, ik heb nog geen gesprek gehad ze zullen over een week ofzo wel bellen. Vorige keer had ik aan 20 uur zat maarja nu loopt er natuurlijk nog 1 die aandacht en schone luiers nodig heeft dus we zullen het zien. Vergoed je verzekering de kraamzorg niet?

Steenbokje: je hebt gelijk hoor het zijn 2 verschillende dingen maar ik dacht het is misschien nog een idee zo'n TENS voor sommige mensen. Ik heb trouwens de vorige keer helemaal niks geoefend (geen cursus of wat dan ook) en dat ging ook geslaagd hoor!

Enka: joehoe verlof! wat balen joh dat je zo moet spugen van dat maagzuur. Dan kom je inderdaad niet meer aan dan ben je al blij als je wat kan eten denk ik. wat grappig joh dat je kleine man denkt dat hij heeeel groot wordt van chocomel haha

Fynn voelt zich al een stuk beter, hij heeft nu 2 keer AB gehad (en dat gaat echt makkelijk, lang leve de aardbeiensmaak die eraan zit haha) en hij piept en hoest al een stuk minder, dus heb goede hoop dat hij er snel vanaf is. Vanmiddag gaat hij gezellig mee naar een meeting met de april 2008 mama's en hun babies dat wordt vast dolle pret zoveel ukken om meet te spelen haha
Hoi hoi,

Elmanita: Aha ok ik snap em

Ik heb even gekeken voor dat tens, maar mijn verzekering vergoedt t niet, achja zal zo ook vast wel goedkomen, net wat je zegt!

Gelukkig is je kliene man weer aan de betere hand!Altijd zielig, kleintjes die ziek zijn.

Wat leuk zo'n meeting, klinkt erg gezellig!!Voor Fynn vast ook!!

Heel veel plezier vanmiddag!!

Ik ga vanmiddag richting het Oosten naar mijn zus en man en kids. lekker eten!

Ik heb 48 uur kraamzorg btw, 6 uur per dag, vind ik wel genoeg, mijn vriend werkt tot 14.00 dus als zij gaat komt hij thuis.Perfect toch!

Fijn weekend allemaal!!
@ Beer, Enka en Noeri...jullie krijgen vanaf aankomende week meldplicht!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik als ultieme meelezer vindt het nu wel spannend worden hoor! Ik was net even op het maart forum (dat helaas ook twee hele verdrietige deelnemers heeft) en opeens dringt het dan toch tot me door. Maart===> nu al moeder...wij====> toch echt bijna (weer) moeder... Als ik er vanuit ga dat ik met 39 weken word ingeleid, krijg ik misschien zelfs wel een maart kindje!!!
*** Ben ik weer hahaha***

@ TammieenGwennie je vergeet te zeggen april ====> mei hahaha 1 mei is mijn uitgerekende datum. Al zou het wel april worden.

Ik blijf hier even mee lezen

***Daar ga ik weer***
pamster: je beschrijft precies waar ik me op verheug! lekker op de bank hangen straks (over een week ongeveer) en genieten van verlof! of als die lente nu een beetje doorzet in het park of straks aan het strand...

elmanita: wat leuk een april 2008 meet! waren er veel mama's en babies? ik lees vaak mee met de april 2007 groep (mijn zus was daar 1 van de mama's), die schrijven nog zo fanatiek samen en meeten ook af en toe, bijzonder!

steenbokje, elmanita: een vriendin van me is bevallen met zo'n TENS en was daar enorm tevreden over! het stelt niet eens heel veel voor, zijn een paar 'soort-van-elektroden' die je op je rug plakt en je kunt dan zelf als je een wee voelt komen daarin knijpen om te helpen tegendruk te geven (of zoiets). voor haar hielp vooral het gevoel dat ze zelf iets kon doen.

die EPI-No, daarover begon iemand bij de yoga. EPI = scheuren en epi-no voorkomt dat dus. Kun je gebruiken na de bevalling om de bekkenbodemspieren weer te trainen en in de zwangerschap de laatste paar weken (vanaf week 37 geloof ik) om de boel daaronder een beetje op te rekken en vooral ook voor te bereiden op het gevoel dat daar wat groots door kan. ik had eerst zo iets van 'ieeee' maar het schijnt wel zo te zijn dat de kans op uit/in scheuren kleiner is, omdat je minder in de stress schiet bij het persen omdat je dat stuk lijf wat getraind hebt. Kan ik me wel weer wat bij voorstellen...ik ga er nog even over nadenken, heb nog wel een paar weekjes.

hebben jullie dat ook, het blijft een raar idee dat over 6 weken of zoiets de kleine dame er is, ben zo gewend aan dat gepruttel en gerommel in mn buik!

fijn weekend voor allemaal!
Hee hallo, TG inderdaad voor mij vanaf dinsdag meldplicht (dan is het precies nog 3 weken, ben 31 maart uitgerekend). Zal mijn best doen maar als ik er een dagje niet ben trek niet te snel conclusies. Met die drie die hier al rondlopen wil het er vast wel eens niet van komen!

Vandaag staan nog buikfotos in de planning, hoop dat het er van komt, want vanmiddag bezoek en savonds heb ik vaak geen zin in dat soort acties (te moe). Oja, vanmiddag (met hulp van het mannelijke deel van het bezoek) het bed op klossen zien te krijgen. Het wordt wel echt zo he!

Op de een of andere manier vin dik mezelf echt olifantesk worden, terwijl ik niet meer aankom, zie er steeds meer opgeblazen uit! Overigens kan ik me dat van de laatste keer ook nog wel herrinneren. Was wel grappig want ik zag mezelf in de kraamweek toen echt "leeglopen", met name in mijn gezicht. Al het vocht verwijnt dan snachts ofzo, waaroor je na een week weer je oude gezicht terughebt. Verheug me er al op, hoop tenminste dat het nu weer gebeurd.

Elma, fijn dat het met Fynn wat beter gaat!

Ik heb trouwens 48 uur kraamzorg en ben daar heel blij mee. Evengoed zal man in kraamweek ook wel veel thuis zijn denk ik. Kinderen moeten hier met de auto naar schol worden gebracht (te ver) en dat kun je niet aan een kraamhulp vragen.

Ik heb trouwens 2 dagen dat ik hoop dat hij niet komt, de 19e is 1 van de kids jarig en nogmaals, 1 april hoeft van mij ook niet zo. De rest allemaal best, maar wel een voorkeur voor maart!
Hoe is je meeting geweest Elma?? Leuk hoor je leeft toch 9 maanden met elkaar mee hier op het forum.

Wij hebben een eigen bijdrage voor kraamzorg van 3,70 euro per uur. 1e dag komt ze 8 uur dan een paar dagen 6 en zo bouwt ze weer af zeg maar.

Nou ons bed stond dus vannacht op kratjes om er vervolgend vanmorgen achter te komen dat we door de kratjes heen gezakt zijn whahahahaha (en nee we hebben niks geks gedaan) Dus toch maar even klossen halen bij de thuiszorg. (moet je daar voor betalen eigelijk?? weet iemand dat?)

Vandaag ga ik mijn koffertje is inpakken voor het ziekenhuis mocht het moeten. Kan maar klaar staan.

ook moeten we nog ff snel onze belastingsaangifte doen voor 1 april.

Asjemenou succes je laatste weekje arbeid! Je kan het ook zo zien hier zit de eerste week verlof er al weer op en jij heb dus lekker langer als ik weer moet gaan werken hihihihihi

Steenbokje leuke dag gehad bij je zus? Heb je niet dat als je lange stukken in de auto zit dat je benen gaan tintelen??

Ik vind eng om nu zelf nog te rijden rij als een oma omdat ik alles als gevaar zie nu, terwijl ik normaal pittig doorrij. Vriendlief vind het ook verschrikkelijk want ik rij echt met hem mee "kijk uit voor de auto, voetganger bla bla bla" hij word echt gek van me.

Nou ff een rustig dagje. vriendlief hangt heel de dag voor het ere divisie kanaal dus daar heb ik niks aan vandaag hahahahaha
Asjemenou: dat is fijn zeg, dat je zus daar wat aan gehad heeft!

Volgens mij is het best populair.

Beer: doe je dat gewoon thuis die foto's of ga je een reportage laten maken?Leuk!!

Ik hoop ook dat ik snel wat vocht kwijt ben straks,ik heb echt dikke enkels ook net een olifant, gezicht valt meer!

Pamster: haha hoe kan dat dan?Hoop niet dat dat bij mij gebeurt, aangzeien klossen niet geschikt zijn voor ons bed!

Het was erg gezellig bij zus, waren pas om 2.00 thuis.

Lang stilzitten is idd niet prettig meer nee, moest benen ook regelmatig even bewegen ja, anders krijg je idd dat getintel!

Voor sommige van jullie komt het nu echt dichtbij!!!Spannend!!

Ik ga deze week ook mijn zkh koffertje inpakken, je kan t maar klaarhebben, en je weet nooit!!
Jippie! Lazy Sunday Morning.

Vriend is aan het skieen en ik heb dus lekker huis alleen. Eerste babykleertjes was zit in de machine! Moet ik die allemaal strijken

straks?

Beer, drie weken nog maar! Die zijn zo voorbij! Maak maar snel die buikfoto's! Doen jullie dat zelf?

Ik heb nog wel een adresje van een goede buikfotografe: http://www.fotovanjebuik.nl/.

Hebben we met een stel keer aan vriendin cadeau gedaan op een babyshower, echt prachtige foto's waren het!! Maar het kost wel wat, ik doe het zelf maar gewoon met de foto's van vriendlief.

Pamster wat lachen van die kratjes!!! Die klossen kun je volgens mij zelfs bestellen bij de Thuiszorg, dan komen ze ze brengen. Moet ik ook nog doen maar ik vraag me af of dat lukt, Ons bed is heel laag en heel zwaar en er zit allemaal apparatuur in om hoofdeinde en voeteneinde met afstandsbediening te kunnen verhogen. Misschien maar gewoon een kleine kraamhulp vragen..:-)

Dat autorijden herken ik..mijn vriend ook..:-( .Onze auto heeft vorige week een nieuwe schade opgelopen doordat ik zo stom zat te mutsen...zag een laag muurtje naast me niet en schuurde er met de halve voorkant/zijkant langs...zometeen even schadeformulier in orde maken. Daar gaat een stuk no-claim..:-(
Asjemenou: nou gaan we niet weer die strijk discussie beginnen he?

Pam: haha ik zie het al helemaal voor me hoe jullie verbaasd naar de kratjes kijken....

Steenbokje: was dus wel gezellig bij je zus. Wel irritant he als je lang stil moet zitten. En nog even dan ben je je olifanten enkels kwijt dat gaat best snel trouwens.....

Beer: nou vooruit we zullen niet meteen denken dat je bent ontploft als je een dagje niet meld!

Het was gisteren erg gezellig! We waren met 6 mama's en babies, 4 meiden konden helaas niet komen. En Fynn heeft het reuze naar z'n zin gehad. De gastmama en papa hadden de hele huiskamer omgebouwd tot speelparadijs dus het was een heel gekrioel op de vloer met alle kleine ukken en rondvliegend speelgoed!
oeps...heb -ongelooflijk maar waar - de hele wasverzachter en strijk-discussie gemist...haha, loop een beetje achter in mijn ontwikkeling geloof ik..:-)
@ Asjemenou: en dat was nou net de belangrijkste discussie tot op heden .

Ik ben weer eens moe na weer een gebroken nacht. Net 2,5 uur gewandeld. Was lekker maar kreeg wel dikke handen en voeten op het laatst.

Meldplicht...ik ga mijn best doen! Ik hoop alleen zo dat het een maart baby wordt... Alhoewel het inderdaad ook wel weer raar is als het gewoel in mijn buik straks weg is. De baby wordt hier weer wat bewegelijker lijkt wel. En lager. Ik moet echt zo vaak plassen en als ik dan eindelijk ga; dan komen er serieus 3 druppels...

Sorry voor dit ego-berichtje maar even geen puf verder... Tot morgen!
hoi hoi,

Haha de wasverzachter- en strijkdiscussie...ja die was leuk!

Elmanita: Gelukkig, fijn om te horen dat die olifanten enkels weer snel weggaan!

Noerie: Zo dat je dat volhoudt, 2,5 uur wandelen!!

En hoe herkenbaar, die 3 druppels plassen, hier nog zo een.

Vandaag ff lekker op een terrasje in de stad koffie gedronken, in het zonnetje heeeerlijk!!
Hallo,

het komt nou wel erg dichtbij he meiden ?! Ik spiek zo nu en dan weer even mee. Even in de gaten houden hier :-).

Zelf vandaag 32 weken en alles prima. Nog 4 weken werken. Klinkt lang nu sommige van jullie al verlof hebben. Maar goed, heb ik daarna wat langer :-)

Succes met de laatste loodjes !!
Ha flodder jij zit echt eind april he, zelfs mei! We schelen wel 5 hele weken. Alles ok bij jou verder.

Die buikfotos moet man gewoon doen hoor, maar het is er -zucht- inderdaad niet meer van gekomen gisteren. En ook vergeten het bed op klossen te zetten.

Pamster, die klossen kosten meestal niets hoor, kun je gewoon lenen bij thuiszorg.

Ik rijd trouwens nog prima auto dit keer, nergens last van (afkloppen)

Noerie, geen puf meer, heb het nu al om 10:00 smorgens, ik denk dat ik zo nog even ga slapen!
Hoi meiden,

Vandaag ben ik voor mijn gevoel de eerste dag 'echt' met verlof. Vorige week is mijn man ook vrij geweest. Dat voelde als een lekkere vakantie samen. We zijn sinds donderdag vrij geweest dus anderhalve week. Het eerste weekend van het verlof zijn we naar Kopenhagen geweest. Was erg gezellig.

Asjemenou: ik kan me wel voorstellen dat je ook wilt maar wat Pam al zegt, straks zijn wij jaloers!!

Ik zal de kraamzorg ook eens bellen om te informeren hoeveel uur ik krijg. Ik moet een paar euro per uur bijbetalen volgens mij maar niet het hele bedrag.

Epi-no is volgens mij onzin, evenals perineum massage.

Ik was bij de eerste bevalling niet ingeknipt (wel beetje gescheurd) en dat is weer allemaal vastgegroeid dus het zal de tweede keer ook wel los lopen.

Beer: ik heb dat ook, met het vocht in mijn gezicht en enkels, ook armen. Ik had ook het idee dat het de eerste 2 weken na de bevalling er allemaal is uitgelopen, heerlijk.

Afgelopen weekend hebben we een nieuwe kinderwagen gekocht. Het is en bugaboo geworden. De belangrijkste reden om hiervoor te kiezen is dat de wagen echt klein kan worden opgevouwen en onze achterbak is nogal sneu. Ik vond hem wel giga duur als ik eerlijk ben. De wagen die we destijds voor Wil gebruikt hadden was een Quinny Zapp en daar kun je geen bak opzetten (we gebruikten altijd de maxi cosi). Ik heb toen die wagen gekocht omdat we 3 hoog achter woonden (zonder lift) en een 'echte' kinderwagen te zwaar zou worden. Welke wagen hebben jullie?

Over de wasverzachter discussie wil ik toevoegen dat ik alles van het merk neutral heb zodat het minder irriteert voor de baby.

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Wauw, we worden echt een heel erg actief forum, haha.

Wij gaan zometeen eindelijk naar de Prenatal en de IKEA. We hebben nog een paar laatste dingetjes nodig voor onze slaapkamer (lamp, kleine tapijtje, etc.) en natuurlijk de eerste kleertjes van de baby. Moet er wel aan denken om ze goed te verstoppen want mijn moeder en haar man komen a.s. donderdag om de hele boel te helpen verhuizen naar beneden. Vanochtend alle drie de knullen afgezet op school resp. kdv, lekker ontbeten met manlief, gezuigd, gedweild (jaja, ik heb weer wat meer energie), wasje al in de machine met de lievelingsknuffel van de jongste die ontzettend stinkt omdat hij er constant op loopt te sabbelen. Helaas geen babywas, want dat moet ik nog allemaal sorteren en uitzoeken.

@VV: ik heb het ook niet op al die hulpdingetjes. Bij de eerste had ik de Vacuümpomp met een flinke knip gekregen, dus dan zou het toch al voor niks zijn geweest. Bij de tweede had ik 2 hechtinkjes en bij de derde ook. Verder nooit last van gehad, zelfs niet van de megaknip. Ik had al allemaal van die gruwelverhalen gehoord, dat je daarna zo'n ontzettende pijn zou hebben om naar de wc te gaan, maar dat heb ik dus gelukkig helemaal niet gehad.

@Beer: ik heb het eigenlijk ook wel gehad met de kleren, met mijn figuur (al heb ik niet de hoop dat het weer snel goedkomt) en vooral met mijn onhandigheid om fatsoenlijk de sokken, schoenen, etc. aan te doen en het bukken om de jongens met e.e.a. te helpen. Ik voel me echt een lompe zeekoe (favoriete woord van Malte, want Kapitein Haak van Peter Pan wordt zo genoemd door PP himself..). Ik krijg ws. meer kraamzorg dan de 48 uur, want 2 kinderen onder de 6 (zonder de baby) en BV geven zorgt voor meer uren. Bij de intake had ik ook al aangegeven dat ik halve dagen thuis was vanwege de oververmoeidheid en de mevrouw zei dat dit op het moment zelf wordt bekeken of ik niet nog meer uren kan krijgen. Want ze wilde wel dat ik zo goed mogelijk uitgerust aan mijn nieuwe taak als moeder van 4 (en dat moest ik vooral niet onderschatten!!) kon beginnen. En ik moest vooral niet schromen om aan te geven dat ik nog erg moe zou zijn. Raar eigenlijk, bij Rutger en Malte heb ik gewoon nog standaard 64 uur gekregen en bij Simon was alles al zo versoberd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk wel geniet van de kraamzorg. Ik ben misschien ook wel wat lui aanlegd :-)).

@Noerie: ja, die laatste loodjes... ik herjken het plassen helaas ook :-((

@Elma: leuk, zo'n meeting. Waar (in het land bedoel ik dus)hebben jullie dat dan gedaan? Hier woont het volgens mij heel erg verspreid, alhoewel ik denk dat ik het meest zuidelijk woon (diepe Zuid-Limburg).

Groetjes, Ruma
Heel verstandig Beer; om er nog even in te kruipen. Ga ik vanmiddag misschien ook nog even doen.

@ VV: leuk, Kopenhagen! Wij hebben een Quinny Speedy. Maar dat is ook omdat lief deze nog had van zijn zoontje. Dus keuze heb ik niet zelf gemaakt.

@ Ruma: Leuk, naar de Prenatal en Ikea! En leuk dat jullie samen gaan. Gezellig. Goed van die kraamzorg zeg. En terecht ook. Het zal wel retedruk zijn straks en je moet echt even goed de tijd kunnen nemen voor de baby en jezelf.

Ik kom niet uit Zuid-Limburg. In Noord-Holland woon ik, aan de kust.

Erg he, dat geplas op niks af:-)

Succes allemaal en een fijne dag!
goeiemorgen!

Ruma: het was bij Utrecht in de buurt, dat was het meest centraal. En ook vorig jaar hadden we mensen in "uithoeken", zaterdag kwam er iemand vanuit het topje van groningen (meer dan 2 uur rijden....). Veel plezier met shoppen dalijk!

Noerie: hier nu ook nog maar 3 druppels plassen en het gevoel hebben dat er nog minstens een sloot inzit..... net of die kleine daar een beetje met die handjes de boel zit af te knijpen haha

VV: duur he al die wagens. Wij hebben een Mutsy urban rider met 4 wielen. En als het goed is krijgen we een duowagen te leen van kennissen zolang Fynn nog niet op een kiddyboard kan staan dus het moet gaan lukken (hoop ik). En anders gaat de mini in de buikdragen er Fynn in de buggy dan is het probleem ook opgelost....

Beer: hier ook geen puf meer, zoon wilde om 8 uur niet meer slapen dus er maar uit gegaan. gespeeld en banaan gegeten en om kwart voor 10 weer in bed gelegd en hij slaapt nu nog lekker gelukkig. Toen maar even snel gestofzuigd en het glas gedaan en nu even snel werk mail wegwerken haha. En dan moet manlief avanvond tot laat vergaderen, blegh moet ik echt de hele dag alleen doen, dat is wel ff aanpoten ben ik bang!

Flodder: ja jij bent onze hekkensluiter he? Raar idee dat wij al thuis zijn en dat jij nog zo hard moet werken. verder alles ok?

zo ik ga even snel de mail verder doen en dan wachten tot de babyfoon een teken van leven geeft..........
hallooo,

Wij hebben een bugaboo, een frog geloof ik.

Echt niet normaal nee wat het kost!Wij hebben mooi een tweedehandse die er nog heel goed uitziet

Ruma: idd goed van de kraamzorg!Nu heeft ze ook wel gelijk natuurlijk!

Ook ik moet eur 3,80 p/u zelf betalen voor kraamzorg, gelukkig niet het hele bedrag!

Zo nu even naar de supermarkt, ik doe alles in etappes, minder vermoeiend..

fijne dag!!!!
Ruma ik vind kraamzorg ook super hoor. Ben ook niet heel huishoudelijk aangelegd, in die zin dat ik het allemaal erg veel werk vind. Dus als dat een weekje wordt overgenomen kan ik daar wel van genieten. Hoop dat het een beetje een leuke kraamhulp is, en ook niet zo'n enorme klets. Bij de 2e had ik een meisje van een jaar of 22, op zich deed ze het goed, maar ze bleef maar kletsen over haar vriendje enz, en ik ben dan wel zo aardig dat ik daar toch op in ga. Zit je dus in je kraamweek uren met een nog halve tiener te praten over tienerdingen. Beetje raar, heb ik nu dus geen zin meer in.

Heb trouwens inderdaad nog 1,5 uur geslapen net, ben nu wat fitter gelukkig!

Elma, zwaar hele dag alleen, ik heb dat ook nog steeds regelmatig. En nu vind ik het bijna niet meer te doen. Man houdt er natuurlijk ook rekening mee, maar kan er niet altijd wat aan doen natuurlijk.

Ik ga zo eens wat boeken halen in de bieb, kan ik weer lekker lezen!
Wij hebben een Quinny buzz in het aarbeirood hahahaha lekker fris. Erg duur hoor die wagens pff maar wij hebben hem van schoonouders gehad en het kamertje van mijn ouders

Vandaag weer naar de VK geweest en de kleine meid ligt vast in mijn bekken dus die kan niet meer draaien. Verder was alles weer prima in orde dus das mooi! Volgende week maandag weer terug komen en dan urine meenemen en wegen (Ojeeeee) hahahaha

Ik probeer ook elke middag ff een uurtje bij te tukken pff anders kom ik de avond niet door en dan heb ik nog niet eens kinderen jeetje respect hoor dames dan jullie dat maar flikken, ik kan niet eens meer bukken, sokken en schoenen aantrekken. Ik roep mijn hond zelfs op de bank om haar riem om te doen hahahaha

Ik heb straks mijn moeder, schoonmoeder, vriend en 49 uur een kraamzorg in de week, Beetje teveel van het goede eigelijk, maar door een vervelend incident een 2 jaar geleden heb ik liever dat mijn moeder of vriend me wast of tempert enz (weet mijn vk en kraamzorg ook en houden hier gelukkig rekening mee) Zal ook nog wel complicatie's geven tijdens de bevalling omdat ik moeite heb met "intieme aanrakingen zeg maar" Maar gaat helemaal goed komen!

Denk dat 4 man steeds om me heen best veel gaat worden maar goed ik zie het allemaal wel, ze zijn snel weer weggestuurd.

Elmanita jij had toch ook al verlof????? Hihihihihi

ben vandaag ff lekker gaan luchen op mijn werk en ff bijgeklets en een beetje geholpen met de krijtborden weer mooi te maken hihihihi

Zo vanaaf is lekker de tv voor mij vriendlief heeft net allemaal lekkere dingen gehaald voor me bij de super en is zelf nu voetballen dus voorlopig nog niet thuis dus GTST, CSI, ANTM enz ik zit er klaar voor
Vandaag goed geslaagd op de woonboulevard. Bij Prenatal flink veel geld uitgegeven aan een nieuwe dubbele kinderwagen en natuurlijk aan 101 andere leuke dingen. Leuke bijkomstigheid was dat vandaag de mama-dag was (had ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord) en dus kreeg ik van dat hele aankoopbedrag 10% als cadeaukaart mee. Dus een reden om weer opnieuw bij prenatal te gaan shoppen.

De jongens lagen al voor 7 uur in bed, aangezien ze gisteren erg laat erin lagen (om 9 uur want we hadden een verjaardag), dus voor mij nu een rustige avond, heerlijk! Kan ik me meteen bezighouden met de kaartjes en de tekst die erop moet.

Groetjes, Ruma

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven