Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Gaat naar een vergadering in het gemeentehuis om iets wat ooit recht was , krom gemaakt is (zonder daar met de burgers over te overleggen en niet alle mogelijkheden bekeken te hebben en wij (actievoerders) willen het weer recht ..

Maarre eh daar later meer over

Ik ga haartjes doen en pleite
en hier wachten we nog met z'n allen op...

ik ga lekker bankhangen!

Tschuß
Ah, appel!

Leuke site he?

Erykah, werk ze nog even en eet smakelijk zometeen!

Vleer, veel succes!

Ik heb eindelijk een avondje voor mezelf vanavond.. heeeeeerlijk. Ga zo even een patatje halen, hihi!
Wat een kikker, haha!

Kijk al de hele week uit naar vnvd; finale van WIDM. Pop; veel kijk/patat en hangplezier!

Dames; tot vant weekend; morgen is mijn schema een beetje krap; werk, vergaderen, repetitie, uitgaan; dus.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
hebben wij net gegeten.... úbersimpel en zo lekker!
Ziet er lekker uit MP!

Ik ben net uit werk wezen sporten in de sportschool en nu net restje kip tandoori op!

Ik lig nu heerlijk op de bank met laptop.....
quote:Q-Q schreef op 12 maart 2009 @ 16:30:

@Vleer: Ik vind niet dat WM zichzelf kwelt. Ik denk dat het gewoon meer het afkicken van het gevoel is, met alles dat daarbij hoort. ... Dat wil echter nog niet zeggen dat ze niet gevoelsmatig moet afkicken. Dat doet ze dus nu en dat lijkt me niet meer dan logisch.

Mooi gezegd Q! Vleer ik denk ook dat het een "normale" reactie van WM is hoor.

WM en als dit toch geen "normale" reactie van jou is ben je niet alleen hoor heb ik ook!! En is knap lastig je geeft jezelf een schop onder de kont van ga nu gewoon verder maar dan zie-hoor-... je iets stoms kleins en dan ga je effe terug een stapje achteruit...

Vleer veel vergader plezier!

En de rest veel bankhang,... plezier ik ga verjaardagcadeautje afgeven en proberen vroeg te slapen want gister is presoiree wat heftig geweest
Dank je wel reiz.

Zondag kreeg ik gewoon een dipje...dat zeurde een beetje door. Tot ik gister de foto's binnen kreeg uit het wintersportland. Die hadden we besteld...tsja, en dan is het zo'n leuke foto. Ja dan doe je weer een stapje terug!

Maar goed, heb een flink productief dagje op werk gehad, al gesport en lig nu lekker met plaidje en laptop op de bank!

Dit weekend een heel rustig weekend. Dus miss niet eens zo verkeerd, of toch wel. Ach we zien wel hoe het allemaal loopt!
Hoi allemaal,

Kom even gedag zwaaien, want ben voor het werk weg, jullie zien me halverwege volgende week wel weer verschijnen !

WM, toch nog een tipje van mijn kant, maar je zal het je zelf ook wel realiseren, je noemde hem je grote liefde, een vriendjelief en ging ontzettend hard van stapel. Maar... het waren pas een paar dates. Je kende hem nog helemaal niet en hij jou ook niet. Misschien toch slimmer om een volgende keer je iets minder te laten meeslepen? Dan is de klap wat minder groot. Ik bedoel het goed hoor.

Dag allemaal, liefs van mij !!
Tsja Miranda, zo voelde het ook. Ik had echt het gevoel van "dit is HEM" !!!! Maar ja op vakantie kwam ik erachter, dat hij daar niet zo over dacht. Terwijl hij mij wel dat gevoel gaf en ook zo verwoorde.

Maar ik zal volgende keer zeker meer op mijn hoede zijn!
Ik bedoelde met het kwellen dat ze zich rot voelde .. niet dat ze zich zelf kwelde door er helemaal vast in te zitten.. Sorry als dit anders overkwam.

Zo lekker suffe raadsvergadering bij gewoond , totdat ons punt op de agenda begon..
Ga effe kijken of ik ergens toevallig al op internet sta haha .. voelde me net een bekend iemand , alle camera's op mij en bekenden gericht hehe *flits* *flits*
'navond!

Gesport, gegeten, gedouched en straks maar eens naar bed...denk ik. Morgen een druk dagje. Bla bla bla. Gosh..dit wordt wel een érg saaie opsommig. Ben ik trouwens de enige hier? En zit ik wat in mezelf te lullen? Of is iedereen aan het knuffelen met Ruud soms? Tja..dat zat er ook wel in.

Ach..gelukkig heb ik nog wat youtube-afleiding. En ik moet mijn RP-profiel ook maar weer eens wat aanpassen. Heb zowaar enige inspiratie, maar die moet ik nog wat uitdiepen.

@Miranda: Sjeezus..ben je nou weer on tour? Goed bezig!
Ik ben weer thuis...heerlijk gegeten!

Miran...goede reis en tot volgende week!

WM....hoe voel je je?

MP....ziet er lekker uit en erg gezond dat gerecht van jou!

Vleer...en ben je vanavond te zien bij Hart van NL?

Morgen nog half dagje werken en dan lekker weekend!
Q...wat toevallig, we posten tegelijkertijd!

Hoe gaat het op RP? Kan ik je misschien helpen met je profiel?
Erykah zover niet maar geloof wel dat ik de noordelijke pers ga halen
quote:Vleermuis28 schreef op 12 maart 2009 @ 22:02:

Erykah zover niet maar geloof wel dat ik de noordelijke pers ga halen Jammer dat kanaal zit niet op mijn tv!
Erykah .. de krant .. tv weet ik niet ze waren wel aan t filmen geen idee of ik daar ook op sta
Ja vandaag gaat het wel goed Erykah! Wat lief dat je het vraagt. Heb fijne reply's gehad gister oa van Xenia en vandaag van Q, Reiz en Miran!

Hoe voel jij je?

Q, gesport? Wat heb je allemaal gedaan!

Vleer, wordt straks nog beroemd....maak je wel een spandoek ter ere van ons topic
quote:Erykah schreef op 12 maart 2009 @ 21:59:

Q...wat toevallig, we posten tegelijkertijd!

Hoe gaat het op RP? Kan ik je misschien helpen met je profiel?

Toeval bestaat niet

Euhm..ja...doe me eens wat goeie suggesties. Ik had zelf ook alweer wat inspiratie en ben nog wat foto's aan het opduiken.
Q ik moet dan echt even je fotos zien om enige inspiratie te krijgen. :-)

Krijg je geen respons op je profiel die je nu hebt dan?

WM....fijn dat het beter met je gaat!

Met mij gaat het ook goed!
Gelukkig Erykah!

Ik ben toch wel benieuwd....jullie checken elkaar allemaal op RP!!
quote:winkelmandje schreef op 12 maart 2009 @ 22:19:

Ja vandaag gaat het wel goed Erykah! Wat lief dat je het vraagt. Heb fijne reply's gehad gister oa van Xenia en vandaag van Q, Reiz en Miran!

Hoe voel jij je?

Q, gesport? Wat heb je allemaal gedaan!

Vleer, wordt straks nog beroemd....maak je wel een spandoek ter ere van ons topic Ik ben naar de sportschool geweest en daarvoor ben ik wezen werken. Heel spannend allemaal (not).
WM ik sta niet op RP hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven