Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Hier ook geen tv, maar vanavond speciaal verbinding gezocht met geniaal apparaatje van lief dat werkt via pc. Eerder keek ik op uitz. gemist, maar vanavond moest ik natuurlijk wel live meekijken. Nu weer een jaar zonder dus.
Ik had het fout... Maar vond het wel een geweldige mol zeg!

Lag helemaal in een deuk. Wat een man zeg.

Vind het wel jammer hoor, dat we weer een jaar moeten wachten...
ja het was echt geweldig!! En gaaf om te zien hoe hij genoot van al die dingen! Zo jammer dat het nu weer voorbij is!
Iedereen weer een beetje bijgekomen van Wie is de mol?

Ga vanmiddag met mijn zussie en vriendin naar de film "Confessions of a shopaholic". Wel zin in. Hebben allemaal de boeken gelezen.

Vanaaf met een aantal buurtjes op kraamvisite bij een stel uit de straat.
quote:Dierewier schreef op 11 maart 2009 @ 20:27:

Rebbel ga zo naar je site kijken, klinkt leuk van iedereen. Jurk Prenatal check haha. Hij was in het echt veel rozer en minder leuk, heb hem ook niet gekocht. Gheghe Dier, was je van plan om Nesta dan in de kinderversie van de jurk te hijsen zodat jullie er hetzelfde uit zouden zien?
Grappig Rebbel en Inad. Wij ook geen TV. Handig zo'n kastje trouwens als je toch een keer live iets wilt zien! Ik heb vanochtend gekeken op uitzendinggemist. Leuke aflevering!
Murning!

Het is rustig hier...

Gaat iedereen nog wat leuks doen vandaag?

Ik ga vanmiddag mijn zusje aanmoedigen. Die gaat de City-Pier-City lopen.

Vanaaf een verjaardag. Fijne zaterdag allemaal!
quote:mmomo schreef op 13 maart 2009 @ 11:21:

[...]

Gheghe Dier, was je van plan om Nesta dan in de kinderversie van de jurk te hijsen zodat jullie er hetzelfde uit zouden zien? ik ben een moderne moeder met een metrozoon
Ik zeg high Five Jon de mol!

Grappig dat hier 3! mensen zijn zonder tv, terwijl dat gemiddelde veel lager ligt, ligt tie in dit topic vrij hoog. Goeiemorgen trouwens iedereen!

Geen bijzonderheden, straks verjaardag en eerst dringend op zoek naar zwangerschapsleggings. Liep gisteren de hele dag aan panty te sjorren dat is zeer zeker niet charmant. Panty halverwege de knieeen tijdens lopen is ook niet charmant. Dus deze modern woman gaat eens hop hop hop naar een winkel met zwangerschapsleggings!

Ciao!
Bestaan die dan Dier?

Wilde er ook eentje, maar gewoon een maatje groter bij de Miss Etam gekocht.

Kon nog niet zo snel eentje vinden.

Dringt nu pas tot me door dat jullie bedoelden dat je echt geen tv hebt. Daar kan ik echt niet zonder.

Helemaal niet zonder mijn opneemapparatuur. Volg echt veel. Hihi.

Maar zie het ook als mijn ontspanning, lekker mijn series kijken.
Yeah die bestaan! Bij Miss etam onder andere , Prenatal, Hema verzin het maar...Onze hema had ze helaas niet gisteren want is een kleinere bij ons in het WC en dus niet hele collectie. Heb gisteren noodgedwongen nog lopen sjorren aan te kleine panty en morgen voor de herkansing!

Iedereen oke en lekker weekend?
Ga ik toch nog eens beter op zoek.

Bij Miss Etam en Prental al geweest, maar denk gewoon niet gezien.

Hadden gisteravond een verjaardag en merkte nu al een nadeel aan met zoveel zwangeren tegelijk.

De rest gaat je gewoon uit de weg. Ze denken, die 6 zwangere mutsen kletsen wel met elkaar, wij gaan weg hier (gingen bijna allemaal buiten staan), want het gaat toch alleen maar over zwanger zijn, etc.

Tuurlijk heb je het er veel over, is ook erg leuk weer, zo met z'n zessen. Maar heb ook wel eens zin in andere praat en dat heb je zo bijna niet. Helemaal niet als de mensen ergens anders gaan staan/zitten.

Werd daar best wel pissig over eigenlijk...

Strakkies nog ff naar vrienden, hun trouwfoto's kijken.
6 tegelijk is wel veel ja! Moet eerlijk zeggen dat ik ook ergens anders zou gaan staan als ik in die situatie zou zitten... Maar dat omdat ik teveel zwangeren praat totaal niet leuk vond de afgelopen tijd. Trok jij dat voorheen wel goed dan Nala?
Vanavond ven makkelijk gedaan, even snel chineees gehaaldus nu even tijd voor het forum.

Inad, leuk die KL jurk. En als jij die cheeseburger jurk niet koopt, war kan ik die krijgen??

Nala kan me ook wel voorstellen da de niet-zwangeren de zwangere praat zat wrden. Maar als je zelf over iets anders wil hebben/ met andere wil praten kan je toch ook even bij hun gaan staan?

Inderdaad veel mensen zonder tv hier (misschien omdat die juist tijd hebben om te forummen??) Ook al twee zonder auto. Mag ik vragen hoe jullie je kind dan naar het kinderdagverblijf brengen weer halen? Is het op loopafstand? Hier wel een auto, maar vriend gaat altijd mee naar zijn werk (ov is te tijdrovend voor hem en werk niet op fietsafstand) (ik ga fietsen of ov bij slecht weer). Maar vriend werkt vaak tot laat en kan niet altijd kind halen. De dichtsbijzijnde kdv's hebben ongeveer de langste wachttijd (en niet op loopafstand) Dus ben beetje aan het bedenken hoe ik kind kan halen (vooral als het nog niet in fietsstoel kan). Hier in berging flat geen plaats voor fietskar of bakfiets. Dus denk aan zo'n stellage om maxicosi achterop te kunnen zetten. Iemand ervaring mee?

Vis, wat naaar dat kokhalzen. had je daar nu eerder geen last van? wat gek. k moe ook bijna nog elek ochtend kokhlen. had gehoopt dat het met 12-13 weken over was. VK zei da het vaak na 16 wel over is, dat is over een weekje...
Aruba, ik trok dat idd ook absoluut niet, maar gelukkig hield iedereen rekening met me.

En hadden ze het er wel over (wat ik logisch vond), dan ging ik gewoon ff bij een andere vriendin zitten.

We zullen ons vanaf nu nog wel meer in houden, want lees net dat een vriendin een miskraam heeft gehad. (was zwanger van een tweeling!)

Ja, dan ga ik het er tuurlijk helemaal niet veel over hebben, want weet hoe ik me toen voelde.

Moest wel ff janken net hoor, heftig allemaal.

En ze zou dan nummer 7 geweest zijn.

Pipi, tuurlijk had ik naar hun toe kunnen gaan, maar ben dan best wel koppig.

Plus dat ze erg duidelijk waren dat ze daar zonder zwangeren gingen staan.

En er speelt nog veel meer hoor.

Hebben zo'n grote vriendengroep en dan kan gewoon niet iedereen je bste vriendin zijn...
Gek he Dier, dat maillots en panties juist afzakken terwijl je dikke wordt? Ik heb het ook, moet ook echt zwangerschaps legging of maillot. Gewone hangen nu onder buik en dus binnen no time ergens tussen mijn benen.

Even verder bijlezen nog. Maar TV gebeuren leuk ja. Ik mis het nauwelijks. Vooral het mindloze zappen soms. Dat je zoveel tijd verspeelt aan beetje heen en weer zappen.

Nu kijken we heel gericht DVD's en soms uitzending gemist.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Pippie, geen idee, waar jurk te koop is. Ik afbeeldinggoogelde (nieuw werkwoord ) op King Louie jurk en toen kwam hij langs Zal eens zoeken voor je

Ik heb zelfde met bakfiets - gewone fiets. Bakfiets zou hier buiten moeten staan. Nu gaan we hopelijk snel verhuizen dus dan kan het misschien wel. Vooralsnog denk ik eraan om een maxicosi mee te installeren voorop mijn Batavus Delivery (met dus voorop bagagedrager. Want Chica moet achterop. Maar, waar laat je dan boodschappen e.d.? Ik denk dus dat het toch een bakfiets wordt uiteindelijk. Verder hebben we wel een auto, maar ik (nog) geen rijbewijs. Ga juist nu weer lessen grappig genoeg

Heb heel lekker weekend gehad met hele groep ieren die over was voor martial art seminar (mijn ier doet er ook aan en kent hen zo). Was zo gezellig. Steeds met hele groep eten en feest sávonds en allemaal kinderen die bij training waren en gingen kijken. Er zijn totaal binnen de groep ook 4 zwangeren, maar vind dat juist heel leuk. Maar goed, ik zie hen niet dagelijks, dus misschien anders. Toch lijkt het me juist leuk. Zeker onder echt goede vrienden. Kun je elkaar juist helpen en op elkaars kinderen pas enzo. Na dit weekend mis ik dat hele community gebeuren een beetje. Lijkt me juist geweldig dus.

We zien deze groep pas weer in juli als we in ierland zijn. Nu al zin in. Ben helemaal opgenomen in het "bandje" dat ze voor de grap hebben en dus ook hele avond gezongen, was zo leuk.

Een van de vrouwen loopt een maand voor op me, 20 aug. uitgerekend, en komt ook in de zomer weer, dus we hadden al bedacht dan hangmatten mee te nemen en de dagen op het strand door te brengen
Wat rot voor die vriendin Nala. Ze is ze ook allebei kwijtgeraakt? Was ze al ver. Heel verdrietig en ook confonterend voor haar natuurlijk.

Even heel wat anders. Ik zag in de tabel 22, maar ben een tijdje geleden verjaard.

Heb trouwens steeds vaker het idee iets 'nieuws' en anders dan anders te voelen. Geborrel en gevlinder zo rond mijn broekrand. Bijzonder.
Edit: Heb gisteren ook uien gegeten. Dus kan ook wat anders zijn hoor
Nala, wat naar voor die vriendin

Aruba, om plopjes of iets anders
Aruba, ze had al bloedverlies, dus is toen ws vruchtje 1 kwijt geraakt.

Ze zagen op de echo (neem ik aan) 1 lege dooierzak en iig een vruchtje die met 4 weken gestopt was met groeien.

Ze dacht nu 12 weken zwanger te zijn...

Idd best wel confronterend. Vind het ook zo moeilijk dat de rollen nu zijn omgedraaid. Ik ben nu 1 van de zwangeren en zij heeft er moeite mee. (ga ik vanuit dan)

Vind het heel verdrietig om gewoon te weten hoe zij zich nu ws voelen...
Had/heeft ze al kinderen Nala?

Heel cru al je denkt zover te zijn en het dan niet zo is. Vooral als je geen enkele aankondiging hebt... Kan me voorstellen dat ze veel hoop had zeker omdat het er twee waren.
Nope, was nu zwanger voor de eerste keer.

Net ff lekker op het fietsie naar het dorp gegaan.

Is heerlijk weer!
Hai meiden,

Sorry voor het verwaarlozen. Ik heb het even heeeel druk met de studie. Over 2 weken een super moeilijk en groot tentamen en diezelfde dag een grote opdracht inleveren. Zit dus alleen nog maar met mijn neus in de boeken. Bah.

Wilde ik iig ff zeggen, zodat jullie het weten.

Verder gaat hier alles goed. Buik groeit ontzettend. (ik zal eens een mooie blote foto maken van mijn enorm witte buik en aderen ;) Leuk voor op hyves...)

@ Nala: wat naar dat je vriendin een miskraam heeft gehad. Lijkt me echt vreslijk om daar achter te komen bij 12 weken. Dan denk je uit de gevarenzone te zijn.

Verder zou ik het ook echt niet trekken om in zo een apart hokje geplaatst te worden. Aaarrrghh.... wil het liefst alles zo gewoon mogelijk blijven doen, dus ik snap je frustratie.

@ Aruba: wat gaaf dat je al zoveel voelt (of het nou uien zijn of de baby, maakt dan bijna niet meer uit... hihi) LIjkt me heel bijzonder.

@ de rest: zwaai zwaai... ik kan me trouwens een leven zonder tv echt niet voorstellen. Zonder fiets trouwens ook niet. Ik fiets namelijk echt alles. Voor de baby willen we misschien een bakfiets aanschaffen. Lekke rmakeklijk omdat de hondjes er dan ook in kunnen.

Nou lady's ik ga weer ff verder met de studie.

Hoop dat ik snel weer wat meer tijd heb. Ik vind het namelijk altijd zo gezellig hier!!
Er zijn ook bakfietsen waarvan je de 'bak' kunt inklappen...heb ik vorig jaar een rondje op gereden..prima ding!

Nala; kan me voorstellen dat het niet fijn is in een hoekje gedrukt te worden met de zwangeren, aan de andere kant zijn wij onze vrienden min of meer kwijt geraakt omdat wij de enige zijn met kind(eren) en men geen interesse heeft daarin en ook niet lijkt te snappen dat het leuk is als je af en toe eens langswipt...dus wat dat betreft gaan jullie wel allemaal de zelfde fase door. Wij voelen ons nu een beetje verjaardag vulling, want dat is (haast) het enige moment nog dat we onze 'vrienden' zien.

Verder gaat het hier wel aardig. Nog steeds misselijk, maar als ik rustig aan doe is het te handelen. Mijn buik groeit ook echt enorm nu. Leuk dat mensen kunnen zien dat ik echt zwanger ben vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven