Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer, dat zegt ie niet op rp, maar in zn email, maar anyway, maakt niet uit.

Truste WM!
quote:Q-Q schreef op 12 maart 2009 @ 23:12:

Spannend zeg. Iets kiezen.paybacktime Q?
Truste appeltje, ga je nu niet vertellen wanneer je mcbuuf ziet? pleaseplease, wil t even agenderen
quote:mijnnaamisbraam schreef op 12 maart 2009 @ 23:07:

... Alleen nu moet ik het allemaal gaan verzinnen wat we gaan doen, is dit een terugkrabbel iets ofzo???? Hoort een man daar niet mee te komen of zeg ik nu iets heel doms, ja nieuw he

Misschien is hij gewoon onzeker en wil hij er zeker van zijn dat jullie iets gaan doen dat jij leuk vind...

Veel plezier met je date!
quote:Erykah schreef op 12 maart 2009 @ 23:15:

[...]

paybacktime Q? Neuh..ik denk eerder dat je postduif ziek is of anderzins arbeidsongeschikt.
McBuufie heeft vanavond gebeld...gezellig zitten kletsen en denk wel dat ik hem dit weekend zie. Ik heb het alleen heel druk, dus wanneer weet ik nog niet.

nu ga ik echt!
quote:Xenia66 schreef op 12 maart 2009 @ 23:03:

love is in the air! prachtig zeg! waar haal je ze vandaan?? hahaha

Ik heb net papa mn foto gemaild en gezegd dat ik zaterdag uitgebreider op zn mail terugkom (ben er morgenavond nl. niet....zitten jullie?......ik ga......bowlen!) en die andere die niet uit was op een overeenkomst zoals hij het noemde, gezegd dat er een alarmbelletje gaat rinkelen bij deze laatste zin in zn mail en dat ik daarom afhaak. Mannen die bij voorbaat al zeggen dat ze geen relatie willen, daar steek ik geen energie meer in. Vroeger dacht ik dat ik ze wel kon 'redden', maar nu ga ik dat hele circus echt niet meer in. Ik maak progressie! en denk aan de hartenwolkjes van Appel straks in mn bed...

Appel, btw, wanneer komt McSteamy od houden we t bij McBuuf? :-)

Xen...leuk bowlen!!! Heb ik vorige week ook nog gedaan...echt gezellig!

Heb je zijn foto al gezien ofniet?
nog ff...wie was MC Steamy??
nee nog geen foto van hem.

Personeelsuitje morgen, bovlen en barbecuen. Welke PV bedenkt nu zoiets he?.......
nieuwe naam voor mcbuuf :-)
owwww....*kwartje valt* Ik dacht dat ik er eentje vergeten was en zoveel heb ik nou ook weer niet gedronken de laatste tijd

idd move over buuf!
truste! (voor de 3e x)
ik ga ook richting bed! prettig weekend alvast! spreek jullie zaterdag wel weer!

XX
@Xen: Gosh..dat is wel héél spannend!
Appel. thanks voor de fantastische plaatjes! En sis, wacht jij op de vleeswaren?
dat vind ik ook Q, leren pakje maar aan denk ik...
Leer? Nah...da's een beetje uit. Doe dan maar latex. Staat wel zo leuk bij de bowlingbaan.
Vleermuis, ah jij hebt dat ook!

Komt omdat ik toevallig ergens anders las van iemand dat het wel zo leuk is als een man daarmee komt, dat ie al wat in gedachten heeft. Maar de bal wordt nu naar mij gekaatst (al ben ik daar volgens mij nou ook weer niet al te slecht in, want ik verzin wel wat denk ik dan).

Uiteten, kan een goeie zijn! Alleen of dat ook voor mij geldt. Schiet weer niet op zo met mij. Wat drinken, vind ik dan nog safer lol. Als ik ga zeggen uit eten, mén ik ging in mijn vorige relatie al niet tot amper uiteten . Al is dat misschien ergens gewoon zielig. Maar ik moet het zeggen, hm, nou ik verzin wel wat, nav mijn topic of om in die sfeer te blijven, hm laat maar, volgens mij is het wel een schatje. Moeilijk moeilijk weer.
Truste Xen...veel plezier morgen! Ja ik wacht op de vleeswaren, hij komt dus iets later naar bed. Niet erg toch?

Appeltje slaap lekker....bis morgen!!!
quote:reizendestrijdster schreef op 12 maart 2009 @ 23:16:

Misschien is hij gewoon onzeker en wil hij er zeker van zijn dat jullie iets gaan doen dat jij leuk vind...

Veel plezier met je date!

Nou dat is in ieder geval een mooie gedachte om zo mee te gaan slapen! En wie weet, zou ik dan wel weer lief vinden ook!

Al kreeg ik wel zoiets van uhmmm, aan de andere wordt het wel veel iniatief van zijn kant dan misschien, hij had ook zijn nr gegeven, maar ik ga hem toch écht niet bellen ik ben echt een date-wonder! * sarcastisch, mag hij doen.

Dank je wel!

Vrijdag de 13e wordt het in ieder geval niet .

Weltrusten! En ook allemaal veel date-pleziertjes enzo .
Braam als het de 1e keer is dat je met hem date.. zou ik idd lekker ergens afspreken omw at te drinken samen
quote:Vleermuis28 schreef op 12 maart 2009 @ 23:41:

Braam als het de 1e keer is dat je met hem date.. zou ik idd lekker ergens afspreken omw at te drinken samen

Jaaaah! Thnx. Dat vind ik ook wel (dus)!

Weltrust!
Leuke foto's van mij op het world wide web.. Sta idd ook nog op een film... Die komt volgens mij vanavond op tv..

Ben benieuwd
In tegenstelling tot eerder bericht, was ik vandaag al lekker vrij. Heerlijk uitgeslapen!

Vleer...word je toch nog beroemd!
Jah Erykah.. buurman wilde al handtekening van mij ..

Ben ook lekker een dagje vrij , prachtig weer alle ramen en deuren open gezet. Even lekker bij de buurman onder de zonnehemel gelegen. En straks maar ff wat boodschappen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven