Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Pipi, ik wou dat ik kon denken zoals jij doet.

Gewoon niet reageren op iemand die zijn mening geeft.

Ik kan dat niet hebben en reageer vaak weer trug. Nu helemaal met die rot hormonen.

Moet het ook maar eens vaker gaan denken. Zal een hoop onrust voor mezelf alleen al schelen.

Inad, denk dat ik bewust dat topic over IVF nog niet gelezen heb.

Als je het hebt meegemaakt denk je er idd vaak anders over.

En heb net geleerd dat ik niet tegen alles in moet gaan.

Oh joh Pauwie, dat ze jouw eitjes hebben gebruikt! Weet niet of ik daar voor zou kiezen.

Maar gelukkig heb jij je zus op deze manier kunnen helpen!

Echt heel lief van je.

Zo'n punctie is idd geen pretje...

Ik heb een lekker dagje gehad.

Aangerommeld in huis en nog ff lekker in het zonnetje gezeten.
Nala, moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens reageer op opmerkingen van anderen waar ik later van denk waarom reageer ik er in vredesnaam op. Ja je ergert je toch he. En die hormonen maken he niet beter.

Ik was nieuwsgierig geworden naar IVF topic (door jullie). Maar vond de manier van discussie daar idd niet prettig. Dus goed dat je het niet leest Nala. En ja volges mij weet je nooit wat je doet voordat het jezelf overkomt Vriendin die nog steeds met IVF bezig is heeft mij gezegd dat ze ook toen ze aan proberen begon dacht dat nooit. Als het niet lukt willen we niet weten waar het aan ligt dan worden we wel gelukkig znder kinderen... Maar nu zit ze volges mij al zeker 2 jaar in de medische molen...

Pauwie wel heel bijzonder dat jou eitjes bij zus zijn gebruikt. Lijkt me heel vreemd idee, maar goed dat je haar zo hebt kunnen helpen
Heb stiekem toch even dat IVF-forum bekeken.. Werd toch een beetje nieuwsgierig..Wat een geschreeuw allemaal! Denk inderdaad dat mensen die voor deze keuze (gelukkig is het financieel gezien voor de eerste paar keer een redelijk gelijke keuze voor iedere portemonnaie) hebben gestaan dit forum maar moeten mijden.

Heb gelukkig zelf weinig last van hormonengedoe. De enige die het af en toe moet ontgelden is mijn lieve man. Afgelopen zaterdag had hij boodschappen gedaan. Een aantal dingen waren in de bewuste supermarkt niet aanwezig. Ik wilde er wel even uit, dus ben lopend naar een andere supermarkt gegaan. Op de terugweg bleek dat de tas toch wel een beetje te zwaar was om lopend mee te nemen. Je wil niet weten hoe onredelijk ik toen tegen hem was. Hij kon er toch eigenlijk helemaal niets aan doen!

De keuze om eicellen te donoren aan mijn eigen zus was trouwens niet moeilijk om te maken. We zijn als stel heel erg goed bevriend met haar en haar echtgenoot. Ik wilde niets liever dan dat zij ook mocht meemaken wat ik had meegemaakt. Zwanger zijn op zich is al zo'n mega-bijzondere belevenis, al is het bij sommigen ook een hele zware tijd. Ik wilde dat zij dat ook kon meemaken. Daarbij komt dat ons dna natuurlijk heel erg dicht bij elkaar ligt, mooier kun je het niet krijgen! Als het dan ook nog lukt......
En toch blijf ik nieuwsgierig naar het topic, maar ga toch niet lezen.
Murning!

Heb nog steeds last van mijn rug.

Maar weer rustig aan doen vandaag.

Kan gelukkig ook.
Goedemorgen

Lekker veel bewegen misschien ook juist, Nala. Maar dan niet inspannende dingen, maar beetje wandelen of fietsen ofzo?

Pauwie, wat ontzettend lief. Ik zou dat heel moeilijk vinden, dan zijn het biologisch gezien dus eigenlijk jouw kindjes. Wel heel bijzonder ook en mooi voor de zussenband, de familieband, de band met je tweelingneefjes/nichtjes (zag nergens welk geslacht ze hebben).
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wandelen doen we gelukkig genoeg met de 2 doggies.

Gaan zo ff op pad voor het nieuwe aanrechtblad. Hoop er nu eentje uit te kunnen zoeken.
Even een kort teken van leven van mij. Zeun was weer ziek afgelopen week, dus ik was verpleegster. En verder ook best wel druk gehad. Ook voel ik het inmiddels (ben morgen 18 weken) erg druk bewegen allemaal. Wel gezellig gevoel en ook heel prive, want ik ben de enige die het voelt, Momoman voelt aan de buitenkant nog niks....

Mooi verhaal Pauwie! Ik weet heel eerlijk gezegd niet of ik het ook zou kunnen, mijn eitjes aan mijn zus geven.

Nala, zouden het vroege bekkenklachten kunnen zijn? Ik zou het wel goed in de gaten houden, want rugklachten in de zwangerschap kunnen behoorlijk uit de hand lopen weet ik uit ervaring. Eventueel als het binnenkort niet over is een bezoekje aan de huisarts?

Heftige verhalen over miskramen! Ik heb er ook 1 gehad, maar had vanaf het allereerste begin het gevoel dat het niet goed zat, dus ik was er eigenlijk al op voorbereid. Bij de eerste echo bleek dat het vruchtje bij 6 weken gestopt was met groeien...

Valt me op dat Visotsky lang niet geschreven heeft. Zou ze nog steeds in NL zitten? Voor mijn gevoel zou ze eigenlijk al terug moeten zijn...?
Zo, hier een teken van leven van een bezige bij Heb me net lekker uitgeleefd met een emmer sop en een dweil en de hele vloer maar eens geboend. Was wel weer nodig. Voel me daarna altijd ontzettend goed, waarschijnlijk omdat ik het niet zo vaak doe, anders zou ik er niet zo heel veel plezier aan beleven, denk ik . Vanmorgen al lekker verse bloemen gehaald op de markt, ben met dochter ernaartoe gelopen (en terug), heerlijk actief dus.

Heb soms ook het gevoel dat ik al last van mijn bekken heb. Had een tijdje terug echt iedere avond als ik bed lag pijn in mijn billen en benen. Nu al een week niet meer ofzo, maar nu voel ik het ineens weer. Vorige keer had ik daar helemaal geen last van, alleen aan het eind dan, dus twijfel een beetje of het dat is. Herken het niet zo. Maar zal maandag eens vragen aan de vk.

Mooi verhaal van jou, Pauwie. Wil niet direct m'n mening erover spuien, want daar hield je niet zo van toch , maar vind het echt heel bijzonder.

En leuk dat je ook al vanalles voelt bewegen, Mmomo. Ben je inmiddels niet meer misselijk enzo?

Ik voel nu juist weer erg weinig, probeer me er niet al te druk om te maken, maar hoop wel op een trapje of zwaaitje...

En idd, Vis lang niet gezien! Ze schreef een tijdje terug dat ze over een week ofzo naar Nederland zou gaan voor 10 dagen, geloof ik. Dus dan zal ze nu nog wel in NL zijn, denk ik?
Hier ook last van ondergestel

Alles kraakt 's nachts en bij het opstaan. Lijk wel een oud wief
Mmomo, ik wil het er dinsdag ook ff met de gyn over hebben.

Of dit door de zwangerschap kan komen.

Ben bekend met rugklachten, maar zo heftig is denk al meer dan 5 jaar geleden.

Wij zijn vanmiddag plotseling op pad gegaan voor de baby.

Zijn bij de Baby-dump in Roelofarendsveen geweest.

Nou, qua kinderwagen wordt het echt wel de Quinny Speedi. Degene die ik al die jaren wil is niet meer verkrijgbaar, maar ga nog ff zoeken op internet. Anders wordt het een tja... wat voor kleur was het. Donkerpaars met een felblauwe rand.

Hebben ook al een mooi kamertje gezien.

Willen volgende week in Gouda kijken, begreep dat 'ie errug groot is.

En dan gaan we al beslissen.

Weten beide wat we willen, dus gaan niet tig zaken af.

Ga nu ff weer rommeltjes opruimen hier in huis.
Hier ook een teken van leven!

Mmomo zeun weer ziek...sneu! Ik moest ook al aan Vis denken, dacht dat ze nog moest gaan maar ze is er waarschijnlijk al geweest?

haha Rebbel klinkt heerlijk je schoonmaak dagje en je kneuterige wandeling met dochter en verse bloemen. Vervelend is dat he met plopjes om ze zo vroeg te voelen want soms voel je zo ook tijden niet. Tenminste zo heb ik het een beetje, soms een paar schopjes achter elkaar om vervolgens echt meer dan 1 dag niets te voelen en daardoorwat onrustig ook al weet je dat het niet gek is. Vanmiddag ook echt even voor gelegen om te voelen en daar waren ze weer. Misschien even de tijd nemen?

Oei al wat klachten bij Nala en nog een paar. Goed opletten inderdaad en beter preventief onder behandeling dan te laat. Bij Nesta heb ik mensendieck gehad dat heeft mij geholpen. Nu bij lang lopen ook rugklachten en volgens mij ook 's nachts soms maar die pijn vind ik moeilijk te definieren want kan ook buikpijn zijn...(wel bekend mee). Nou ja, als het bij mij erger wordt ga ik ook even naar huisarts om misschien weer paar sessies bij te wonen.

Leuk Nala dat je op pad bent geweest voor de baby en al wat inspiratie hebt opgedaan. Welke kinderwagen wilde je graag hebben? Vind speedi erg stoer en kleuren klinken leuk. WIj hebben de buzz groene en moeten nog een reiswieg...dus toch een beetje nieuw straks .

Star ook oud wief, rustig aan doen!

Pauwie ik vind je verhaal ook bijzonder. Ivf forum weiger ik te kijken haha, kan niet zo goed tegen dat geschreeuw want ik heb zelf ook meer de neiging laatste tijd om te schreeuwen. OVer half jaar kan ik weer wat nuchterder tegen aan kijken

Hier lijkt energielevel te stijgen gelukkig. Druk op het werk maar trek het prima. Was bang dat ik gewoon weer moe zou blijven net als bij Nesta maar het tij lijkt zich te keren JOEHOE!
Zwart gat vanavond niet Dier?
Gelukkig jij voelt het ook, ben gewoon beetje depri. Nog een jaar wachten. Hoe kom jij de avond door?
2 afleveringen van Life
Dierewier. Heb je niet als je heel stil gaan zitten dat je het sowieso voelt? Misschien heb ik wel een hyper kind hoor. Maar sinds ik het begon te voelen voel ik het nu ook echt elke keer als ik stil zit achter de computer.
Heeeeeeel stil zitten. Probeer eens. Of lukt dat niet?
Ja alleen als ik me erop ga concenteren voel ik natuurlijk ook weer niets.

Konzentrieren Anky.
Haha Aruba...maar klopt hoor, heb ik vanmiddag ook even gedaan en dan benen languit en toen voelde ik het. Als ik scheef zit (zoals nu op de bank) voel ik niets. Thanks voor tip. Jij een en al gespartel dus? Leuk!

Life? Was da? Of is dat heel erg haha....ga straks voor zesde zintuig, vind het altijd wel bijzonder.
Ja maar ik zit ook veel op mijn kont
luie donder tssss. We kunnen ook dagelijks een mantra rondje doen en bewust kindje voelen . Ben helemaal in zweverige sferen haha.
Dierewier, we wilden de Quinny Speedi Papillon (bruin, groen en felgroen), maar nu nemen we ws de Quinny Buzz Dreami Raccoon. (donker paars met fel blauw)

Ik ga vanaaf maar pokeren op internet met mijn paps.

Ben ik ook weer verslaafd aan, hihi.
Rebbel klinkt goed zeg, vloer boenen en verse bloemen halen op de markt! Beetje een lente-tafereeltje.....

Fijn Dier, dat je energie toch wat meer toeneemt! Lijkt me erg naar om 40 weken moe te zijn....

Misselijkheid is nu echt-echt-echt over. Ik kon vannacht ook weer voor het eerst mijn anti-knars-gebitje in zonder te kokhalzen!

Wij moeten ook een kinderwagen kopen. Toen Zeun geboren werd woonden we in een bovenwoning en ik heb hem vrijwel altijd in draagdoek vervoerd... Nu zoek ik een goede kinderwagen met een hele grote bak, waar een kindje heel lang in kan liggen. Lijkt me lekker om met Zeun op pad te gaan terwijl het kleintje in de wagen slaapt...

Hier ook al rugklachten trouwens en ook een enorme stijfheid als ik lang gezeten heb. Ik moet echt enorm op gang komen voordat ik normaal kan lopen.
O ja; wij hebben 11 april de 20 weken echo...
Dat is al dichtbij he Momo. Aftellen! Het lijkt me inderdaad wat ze zegt ook heerlijk lekker wandelen met de kleine. Hopelijk nog mooi weer in September. Fijn dat je niet meer misselijk bent!

Ik ga er vanuit dat wij hem 14 april hebben. Spannend!

Even een vraagje. Voorverpakte groentes. Zoals maaltijdsalade en komkommer. Wassen jullie die ook altijd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven