Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 11 maart 2009 om 23:41
Dat is idd wel heel leuk dat hij met zijn kids naar dat concert gaat. Wel leuke en vlotte vader (dat idee heb ik er dan gelijk bij)
Hahaha Xen the evil stepmom
Ja dat is met RP....je selecteert iemand of schrijft iemand juist af soms om de verkeerde redenen . Je kijkt naar de foto (tuurlijk is uiterlijk belangrijk), leest het profiel. Iemand zou maar net niet leuk kunnen schrijven of niet weten wat ie moet schrijven maar kan in irl wel heel leuk iemand zijn. Ik heb het paar keer geprobeerd maar ik kan er echt niets mee met dat RP.
Oh je hebt nogniet zijn foto gezien dus?
Hahaha Xen the evil stepmom
Ja dat is met RP....je selecteert iemand of schrijft iemand juist af soms om de verkeerde redenen . Je kijkt naar de foto (tuurlijk is uiterlijk belangrijk), leest het profiel. Iemand zou maar net niet leuk kunnen schrijven of niet weten wat ie moet schrijven maar kan in irl wel heel leuk iemand zijn. Ik heb het paar keer geprobeerd maar ik kan er echt niets mee met dat RP.
Oh je hebt nogniet zijn foto gezien dus?
donderdag 12 maart 2009 om 01:43
quote:Vleermuis28 schreef op 11 maart 2009 @ 18:53:
[...]
3 potjes van de 2398 geloof ik
Hoezo geen patience op je laptop ? Ik dacht ook dat ik het niet had op mijn vista , maar dus wel
Ik heb een mac en daar heb ik nog geen spelletjes op gevonden
@indi: om eerlijk te zijn niet echt een origineel cadeau; we waren teweten gekomen wat de vriend cadeau ging doen en dat was niet een cadeaubon voor parfumerie dus hebben wij die bon gaan halen... Is natuurlijk wel iets waar ze hints voor gegeven had al was het niet op ons gericht
Maar stiekem voor mezelf truitje en zomerbroek gekocht
[...]
3 potjes van de 2398 geloof ik
Hoezo geen patience op je laptop ? Ik dacht ook dat ik het niet had op mijn vista , maar dus wel
Ik heb een mac en daar heb ik nog geen spelletjes op gevonden
@indi: om eerlijk te zijn niet echt een origineel cadeau; we waren teweten gekomen wat de vriend cadeau ging doen en dat was niet een cadeaubon voor parfumerie dus hebben wij die bon gaan halen... Is natuurlijk wel iets waar ze hints voor gegeven had al was het niet op ons gericht
Maar stiekem voor mezelf truitje en zomerbroek gekocht
donderdag 12 maart 2009 om 06:35
donderdag 12 maart 2009 om 15:40
quote:winkelmandje schreef op 11 maart 2009 @ 21:17:
zucht....lijkt me sinds zondag wel ineens meer pijn te doen! Weet niet eens waarom.....Uhm...omdat het nog maar kort is geleden dat jullie nog samen waren en je -doordat je kijkt naar de foto's- weer een soort van good feeling krijgt. Logisch, want je kijkt naar en herinnert je voornamelijk leuke dingen die jullie samen deelden. Je wilt dan eventjes niet denken aan de minder leuke dingen, die er (mede) de oorzaak van zijn dat jullie nu niet meer bij elkaar zijn. Noem het een soort van struisvogelpolitiek, maar je zult wel weten wat ik bedoel. Vasthouden aan iets moois wat er was, is natuurlijk prima, maar verlies de realiteit niet uit het oog. Anders kleur je het verleden te rooskleurig in en dat zou niet overeenstemmen met de realiteit. Face it...jullie zijn niet voor niks uit elkaar.
zucht....lijkt me sinds zondag wel ineens meer pijn te doen! Weet niet eens waarom.....Uhm...omdat het nog maar kort is geleden dat jullie nog samen waren en je -doordat je kijkt naar de foto's- weer een soort van good feeling krijgt. Logisch, want je kijkt naar en herinnert je voornamelijk leuke dingen die jullie samen deelden. Je wilt dan eventjes niet denken aan de minder leuke dingen, die er (mede) de oorzaak van zijn dat jullie nu niet meer bij elkaar zijn. Noem het een soort van struisvogelpolitiek, maar je zult wel weten wat ik bedoel. Vasthouden aan iets moois wat er was, is natuurlijk prima, maar verlies de realiteit niet uit het oog. Anders kleur je het verleden te rooskleurig in en dat zou niet overeenstemmen met de realiteit. Face it...jullie zijn niet voor niks uit elkaar.
donderdag 12 maart 2009 om 15:43
donderdag 12 maart 2009 om 16:14
quote:Q-Q schreef op 12 maart 2009 @ 15:40:
[...]
Uhm...omdat het nog maar kort is geleden dat jullie nog samen waren en je -doordat je kijkt naar de foto's- weer een soort van good feeling krijgt. Logisch, want je kijkt naar en herinnert je voornamelijk leuke dingen die jullie samen deelden. Je wilt dan eventjes niet denken aan de minder leuke dingen, die er (mede) de oorzaak van zijn dat jullie nu niet meer bij elkaar zijn. Noem het een soort van struisvogelpolitiek, maar je zult wel weten wat ik bedoel. Vasthouden aan iets moois wat er was, is natuurlijk prima, maar verlies de realiteit niet uit het oog. Anders kleur je het verleden te rooskleurig in en dat zou niet overeenstemmen met de realiteit. Face it...jullie zijn niet voor niks uit elkaar.
Nou ja dat is het nou juist Q. De enige gegeven reden was dat hij geen "WOW gevoel" had. De intense verliefdheid.
Verder hadden we het heel erg leuk samen. Ik kan niet iets negatiefs opnoemen en dat kon hij ook niet behalve dat ene punt.
Dat maak het ook wel lastig......
Al gaat het vandaag al beter....heb mijzelf een flink schop onder de kont gegeven
[...]
Uhm...omdat het nog maar kort is geleden dat jullie nog samen waren en je -doordat je kijkt naar de foto's- weer een soort van good feeling krijgt. Logisch, want je kijkt naar en herinnert je voornamelijk leuke dingen die jullie samen deelden. Je wilt dan eventjes niet denken aan de minder leuke dingen, die er (mede) de oorzaak van zijn dat jullie nu niet meer bij elkaar zijn. Noem het een soort van struisvogelpolitiek, maar je zult wel weten wat ik bedoel. Vasthouden aan iets moois wat er was, is natuurlijk prima, maar verlies de realiteit niet uit het oog. Anders kleur je het verleden te rooskleurig in en dat zou niet overeenstemmen met de realiteit. Face it...jullie zijn niet voor niks uit elkaar.
Nou ja dat is het nou juist Q. De enige gegeven reden was dat hij geen "WOW gevoel" had. De intense verliefdheid.
Verder hadden we het heel erg leuk samen. Ik kan niet iets negatiefs opnoemen en dat kon hij ook niet behalve dat ene punt.
Dat maak het ook wel lastig......
Al gaat het vandaag al beter....heb mijzelf een flink schop onder de kont gegeven

donderdag 12 maart 2009 om 16:27
WM kwel jezelf niet zo .. Hij is niet verliefd klaar punt. (hij zal heus niet uitgebreid gaan vertellen waarom hij je niet leuk meer vind bang om je niet te kwetsen.Misschien is hij wel afgeknapt op je grote teennagel, en dat gaat hij je heus niet recht in het gezicht vertellen en bovendien mocht dat de reden zijn dan is het zowiezo een oetlullo ) Hij heeft geen wow gevoel , hij vind je leuk en lief maar ziet met jou niet het stadhuis binnen gaan en 60jaar getrouwd zijn samen..
Deal daar mee.. Hoe kloterig dat soms ook gewoon is..
Deal daar mee.. Hoe kloterig dat soms ook gewoon is..
donderdag 12 maart 2009 om 16:28
@WM: Als hij geen "wow-gevoel" had, zat er ook niet meer in dan een leuke tijd, met de dingen die daarbij horen. Verder dan dat zou je immers niet komen. Leuke gesprekken, lekkere seks en dat was het dan. Wel fysieke diepgang, maar niet de mentale diepgang die jij belangrijk vond én vindt. Geen relatie en zelfs niet iets dat daarop leek. In feite moet je dan ook blij zijn dat je eraf bent, want als hij niet verliefd is en jij het wel bent, dan is er disbalans. Da's dan ook meteen de reden waarom jij je zo nu en dan (nog) zo kut voelt: jij zit er gevoelsmatig/verliefd in en die gevoelens heeft hij nooit gehad. Voor hem was het leuk, lekker en zonder verplichtingen. Ik zou er niet eens vreemd van opkijken of hij naast jou nog meer vriendinnetjes had.
donderdag 12 maart 2009 om 16:30
@Vleer: Ik vind niet dat WM zichzelf kwelt. Ik denk dat het gewoon meer het afkicken van het gevoel is, met alles dat daarbij hoort. WM heeft denk ik juist de goeie keuze gemaakt door eruit te stappen. Dat wil echter nog niet zeggen dat ze niet gevoelsmatig moet afkicken. Dat doet ze dus nu en dat lijkt me niet meer dan logisch.
donderdag 12 maart 2009 om 16:39
Goedemiddag !
Net terug van mn BHV-cursus; volgende week toets. Deze week een proeftoets gemaakt en ik ga het dik halen zo te zien!
WM: wel al ongesteld geworden inmiddels?
Xen: zo'n auditie? Is die tegenover het hele koor dan of alleen de dirigent, hoe moet ik het zien?
Enne... waarom kap je niet met dat hele RP gedoe. Wordt er al moe van als ik er over lees, en zo te lezen ben je ook niet overenthousiast...
Vleer; waar ga je tegen demonstreren vanavond?
Voor de rest: hallow!
Net terug van mn BHV-cursus; volgende week toets. Deze week een proeftoets gemaakt en ik ga het dik halen zo te zien!
WM: wel al ongesteld geworden inmiddels?
Xen: zo'n auditie? Is die tegenover het hele koor dan of alleen de dirigent, hoe moet ik het zien?
Enne... waarom kap je niet met dat hele RP gedoe. Wordt er al moe van als ik er over lees, en zo te lezen ben je ook niet overenthousiast...
Vleer; waar ga je tegen demonstreren vanavond?
Voor de rest: hallow!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.