seks met dikke(re) man

28-08-2018 23:14 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag even jullie mening over het volgende;
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 19:00
Reden: Niet meer nodig, genoeg antwoorden
92.00% gewijzigd
YouWish schreef:
29-08-2018 07:07
Wat een rare opmerking.
Liever een atleet met een goede pik en passie. En niet te vergeten uithoudingsvermogen! Die lopen er namelijk ook legio.

Ik zou zelf nooit op een dikke man vallen, ik hou van sportieve mannen. Ik zou me zorgen maken over zijn prestaties in bed aangezien zijn conditie waarschijnlijk weinig voor stelt. Maar er is maar een manier om daar achter te komen en jij vindt hem aantrekkelijk dus... gewoon proberen.
Vind jouw eigen opmerking ook een beetje raar..... wat een onzin wat een dikke man geen conditie heeft! Gewicht en conditie heeft in veel gevallen zo weinig met elkaar te maken!

Ik heb zelf een dikke(re) man, en met zijn conditie is niets mis! Ook is de seks 100x beter met dan met zijn graatmagere voorgangers. Het is in het begin even wennen en je manier vinden, maar verder maakt t geen verschil! Het knuffelt vooral lekker zacht :)
Alle reacties Link kopieren
meikkie schreef:
29-08-2018 08:37
Vind jouw eigen opmerking ook een beetje raar..... wat een onzin wat een dikke man geen conditie heeft! Gewicht en conditie heeft in veel gevallen zo weinig met elkaar te maken!

Ik heb zelf een dikke(re) man, en met zijn conditie is niets mis! Ook is de seks 100x beter met dan met zijn graatmagere voorgangers. Het is in het begin even wennen en je manier vinden, maar verder maakt t geen verschil! Het knuffelt vooral lekker zacht :)
Maar het oog wil ook wat.
Als TO liever wat minder vet-in-bed heeft, is dat haar goed recht
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp gewoon niet goed dat mensen zeggen ik val op ... dus je valt altijd op dezelfde types? Word je dan toch verliefd op een ander type dan waar je zegt op te vallen kan dat in je gedachte gang zeggen dat kan niet ik ga er op afknappen als? Als je die gedachte van afknappen eens los laat en gewoon dingen laat gebeuren. Het kan maar zo dat je niet afknapt op zijn lichaam en samen heel gelukkig wordt
you go girl
lilalinda schreef:
29-08-2018 08:39
Maar het oog wil ook wat.
Als TO liever wat minder vet-in-bed heeft, is dat haar goed recht
Ik heb het ook niet over TO maar over de opmerking van YouWish..
To moet zeker doen waar ze zich prettig bij voelt! Anders werkt een relatie sowieso niet natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb alleen maar weerzin tegen de uitstraling van een dikke man.

Toppunt van walging onderga ik als ik ik die reclame zie met die drie motorrijders en die luchtverfrisser. Als ik die man zo zie bewegen dan word ik zelfs agressief. Ik stop mijn vingers in mijn oren en loop de kamer uit.

Terwijl ik extreem intelligente en goedpresterende mensen ken van meer dan honderd kilo.

Dus dat is me een raadsel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Het ligt er bij mij maar net aan hoe dik dat hij is. Een hele vette pens vind ik niet aantrekkelijk maar ik zie wel liever een man met een bierbuikje dan met een sixpack.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
29-08-2018 08:39
Maar het oog wil ook wat.
Als TO liever wat minder vet-in-bed heeft, is dat haar goed recht
Ja, dat politiek correcte “schoonheid zit van binnen” hebben we toch langzaamaan wel weer gehad?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Maar als je eenmaal naakt bent, kan je niet meer zeggen "Nou doe toch maar niet"
Natuurlijk kan je op elk moment van gedachten veranderen, tenzij je echt op seksdate bent. Als je met z'n tweeën een hotelkamer voor een uur bent binnengegaan dan wordt het lastiger om je terug te trekken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd op slanke, atletische mannen gevallen, maar heb nu een vriend die wat breder is met een klein buikje. Bevalt me prima!

Ik merk dat ik me vooral aangetrokken voel door zijn zelfspot en zelfverzekerdheid. Hoe knap iemand ook is, als er geen zelfverzekerdheid is knap ik af.

Zoals eerder al gezegd is; het knuffelt heerlijk en door zijn brede armen (gespierd) heb ik echt een man in bed :)
meikkie schreef:
29-08-2018 08:37
wat een onzin wat een dikke man geen conditie heeft! Gewicht en conditie heeft in veel gevallen zo weinig met elkaar te maken!
Uiteraard wel. Mensen met overgewicht hebben een hartslag in rust die al veel hoger is dan slanke mensen. Ze zijn sneller buiten adem en kunnen weinig extra activiteit aan. Athleten die daarentegen 10 uur per week sporten beschikken over de spieren en uithouding om gedurende uren intensief te blijven presteren.
Aan de stevige kant (die woorden gebruikt ze) is toch geen enkel probleem? Andersom zou de helft van de NL vrouwen dan al zo'n beetje buiten de boot vallen.
Wie zegt bovendien dat je van zoenen ineens de stap naar seks moet maken?
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-08-2018 09:43
Uiteraard wel. Mensen met overgewicht hebben een hartslag in rust die al veel hoger is dan slanke mensen. Ze zijn sneller buiten adem en kunnen weinig extra activiteit aan. Athleten die daarentegen 10 uur per week sporten beschikken over de spieren en uithouding om gedurende uren intensief te blijven presteren.
Haha, Jij bent zeker een atleet. Wat heb je aan een goed uithoudingsvermogen als je snel klaar komt? Vind je enorm denigrerend.

Zelf hou ik totaal niet van magere atleten met dunne armpjes en beentjes. Voor mijn gevoel als ik daarmee in bed lig geen echte man. Hou van grote en brede mannen en mag best ietsjes vet aan zitten. Een sixpack hoeft niet. En toch heb ik wel 3 jaar een relatie gehad met iemand die dun was. Moet eerlijk bekennen dat ik ondanks dat ik gek op hem was, me later in de relatie daardoor wel minder aangetrokken voelde tot hem.
TO, zou op je gevoel afgaan. Misschien vind je het juist helemaal niet erg als je hem zo ziet! Als de aantrekkingskracht nu al zo groot is, komt het vast goed!
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-08-2018 09:43
Uiteraard wel. Mensen met overgewicht hebben een hartslag in rust die al veel hoger is dan slanke mensen. Ze zijn sneller buiten adem en kunnen weinig extra activiteit aan. Athleten die daarentegen 10 uur per week sporten beschikken over de spieren en uithouding om gedurende uren intensief te blijven presteren.
je zal een atleet treffen, die wil tonen, dat hij het uren uithoudt.
Word al schraal als ik er aan denk!
Je hebt ook hele dunne/slanke mensen met een enorm slechte conditie. En stevige/dikke mensen met een uitstekende conditie. Ik vind een man die echt vatsig dik is zeker niet aantrekkelijk. Daarintegen een stevige man die wel fit oogt en algeheel groot is zeker wel. Als zijn buik echt op de knieen hangt lijkt t me zeg maar niets. Maar zoals iemand hier boven schreef, kogelstoters, rugbyspelers....toe maar!

Gewoon testen!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
29-08-2018 09:56
je zal een atleet treffen, die wil tonen, dat hij het uren uithoudt.
Word al schraal als ik er aan denk!
:rofl:
koekies zijn lekker
lilalinda schreef:
29-08-2018 09:56
je zal een atleet treffen, die wil tonen, dat hij het uren uithoudt.
Word al schraal als ik er aan denk!
Inderdaad niet elke vrouw kan dit aan. Heb al bedpartners gehad die expliciet vroegen om klaar te komen omdat het teveel werd.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-08-2018 10:05
Inderdaad niet elke vrouw kan dit aan. Heb al bedpartners gehad die expliciet vroegen om klaar te komen omdat het teveel werd.
En het gekke is dat jij daar zo trots op bent :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Rare vraag. Je ziet weleens mannen met een ontzettend dikke pens. Dan denk ik: hoe doen die dat in bed? Of ligt de vrouw dan altijd boven?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-08-2018 10:05
Inderdaad niet elke vrouw kan dit aan. Heb al bedpartners gehad die expliciet vroegen om klaar te komen omdat het teveel werd.
dat betekent, dat ze het saai vonden he?
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
29-08-2018 10:05
Inderdaad niet elke vrouw kan dit aan. Heb al bedpartners gehad die expliciet vroegen om klaar te komen omdat het teveel werd.

Bedpartners in meervoud? En na de eerste keer vroeg jij je niet af wat je niet goed doet?

TO, zoals al meerdere keren gevraagd is, is hij stevig of echt obers? Mijn vriend is ook te dik, maar omdat hij een grote brede sterke man is, valt het echte "te dik" niet op. Hij sport dagelijks een uur dus zijn conditie is ook top. Doe rustig aan met daten en besluit voor jezelf of je verder wilt gaan of niet, en dat mag ook best na 10 dates.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex was dikker, eigenlijk heb ik het nooit onaantrekkelijk gevonden. Hij had er zelf vooral problemen mee. Was bang mij te pletten :-D Hij durfde nooit helemaal op mij te gaan liggen. Maar de seks was goed, en het knuffelen was heerlijk. Heel zacht. Het heeft dus ook voordelen :-D
Madeliefjees schreef:
29-08-2018 10:14
Rare vraag. Je ziet weleens mannen met een ontzettend dikke pens. Dan denk ik: hoe doen die dat in bed? Of ligt de vrouw dan altijd boven?

Ik heb dat altijd als ik een morbide obees koppel zie, dus dat ze allebei tonnetjesrond zijn zeg maar. Hoe past dat nog in elkaar?
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 29-08-2018 10:25
7.38% gewijzigd
Ik zou het er niet op kunnen. Ik vind dat zo niet aantrekkelijk. Een man mag best zichzelf wat verzorgen. Hij hoeft niet overdreven ijdel te zijn, of gespierd, maar een normaal postuur is wel zo'n beetje de basis om er een verzorgd bij te lopen. Al die mannen met bierbuiken :|

Als je nu al twijfelt zou ik het afkappen, want het kan alleen maar tegenvallen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
29-08-2018 10:24
Ik heb dat altijd als ik een morbide obees koppel zie, dus dat ze allebei tonnetjesrond zijn zeg maar. Hoe past dat nog in elkaar?
Jaaaa. Ik ook! :-$ Kom vertel het ons!
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 13:33
Reden: bericht is dubbel
93.96% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven