Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
quote:queenie1 schreef op 08 maart 2009 @ 16:51:

Studio117 maakt op viva flink reclame voor haar websites. Ze heeft nu weer een nieuw topic geopend '' wat zijn jouw favorite websites? " Ook in andere topics maakt ze reclame.

Ik zie in de link die zij noemt een opsomming van websites waar er blijkbaar ook 1 (meer?) van haar bijstaan. Forumnaam niet zo slim gekozen, maar zie het minder als 'reclame voor eigen site' eigenlijk. Ik ben de verwijzing overigens alleen tegengekomen op het topic van 'wat zijn jouw favoriete websites?'. Andere uitingen ken ik dus niet.

Heb 'm in elk geval bij mijn favorieten gezet!
quote:thee schreef op 08 maart 2009 @ 17:47:

[...]

Ik zie in de link die zij noemt een opsomming van websites waar er blijkbaar ook 1 (meer?) van haar bijstaan. Forumnaam niet zo slim gekozen, maar zie het minder als 'reclame voor eigen site' eigenlijk. Ik ben de verwijzing overigens alleen tegengekomen op het topic van 'wat zijn jouw favoriete websites?'. Andere uitingen ken ik dus niet.

Heb 'm in elk geval bij mijn favorieten gezet!Ik ga die naam van die website niet nog een keer noemen, maar misschien moet je de 15 reacties die ze tot nu toe heeft geschreven eens achter elkaar lezen. Dit is niet alleen reclame maken wat ze doet, maar ook nog eens op een achterbakse manier.
Dit valt inderdaad gewoon onder spammen. Bedankt voor jullie oplettendheid!
Verplaatst naar Wonen: "Iemand verstand van zieke gerbils???"
quote:Helaholalalala schreef op 08 maart 2009 @ 11:59:

Engel,

Wil je svp het nr. van de Bar veranderen in 174?

Anders kloppen onze statistieken niet meer

dankOverheengelezen??
Hoi Misschicken en Meds,

Ik heb 'n reactie van Sanne, namelijk: er is destijds toegezegd dat layers (advertenties die over de site heenschuiven) wel mogen, maar:

- dat deze standaard geluid uit moeten hebben

- dat ze altijd een duidelijke wegklikknop moeten hebben

- dat ze niet vaker dan 1 keer per 24 uur verschijnen

grtjs, Naomi
Deze shampoo-ellende heeft dus niet standaard het geluid uit, want het begon spontaan te praten tegen me!

Bovendien is de wegdrukknop enorm zoeken bij deze, en hij verschijnt écht meerdere keren per uur.

Maar nu ik het opschrijf besef ik ineens dat ik hem vandaag nog niet gezien/gehoord heb.
Oh en die Kia komt ook echt vaker dan eens per 24 uur voorbij hoor....
quote:queenie1 schreef op 08 maart 2009 @ 16:51:

Studio117 maakt op viva flink reclame voor haar websites. Ze heeft nu weer een nieuw topic geopend '' wat zijn jouw favorite websites? " Ook in andere topics maakt ze reclame.Ze is een flink aantal keren gequote in dat topic zodat de naam van haar sites nog te lezen is.
...
quote:queenie1 schreef op 09 maart 2009 @ 19:47:

[...]

Ze is een flink aantal keren gequote in dat topic zodat de naam van haar sites nog te lezen is.Je hebt gelijk. Waarom doen mensen zoiets. Help je angel, quote geen spam
quote:Helaholalalala schreef op 09 maart 2009 @ 00:10:

[...]

OVERHEENGELEZEN??Hij is aangepast. En help je angel, onthoofdletter zelf!
quote:Viva Angel2 schreef op 09 maart 2009 @ 20:21:

[...]

Je hebt gelijk. Waarom doen mensen zoiets. Help je angel, quote geen spam Sorry, bij deze zal ik het nooit meer doen
...

[...]

Je hebt gelijk. Waarom doen mensen zoiets. Help je angel, quote geen spam of wel en haal de linkies eruit
Dank

[...]

Je hebt gelijk. Waarom doen mensen zoiets. Help je angel, quote geen spam Gewoon voor straf het hele topic deleten Two!
quote:Viva Angel5 schreef op 09 maart 2009 @ 22:30:

[...]

Gewoon voor straf het hele topic deleten Two! altijd weer zo rigoreus jij

[...]

Je hebt gelijk. Waarom doen mensen zoiets. Help je angel, quote geen spam En ik ben ook zo'n sufkopje . Zit ik me dood te ergeren aan dat gespam van haar, help ik haar ook nog een handje door de boel te quoten... Stom. Zal er de volgende keer op letten.
Ojee, ik heb ook een spammerd gequoot, dom!

Gaat om spam trouwens bij roze toiletpapier..
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 11-03-2009 18:05
Reden: spam
% gewijzigd
Shit happens
Ik heb de spam en de spammer grondig verwijderd.
Zéér grondig zelfs
Shit happens
Nog maar een keer die reclame dan: Nu weer een We reclame die toetert als je per ongeluk met je muis eroverheen gaat!
Ik zal het doorgeven MissC!
Sluiting wegens nieuw topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven