Overlast onderburen

03-09-2018 19:29 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Ik heb sinds een maand nieuwe onderburen, vanaf het begin al veel lawaai maar ik wilde het nog even aankijken. Maar het blijft doorgaan... Nu staat de muziek keihard aan, vannacht hebben ze van 2 tot half 4 ruzie gehad inclusief slaan met deuren (ook voordeur) en met spullen gooien en schreeuwen en dit is al vaker gebeurd. Ik ken ze niet, ik heb alleen hoi gezegd als ze op het balkon zitten en ik langs loop maar ze zien er best asociaal uit. Hierdoor durf ik er eigenlijk niks van te zeggen.... Maar het lawaai is echt niet normaal. Ook elk weekend meerdere feestjes, dat ik gewoon in het weekend om 9 uur moet werken vergeet ik dan maar. Maar er is altijd iets.

Wat zouden jullie doen? Huisbaan mailen? Briefje in de brievenbus? Briefje ophangen? Ze lijken me geen mensen waar mee te praten. En als je vannacht al zo'n ruzie hebt gemaakt, doe je de dag erna toch even rustig lijkt me?

Ik weet het echt niet meer, help me
butterfly- schreef:
03-09-2018 23:25
Als je halve dagen half naakt op je balkon zit te drinken en roken met keiharde muziek aan en ondertussen naar elkaar en naar de hond zit te schreeuwen zie je er asociaal uit ja.
Je beschrijft nu compleet salou, benidorm en de hele spaanse kust eigenlijk.
Dit heb ik ook meegemaakt in mijn buurt.
Vanwege herkenning kan ik alleen maar zeggen dat je het best kan samenspannen met de buurt. Leg contact met de goede mensen en laat die rare gasten links liggen.
Hier gingen ze juist nog meer overlast veroorzaken om te pesten als je bij ze ging klagen.
Als buurt hebben wij na ruim een jaar gewonnen. Zij zijn eruit gezet en de buurt is er alleen maar hechter op geworden.

Trouwens als je eerst met ze zou praten over de overlast en dan de politie inschakelt dan weten ze dat dat van jou af komt.
Of je dan nog prettig daar woont geloof ik niet.
nina1966 schreef:
04-09-2018 00:06
Je beschrijft nu compleet salou, benidorm en de hele spaanse kust eigenlijk.
Nou... Dat kan ik vanaf mijn balkon aan de Spaanse kust ontkennen :-D

OT de hele nacht herrie maken, de blok bij elkaar schreeuwen en deuren slopen is al ronduit asociaal. Je veroorzaakt overlast en trekt je niks aan van de buren. Hun uiterlijk is dan verder niet relevant.

Maar dat wilt niet zeggen dat ze dan ook niet aanspreekbaar zijn de volgende dag. (Alhoewel, korte nacht?)
Gewoon even langsgaan dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven